Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
3.1. Литосфера
Күні: 15.10.18
Сынып: 7
|
Мектеп: ЖОББ
Шипов мектебі
Мұғалімнің аты жөні: Избанова Лариса Фаруховна
Қатысқандар: 12 Қатыспағандар:
|
Сабақтың тақырыбы
|
Жердің тектоникалық құрлысы
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)
|
7.3.1.2.Жердің тектоникалық құрлысы мен
литосфералық плиталардың орналасуын картадан көрсетеді және
сипатайды.
7.2.1.2.
Географиялық номенклатура нысандарын картадан
көрсетеді;
7.1.1.3. Географиялық дерек
көздермен (карта, сурет, мәтін, фотосуреттер, графикалық
матиралдар) жүмыс істейді;
|
Сабақ мақсаты
|
Барлық
оқушылардың қолынан келеді: Тақырыптың түйінді
түсініктерін естеріне сақтайды және атап береді, картадан басты
литосфералық тақталарды көрсетеді, себеп-салдар байланыстарын
түсіндіреді.
Оқушылардың басым
бөлігі: Оқулық мәтіні және картадан
ірі обьектілерді көрсету көмегімен литосфераның тектоникалық
қозғалысының және құрлықтардың қозғалысының және құрлықтардың
қозғалу (дрейф) себептерін түсіндіреді, оқылған тақырып бойынша
қорытынды шығарады.
Кейбір оқушыладың қолынан
келеді: Литосфералық тақталардың
қозғалысы, жарықтардың болу себептерін түсіндіреді, ірі
тектоникалық тақталардың макеттерін жасайды, тақырып бойынша
баяндама дайындайды.
|
Бағалау критерийі
|
Мұхиттар мен теңіздерге байланысты апаттар туралы
топтастырып, талдайды.
Табиғат апаттары жиі болатын аймақтарды картадан
көрсетіп, кескін картаға белгілеп,түсіреді.
Табиғат апаттардан сақтану жолдарын
ұсынады.
|
Тілдік мақсаттар
|
Мұхиттар мен теңіздерге байланысты мәтінді оқи
отырып, бір-бірінің пікірлерін тыңдайды.
Пәнге қатысты сөздік қор
мен терминдер.
Негізгі ұғымдардың
түрлері:.......,..........,........
Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын
тіркестер:
Континенттік дрейф гипотезасы дегеніміз
.....................
Спредингті құбылыс дегеніміз
…..................
Сублукция процесі
дегеніміз........................
|
Құндылықтарға
баулу
|
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық
идеясының «Ұлттық қауіпсіздік және
еліміздің бүкіл әлемдік, өңірлік мәселелерді шещуге жаһандық
тұрғыдан қатысуы» атты 7 құндылық
идеясы негізінде Еліміздегі су ресурстарына қатысты басты
мәселелерді шешуде жақандық тұрғыдан қарастырылуы
|
Пәнаралық байланыс
|
1.Математика,
физика пәнімен 2.Экология пәнінен: табиғат апатының құбылыстарының
болу себептерін білу. Фукусимо АЭС да болған жарылыс.
|
Алдыңғы білім
|
7.31.1. литосфераның құрлысы мен заттық
құрамын анықтайды;
7.2.2.1.географиялық нысандарды топтастырып кесте түрінде
көрсетеді;
|
Жоспар
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы
жоспарланған жаттығу түрлері
|
Дереккөздер,
ресурстар
|
Сабақтың басы
5 минут
10 мин
|
Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасып жағымды ахуал
қалыптастыру.
А.Оқушыларды шаттық шеңберіне шығарып, бір-біріне бүгінгі
сабаққа тілек айтады.
Б.Тау жыныстары бойынша «Сандар» әдісі арқылы 4 топқа бөліну
/шөгінді, магмалық, метаморфты/ органикалық
(Дрейф, коллизия,
субдукция, спрединг ұғымдар)
Үй тапсырмасы:
Литосфераның құрлысы мен заттық құрамын
анықтайды.
Тақырыптың соңындағы
сұрақтар бойынша Жұптық сұрақ-жауап
алу.
-
Жердің сыртқы қабаты қалай аталады?
-
Жер қыртысын қалай
түсіндіңдер?
-
Жер қыртысының химиялық
элементтерін атап шығыңдар?
-
Жер қыртысының құрлысын қай
жерден көруге болады?
Бейнефильм
көрсету
«Литоспералық тақталардың
қозғалысы» бейнекөрнісі бойынша бірлесе отырып сабақтың тақырыбын
және мақсатын анықтау.
Оқулық мәтін мен
жұмыстану.
|
1.Топтастыруға арналған фигуралар
2.Үй тапсырмасын тексеруге
арналған сұрақтар
3.Бейнефильм
|
Сабақтың ортасы
20 минут
10
минут
10
минут
|
1 тапсырма.
«Мәтінімен» жұмыс. Оқулықтағы мәтінмен танысып,
түйін сөздерді топта бірлесе отырып талқылайды.
Түсінігін айту. (4топ, 1 адамнан) ҚБ:
Мадақтау
Сергіту сәті
2
тапсырма
Оқулықты пайдаланып кестені
толтырады.
Материктің жүзіп жүру мүмкіндігі туралы болжамның
негізін қалаушы кім және не айтты?
|
Жаңа
болжамның авторлары
кімдер?
|
Тұжырымдамаларында қандай құбылыстарды
жариялады?
|
Субдукцияның нәтижесінде пайда
Жарықтар қалай пайда болады
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқулық
Дүние жүзінің физикалық
картасы
|
3
тапсырма
«Балмұздақ» таяқшасы
Жер
қыртысының құрлымы картасының ірі литосфералық тақталарды көрсету
және кескін картаға түсіру.
ҚБ: Мадақтау
|
|
Сабақтың соңы
5минут
|
IV. Рефлексия Оқушыларға стикер таратылады. Стикерге бүгінгі сабақта
түсінгенін, жартылай түсінгенін немесе түсінбегені туралы және
сабақтан алған әсерін жазады.
Кері
байланыс: «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі
Сұрақтары:
Не ұнады?
Не ұнамады?
Нені білгілерің келеді?
|
|
|
|
|
Үйге тапсырма: Апат
аймақтарды кескін картаға түсіріп келу.
|