|
Бөлім |
Қозғалыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты–жөні: |
Каденова З.А |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныбы: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жергілікті экожүйедегі ағзалардың саны мен таралуын анықтауда түрлі статистикалық әдістерді қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.3.1.4 - өз аймақтың экожүйесін статистикалық талдау әдістерін (Стьюденттің t-критерийі, χ2-критерий) қолданып зерттеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Статистикалық талдау әдістерін қолдану арқылы жергілікті экожүйенің жағдайын зерттеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс–әрекеті
|
Оқушының іс–әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі. |
Берілген смайликтерді көрсетеді. Көңіл-күйлері туралы ақпарат береді.
Бағалау парақтары таратылады |
Мақсаты: оқушылардың сабаққа деген назарын бұру. Тиімділігі: оқушылардың жаңа сабақ алдындағы көңіл-күйін анықтау. Саралау: оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында өткізіледі. «Фотоаппарат» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады
|
Презентация, қол смайликтері
Бағалау парақтары
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе 7 мин
|
(Ұ). Үй тапсырмасын еске түсіру Викторина: “Сәйкестендіру” әдісі арқылы үй тапсырмасын еске түсіру.
|
Оқушылар презентацияда берілген сұрақтарды жауаптарымен сәйкестендіреді
|
Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен санаса білу, көзқарастарын бөлісуде белсенді жағдай орнату.
Саралау: Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады.
Тиімділігі: Алдында өтілген тақырыпқа шолу жүргізіледі. Инновациялық технологияны қолдану.
ҚБ «Өте жақсы», «жақсы» «Талпын» мұғалім тарапынан бағалау |
Сәйкестендіру парақтары
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу 12 мин
|
«Стоп кадр» әдісі
арқылы «Бейнежазба» көрсету. Бейнежазбаны көру арқылы сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады /Бейнежазба орыс тілінде/ |
Бейнежазбадан көрген ақпарат туралы өз ойларын айтады.
|
Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен бөлісу, ақпаратты анализдей алу.
|
Бейнематериалға сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=58rctRL_2g0
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс
5 мин |
Тапсырма 1.
Постер қорғау.
|
Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды. |
Дескрипторы:
«Фотоаппарат» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады Жалпы– 3 балл
Мақсаты: Білім алушы өз ойын талдайды және сараптайды, ойлау логикасын дамытады.
|
Постер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жұптық жұмыс 4 мин
|
Тапсырма 2. Жұппен жұмыс. 1.Берілген ссылка бойынша бейнематериалды көреді. Бейнематериалды қарау кезінде оқушылар бейнематериалды түсіндіру ретінде қолданылған мысалын көрсетуі тиіс.
2. Биолог қоғамдастықта
организмдердің екі түрі (олар бірге кездеседі ма)
байланыстырылатынын анықтағысы келед
Жауабы: 1-қадам: гипотезаны анықтау
2-қадам: жиілік кестесін құру Күтілетін жиілік = (жолдардың жалпы саны x бағандардың жалпы саны) / жалпы қорытынды мән Кесте 1 бақыланатын жиілік
Кесте 2 күтілетін жиілік
бар жиыны жоқ бар жоқ бар жиыны Асыл майқарағай Үлкен майқарағай
3-қадам: Xи квадрат формуласын
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Каденова Зухра АнуарбековнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Жергілікті экожүйедегі ағзалардың саны мен таралуын анықтауда түрлі статистикалық әдістерді қолдану.
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Жергілікті экожүйедегі ағзалардың саны мен таралуын анықтауда түрлі статистикалық әдістерді қолдану.Материал туралы қысқаша түсінік
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ БАҒЫТ
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


і.

қолдану












