Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жергілікті экожүйедегі ағзалардың саны мен таралуын анықтауда түрлі статистикалық әдістерді қолдану.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
Қозғалыс |
||||||||||||||||||
Педагогтің аты–жөні: |
Каденова З.А |
||||||||||||||||||
Күні: |
|
||||||||||||||||||
Сыныбы: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жергілікті экожүйедегі ағзалардың саны мен таралуын анықтауда түрлі статистикалық әдістерді қолдану. |
||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.3.1.4 - өз аймақтың экожүйесін статистикалық талдау әдістерін (Стьюденттің t-критерийі, χ2-критерий) қолданып зерттеу |
||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
Статистикалық талдау әдістерін қолдану арқылы жергілікті экожүйенің жағдайын зерттеу |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс–әрекеті
|
Оқушының іс–әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі. |
Берілген смайликтерді көрсетеді. Көңіл-күйлері туралы ақпарат береді.
Бағалау парақтары таратылады |
Мақсаты: оқушылардың сабаққа деген назарын бұру. Тиімділігі: оқушылардың жаңа сабақ алдындағы көңіл-күйін анықтау. Саралау: оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында өткізіледі. «Фотоаппарат» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады
|
Презентация, қол смайликтері
Бағалау парақтары
|
|||||||||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе 7 мин
|
(Ұ). Үй тапсырмасын еске түсіру Викторина: “Сәйкестендіру” әдісі арқылы үй тапсырмасын еске түсіру.
|
Оқушылар презентацияда берілген сұрақтарды жауаптарымен сәйкестендіреді
|
Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен санаса білу, көзқарастарын бөлісуде белсенді жағдай орнату.
Саралау: Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады.
Тиімділігі: Алдында өтілген тақырыпқа шолу жүргізіледі. Инновациялық технологияны қолдану.
ҚБ «Өте жақсы», «жақсы» «Талпын» мұғалім тарапынан бағалау |
Сәйкестендіру парақтары
|
|||||||||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу 12 мин
|
«Стоп кадр» әдісі
арқылы «Бейнежазба» көрсету. Бейнежазбаны көру арқылы сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады /Бейнежазба орыс тілінде/ |
Бейнежазбадан көрген ақпарат туралы өз ойларын айтады.
|
Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен бөлісу, ақпаратты анализдей алу.
|
Бейнематериалға сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=58rctRL_2g0
|
|||||||||||||||
Ұжымдық жұмыс
5 мин |
Тапсырма 1.
Постер қорғау.
|
Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды. |
Дескрипторы:
«Фотоаппарат» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады Жалпы– 3 балл
Мақсаты: Білім алушы өз ойын талдайды және сараптайды, ойлау логикасын дамытады.
|
Постер
|
|||||||||||||||
Жұптық жұмыс 4 мин
|
Тапсырма 2. Жұппен жұмыс. 1.Берілген ссылка бойынша бейнематериалды көреді. Бейнематериалды қарау кезінде оқушылар бейнематериалды түсіндіру ретінде қолданылған мысалын көрсетуі тиіс. 2. Биолог қоғамдастықта организмдердің екі түрі (олар бірге кездеседі ма) байланыстырылатынын анықтағысы келед і.
Жауабы: 1-қадам: гипотезаны анықтау
2-қадам: жиілік кестесін құру Күтілетін жиілік = (жолдардың жалпы саны x бағандардың жалпы саны) / жалпы қорытынды мән Кесте 1 бақыланатын жиілік
Кесте 2 күтілетін жиілік
бар жиыны жоқ бар жоқ бар жиыны Асыл майқарағай Үлкен майқарағай
3-қадам: Xи квадрат формуласын қолдану
450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |