Материалдар / «Жергілікті жердің экологиялық шараларының жақсартылуы көңіліңізден шыға ма, әлде жоқ па ?»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Жергілікті жердің экологиялық шараларының жақсартылуы көңіліңізден шыға ма, әлде жоқ па ?»

Материал туралы қысқаша түсінік
Түрі: Дебат /пікірталас/ Қоршаған ортаның ластануы мен қоғамның экологиялық мәселесі туралы білімдерін тереңдету, экологиялық және генетикалық сауаттылыққа тәрбиелеу, патротизмге және әлеуметтік проблемаларды шешудегі белсенді өмір ұстанымына тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2018
2054
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ДЕБАТ (ПІКІРТАЛАС) САЙЫСЫ Дебаттың тақырыбы: «Жергілікті жердің экологиялық шараларының жақсартылуы көңіліңізден шыға ма, әлде жоқ па ?» Түрі: Дебат /пікірталас/ Дебатқа қатысушылар: Жақтаушы –«Парасат» тобы, даттаушы – «Айқын» тобы. Екі фракцияда 3 спикерден болады. Мақсаты: 1. Қоршаған ортаның ластануы мен қоғамның экологиялық мәселесі туралы білімдерін тереңдету, экологиялық және генетикалық сауаттылыққа тәрбиелеу, патротизмге және әлеуметтік проблемаларды шешудегі белсенді өмір ұстанымына тәрбиелеу. 2. Студенттер өз ойларын тиянақты жете айта біліп, сахнада өздерін сабырлы әрі тәртіпті ұстауды ескеріп, қарастырылатын тақырыпты тыңдай білуге тәрбиелеу; 3. Студенттерде адамдық қасиеттер туралы толық ой қалыптастыру, студенттердің тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, шығармашылыққа баулу; Әдісі: Сұрақ – жауап /ситуация туғызу, шешу жолын айту, нақты дәлелдер келтіру/ Көрнекілігі: Тақырыпқа сай дидактикалық материалдар / сурет – плакаттар, бейнероликтер, презентация ,шарлар,гүлдер Бұл дебатта бағаланады: 1. Мазмұны: - Анықтамалар; - Критерилер; - Аргументтер тереңдігі, тақырыпқа сәйкестілігі; - Фактілік қателіктер; - Сұрақты дұрыс қою; 2. Құрылымы: - Таныстыру мен тақырып өзектілігін ашу; - Сөйлеудегі логикалылық; - Уақыт регламентінен аспау; 3. Тәсіл: - Сөйлеу мәдениеті; - Қарым-қатынас мәдениеті; - Нақтылық; Дебат барысы: Жүргізуші: Бүгінгі таңда жергілікті жеріміздің экологиясы кімге жақсы,кімге жаман, ол әркімнің өзіне аян,бірақ бүгінгі ұрпақ ол туралы не ойлап жүр? Бәрімізді мазалайтын өзекті мәселелердің бірі жеріміздің экологиясы болып отыр.Оны жақсарту шаралары көңіліңізден шыға ма, әлде жоқ па?Осы сауалға жастарымыз қалай жауап береді екен?Жалпы осы жергілікті жеріміздің экологиясы біздің өмірімізде қандай орын алады?Армысыздар, ұстаздар, қонақтар және студенттер! Бүгін біз І-ІІ курстар аралығында өткелі отырған «Жергілікті жердің экологиялық шараларының жақсартылуы көңіліңізден шыға ма, әлде жоқ па атты дебатта бас қосып отырмыз. Қош келдіңіздер! Жалпы бүгінгі күні осы жергілікті жеріміздің экологиясы біздің өмірімізде қандай роль атқарады? «Таяқтың екі ұшы бар» дегендей, осы мәселе бойынша екі жақтың пікірлерін тыңдап, өзімізге керектіні алып, осы сұраққа байланысты жауапты дебатта табуға тырысып бағайық! Демек, алдарыңызда- бүгінгі дебат пікірталас сайысының қатысушылары Таныс болыңыздар, бүгінгі таңда жергілікті жердің экологиялық шараларының жақсартылуы көңіліңізден шығатыны туралы сіздерге «Парасат» тобы сөз қозғайды. Яғни, жақтаушылар құрамында: 1. ІІ курс 17 топ студенті:2. ІІкурс 18 топ студенті:3. ІІкурс 18 топ студенті:4. ІІкурс 18 топ студенті:Ал, жергілікті жердің экологиялық шараларының жақсартылуы көңіліңізден шықпайтыны туралы «Айқын» тобы ой толғайды, даттаушылар құрамымен таныс болыңыздар 1. І курс 26 топ студенті:2. І курс 27 топ студенті:3. І курс 28 топ студенті:4. Ікурс 29 топ студенті: Бүгінгі пікірталасымыздың әділ, дұрыс бағалануы үшін ортамызда сарапшыларымыз бар. Таныс болыңыздар. Сарапшылар (Жас Отан Жастар коммитетінің мүшелері және колледж басшылары) Бүгінгі ашық пікірталастың шарттарымен таныстырып өтейік. 1. Сәлемдесу; 2. Топтардың өздерін таныстыруы; 3. Тақырып өзектілігін ашу; 4. Аргументация (дәлелдер келтіру); 5. Сұрақтар қою; 6. Қорытынды; 7. Сарапшылардың қорытындысы. Сайысымыздың ережесі: 1. Бос айтыс, тартыстан аулақ болу; 2. Қарсыласыңды қорқытуға әуес болмау; 3. Мысқыл сұрақтар қоюға болмайды; 4. Қарама- қарсы сұрақтарға берілген уақытты тиімді пайдалану; 5. Қосымша қойылатын сұрақтарға дайын болу шарт. 1 – кезең. Жүргізуші: Ал, енді, құрметті қатысушылар, сіздерге сәттілік тілей отырып, дебаттың І кезеңін, яғни өзімізді таныстыруды бастайық! Сөз кезегі қатысушыларға беріледі. Алғашқы сөз кезегін жақтаушы «Парасат» тобының мүшесі І курс 26 топ студенті: .......... мырза, сөз кезегін өзіңізге береміз. Естеріңізге сала кетейін, регламент 3-5 минут. «Парасат» тобының спикері.......... сіздің ойыңызды тыңдауға әзірміз. «Айқын » тобы «Парасат» тобына сұрақтарыңыз болса, 2 минут уақыт сіздердің еншілеріңізде, уақытты өз пайдаларыңызға асырыңыздар! Даттаушы «Айқын» тобының спикері .......... ханым І курс 29 топ студентіне сөз кезегі өзіңізде. Ал қарсылас топ қояр сұрақтарыңыз болса, 2 минут уақытты өз пайдаларыңызға асырыңыздар! 2 - кезең. Жүргізуші:Қосымша сауалдарға арналған уақытымыз аяқталды, ендеше дебаттың негізгі бөліміне көшейік, осы бөлімде өз резолюцияларыңызды толықтыра түсіңіздер! Қарсыластар өздерін таныстырып болған сыңайлы, енді негізгі кезеңге кезек берсек дейміз. Студенттер бұл кезеңде өз пікірлерін айтады, оларды дәлелдейді, керекті фактілер, мысалдар, статистикалық мәліметтер келтіреді. Жақтаушы мен қарсы даттаушы топтардың спикерлері әр дәлел бойынша кезекпен- кезек сөйлейді Жақтаушы «Парасат» тобының спикері.......... сіздің ойыңызды тыңдауға әзірміз. «Айқын» тобы «Парасат» тобына сұрақтарыңыз болса 2 минут уақыт сіздердің еншілеріңізде, уақытты дұрыс пайдаланыңыздар! Даттаушы «Айқын» тобының спикері............ ........... сөз кезегі өзіңізде. Ал қарсылас топ қояр сұрақтарыңыз болса, 2 минут уақыт сіздердің еншілеріңізде! 3-кезең. Жүргізуші:Дебаттың қатысушылары 3-кезеңде алдыңға кезеңдерде айтылған ой-пікірлеріңізді қорытындылап, тоқсан сөзге тобықтай түйін жасаңыздар! Естеріңізге сала кетейін, регламент 3-5 минут. Жүргізуші: «Білекті бірді, білімді мыңды жығады» дейді қазақ. Экологиялық сауатымызды ашсақ, экологиялық білім алсақ, өз бойымызда экологиялық мәдениет қалыптастыруға талпынсақ адамзатты экоапаттан құтқаратынымыз сөзсіз. Екі топта өз пікірлерін қорытындылап болды. Енді осы жайлы өз ойларыңызды айтсаңыздар. Ендеше, сөз тізгінін сарапшыларға береміз. Жүргізуші: Құрметті қатысушылар, ұстаздар мен көрермендер бүгінгі дебат пікірталас сайысымыз өз мәресіне жетті! Сондықтан бәріміз, жергілікті жеріміздің экологиясының жақсаруына көп үлесімізді қосайық! Достар, жақсылыққа көп талаптан, Талаппен атың шықса, сонда мақтан. Ақылды бала ешқашан бос жүрмес, Біз айтқан әңгіме бос емес! Қош сау болыңыздар! 















































Жылыой мұнай және газ технологиялық колледжі

Жылыой мұнай және газ технологиялық колледжінің директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары:______А.Қойлыбаева.















ДЕБАТ (ПІКІРТАЛАС) САЙЫСЫ  Тақырыбы: «Жергілікті жердің экологиялық шараларының жақсартылуы көңіліңізден шыға ма, әлде жоқ па ?»



















Дайындаған: ЕрғалиеваНазгүл













Құлсары-2017жыл

1.Армысыздар, табиғатты сүйер колледж оқырмандары мен қонақтар! Бүгінгі таңда әлемді дүр сілкіндірген ғаламдық экология мәселесіне үн қосу үшін ұйымдастырылған экологиялық пікірталассайысына кешіне қошкелдіңіздер! Халқымыздың даналық өрісіндегі мақал-мәтелдер мен нақыл сөздердің терең экологиялық мәні бар. Мысалы: «Таза ауа – дертке дауа» нақыл сөзін алайық. Бұл қағида ауаның тазалығы жер бетіндегі өндірістің, көліктің, тұрмыстың тазалығына байланысты. Ешбір заң мен қатал талап, техника мен технология жетістіктері егер адам-тіршілік алдында өзінің жауапкершілігін түсінбесе ешқандай оң нәтиже бермейді. «Атадан мал қалғанша – тал қалсын». «Елім бай болсын десең, жеріңнің бабын тап». «Ер елдің көркі, орман-тоғай жердің көркі», «Бір тал кессең, он тал ек», «Дәрі шөптен шығады, дана көптеншығады». «Тау бұлағымен көрікті, бұлақ құрағымен көрікті», «Тірі нәрсе шөп деген, шипалы, қасиетті көгал деген, көкті жұлма обал деген» ата-баба өсиетінде керемет көрегенділік пен ақылдылық жатқан жоқ па? Қазақ баласы жаңа шыққан көк шөпті жұлмайды. Ағаш бүрлерін үзбейді. Көк шыбықты сындырмайды. Өйткені өмірдің бәрі бақыттың бастамасы, тірліктің қайнар көзі. Көк жұлсаң көктей орыласың, қарғыс атады деп ырымдалады. Қазақ жапан даладағы жалғыз ағашты кеспейді, зақым келтірмейді. Себебі, оны кессең сопиып жалғыз қаласың. Дүниеде жалғыздықтан жаман ештеңе жоқ! Қазақ баласы бастауды, бұлақты ластамайды. Барлық тірліктің атасы да, жан біткеннің анасы да осы бұлақ. Ластасаң қарғыс тиеді. Суды арамдасаң арың кірленеді, абыройың төгіледі деп ырымдайды. Хайуанды, аңды, малды қырмау керек. «Білекті бірді, білімді мыңды жығады» дейді қазақ. Эко – логиялық сауатымызды ашсақ, экологиялық білім алсақ, өз бойымызда экологиялық мәдениет қалыптастыруға талпын – сақ адамзатты экоапаттан құтқаратынымыз сөзсіз





















Қайырлы күн, қадірлі қонақтар, ұстаздар, қатысушы топтармен қолдаушы көрермендер! «Жергілікті жердің экологиялық шараларының жақсартуы көңіліңізден шыға ма, әлде жоқ па ?» тақырыбындағы экологиялық пікірталасқа қош келдіңіздер! Күнде таңертең сендер ояна салысымен, терезені ашып, Табиғатқа көз салып қарайсыңдар. Табиғат – адамзаттың, жалпы тіршілік атаулының ежелден өмір сүріп келе жатқан ортасы, алтын бесігі. Табиғат - сұлулықтың таусылмас көзі. Ендеше бүгінгі іс шарамызды табиғатпен амандасудан бастаймыз. Барлығымыз орнымыздан тұрып, мына өлең жолдарын бірге айтайық ! Табиғатпен сәлемдесу: Қайырлы күн, күнім, далам, орманым, Қайырлы күн, гүлім , құсым, көлдерім, Қайырлы күн, өсімдіктер, жәндіктер Қайырлы күн, бар тіршілік иесі ! 







































Қайырлы күн, табиғат жанашырлары! Табиғат; Жер-Ана; Отан; Туған жер; Атамекен деген сөздер құлаққа жылы естіліп, жүрекке шаттық сезім ұялататын ұлы да қасиетті, мазмұны бай сөздер. Адамның өзі табиғат пен Жер-Ананың перзенті. Жер-Ананы сүйе білу, оны аялау әр ад
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!