Материалдар / Жетекшінің ұйымдастыру және коммуникативтілік қабілетінің маңызы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жетекшінің ұйымдастыру және коммуникативтілік қабілетінің маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жетекшінің ұйымдастыру және коммуникативтілік қабілетінің маңызы Ұйымдастыру қабілеті – жетекшінің кәсіби қасиеттерінің негізі. Ол ұжымның үйлесімді жұмысын қамтамасыз етіп, мақсаттарды анықтауға және ресурстарды тиімді басқаруға мүмкіндік береді. Ал коммуникативтілік қабілеті – ақпаратты нақты жеткізу, қызметкерлермен сенімді қарым-қатынас орнату және ынтымақтастықты арттыру үшін маңызды. Бұл екі қабілеттің үйлесімділігі ұжымның табысты жұмысын қамтамасыз етіп, ұйымның дамуына ықпал етеді.
Авторы:
25 Қараша 2024
106
0 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жетекшінің ұйымдастыру және коммуникативтілік қабілетінің маңызы

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті – Қазақстанның жетекші жоғары оқу орындарының бірі. Тоқсан жылға жуық тарихында бұл білім ордасы ғылым мен білім саласында жоғары жетістіктерге жетіп, елдегі беделді университет ретінде танылды. Бүгінде университеттің басты мақсаты – кәсіби білім беру арқылы жан-жақты дамыған мамандарды даярлау. Осы мақсатта оқытылатын “Басқару психологиясы” пәнінің рөлі ерекше. Бұл пәннің міндеті – болашақ мамандарға басқарушылық үдерісті тиімді ұйымдастыру және жоғары деңгейлі қарым-қатынас орнату дағдыларын үйрету. Психология ғылымдарының кандидаты, доцент Болтаева А.М. жетекшілігімен магистранттар “Жетекшінің ұйымдастыру және коммуникативтілік қабілетінің маңызы” тақырыбында дәріс тыңдап, тәжірибелік зерттеулер жүргізді. Сабақ барысында басқару жүйесіндегі ұйымдастырушылық қабілеттің маңызы, іскерлік қарым-қатынас принциптері және тиімді коммуникация әдістері кеңінен талқыланды.

Ұйымдастыру қабілетінің маңызы
Ұйымдастыру қабілеті жетекшінің кәсіби қасиеттерінің негізін құрайды. Бұл қабілет:
- Ұжымның үйлесімді жұмысын қамтамасыз етуге;
- Мақсаттарды нақты анықтап, оларды іске асыруға;
- Ресурстарды тиімді басқаруға мүмкіндік береді.

Тиімді ұйымдастыру арқылы:
- Жұмыс процесі жүйелі жүзеге асады;
- Қызметкерлердің жауапкершілігі артады;
- Мақсаттарға жылдамырақ қол жеткізіледі.

Коммуникативтілік қабілетінің рөлі
Жетекшінің коммуникативтілік қабілеті де маңызды фактор болып табылады. Қарым-қатынас мәдениеті жоғары жетекші:
- Ұжым мүшелерінің сенімін арттырады;
- Ақпаратты нақты әрі түсінікті жеткізеді;
- Қызметкерлердің ынтасын көтереді.

Коммуникативтілік вербалды және вербалды емес құралдарды дұрыс қолдана білуді қамтиды. Жетекшінің сөйлеу мәнері, дауыс ырғағы, дене тілі ұжымға берілетін ақпараттың маңыздылығын көрсетеді.

Ұйымдастыру мен коммуникативтілік қабілеттердің байланысы
Бұл екі қабілет жетекшінің табысты жұмыс істеуінде өзара тығыз байланысқан. Коммуникациясыз тиімді ұйымдастыру мүмкін емес, ал ұйымдастыру дағдылары коммуникациясыз толық жүзеге аспайды.

Қорыта айтқанда, Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-да оқытылатын “Басқару психологиясы” пәні болашақ мамандардың кәсіби дамуына зор ықпал етеді. Жетекшінің ұйымдастыру және коммуникативтілік қабілеттерін үйлестіре білуі – ұжымның тиімді жұмысын қамтамасыз етіп қана қоймай, қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуына да ықпал етеді.

Қожақан А.Н.
Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ, География мамандығының 1-курс магистранты
Болтаева А.М.
Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ, психология ғылымдарының кандидаты

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!