Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жеті жұрттың тілін біл жеті түрлі білім біл
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түркістан обылысы
Ордабасы ауданы
«Төрткүл жалпы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Ашық тәрбие сағаты
Сабақтың тақырыбы: «Жеті жұрттың тілін біл,Жеті түрлі білім біл».
The theme: « Learn seven different languages and learn different languages»
Сыныптар 6 «А», «Б», «В»
Grades:6”A”B”V”
Дайындаған: Кенжеева А
Prepared : A.Aidarkhankyzy.
2018-2019 оқу жылы. 2018-2019 year.
Тақырыбы: «Жеті түрлі ілім біл, жеті жұрттың тілін біл»
The theme: Learn seven different languages and learn different language.
Мақсаты:а) Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, сөздік қорын молайту. Қазақ тілі туралы ұғым беру. Ана тілде таза сөйлеуге, құрметтеуге тәрбиелеу. Тез ойлап, ұтымды жауап қайыра білуге, жүйелі, еркін сөйлеу дағдыларын дамыту.
б) Үш тілді меңгету, оқушылардың тілдік қорын молайту
Түрі: Жарыс сабағы.
Әдісі: баяндау, сұрақ – жауап.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар.
Ұйымдастыру бөлімі:
Оқушыларды топқа бөліп орналастыру, зейіндерін шоғырландыру. Қатысушыларды ойын шартымен таныстыру.
Кіріспе бөлім:
Мұғалім: - Тіл – әрбір ұлттың заңы, сезімнің, ойдың жанды бейнесі. Қазақ халқы – сөзге шешен, ойы ұшқыр, мақалдап сөйлейтін халық. Кез-келген дауды атақты билеріміз бір ауыз сөзбен шеше білген. Осыншама жылдар бойы жеңілмей келе жатқан тіл. Ендеше ана тіліміз қазақ тілінің мерейін көтеру болашақ ұрпақ сіздердің еншілеріңізде. Біз болашақ ұрпақ еліміздің болашағы ретінде үш тілде яғни, ағылшын, орыс, қазақ тілдерінде емін еркін сөйлей білуіміз қажет. Қазіргі таңда әлемнің алпауыт мемлекеттері көп тілді, әсіресе халықаралық тілдерді меңгеруді маңызды міндет деп санайды. Сондықтан біз де өз халқымыздың қарыштап дамып, өркениеттен кенже қалмау үшін көп тілді меңгеруіміз қажет. Бұл заман талабынан туындап отырған қажеттілік. Себебі, бірнеше тілде еркін сөйлей де, жаза да білетін маман бәсекеге қабілетті тұлғаға айналатыны сөзсіз. Осы ретте, президентіміз Н.Ә.Назарбаевтың: «Қазір біз балаларымыз қазақ тілімен қатар орыс және ағылшын тілдерін де белсенді меңгеру үшін жағдай жасауға шаралар қабылдап жатырмыз. Үштілділік мемлекеттік деңгейде ынталандырылуы керек.
Teasher:-The important thing is not so much that every child should be tayght,as that every child should be given the wish to,learn –said John Lubbock.The world is changing.We are changing with the world.So things process demands us to educate knowledge able generation.We should use methods which are appropricately to the grades, to the levees of the learners.We have chosen the sixth grades wis the theme:Learn seven different languages and learn different language.
Осы орайда сыныбымызда «Жеті түрлі ілім біл, жеті жұрттың тілін біл» атты ойыны арқылы өз белсенділігімізді танытайық.
- Ал, құрметті оқушылар осы уақытқа дейінгі алған білімімізді топ болып, жан аямай ортаға салайық. Ортаға үш топтың басшылары келсін , мен бірінші болып қай топты алып ашам сонды жазылған топ бірінші болып ойынды бастайды.
Ендеше алдымен әділ бағасын қояр әділқазы алқаларымен танысып өтелік.
Ойын шарттарымен таныстырып өтейін.
І - кезең Таныстыру. Acquaintance.
ІІ – ші кезең «Бәйге» Baiga «Қызықты логикалық сұрақтар».
ІІІ – кезең «Алтын сандық» Colden numeral, ойыны Берілген сөзден бірнеше сөз құрау.
ІV - кезең «Кім тапқыр?» Who is wise? «Математикалық жұмбақтар».
V-кезең «Кім жүйрік?» Who is the best? Ақын өлеңдерңн мәнерлеп оқу
VI-кезең. « Мықты болсаң шауып көр» If you are strong , try it. Мақалдың жалғасын тап?
І – ші топ «Достық» тобы, Friend group.
ІІ – ші топ «Қыран» тобы , Eagle group.
ІІІ-ші топ «Бірлік» тобы , Unity group.
І айналым: «Таныстыру» әр топ мүшелері өз топтарын таныстырып өтсін.
І топ:
Біз қыран самғаған
Ешқашан талмаған.
Жеңіске ұмтылып
Жеңіспен оралған!
ІІ топ:
Достық біздің тобымыз,
Болсын мәңгі жолымыз.
ІІІтоп:
Бірлік біздің тобымыз
Жазылмайды жұбымыз
Ұрыспаймыз әрқашан
Достығымыз жарасқан.
Солардың енді жауаптарын көрейік. Әр топқа 6 сұрақтан беріледі,бір дұрыс жауапқа бір жұлдызшадан беріледі, яғни 1 ұпай болып есептелінеді.
ІІ айналым: «Бәйге» І – ші топқа The first group “Baiga”
1. Пеш түбінде пырылдап ұйықтайды... мысық – кошка - cat
2. Әкеңнің әкесі... ата – дедушка – grandfather
3. Біздің мемлекетіміз қалай аталады? Қазақстан - Kazakhstan
4. Олар орманда өседі... ағаш – дерево – tree
ІІ – топқа, the second group.
1. Одан көйлек, жейде тігеді... мата - cloth
2. Әріптердің тізбегі... алфавит – алфавит – alphavit
3.Біздің елбасымыз .... Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев
4. Ол жауыннан қорғайды... қолшатыр – дождик - umbrella
III-топқа,the third group.
1.Жемістің аты .... алма – яблока – apple
2. Лақтың енесі... ешкі - козель – goat
3. Біздің мемлкеттік тіліміз қалай аталады? Қазақ – қазақ –
4. Бөлмеге күннің жарығы неден түседі? Терезе - окно – window
ІІІ айналым: « Алтын сандық» Colden numeral.
Шарты: Берілген сөзден бірнеше сөз құрау.
«Қызғалдақ», «Қолшатыр» « Балмұздақ»
“Tulip”,”Umbrella”, “Ice cream”
Көңілді тапқыштар, алғырлар,
Бар өнерін алдарыңа салады.
Кім білімді, көп оқыған болса егер,
Бүгінгі күн жеңімпазы болады деп келесі «Кім тапқыр» кезеңіне береміз. Бұл кезеңде математикалық жұмбақтар екі топқада бірдей беріледі, қай топ бірінші болып дұрыс жауап берсе сол топқа жұлдызша беріледі.
ІV айналым: «Кім жүйрік» “Who is wise?” «Математикалық жұмбақтар».
1. Бес алманың үшеуін
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолыңды қалады? (Екі – два -two)
2. Табақта тұр бес өрік
Қандай тәтті жесе өрік
Бесеуінде жеп қойсам
Қалады сонда неше өрік? ( Нөл – ноль – zero)
3.Бір – бірімен жарысқан
4 аю, бір арыстан
2 қой мен 1 түлкі
Бәрі нешеу кім білді Сегіз – восемь –eight)
Ақын өлеңдерін мәерлеп оқу.Әр топ өз өлеңдерін мәнерлеп оқиды.
Мақалдың жалғасын табу.
1.Бас кеспек бар, .................кеспек жоқ . Тіл,(language)
2.Туған жердің күні ыстық, түні де қандай?(Hot)
3.Отан қуат не шуақ? Отбасы(Family)
4. не іздесең көлге бар,
Береке іздесең елге бар. Балық(Fish)
5.Ер елінде,
Не жерінде? Гүл,(Flower)
6. Отансыз адам,
Ормансыз не?Бұлбұл,(Parrot)
Ұшқыр ойға серік болсын шеберлік,
Сөз кезегін әділқазыларға берейік.
Арамызда тапқыр достар көп екен,
Солардың біз нәтижесін көрейік – деп қай топ жеңіске жетті екен нәтижесін білсек.«Жеті түрлі ілім біл, жеті жұрттың тілін біл» жарысын қорытындылау үшін әділқазылар алқасына сөз кезегін еріп, жеңімпаз топтарымызды марапаттау рәсіміне кезек берейік.
Оқушыларды марапаттау.
Қатысушылардың пікірлерін тыңдау. «Ұлым тіліңді жаман сөзден, көзіңді жамандық бағудан сақта. Ұлым, сөзіңді жүрегіңмен тербеп, содан соң айт, бұлай етсең баршаға сүйкімді боларсың. Ұлым, біреуден жаман сөз естісең, оны жүрегіңнің жеті қарыс түкпіріне тұт, оған жаман болар, саған жақсылыққа қайтар», - деп дана Хикар ұрпағына осы бір даналық сөзді жадымызда мәңгі ұстап өзге тілдерді еркін меңгере отырып, өз ана тілімізді сақтап, айтар сөзімізді өз орнымен пайдалана білейік.
They say who knows many languages that has many keys to the losk. We wish you be competent and skilled specialists in the different fields.Remmember:Live and learn. We thank you for your attention.Our lesson is over!Good bye!
Сау болыңыздар!
Сөйлеу мәдениеті
Гү 22 сәуір 2013 81146 0
0
Тақырыбы: Сөйлеу мәдениеті (2 сағат)
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушылардың сөйлеу мәдениеті туралы алған білімдерін жетілдіру. Оқу - танымдық бағдарлы құзыреттілігін арттыру мақсатында ситуациялық сұрақ, дидактикалық ойындарды оқушыларға ұсыну. Мәтінді дұрыс оқып, әдемі жаза білуге үйрету.
Тәрбиелілігі: Оқушыларды үлкенді сыйлауға, құрмет көрсетуге, дөрекі сөздер айтпауға тәрбиелеу. Адамгершілік тәрбиесі.
Дамытушылығы: Оқушыларды жылдам ойлауға, кез - келген кедергіден өтіп пікірін еркін білдіре білуге дағдыландыру.
Сабақтың типі: алған білімді жетілдіру
Сабақтың түрі: практикалық
Технологиясы: ДОТ элементтері
Әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, ситуациялық сұрақ, топтастыру.
Көрнекілігі: Қызығушылығын арттыратыратын көрнекілік:көңіл - күй фишкасы;бағалау фишкасы;
Дидактикалық ойындар көрнекілігі:
«Тез ойла, сөз ойла», «Әжеге көмек», «Күн көзінің нұры» ойынының суреті.
Сабақтың барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі
Қоңырау уақытына дейін сынып тазалығына ретке келтіріп, сабаққа қажетті материалдарды дайындау;
Оқушыларға сабаққа қажетті құрал - жабдықтаын алғызу
Сәлемдесу;
Түгелдеу;
II. Кіріспе - қызығушылық кезеңі
Психологиялық дайындық
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз,
Сәлем бердік сіздерге
Құрметпенен біз!
Оқушылардың көңіл - күйлерін анықтау.
- Оқушылар, бүгінгі сабаққа қандай дайындықпен, қандай көңіл - күймен келгендерінді білу үшін мынадай балақайларды көрсетемін. Бұл балақайларды көрсеткен кезде көңіл - күйлеріміз қайсысына сәйкес келсе қолымызды көтереміз.
- Жарайсыңдар, балалар! Бүгінігі сабаққа барлығымыз қуанышты боп, өте жақсы дайындықпен келіппіз ғой.
(Осы кейіптегі балақайларды бағалау фишкасы ретінде пайдаланамын.)
III. Үй тапсырмасын сұрау
«Үйде» тақырыбына жазған мәтіндерін 5 - 6 оқушыға оқытамын.
IV. Танымдық - операционалдық кезең
Негізгі бөлім
Өткенді қайталап, еске түсіру
- Балалар, сөйлеу мәдениеті дегеніміз не?
- Сөйлеу мәдиенеті деп - қазақ тілін дұрыс және орынды қолдану. Ата - анаң, мұғалім мен құрбыларынмен сөйлескенде сөзі дұрыс, орынды қолдану керек. Өз ана тілінде де басқа тілде де дұрыс сөйлесу адамның қаншалықты мәдиенетті екенін көрсететінін жадымыздан шығармайық.
Әдеби тіл - дұрыс сөйлеудің үлгісі. Енді есімізге түсірсек мына суреттерге назар аударайық.
Ситуациялық жағдаяттар
1 - жағдаят. Көлікте орын жоқ, бір қария мінді, ол кезде сен отырғансың. Не істейсің? (Мен орнымнан тұрып, «Ата мына жерге отырыңыз» - деп, орнымды ұсынамын. )
2 - жағдаят. Көшеде бір әже ауыр сөмке көтеріп келе жатыр екен. Сен аулада ойнап жүргенсің. Не істейсің? ( «Әже маған беріңіз, сізге көмектесейін»- деп ауыр сөмкесін алып, үйіне апарып саламын.)
3 - жағдаят. Жақын досың ауырып жатыр. Сен не істейсің?(Досымның үйіне барып оның жақсы көретін кітабын апарып үйіне жағдайын білуге барам.)
Дәптермен жұмыс.
1 - жаттығу.
Жаттығуды оқып беремін. Түсінгендерін сұрақ қояу арқылы тексеремін.
«Ана тілін шұбарлап» сөйлейді дегенді қалай түсінесің?
Асыл сияқты балаларға арнап пайдалы кеңес жаз.
(3 - 4 оқушыға оқытамын)
2 - жаттығу.
Оқушыларға мақалды оқытамын.
Алдымен олардың ойын біліп алып соңында қорытамын.
«Үздік мақалшы» ойынын ойнату.
Мақсаты: Оқушылардың жылдам ойлауға дағдыландыру. Есте сақтау қабілеттерін арттыруға дағдыландыру.
Жүргізу ережесі: Әр қатардан бір - бір оқушыны шығарып, Отан тақырыбына білген мақалдарын айтып жарыстыру.
Түйіндеме: Жарайсыңдар балалар! Біздің сынып оқушыларының барлығы мақалшы екен ғой.
- Енді үздік болған сынып оқушымыз Есенгелдиев Елдарды марапаттап, алғыс хатын өзіне ұсынайық.
3 - жаттығу.
Әңгімені мәнерлеп оқып беремін.
Түсінгендерін сұрақ арқылы тексеремін.
Уәлидің орнында болсаң, сен жауап берер едің
Әңгімені оқушылар сахналайды.
«Күн нұрынның шапағы» ойынын ойнату.
Мақсаты: Оқушыларды адамгершілікке, сыйластыққа, ілтипаттыққа тәрбиелеу.
Жүргізу ережесі: күннің нұры шашырап тұрған шапағына сыпайы сөздерді жазып қормен қайталаймыз.
Түйіндеме: Жарайсыңдар, балалар! Біз күнге сыпайы, кішіпейіл, инабатты балалар екенімізді дәлелдедік. Күн сендерге алғыс білдіріп, қуанып жатырмын.
5 - жаттығу.
Өлеңді мәнерлеп оқып беремін.
Оқушылар Ысқаққа ауызша мінездеме береді.
V. Қортынды - рефлексия кезеңі.
Сабақты «Әжеге көмек» ойыны арқылы қорытамын.
Мақсаты: Оқушыларды үлкенді сыйлауға, оларға көмек көрсете білуге үйрету. Сабақты оқушыларға кызыкты етіп ойын арқылы қорыту. Алған білімдерін тексеру.
Шарты: Әже құдықтан шелекке су толтырып алған. Біз әжеге көмек көрсетіп шелекті уйіне жеткізіп беруіміз керек. Ол үшін шелек артындағы сұрақтарға толық әрі нақты жауап берулерің керек. Жауап берген оқушы шелекті әженің жанына әкеліп қоя береді.
Түйіндеме: Тамаша! Жарайсыңдар! Сендер барлық сұраққа дұрыс жауап беріңдер және әжеге көмектерің де тиді.
Сабақты бекіту.
Топтық жұмыс.
Ойын ойнату.
Ойынның аты: «Тез ойла, сөз ойла».
Шарты: 3 қатарға бүгінгі тақырып төңірегінде 3 сөз беріледі.
1 - топ - сыйластық.
2 топ - кішіпейілділік.
3 топ - инабаттылық
Сөздерін пайдалана отырып, оқушылар қысқа уақыт ішінде сөз ойлап табуы тиіс. Қай топ бірінші көп сөз тапса, сол топ жеңімпаз атанады.
Сыйластық: сыйла, тас, ас, тал, сыйлы....
Кішіпейілділдік: кіші, ішік, пейіл, іл, іш...
Инабаттылық: ана, ат, Инабат, ит, балық...
Бағалау.
Сабаққа белсене араласып, жаттығуларды уақытылы орындаған, ойынға қызыға араласқан және бағалау фишкасының қызылын көп жинаған оқушы - 5, көк фишка - 4, сары - 3 деп бағаланады.
Үй тапсырмасы.
6 - жаттығуды жазып келу
Ысқаққа мінездеме беру.
Сабақтың тақырыбы: Абай салған сырлы әндер
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға ұлы ақын, сазгер Абайдың өмірі , қазақ музыка өнерінде алатын орны жайлы мәлімет беру. Абай әндерін насихаттау, әрі үйрету.
Сабақтың мінндеті: а білімділік: Абайдың әндері арқылы оқушылардың бойына адамгершілік қасиеттерді сіңіру.
б дамытушылық: Есту, есте сақтау, ырғақты сезіну қабілеттерін дамыту.
В Абайдың әндері арқылы оқушыларды әсемдікке, сұлулыққа, көркемдікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: сайыс сабақ
Сабақтың әдісі: топпен жұмыс,сұрақ жауап
Пән аралық байланыс: Әдебиет, тарих, бейнелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Ақын суреті, слайд, буклеттер, сурет көрмесі, тест .
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру.
Психологиялық дайындық.
Күннің көзі ашылып, Амандасу үлкенге
Көкте шуақ шашылып.Тәрбиенің басы ғой.
Құтты қонақ келіпті, Ал, қанекей бәріміз!
Төрімізге еніпті. Сәлем дейік үлкенге.
Әдеби іс шара атасы мн немересінің диалогы арқылы басталады. Атасы Нұрбек ,немересі Маржан. Шығарма жаза алмай қиналып отырған
5-ынып оқушысы.Теледидар қарап отырған атасы, қолында газет. Теледидардан дауыс: Абайдың «Қыс» өлеңінен үзінді оқылады:
Ақ киімді денелі ақ сақалды,
Соқыр мылқау, танымас тірі жанды.
Үсті басы ақ қырау түсі суық,
Басқан жері сықырлап келіп қалды....
Немересі қаламын тастай сала атасының қасына келіп:
Мен бұл өлеңді білемін, ата! Кеше ғана Әдебиет сабағынан өткен болатынбыз.Абайдың өлеңі.
Атасы:
«Өткірдің жүзі, кестенің бізі, өрнегін сендей сала алмас»(немересіне жақындай түсіп) Иә, бұл Абайдың жаз,ан өлеңі.Қатал табиғаттың суретін тамаша суреттеген.Сен біледі екенсің.Ендеше Абайдың кім екенін білетін шығарсың?
Иә бірақ толық білмеймін.
Олай болса,ендігі жерде Абайды Абай атам «Абай атаның өлеңі» деп сөйле. Ол өте данышпан кісі, бүкіл қазақтың Абайы ғой.Оны білмеген адам қазақ емес.Ата! Бізге шығарма эссе жазуға қосымша ізденіс жұмысы тапсырылып еді. Соған біраз қиналып отырмын. Қайтсем екен? Жарысқа қалайда қатысуым керек.
Атасы:
Абай туралы көп дерек айтсам, тыңдар ма едің, балам?
Немересі:
Иә сіз оны көрдіңізбе? Ол туралы қайдан білесіз?
Атасы:
Жүр балам. Мен сені бір жақсы кешке алып барайын.Дәл сол Абай атаң туралы , жүре ғой! ( Ертіп алып, шығып кетеді )
Шуақ нұрын төкті мол,-деп жырға қосқан әсем қала Астанамыз ажарлануда. Әл-Фараби бабамыз жер бетіндегі қалаларды екіге бөліп қарастырған екен. Бірін-жасампаз қала, екіншісі-әсемпаз қала. Арқа төсіндегі әсемпаз қала қатарында. Күн сапан көркейіп, ай санап арайланып, жыл санап жарқырап келеді. Астанамыз сол жасампаз қала қатарында. Айбыны асқақ көк тіреген шыңдары көз қызықтыратындай әсем де сұлу, көрікті де сымбатты қала. Аспанымен адасқан биік ғимараттар көздің жауын аларлықтай. Қаншама адамдардың еңбегімен салынған хан сарайындай үлкен демалыс үйлері, балалар демалыс паркі, “Думан” балықтар орталығы бәрі-бәрі еріксіз таңғалдырады. Астананың сұлулығын тағы бір дәлелдейтін биік бәйтерегі, кең көшелері, кешке қаланы сұлуландыратын жарқыраған шамдары қаламызға ерекше бір көркемдік сыйлап тұрады. Мейірімді қолдармен бапталған хош иісті гүлдері, жан-жағына су шашатын шаң-тозанды басатын фонтандары демалып барған адамдарға ерекше бір көңіл-күй сыйлап, бойыңа күш-қайрат қосады.
Төкті оған нұрын дала,
Астана-сұлу қала.
Біз оны анамыздай,
Сүйеміз шынында да,-деп ақындар жыр өрнегіне қосқан қаламыз қашанда жарқырай берсін! Астанамыз асқақтап, еңсеміз биіктей бергей! Еліміздің ертеңі мен болашағы бас қаламыздың қолында. Елбасымыз ерлігімен, Астанамыз сұлулығымен біз үшін мақтаныш. Сондықтан ертеңімізге сеніммен қарайық.
Астанам – бас қалам,
Жайдарлы қалам, жас қалам.
Өркендеп мәңгі өсе бер,
Мақтанышымсың бас қалам!
Астана қаласынан алған әсерім.
Астана – сәулеті жағынан, халықтың көз қуанышына, ұлттың мақтанышына айналған айбарлы қала. Арқа төсінде бой көтерген ертегідей аңыз қаланы әлем мойындады, Астана қаласы жыл өткен сайын жаңарып, жасарып, көріктене түсуде. Аспанмен бой таластырған зәулім ғимараттар бірінен соң бірі пайдалануға беріліп, көпшіліктің көз қуанышына айналуда. Қаламыздың сән-салтанаты жарасып-ақ қоймай, рухани өмірімізде үлкен бір жаңарудың белең алғаны айқын сезілді.
Астана – әр адам үшін арманға асқақтатар қала. Себебі, мен демалыстарымның бірінде бұл қалаға барғанымда ерекше әсерге бөлендім. Әр көргеніме таң тамаша болдым, көптеген қызыққа баландым. Көре отырып, оның қыры мен сырын түсіне білдім. Мысалы, президентіміздің Ақордасы, балалар үшін жасатқан – су астындағы балық, төбесі көкке жеткен – Бәйтерек, Жасөспірім саяжайымен көмкерілген – Астана, әсем орда ретінде әр адамның жүрегінде сақталады.
Міне, осындай, әр адамға ерекше әсер берер, ертегідей аңыз қалада өз болашағымның бастауын тапқым келеді, тек осы қалада қалаған мамандық иесі болу, ол менің өмірлік арманым. Сондықтан да осы бастан: “Астана – менің болашағымның алтын бесігі”,-деген ойдамын. Менің жарқын келешегімнің куәсі – “асқақтаған, айбырлы да әсем” – Астана қаласында екендігіме емірене мақтанамын, қуанамын. Сол үшінде:
“Болашақтың куәсісің – Астанам,
Өзің жайлы тебірене толғанам…
Ойлансам да асқақтаған қаланы,
Ерекше бір сезімге баланам.
Сен жайлы жете білем ақ-ордам,
Жетуге әрқашанда асығам.
Білімімнің шыңына бір жетуге,
Өзіңнің қуатыңа баланам”,-дегім келеді.
<h2>Ұқсас жазбалар</h2>
Трехъязычие в Қазахстане – ключ к успеху
Үшін, туралы, дейін(шейін) шылыулары
Дыбыс пен әріп
Сөз және оның мағынасы.
Ә дыбысы мен әрпі.
Ә дыбысы мен әрпі.
Сын есім
Сан есім
Сөйлем және сөз
Абай әлеміне саяхат
Салалас құрмалас сөйлемнің түрлері. Ыңғайлас салалас
Жарияланды 7-04-2015, 07:02 Категориясы: Қазақ тілі және әдебиеті
Тақырыбы: Салалас құрмалас сөйлемнің түрлері. Ыңғайлас салалас.
Мақсаты
- білімділік: құрмалас сөйлемдердің басты белгілерін білу, құрылысын, құрамын ажырату, тыныс белгілерін дұрыс қойып жаза білуге үйрету.
- тәрбиелік: ұлттық салт - дәстүрді қадірлей білуге, еңбекті сүюге, жүйелі сөйлей білуге тәрбиелеу.
- дамытушылық: ынта қойып тыңдау, жазу талдау машықтарын қалыптастыру, сөздік қорын, сөз байлығын дамыту, талдау және салыстыра білу дағдыларын дамыту.
Сабақтың түрі: дәстүрден тыс
Типі: жаңа білімді меңгерту
Әдісі: ойын сабақ
Пәнаралық байланыс: тарих, орыс тілі, қазақ әдебиеті
Пайдаланылған техникалық құралдары: интерактивті тақта
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) сәлемдесу, түгелдеу
ә) оқушыларды топқа бөлу
б) сабаққа назар аударту
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
96 - жаттығу, мақалдың жалғасын тауып, салалас құрмалас сөйлем және бірыңғай мүшелі жай сөйлем жасау.
1. Еңбек ерлікке жеткізер, ерлік елдікке жеткізер.
2. Көз қорқақ, қол батыр.
3. Еңбек түбі – береке, көптің түбі – мереке.
4. Қоянды қамыс өлтіреді, ерді намыс өлтіреді.
5. Көп қорқытады, терең батырады.
6. Жалғыздың үні шықпас, жаяудың шаңы шықпас.
7. Атаның баласы болма, адамның баласы бол.
8. Ат аяғынан семірер, адам құлағынан семірер.
9. Ұста пышаққа жарымас, етікші етікке жарымас.
10. Ата көрген – оқ жонар, ана көрген – тон пішер.
11. Білекті бірді жығар, білімді мыңды жығар.
12. Қына тасқа бітеді, білім басқа бітеді.
13. Көп жасаған білмейді, көп көрген біледі.
14. Оқу – білім азығы, білім – ырыс қазығы.
15. Шебердің қолы ортақ, шешеннің тілі ортақ.
ІІІ. Үй жұмысын бекіту:
770 ₸ - Сатып алу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
тақырыптармен дайындаймыз