Материалдар / "Жеткіншектер өміріндегі агрессия" жеткіншектерге арналған психологиялық трениг
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Жеткіншектер өміріндегі агрессия" жеткіншектерге арналған психологиялық трениг

Материал туралы қысқаша түсінік
Бала дамуындағы жасөспірімдік кезеңнің басталуы оның физиологиясының, психикалық реакцияларының және мінез-құлқының айтарлықтай өзгеріске ұшырауымен байланысты. Сондықтан бұл тренинг өзгерістегі агрессияның себептері және оны болдырмау жолдарын қарастыру ретінде қолданылды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2018
1434
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

4Жеткіншектер өміріндегі агрессия.Тренинг мақсаты: Жеткіншектің агрессивті мінез-құлқын коррекциялауМіндеті: - қатысушыларға агрессия, агрессивті мінез-құлық, себептері туралы ой жеткізу.
  • Жасөсіпірімдердің өз күйін бағалау, талдау қабілеттерін құру.
Тренинг барысы:Мақсаты – тақырып мағынасын, тренинг мақсатын түсіндіру, жұмыстың ережесін түсіндіру.Топтық жұмыстың ережелері:
  • Қарым-қатынастағы шынайылық. Топта екіжүзділік немесе өтірік айтудың қажеті жоқ, Топ – бұл, сізді толғандыратын және қызығушылықтарыңызбен бөлісетін, талқыланбаған мәселер туралы пікір білдіретін орын. Егер талқылауыңыз шынайы болмаса – оданда үндемеген жөн.
  • Талықылаған мәселелерді сыртқа шығармау. Барлық айтылғандар, өз арамызда және осында қалуы тиіс. Бұл жұмысымыздың этикалық негізі. Елдің мәселесін, тренингке қатыспаған адаммен талқылауға болмайды.
  • Топтың әр мүшесі «стоп» айтуға құқысы бар. Бұл – оның проблемаларын талқылауды тоқтату. Егер сіз талқылап жатқан сұрақтарға шынайы жауа беруге дайын болмасаңыз,сізге қатысты психологиялық жарақат тудырады десеңіз осы принципты қолдануыңызға болады.
  • Әр қатысушы өзі үщін жауа беруі тиіс. Талқылаудан кетіп және біреуді сынауға болмайды. Мысалы: көбі солай ойлайд, көбі солай есептейді. Тек өзіне қатысты айту, мысалы: мен ойлаймын, мен сеземін, менің ойынша....


  • «Мазақтайық» жаттығуы.
Мақсаты: ойын арқылы танысу, вербалды құрылғыларды пайдала отырып, ашуға кішігірім жаттығу жасау.Қатысушылар допты бір-біріне бере отырып, сонымен қатарбір бірін ренішсіз сөздермен атайды. Бұл ағаштардың, жеміс-жидектердің, балықтар, гүлдер және т.б сияқты атаулары болуы мүмкін. Қорытынды айналымда, қатысушылар міндетті түрде – жағымды комплимент немес сөздер айту қажет. Мысалы : Ал сен – менің қуанышымсың. Ескеру: ойын жылдам темппен өткізген тиімді.
  • Әңгімелесу. «Агрессия деген не?»
Агрессия – нормалар мен адам қоғамындағы ережлерген қарам-қарсы, физикалық және моралдық шығын келтіретін, адамға психологиялық ыңғайсыздық тудыратын, жағымсыз, дұрыс емес мінез-құлық.Енді бәріміз ойланып, агрессивті адам, ол қалай көрінеді? Қандай белгілермен айыра аламыз? Әңгімелесу барысында өзін қалай ұстайды? Деген сұрақтарға жауа берейік. (Оқушылар өз ойларымен бөлісу.).Психологтар агрессивті жеткіншектердің критерийларын қарастырады:
  • Жиі өзін бақылай, ұстай алмайды.
  • Жиі сауғаласу, үлкендермен ұрысады
  • Жиі ережелерді орындаудан бас тартады
  • Жиі адамның ашуына әдейі тиеді
  • Жиі өз қателіктері үшін біреуді кінәлайды.
  • Жиі ренжіп және бірдеме істеуден бас тартады.
  • Жиі қызғанып, кек сақтайды.
  • Сезімтал, болмашы заттар үшін, қоршағандардың әр түрлі әрекеттеріне ашуы келу.
  • Жаттығу «Мен ызыланамын, егер....»
Мақсаты: Эмоционалды қысымды төмендету.Барлық қатысушылар қағазға «күнделікті өмірде қандай жағдайлар мені ашуландырады» тақырынбында ой пікірін жазу.Шеңбер бойынша жазылған қағазды оқиды. Мына фразалармен «Мен ызаланамын, егер....» деп қағазды жыртып, мыжып, мусорға тастау. Жаттығу аяғында талқылау.
  • Жаттығу «Неге мен ызыланамын?»
Мақсаты: теріс эмоцияның көрінісі, агрессивті мінез-құлықтың мотивтерін түсіну, түсінуге үйрену.Әрқайсымыз өзіміздің агрессиясымызды көреміз, алайда оның түркілерін түсіне бермейміз. Біздің шынай мотивтеріміз бен ниетіміз бізден жасырын, немесе мойындағымыз келмейді. Өзіміздің нақты агрессимыздың наты себебін тапқан кезде, оның сізге бағынатын мақсатын аныөтай аласыз. Және де оның табиғаттылығн түсіне аламыз. Сондықтан қазір осыны шешуге тырысайық. Жұп болып, қарам-қарсы отрамыз. Сонымен қатар, көз алдыңызда сіздің ашуыңыға тиіетін, сіз өкпелі болып жүрген адам алдыңызда отыр. Мына фразамен « Мен мына адамды ұнатпаймын, себебі...... осы осы» деп айтады. Сосын келесі адам айтады. Жаттығу соңыда талқылау.
  • «Массаж» сергіту жаттығуы.
  • Жаттығу «Ғажайып алақан»
Мақсаты: сынып ішәнде бір біріне деген позитивті көзқарас туындату. Парақ бетіне қаламмен қолы издерін бастырады. Әр саусаққа қатысушы бойындағы жағымды қасиеттерін жазады. Көрсішімен алмастырып, алақанына көршісінің бойындағы қасиеттерін жазады. Шеңбер бойынша талқылау. Қатысушылар баға берген сыныптастарынан кейін не сезінді? ұнады ма берген бағасы?

Қортындылау: шеңбер бойынша өткен тренингке қорытынды жасау.





































«М.Әуезов атындағы орта мектебі» КММ

БекітемінМектеп директоры: Н.А Жикенова













Жеткіншектер өміріндегі агрессия

Орындаған: Даулетханова М.Д

































Зайсан қаласы2018 жылМ.Әуезов атындағы орта мектебіТренингке хаттамаӨткізілген уақыты: 08.01.2018Тренинг мақсаты: Жеткіншектің агрессивті мінез-құлқын коррекциялауМіндеті: - Қатысушыларға агрессия, агрессивті мінез-құлық, себептері туралы ой жеткізу.- Жасөсіпірімдердің өз күйін бағалау, талдау қабілеттерін құру.Тренинг барысы:
  • «Келемеждеу» жаттығуы
Мақсаты: ойын арқылы танысу, вербалды құрылғыларды пайдала отырып, ашуға кішігірім жаттығу жасау.
  • Әңгімелесу. «Агрессия деген не?»
Агрессия – нормалар мен адам қоғамындағы ережлерген қарам-қарсы, физикалық және моралдық шығын келтіретін, адамға психологиялық ыңғайсыздық тудыратын, жағымсыз, дұрыс емес мінез-құлық.
  • Жаттығу «Мен ызыланамын, егер....»
Мақсаты: Эмоционалды қысымды төмендету.
  • Жаттығу «Неге мен ызыланамын?»
Мақсаты: теріс эмоцияның көрінісі, агрессивті мінез-құлықтың мотивтерін түсіну, түсінуге үйрену.
  • Массаж. Сергіту жаттығуы
  • Жаттығу «Ғажайып алақан»
Мақсаты: сынып ішәнде бір біріне деген позитивті көзқарас туындату.
  • Қорытынды. Тақырыпты қорытындылау
Қорытынды: тренингке 7 сыныбы қатысты. Қатысушылар саны 22. Тренинг басында ережелермен таныстырылып, тақырыпқа сай жаттығулар жүргізілді. Тренинг мақсат, міндеттері орындалды. Қатысушылар агрессия ұғымын, оның себептерін түсінді.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!