Күні:
|
|
Курс:
|
ІІ
|
Топ:204
|
|
Мамандығы:
|
1306022-«Телефон байланысының
электромонетры»
|
Пән:
|
Өндірістік
сабақ
|
Модульдің
атауы:
|
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Жиілік сипаттамаларды
талдау
|
Ұзақтығы:
|
7
сағат
|
Өткізу
орны:
|
Каб
№4
|
Сабақтың
мақсаттары:
|
-білімділік: Студенттерге жиілік
сипаттамаларды талдау туралы білімін арттыру, ойлау қабілетін
кеңейту, өз мамандығына деген ынтасын
арттыру.
|
-дамыту: оқушылардың есте сақтау,
жүйрік ойлау қабілеттерін дамыту, мамандыққа деген қызығушылықтарын
арттыру;
|
-тәрбиелік: ұлт жандылыққа,
жауапкершілікке, әдептілікке
тәрбиелеу.
|
Күтілетін
нәтижелер:
|
1.Студенттер негізгі
қауіпсіздік ережелерімен танысады.
2. Төтенше
жағдайларда алғашқы көмек көрсете
алады.
3. Практикалық
дағдыларды меңгереді.
4. Командамен жұмыс
жасауға дағдыланады.
5. Өз ойын еркін білдіре
алады.
|
Сабақтың
түрі:
|
Жаңа
сабақ
|
Пәнаралық
байланыс:
|
Арнайы
технология
|
Студенттердің өзіндік
жұмыстары:
|
Тақырып бойынша практикалық
жұмыстар жасайды
|
Оқыту әдістері,
пед.технологиялары:
|
Баяндау, әңгіме
жүргізу, сұрақ-жауап алмасу, презентация, тәжірибелік
жұмыстар.
Модульдік
құзіреттіліктер
|
Қажетті
құрал-жабдықтар:
|
нұсқау карталары,
плакаттар, құрал-саймандар, интерактивті тақта, арнайы жұмыс
киімі.
|
Пайдаланған әдебиет
(қосымша мағлұмат):
|
А.П. Полонский «ҚТЖ линиялық
кабельдік жабдықтарды құрастыру»
|
Оқытушы туралы
мәлімет:
|
Т.А.Ә.
|
Дошанова
К
|
Қолы:
|
|
Тел:
|
87784157202
|
Эл.пошта:
|
Doshanova72@mail.ru
|
Сабақ
барысы:
|
|
Сабақтың
кезеңдері:
|
Оқытушының
әрекеттері:
|
Студенттердің
әрекеттері:
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
кезеңі
(10
минут):
|
1.Студенттермен
сәлемдесу.
2. Әнұран
орындау.
2.Студенттердің
қатысымын белгілеу.
3.Студенттердің
сабаққа дайындығын және жұмыс киімдерін
тексеру.
4.Сабаққа қажетті
құрал-саймандарын тексеру.
5.Сабақтың тақырыбы
мен мақсаттарын баяндау.
|
1. Оқытушымен
сәлемдеседі.
2. Сабақтың тақырыбы
мен мақсаттарымен танысады.
3. Психологиялық жағынан
табысты жұмыс жасауға іштей
дайындалады.
|
|
Кіріспе
нұсқау
( 30
минут):
|
|
Өткенді қайталайды, сұрақтарға
жауап береді.
|
|
Сурет 7.2 сүзгілердің негізгі
төрт түрінің жиіліктік сипаттамалар қарастырылған. Бұл сүзгілер
кіріс сигналының бір жиіліктерін өзгеріссіз өткізу үшін, ал басқа
жиіліктерін ұстап қалу жұмысын атқарады. Сүзгінің өткізетін жиілік
аралығы- өткізу жолағы, ал жиілікті ұстап қалу аралығы – басу
аймағы деп аталады. Олардың арасында сүзгінің ауыспалы
аймағы жатады. Сүзгі жіңішке ауыспалы аймақты болса, ол жқғарғы
жиілікті таңдауға ие делінеді. Өткізу жолағы
мен ауыспалы аймақты бөліп тұратын шекті жиілік, жиілік
жолағы деп аталады. Аналогты сүзгілер үшін жиілік жолағы
ФЖС 0,707 (-3 дБ) деңгейіне дейін түсетін нүктесімен анықталады.
Сандық сүзгілер үшін мұндай қатал талаптар қойылмайды,
мәселен жиілік жолағы ФЖС 99, 90, 70.7 және 50% - ға
дейін түсетін нүктелердің бірінде
анықталады.
Сурет 7.2 – Сандық сүзгілердің
негізгі төрт түрінің ФЖС
көрінісі
Айтылған параметрлердің ішінде
неге фазаны сипаттайтын параметр кездеспейді? Біріншіден, Іс
жүзінде сигналды жиілік аймағы бойынша өңдеуде фаза маңызды рөл
ойнамайды. Екіншіден, сандық сүзгілермен жұмыс істегенде қалаған
фазо – жиіліктік сипаттамаға қол жеткізу оңай, яғни өткізу
жолағында жатқан барлық жиіліктер сүзгінің шығысына нөлдік фазамен
жылжуын жүзеге асыру.
|
Жаңа білімді
игереді
|
Презентация,
Оқулық,
Сызбалар,
Интерактивті тақта,
Құрал-саймандар
|
Ағымдағы
нұсқау
Негізгі бөлім ( 4
сағат 30 минут)
|
1.Студенттерді орындалатын
тапсырманың мазмұнымен таныстыру.
2. Нұсқау-технологиялық
карталарды тарату.
3. Еңбек және қауіпсіздік
техникасының ережелерін қайталап,
бекіту.
4. Студенттерді жұмыс
орындарына орналастыру.
5.Студенттердің
жұмысын бақылау.
|
Оқытушының
тапсырмасын орындайды.
|
Құрал-саймандар және
жабдықтар
|
І мақсатты
айналым.
Студенттерді айналып өтіп,
еңбек қауіпсіздігі ережелерінің сақталуын қадағалау, тапсырманы
орындау дұрыстығын қадағалау.
|
Құрал-саймандар және
жабдықтар
|
ІІ мақсатты
айналым.
Студенттердің тапсырманы
орындауына жәрдем беру
|
Құрал-саймандар және
жабдықтар
|
ІІІ мақсатты
айналым.
Студенттердің тапсырманы дұрыс
орындауына көңіл бөліп, қажетті жағдайда
көмектесу.
|
Құрал-саймандар, оқытушы
сөзі
|
ІV мақсатты
айналым.
Студенттердің
жіберген қателіктерін анықтау және оларды жою амалдарын
түсіндіру.
|
Оқытушы
сөзі
|
Сергіту
сәті
(10минут)
|
Бір – біріне
жылдамдық сұрақтар қою.
|
|
Студенттердің
денсаулығы
|
Рефлексия.
Сабақты
қорытынды
лау.
(8минут)
|
1.Сабақтың мақсаты
мен оқу міндеттері орындалды ма?
2.Бүгін студенттер
не үйренді?
3.Сабақ қандай
деңгейде өтті?
4.Жоспарланған
саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды
ма?)
5.Оқу уақыты тиімді
пайдаланылды ма?
|
Сабақ өту барысы туралы өз
пікірлерімен бөліседі
|
|
Студенттерді
бағалау:
(15
минут)
|
Сабақта көрсеткен білімі мен
орындаған жұмысына қарай критериалды жүйемен бағалау және бағаларға
түсінік беру
|
Бағалау
критерийлері:
«Өте жақсы»
-86-100%
«Жақсы»-
70-85%
«Қанағат»-
51-69%
«Қанағаттандырылмаған» -50%
және одан төмен.
|
Үйге
тапсырма:
(2
минут)
|
Деңгейлік
тапсырмалар:
-
Жиілік
сипаттамаларын талдай білу
-
Талдау әдістерін
үйрену
-
Трасса дайындауды
білу
|
Оқулық,
Интернет
материалдары
|