Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
жинақталған жиынтық бағалау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
р/с |
Оқушының аты-жөні
|
Күні 17.10 |
с |
м |
Күні 18.10 |
с |
м |
Күні 19.10 |
с |
с |
к/е |
Күні 20.10 |
с |
м |
д/у |
Күні 21.10 |
с |
м |
ж/т |
Ұсыныстар |
Ата-ананың қолы |
Мұғалім-нің қолы |
1 |
Абулгазиев Н |
|
Т |
М/к |
|
М/к |
К |
|
Т |
Т |
Ж |
|
Т |
К |
Т |
|
К |
Т |
Т |
Қадағалау |
|
|
2 |
Алпанов Б |
|
К |
Т |
|
Т |
Т |
|
К |
Т |
|
|
К |
Т |
Т |
|
Т |
Т |
Т |
Қадағалау |
|
|
3 |
Алпысұлы Д |
|
О |
Т |
|
О |
О |
|
Т |
О |
Ж |
|
О |
Т |
О |
|
О |
О |
Т |
Қадағалау |
|
|
4 |
Батырбек Ж |
|
Т |
О |
|
Т |
О |
|
К |
Т |
Ж |
|
Т |
О |
Т |
|
Т |
О |
Т |
Қадағалау |
|
|
5 |
Ержанұлы Е |
|
К |
Т |
|
Т |
Т |
|
О |
Т |
Ж |
|
К |
О |
Т |
|
Т |
О |
Т |
Қадағалау |
|
|
6 |
Ержанұлы Н |
|
О |
О |
|
О |
О |
|
О |
О |
Ж |
|
О |
О |
О |
|
О |
О |
Т |
Қадағалау |
|
|
7 |
Ерсайынова А |
|
О |
О |
|
О |
Т |
|
О |
О |
Ж |
|
О |
О |
О |
|
О |
Т |
О |
көмектесу |
|
|
8 |
Жеткеншек С |
|
Ө/ж |
Ө/ж |
|
ө/ж |
ж |
|
Ө/ж |
Ө/ж |
Ө/ж |
|
Ө/ж |
Ө/Ж |
Ө/ж |
|
Ө/ж |
Ө/ж |
Ө/ж |
|
|
|
9 |
Зинуллаева А |
|
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ө/ж |
|
Ж |
Ө/ж |
Ө/ж |
|
Ө/ж |
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ө/ж |
Ж |
|
|
|
10 |
Имамұрат А |
|
Ж |
Ж |
|
Ө/ж |
Ж |
|
Ж |
Ж |
Ө/ж |
|
Ж |
Ө/ж |
Ж |
|
Ж |
Ж |
Ж |
|
|
|
11 |
ИмамұратЖ |
|
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ө/ж |
|
Ж |
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ж |
Ж |
|
|
|
12 |
Каримов А |
|
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ж |
Ж |
|
|
|
13 |
Сатханова А |
|
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ж |
Ө/ж |
|
Ж |
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ж |
Ж |
|
|
|
14 |
Шураев Т |
|
Ө/б |
Ө/ж |
|
Ө/ж |
Ө/б |
|
Ө/ж |
Ө/Ж |
Ө/Ж |
|
Ө/б |
Ө/б |
Қ/ж |
|
Ө/б |
Ө/Ж |
Ж |
|
|
|
15 |
Шипатова З |
|
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ж |
О |
|
|
|
16 |
Шагман Н |
|
Ө/б |
Ө/ж |
|
Ө/Ж |
Ө/б |
|
Ө/б |
Ө/ж |
Ж |
|
Ө/б |
Ж |
Ж |
|
Ө/б |
Ж |
Ж |
|
|
|
Анықтама. Ө-өте жақсы, Ж-жақсы, О-орташа, Ө.б-өте белсенді, б-белсенді, т-талпынады,мұғ. көмегі қажет,
К/к –үнемі айналасынан көмекті кажет етеді.
Сынып жетекшісі:Муханбетова.А.Қ қолы:
Құрметті ата- ана! Баланың 4 – 8 қазан аралығында меңгеруге тиісті мақсаттар көрсеткіші
р/с |
Оқушының аты-жөні
|
4.09.2017ж |
5.09.2017ж |
6.09.2017ж |
7.09.2017ж |
8.09.2017ж |
Ұсыныстар |
Ата-ананың қолы |
Мұғалім-нің қолы |
|||||||||||
Сауат ашу |
Матема тика |
Көркем еңбек |
Сауат ашу (2) |
Матема тика |
Дене шынықтыру |
Сауат ашу
|
жаратылыстану
|
Сауат ашу
Сауат ашу
|
Матема тика
|
Дене шынықтыру
|
Сауат ашу |
Мате матика |
дүниетану
|
Дене шынықтыру
|
||||||
1.2 Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау 1.3 Тыңдалған материалды мазмұндау 1.1.1.1 тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
1 |
Асқарқызы Жансель |
|
Т |
М/к |
|
М/к |
К |
|
Т |
Т |
Ж |
|
Т |
К |
Т |
|
Қадағалау |
|
|
|
2 |
Аккалиев Шынгыс |
|
К |
Т |
|
Т |
Т |
|
К |
Т |
|
|
К |
Т |
Т |
|
Қадағалау |
|
|
|
3 |
Баймуханова Дильяра |
|
О |
Т |
|
О |
О |
|
Т |
О |
Ж |
|
О |
Т |
О |
|
Қадағалау |
|
|
|
4 |
Ерболатов Ернур |
|
Т |
О |
|
Т |
О |
|
К |
Т |
Ж |
|
Т |
О |
Т |
|
Қадағалау |
|
|
|
5 |
Замирбек Эльмира |
|
К |
Т |
|
Т |
Т |
|
О |
Т |
Ж |
|
К |
О |
Т |
|
Қадағалау |
|
|
|
6 |
Карим Ақниет |
|
О |
О |
|
О |
О |
|
О |
О |
Ж |
|
О |
О |
О |
|
Қадағалау |
|
|
|
7 |
Кали Нұрхан |
|
О |
О |
|
О |
Т |
|
О |
О |
Ж |
|
О |
О |
О |
|
көмектесу |
|
|
|
8 |
Мейрамбекқызы Асемай |
|
Ө/ж |
Ө/ж |
|
ө/ж |
ж |
|
Ө/ж |
Ө/ж |
Ө/ж |
|
Ө/ж |
Ө/Ж |
Ө/ж |
|
|
|
|
|
9 |
Мерекеұлы Нұрбек |
|
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ө/ж |
|
Ж |
Ө/ж |
Ө/ж |
|
Ө/ж |
Ж |
Ж |
|
|
|
|
|
10 |
Наурызғали Бекарыс |
|
Ж |
Ж |
|
Ө/ж |
Ж |
|
Ж |
Ж |
Ө/ж |
|
Ж |
Ө/ж |
Ж |
|
|
|
|
|
11 |
Наурызғали Жанарыс |
|
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ө/ж |
|
Ж |
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ж |
Ж |
|
|
|
|
|
12 |
Набиева Аяулым |
|
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ж |
Ж |
|
|
|
|
|
13 |
Нұрланқызы Іңкәр |
|
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ж |
Ө/ж |
|
Ж |
Ж |
Ж |
|
|
|
|
|
14 |
Нұрланқызы Кәусар |
|
Ө/б |
Ө/ж |
|
Ө/ж |
Ө/б |
|
Ө/ж |
Ө/Ж |
Ө/Ж |
|
Ө/б |
Ө/б |
Қ/ж |
|
|
|
|
|
15 |
Рахатов Темирлан |
|
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ж |
Ж |
|
Ж |
Ж |
Ж |
|
|
|
|
|
16 |
Саинов Мирхан |
|
Ө/б |
Ө/ж |
|
Ө/Ж |
Ө/б |
|
Ө/б |
Ө/ж |
Ж |
|
Ө/б |
Ж |
Ж |
|
|
|
|
|
17 |
Утеулі Олжас |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
Хайратбекқызы Айару |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
Шафхат Назерке |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
Шураев Алихан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Анықтама. Ө-өте жақсы, Ж-жақсы, О-орташа, Ө.б-өте белсенді, б-белсенді, т-талпынады,мұғ. көмегі қажет,
К/к –үнемі айналасынан көмекті кажет етеді.
Сынып жетекшісі:Муханбетова.А.Қ қолы:
Құрметті ата- ана! Баланың 4 – 8 қазан аралығында меңгеруге тиісті мақсаттар көрсеткіші
4.09.2017ж |
5.09.2017ж |
6.09.2017ж |
7.09.2017ж |
8.09.2017ж |
||||||||||
Сауат ашу |
Матема тика |
Көркем еңбек |
Сауат ашу (2) |
Матема тика
|
Дене шынықтыру |
Сауат ашу
|
жаратылыстану
|
Сауат ашу
|
Матема тика
|
Дене шынықтыру
|
Сауат ашу |
Мате матика |
дүниетану
|
Дене шынықтыру
|
1.2Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау 1.3 Тыңдалған материалды мазмұндау 1.1.1.1 тыңдау барысында тілдік бірліктерді(сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін)ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну |
1.1.1.1** санау барысында натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсіну; 10 көлемінде тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау; 1.5.2.1 цифр мен санды бір-бірінен ажырату, бір таңбалы сандарды әртүрлі тәсілдермен және сан сәулесінде көрнекі кескіндеу |
1.1.1.1 Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін, таныс бейнелер мен пішіндерін білу (түс, фактура, пішінжәне т.б.) |
1.4Оқиғаны болжау 1.5 Түрлі жағдаяттарда тілдік нормаларды дұрыс қолдану 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
1.1.1.1** санау барысында натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсіну; 10 көлемінде тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау1.5.1.2**сандарды салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалану |
1.3.4.4. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау |
1.1 Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.1.1.1 тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну |
1.1.1.1 қоршаған әлем құбылыстары,үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру 1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу; 1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру |
1.1.7.1 тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру (ұнайды/ ұнамайды) 2.1 Оқу түрлерін қолдану |
1.1.1.2** біртаңбалы сандарды сандарды оқу, жазу және салыстыру1.5.1.2**сандарды салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалану1.5.2.2** «+», «-», «=»,«>», «<»таңбаларын, цифрларды қолдану |
1.3.4.4. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау |
1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау 1.2.1.1 сөз/сөйлем сызбасын оқу. |
1.1.1.1** санау барысында натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсіну; 10 көлемінде тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау; 1.3.3.1 сан сәулесінде белгіленген нүктелердің бір-біріне қатысты орналасу қалпын анықтау |
1.1.2.6 өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау |
1.3.1.1 Денсаулық туралы жалпы түсінік алу, дене белседілігін ұғыну. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Іс әрекет деңгейі: І – қиналады; ІІ – қателеседі; ІІІ – талпынады
Құрметті ата- ана! Баланың 11 – 15 қыркүйек аралығында меңгеруге тиісті мақсаттар көрсеткіші
-
11.09.2017ж
12.09.2017ж
13.09.2017ж
14.09.2017ж
15.09.2017ж
Сауат
ашу
Матема
тика
Көркем еңбек
Сауат ашу
(2)
Матема
тика
Дене шынықтыру
Сауат ашу
жаратылыстану
Сауат
ашу
Мате
ма
тика
Дене шынықтыру
Сауат
ашу
Мате
матика
дүниетану
Дене шынықтыру
1.7Тыңдалған материал бойын
ша өз пікірін айту
3.8
Калли
графия
лық нормаларды сақтау
1.1.1.2** біртаңбалы сандарды сандарды оқу, жазу және салыстыру1.5.1.2**сандарды салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалану
1.5.2.3 сандардың қосындысы мен айырмасын, сандарды салыстыру (артық/кем), көршілес сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сан сәулесін пайдалану
1.5.2.2** «+», «-», «=»,«>», «<»таңбаларын, цифрларды қолдану
1.1 Қоршаған ортаны білу және түсіну
1.1.1.1Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін, таныс бейнелер мен пішіндерін білу
1.3 Шығармашылық идеялар мен сезімдерді көрсету және дамыту
1.1.3.1Нақты материалдар мен техникалардың негізінде, өз идеялары мен сеземдерін шығармашылық деңгейде ұсыну
1.1.1.1
тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну
1.1.7.1
тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру (ұнайды/ ұнамайды) 1.3.11.1 сөйлемді басәріппен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою
1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерінкаллиграфиялық талаптарға сай жазу
1.1.1.1** санау барысында натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсіну; 10 көлемінде тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау;
1.5.2.1 цифр мен санды бір-бірінен ажырату, бір таңбалы сандарды әртүрлі тәсілдермен және сан сәулесінде көрнекі кескіндеу
1.3.2.2 Жаттығуларды орындау кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын сипаттау.
1.3.3.3 Дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістерді анықтау
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.9Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
1.2.1.2 өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату;
1.2.1.3 жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді ажырату;
1.2.1.4 өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу;
2.5 Мәтін бойынша сұрақ қоя білу және жауап бере білу
1.5 Түрлі жағдаяттарда тілдік нормаларды дұрыс қолдану
1.5.2.1 цифр мен санды бір-бірінен ажырату, бір таңбалы сандарды әртүрлі тәсілдермен және сан сәулесінде көрнекі кескіндеу
1.5.2.2** «+», «-», «=»,«>», «<»таңбаларын, цифрларды қолдану
1.3.2.2 Жаттығуларды орындау кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын сипаттау.
1.3.3.3 Дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістерді анықтау
1.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен)
1.1.5.1 түрлі жағдаяттарда этикет сөздерін қолдану
1.1.1.110 көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау.
1.1.1.3біртаңбалы сандардың құрамын анықтау
1.1.2.6 өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау
1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау
1.3.2.2 Жаттығуларды орындау кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын сипаттау.
1.3.3.3 Дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістерді анықтау
Іс әрекет деңгейі: І – қиналады; ІІ – қателеседі; ІІІ – талпынады
Құрметті ата- ана! Баланың 18 – 22 қазан аралығында меңгеруге тиісті мақсаттар көрсеткіші
-
18.09.2017ж
19.09.2017ж
20.09.2017ж
21.09.2017ж
22.09.2017ж
Сауат
ашу
Матема
тика
Көркем еңбек
Са
уат ашу
(2)
Матема
тика
Дене
Сауат ашу
жаратылыстану
Сауат
ашу
Матема
тика
Дене шынықтыру
Сауат
ашу
Мате
матика
дүниетану
Дене
1.1.9.2 дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну
1.1. 9.3 сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау
1.1.1.1
10көле
міндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау
1.1.1.3 біртаңбалысандардың құрамын анықтау
1.5.2.1 цифрды саннан ажырата алу, біртаңбалы сандарды түрлі әдістерменкөрнекібейне
леу: сандық түзуде, нүктелердің, таяқшалардың жиынтығы түрінде және т.б
1.5.2.2. «+», «-», «=», «>», «<» таңбалары мен цифрларды пайдалану.
1.1 Қоршаған ортаны білу және түсіну
1.1.1.1Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін, таныс бейнелер мен пішіндерін білу
1.3 Шығармашылық идеялар мен сезімдерді көрсету және дамыту
1.1.3.1Нақты материалдар мен техникалардың негізінде, өз идеялары мен сеземдерін шығармашылық деңгейде ұсыну
1.1.9.2 дыбыстардың мағына ажыратушылыққызметін түсіну
1.1. 9.3 сөздің буыннантұратынын түсіну және сөздегі буын санын анық
тау
1.1.8.1 берілгенсюжеттісуретбойынша шағын әңгіме құрап айту
1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін(дауысты,
дауыссыз, жуан және жіңішкедауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау
1.1.1.1
10көле
міндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау
1.1.1.3 біртаңбалысандардың құрамын анықтау
1.5.2.1 цифрды саннан ажырата алу, біртаңбалы сандарды түрлі әдістерменкөрнекібейне
леу: сандық түзуде, нүктелердің, таяқшалардың жиынтығы түрінде және т.б
1.5.2.2. «+», «-», «=», «>», «<» таңбалары мен цифрларды пайдалану.
1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен
1.7Тыңдалған материалбойынша өз пікірін айту
1.8
Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстар
ды орфоэпия
лық нормаларға сәйкес дұрыс айту
1.2.1.3 жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді ажырату;
1.2.1.4 өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу;
1.2.1.5 мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың тәсілдерін сипаттау
1.3.3.1 мұғалім көмегімен мәтінге суреттер, сызбалар арқылы жоспар құрып, оған ат (тақырып) қою
1.3.4.1 мұғалім көмегімен оқыған/тыңдаған мәтіндердегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу
1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
1.1.1.1
10көле
міндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау
1.1.1.3 біртаңбалысандардың құрамын анықтау
1.5.2.1 цифрды саннан ажырата алу, біртаңбалы сандарды түрлі әдістерменкөрнекібейне
леу: сандық түзуде, нүктелердің, таяқшалардың жиынтығы түрінде және т.б
1.5.2.2. «+», «-», «=», «>», «<» таңбалары мен цифрларды пайдалану.
1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
1.1.1.1
10көле
міндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау
1.1.1.3 біртаңбалысандардың құрамын анықтау
1.5.2.1 цифрды саннан ажырата алу, біртаңбалы сандарды түрлі әдістерменкөрнекібейне
леу: сандық түзуде, нүктелердің, таяқшалардың жиынтығы түрінде және т.б
1.5.2.2. «+», «-», «=», «>», «<» таңбалары мен цифрларды пайдалану.
1.1.2.4 күн тәртібін сақтау маңызын түсіндіру және күн тәртібін құру
1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен
Іс әрекет деңгейі: І – қиналады; ІІ – қателеседі; ІІІ – талпынады
Құрметті ата- ана! Баланың 25 – 29қыркүйек аралығында меңгеруге тиісті мақсаттар көрсеткіші
-
25.09.2017ж
26.09.2017ж
27.09.2017ж
28.09.2017ж
29.09.2017ж
Сауат
ашу
Матема
тика
Көркем еңбек
Сауат ашу
(2)
Матема
тика
Дене шынықтыру
Сауат ашу
жаратылыстану
Сауат
ашу
Матема
тика
Дене шынықтыру
Сауат
ашу
Мате
матика
дүниетану
Дене шынықтыру
1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты,
дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар)
ажырату және дұрыс дыбыстау
1.1.9.2 дыбыстардың мағына
ажыратушылық қызметін түсіну
1.1. 9.3 сөздің буыннан тұратынын түсіну
және сөздегі буын санын анықтау1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
1.1.1.1
10көле
міндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау
1.1.1.3 біртаңбалысандардың құрамын анықтау
1.5.2.1 цифрды саннан ажырата алу, біртаңбалы сандарды түрлі әдістерменкөрнекібейне
леу: сандық түзуде, нүктелердің, таяқшалардың жиынтығы түрінде және т.б
1.5.2.2. «+», «-», «=», «>», «<» таңбалары мен цифрларды пайдалану.
1.1.1.1Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін, таныс бейнелер мен пішіндерін білу
1.3 Шығармашылық идеялар мен сезімдерді көрсету және дамыту
1.2.1.1 сөз/сөйлем сызбасын оқу
1.1.8.1 берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту
1.1.9.2 дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
1.1.1.1
10көле
міндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау
1.1.1.3 біртаңбалысандардың құрамын анықтау
1.5.2.1 цифрды саннан ажырата алу, біртаңбалы сандарды түрлі әдістерменкөрнекібейне
леу: сандық түзуде, нүктелердің, таяқшалардың жиынтығы түрінде және т.б
1.5.2.2. «+», «-», «=», «>», «<» таңбалары мен цифрларды пайдалану.
1.1.1.1 Қарапайым дене жаттығуларын орындауда негізгі қимыл-қозғалыс машықтарын біледі, жасай алу
1.3.5.5. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау
1.2 Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау
2.1 Оқу түрлерін қолдану
1.1.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау
1.2.1.1 сөз/сөйлем сызбасын оқу
1.2.1.1өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын және олардың өмірлік формаларын анықтау;
1.2.1.2 өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату;
1.2 Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау
2.1 Оқу түрлерін қолдану
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.1.1.1
10көле
міндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау
1.1.2.1 қосу амалын ортақ элементтері жоқ жиындардың бірігуі, азайтуды жиынның бөлігін ажыратып алу ретінде түсіну
1.5.2.2. «+», «-», «=», «>», «<» таңбалары мен цифрларды пайдалану.
1.1.1.1 Қарапайым дене жаттығуларын орындауда негізгі қимыл-қозғалыс машықтарын біледі, жасай алу
1.3.5.5. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау
1.1.6.1 сөйлеу барысында сипаттау/салыстыру сөздерін, вербалды емес қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл), дауыс ырғағын, мәнерін, қарқынын, сөз арасындағы кідірісті қолдану)
1.1.1.1
10көле
міндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау
1.1.2.5** ондықтан аттамай біртаңбалы сандарды ауызша қосу және азайту тәсілдерін қолдан1.5.2.1 цифрды саннан ажырата алу, біртаңбалы сандарды түрлі әдістерменкөрнекібейне
леу: сандық түзуде, нүктелердің, таяқшалардың жиынтығы түрінде және т.б
1.5.2.2. «+», «-», «=», «>», «<» таңбалары мен цифрларды пайдалану у
1.1.1.3 отбасы мүшелерінің арасындағы өзара қамқорлықтың маңызын түсіндіріп, мысал келтіру
1.1.1.1 Қарапайым дене жаттығуларын орындауда негізгі қимыл-қозғалыс машықтарын біледі, жасай алу
1.3.5.5. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау
Іс әрекет деңгейі: І – қиналады; ІІ – қателеседі; ІІІ – талпынады
Құрметті ата- ана! Баланың 2 – 6қазан аралығында меңгеруге тиісті мақсаттар көрсеткіші
-
2.10.2017ж
3.10.2017ж
4.10.2017ж
5.10.2017ж
6.10.2017ж
Сауат
ашу
Матема
тика
Көркем еңбек
Сауат ашу
(2)
Матема
тика
Дене шынықтыру
Сауат ашу
жаратылыстану
Сауат
ашу
Матема
тика
Дене шынықтыру
Сауат
ашу
Мате
матика
дүниетану
Дене шынықтыру
1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты,
дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау
1.1.9.3 сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау
1.1.2.1 қосу амалын ортақ элементтері жоқ жиындардың бірігуі, азайтуды жиынның бөлігін ажыратып алу ретінде түсіну 1.1.2.5** ондықтан аттамай біртаңбалы сандарды ауызша қосу және азайту тәсілдерін қолдану
1.5.2.2** «+», «-», «=»,«>», «<»таңбаларын, цифрларды қолдану
1.1.3.1Нақты материалдар мен техникалардың негізінде, өз идеялары мен сеземдерін шығармашылық деңгейде ұсыну
1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты,
дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау
1.1.9.3 сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау
1.1.2.5 ** біртаңбалы сандарды ондықтан аттамай ауызша қосу және азайту орындау
1.3.3.1 сандық түзуде белгіленген нүктелердің бір-біріне қатысты орналасуын анықтау
1.4.3.1 **10-ға дейінгі сандар тізбегін құру
1.1.1.1 Қарапайым дене жаттығуларын орындауда негізгі қимыл-қозғалыс машықтарын біледі, жасай алу
1.3.5.5. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
1.2.1.4 өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу;
1.2.1.5 мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың тәсілдерін сипаттау
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
1.1.1.1 санау барысында натурал сандардың реттік номері
анықталатындығын түсіну;
10 көлемінде тура және кері санау; олардың натурал сандар
қатарындағы орнын анықтау;
1.1.1.2 бір таңбалы сандарды сандарды оқу, жазу және
салыстыру
1.1.1.3 бір таңбалы сандардың құрамын анықтау
1.2.8.8 Түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін білу және басқаларының рөлін анықтап тани бастау
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
1.1.1.2** біртаңбалы сандарды сандарды оқу, жазу және салыстыру
1.5.1.2**сандарды салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалану
1.5.2.3 сандардың қосындысы мен айырмасын, сандарды салыстыру (артық/кем), көршілес сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сан сәулесін пайдалану
1.5.2.2** «+», «-», «=»,«>», «<»таңбаларын, цифрларды қолдану
1.1.2.1 мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру
1.1.2.6 өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау
1.2.8.8 Түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін білу және басқаларының рөлін анықтап тани бастау
Іс әрекет деңгейі: І – қиналады; ІІ – қателеседі; ІІІ – талпынады
Құрметті ата- ана! Баланың 9 –13 қазан аралығында меңгеруге тиісті мақсаттар көрсеткіші
-
9.10.2017ж
10.10.2017ж
11.10.2017ж
12.10.2017ж
13.10.2017ж
Сауат
ашу
Матема
тика
Көркем еңбек
Сауат ашу
(2)
Матема
тика
Дене шынықтыру
Сауат ашу
жаратылыстану
Сауат
ашу
Матема
тика
Дене шынықтыру
Сауат
ашу
Мате
матика
дүниетану
Дене шынықтыру
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
1.4.1.2 жиынды элементтердің белгілері бойынша жіктеу (нысандардың
түсі, пішіні, өлшемі, материалы, әрекеті
1.1 Қоршаған ортаны білу және түсіну
1.1.1.1Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін, таныс бейнелер мен пішіндерін білу
1.1.2.1 Мұғалімнің көмегіменмәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау. 1.1.4.1 Мәтіннің мазмұнынтақырыбы немесе оның иллюстрация-сы бойыншаболжа
1.1.6.1Сөйлеубарысында сипаттау /салыстырусөздерін,вербалды емес қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл, дауыс ырғағын, мәнерін, қарқынын, сөз арасында-ғы кідірісті) қолдану.
1.3.8.1
Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфия-лық талап-тарға сай жазу.
1.4.1.2 жиынды элементтердің белгілері бойынша жіктеу (нысандардың
түсі, пішіні, өлшемі, материалы, әрекеті
1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу
1.2.2.2. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу
1.1.2.1 Мұғалімніңкөмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау. 1.1.4.1 Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрация-сы бойынша болжа1.1.6.1 Сөйлеу барысында сипаттау /салыстыру сөздерін, вербалды емес қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл, дауыс ырғағын, мәнерін, қарқынын, сөз арасында-ғы кідірісті) қолдану.
1.3.8.1
Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфия-лық талап-тарға сай жазу.
1.2.2.1 жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтау;
1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану
1.3.8.1
Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфия-лық талап-тарға сай жазу.
1.3.1.1 Геометриялық фигураларды: нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле, бұрышты бір- бірінен ажырату және атау.
1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу
1.2.2.2. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу
1.2.9.1
Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестенді-ру.
1.1.2.1 Мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау. 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесе-тін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 1.3.8.1
Жазу жолын,жоларалық кеңістікті, жолдыңжоғарғы және төменгісызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфия-лық талап-тарға сай жазу.
1.3.1.1 Геометриялық фигураларды: нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле, бұрышты бір- бірінен ажырату және атау.
1.1.4.4 жолда жүру тәртібін, жаяу жүргіншілердің қозғалысын реттейтін жол белігілерінің мәнін түсіндіру
1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу
1.2.2.2. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу
Іс әрекет деңгейі: І – қиналады; ІІ – қателеседі; ІІІ – талпынады
Құрметті ата- ана! Баланың 16 – 20қазан аралығында меңгеруге тиісті мақсаттар көрсеткіші
-
16.10.2017ж
17.10.2017ж
18.10.2017ж
19.10.2017ж
20.10.2017ж
Сауат
ашу
Матема
тика
Көркем еңбек
Сауат ашу
(2)
Матема
тика
Дене шынықтыру
Сауат ашу
жаратылыстану
Сауат
ашу
Матема
тика
Дене шынықтыру
Сауат
ашу
Мате
матика
дүниетану
Дене шынықтыру
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
1.3.1.2жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру
1.1 Қоршаған ортаны білу және түсіну
1.1.1.1Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін, таныс бейнелер мен пішіндерін білу
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
1.3.1.2жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру
1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу
1.2.2.2. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
1.2.2.1 жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтау;
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
1.3.2.3 жазық фигуралардың моделдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру
1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу
1.2.2.2. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілгентақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздердідыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
1.3.2.3 жазық фигуралардың моделдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру
1.1.2.1 мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру
1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу
1.2.2.2. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу
Іс әрекет деңгейі: І – қиналады; ІІ – қателеседі; ІІІ – талпынады
Құрметті ата- ана! Баланың 4 – 8 қазан аралығында меңгеруге тиісті мақсаттар көрсеткіші
-
4.09.2017ж
5.09.2017ж
6.09.2017ж
7.09.2017ж
8.09.2017ж
Сауат
ашу
Матема
тика
Көркем еңбек
Сауат ашу
(2
Матема
тика
Дене шынықтыру
Сауат ашу
жаратылыстану
Сауат
ашу
Матема
тика
Дене шынықтыру
Сауат
ашу
Мате
матика
дүниетану
Дене шынықтыру
1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру
1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу
1.2.9.1 әріпті тану,ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерінкаллиграфиялықталаптарға сай жазу 1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау
1.1.9.2 дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну
1.1.9.3 Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау
1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу
1.3.9.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді мұғалімнің айтуы бойынша жазу
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Т
М/к
М/к
К
Т
Т
Ж
Т
К
Т
-
Мұғалімнің ұсынысы
Ата-ананың қолы:___________________________
Мұғалімнің қолы:____________________________
Құрметті ата- ана! Баланың 10 – 14 қазан аралығында
меңгеруге тиісті мақсаттар көрсеткіші
Пән |
Мақсаттар |
І\ә |
Ұсыныс бөлігі |
Сауат ашу |
1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау |
|
|
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
|
|
|
1.1.7.1 тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру (ұнайды/ ұнамайды) |
|
|
|
1.1.9.3 Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау |
|
|
|
Математика |
1.4.1.2 жиынды элементтердің белгілері бойынша жіктеу (нысандардың түсі, пішіні, өлшемі, материалы, әрекеті) |
|
|
1.3.1.1 геометриялық фигуралар: нүкте, түзу, қисық, үзік, тұйық тұйықталмаған емес сызықтар, кесінді, сәуле, бұрыш |
|
|
|
1.3.1.2 жазық фигураларды (үшбұрыш, шеңбер, шаршы, тік төртбұрыш)/ кеңістіктегі фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида) ажырату және оларды қоршаған ортаның заттарымен байланыстыру |
|
|
|
Дүн/у |
1.1.4.4 жолда жүру тәртібін, жаяу жүргіншілердің қозғалысын реттейтін жол белігілерінің мәнін түсіндіру |
|
|
Жар/у |
1.2.2.1 жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтау; |
|
|
Іс әрекет деңгейі: І – қиналады; ІІ – қателеседі; ІІІ – талпынады
__________ қиналған тұсы;