Материалдар / Жиынтық бағалау

Жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
жиынтық бағалау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2018
495
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұстаз – ұлы тұлғаТәрбие сағатының барысы:Данышпан а, дана да оқып сеннен, Атақ-даңқын асырды бар әлемнен.«Ұзтаз» деген аяулы, асыл жанды,Жақсы көрем, арнаймын жақсы өлең! (музыкамен шығады)1-жүргізуші: Армысыңдар, құрметті де аяулы ұстаздар!2-жүргізуші: Ұстаз деген – жарық күні ғаламның, Ұстаз деген – анасы ол адамның.Бүкіл әлемге еңбегімен еленген.Сенің бағын өрге қарай өрлесе,Ол да бірге қуанышқа кенелген.Сол арқылы сен де өмірді жалғадың,Ізгі іс қой, ұстаз тілін алғаның.Мақтау алсаң ұстаздардың алдында,Ол өзіңнің орындалғын арманың.Ұстаз сөзін айтып жүрдік ән қылып, Одан басқа жүрген кім бар жанды ұғып.Ұстаз деген – ұлылардың ұлысы,Қасиетке бас иелік мәңгілік!1-жүргізуші: Бүгін бізде үлкен мереке. Бүгін ұстаздар қауымының төл мерекесі. Олай болса, бүгінгі күн ұстаздарға арналмақ. Ұстаз – ұлағатты есім. Күг сәулесі өмірге қандай жарық берсе, ұстаз есімі де шәкірттерге күндей жарық береді. Ақырын жүріп анық бас.Еңбегін кетпес далаға.Ұстаздық еткен жалықпас, Үйретуден балаға, - деп Абай атамыз айтқандай, шәкірттерінің өзінен озғанын қалаған ұстаздар қауымы, мерекелерінің құтты болсын!БІРГЕ: Мерекелеріңіз құтты болсын! 1-жүргізуші: Сен қалай ойлайсың? Менің ойымша, кез келеген мұғалім ұстаз бола алмайды. Себебі, ұстаздық – өнер, тағылымы терең өнер. Ал өнерлі болу кез келген адамға қона бермейді. Олай болса, шын ұстаз болу үшін табиғи дарын ізгілікті ізденіс пен ерен еңбекке ұштастырылуы шарт. «Шәкіртсіз ұстаз тұл» деген сөз тегін айтылмас керек. 2-жүргізуші: Мен осы сөздің дәлелді бола түсу үшін мына жыр шумақтарын қосайын.Ұстаз болу – жүректің батырлығы, Ұстаз болу – сезімнің ақындығы,Ұстаз болу – мінездің күн шуағы,Азбайтұғын адамның алтындығы, - деп Ғафу қайырбеков ағамыз жырлағандай, біздің мектебімізде сөзі маржан, үні ән ұстаздардың бар болғанын мақтаныш етемін. Әрине, ұстаз жүгі – ауыр жүк. Адамның жан дүниесін түсініп, ренжітпей, қателігін сездіре білу – бұл нағыз шеберлік емес пе? 1-жүргізуші: Ендеше, Ұрпақпен өмір жолы жалғанады,Көңілді күндер туысын алдан әлі.Ән шашу әсем әуен, түрлі өнер,Бүгінгі күн сіздерге арналады. Ұстаз туралы ән сіздерге арналады, аяулы ұстаздар, қабыл алыңыздар! Алдарыңызда «Ұстазым менің» әнімен сыныптың қыз балалары.2-жүргізуші: Күллі өмірін жеткіншекке арналғанМұғалімді ардақтайды барша жанОл мектептен шықпаса да қыс-жазы,Жемісі оның жердің жүзін шарлаған.Бала десе ойламайды өз қамын,Көрсем дейді күнге де қол созғанын.Шәкірттерін өзінен де озғанын. 1-жүргізуші: Ұстаздар! Қандай ғажап халықсыздар!Шәкіртке шыңдай биік алыпсыздар.Жан біткен жанарына нұр сыйлаған,Күндей боп күлімдеген жарықсыздар.2-жүргізуші: Екеуіміз ұстаздар туралы нақыл сөздер айтып жарысып көрсек қайтеді?1-жүргізуші: Ал ендеше баста.2-жүргізуші: «Ұстаз болу – өз уақытын аямау, өзгенің бақытын аялау».1-жүргізуші: «Ұстазға қарап шәкірт өседі».2-жүргізуші: «Аспаз көрген ат таныр, ұстаз көрген хат таныр».1-жүргізуші: «Ұстазы жақсының – ұстамы жақсы». 2-жүргізуші: Ұстаз туралы қанша мақтау сөз айтсақ та тауыса алмаспыз. Ендеше, қымбатты ұстаздар, шәкірттеріңіздің өздеріңізге арналған өлең-шумақтарына кезек беріелік. 1-жүргізуші: Табан тіреп тезгенсің қанша ауырға,Тарап демде кетеді шаршауың да.Бал-бұл жанған балғын жүз, жуәдір көздерТұрғанда солардың қоршауында.2-жүргізуші: Қиындықта кезіксең көп асу да Қанша терің төгіліп жол ашуға.Сен шәкірттің ұстазы болмайсың тек,Сен өмірдің ұстазы боласың да!1-жүргізуші: Ұстаз – ұлағатты есім, Шәкірттерін білім нәрімен суындап, тәлім-тәрбие беру, жақсы қасиеттерді бойына дарытып, адамгершілік рухта бағыт-бағдар беруде ұстаздың еңбегі зор. 2-жүргізуші: Иә, ұрпаққа айтар арқылы, көрсетер өнегесі бар, аналықғ әкелік сезімнің, дана ойдың ыстық лебі бар аға ұрпақ өкілдері, мектептің жүрегі ардагер ұстаздарымыз ортамызда отыр. (Қонақтары танытырады)1-жүргізуші: Құрметті қонақтар, сіздер салып кеткен сара жол – ұстаз жолы – ұлы жол. Өткен жолдарыңызға көз жіберіп, еске ала отырып, өздеріңізге бірнеше сұрақ қоюға рұқсат етіңіздер. 1-оқушы: Ұстаздық өмірге қалай келдіңі? Жүрек қалауымен бе, әлде осы мамандықты таңдауға себепші оқиға немесе бір жағдай болды ма?2-оқушы: «Ұстаз болу жүректің батырлығы» дейді, осы ұстаздық қызметті таңдауда батырлықпен қандай қасиет адам бойынана табылуы керек деп ойлайсыз?3-оқушы: Кешегі өзіңіз еңбек еткен мектебіңізден қандай өзгерістерді байқадыңыз? Мектебіңізге айтар тілегіңіз? 1-жүргізуші: Сіздерге көп рахмет, аяулы да мейірбан ұстаздар. Өздеріңізге рналған шағын сыйымызды қабыл алыңыздар.2-жүргізуші: Ұстаз – шәкірт алдында сыйлы адам. Ұстаз жайлы айтылар сыр, да жыр да көп. Ұстаз сенімін ақтау – адамгершіліктің белгісі. Мұғалімнің жүрегі соғып тұруы үшін, жауаптылық, қажырлылық, білімділік, жүректілік, сүйіспеншілік, сабырлылық керек екен. 1-жүргізуші: Шәкірттер санасына сәуле шашып, шырақ отын маздатқан ұстаздар қауымына ақ лебіз, жылы тілегін білдіру үшін ортамызға мектебіміздің басшысын шақырамвз. 2-жүргізуші: Асылға сәлем жолдап жүректен біз, Бірге өсіп ен жайлаған ұл менен қыз.Тәтті күй, асқақ ән мен әсім биді,Сіздерге тарту етіп ұсынамыз, - дей келе алдарыңызда мектебіміздің мың бұралған бишілері. «Мектеп вальсі» биі.1-жүргізуші: Мұғалімдер бізден емтихан алғанды жақсы көреді., осы сәтті пайдаланып, біз де ұстаздарымыздан сынақ алып көрсек қайтеді? 2-жүргізуші: Сен сонда ұстаздарымыз бен орнымызды ауытырып көрсек қайтеді дегің кеп тұр ма? 1-жүргізуші: Иә, иә, тура солай, бүгін ұстаздар оқушы болсын, біз мұғалім болып емтихан алып көрейік. 2-жүргізуші: Ендеше тыныштық сақтаңыздар! Мұғалімдерге арналған емтиханымызды бастаймыз. Мұғалімдерге шарлар үлестіріледі. Әр шардың ішінде сұрақтар бар. Мұғалімдер шарды жарып, сұрақтарға жауап беруі керек. Сұрақтар: 1. Домбырада – жетеу, сырнайда – алтау, қобызда – бесеу. Бұл не? (Әріп) 2. Бұл санда қанша әріп бар болса, сонша сан бар. Ол қай сан. (Жүз)3. Жел соққанда тау ық бола ма? (Ық болады)4. теңізде қандай тас болмайды? (құрғақ)5. Ертістің ортасыда не бар? (Т әрпі)6. Өзі судан шығады, бірақ судан қорқады. Бұл не? (Тұз)1-жүргізуші: Көп рахмет сіздерге, ұстаздар! Барлығыңызда емтиханнан сүрінбей өттіңіздер. 2-жүргізуші: Жақсы жандар жанымызда әрқашанҰлағатты сөзін биік ұстаған.Ардақты ұстаз асыл анаң секілдіТәрбиелейді балапандай жасыңнан. 1-жүргізуші: Ұстаз мейірі – Ана мейірімі пара-пар, Тұла бойға қуат болып таралар.Көп жасаңдар бұл мірде шуақ боп,Айналайын, білім бергне ұстаздар.2-жүргізуші: Ұстаз мектепте ұстаз болса, отбасында ол – аяулы ана. Ана туралы ән сіздерге арналады, аяулы ұстаздар – аналар!Ән: «Аяулы ұстазым!»1-жүргізуші: Қадіріңді кезінде, Білмепті ғой ұланың.Қазір әрбір сөзіе Елеңдейді құлағым.Бірдей етіп ұстадың,Демей бізге бөтенсің.Кейде ақылын ұстаздың Сағынады екенсің. Сол ұстазға жаны нұрДемек үлкен адаммынЕсейсекте бәрі бер,Баяғы шәкірт, балаңмын – деп қанша есейіп кетсек те, біз сіздерді ешқашан ұмытпаймыз. 2-жүргізуші: Ғылым иесі ғалым да, ел қорғаған батыр да, тілінен бал тамған ақын да, тегеуріні темір балқытқан жұмысша да, егін салған диқан да, мал бағып терін төккен шопан да, көк күмбезінен әрі өткен ғарышкер де бәрі-бәрі ұстаздан білім, тәлім алған, сондықтан ұлаатты ұстаздар сіздерге бүкіл адам баласы құрмекпен бас иеді.1-жүргізуші: Аяулы ұстаздар! Мерекелеріңіз құтты болсын. Жаңа оқу жылы Сіздердің отбасыларыңызға Ырыс, Дәулет, Бақыт әкелсін! Көңілдеріңіз көктемдей болсын! Өмірлеріңіз қуанышқа тола берсін! Кешімізді тамашалағандарыңызға көп-көп рахмет!













Наурыз айы туғандаСабақтың мақсаты: ұлттық мейрамымыз Наурыздың ерекшелігін, табиғатты адамммен байланысын көрсету, өз ұлтына, жеріне деген сүйіспеншілігін арттыру, ана тілін және ұлттық меркелерді құрметтеуге тәрбиелеу. Көрнекіліктері: түрлі түсті суреттер, қазақ халқының ұлттық тағамдары, киіз үй жабдықтары, наурыз меркесіне байланысты ұлағатты сөздер. Тәрбие сағатының барысы: 1. Мұғалімнің кіріспе сөзі. Наурыз мейрамы Шыңғыс халықтарына тән ортақ мереке. Оның тарихы тым әріден бастау алады, күллі табиғат түлеп, жан-жануарлар төлдер, күн мен теңеліп, адамдардың аузы аққа тиіп, жер үстіне шаттық орнаған Наурыз айы – жыл басы болып саналады. Міне, бүгінгі наурыз мерекесін еліміз қуанышты көңіл-күймен, үлкен табыспен қарсы алып отыр. Бәріңіздің игі тілектеріңіз қабыл болып, шаңырақтарыңызды бақыт пен молшылық, ырыс-дәулет сол болысн деп мерекелік жиынымызды ашық деп жариялауға рұқсат етіңіздер. 1-жүргізуші: Армысыздар, қадірлі халайық!Қыс өтіп, қар кетіп,Шырайлы жаз жетіп.Шаураның кенелгенМейрамы ежелденҚұтты болсын бұл наурыз!2-жүргізуші: Ассалаумағалейкум, халқым менің! Ардақты наурыз тойын салтым менің.Мереке басы болсын берекенің Игі еңбектің жемісін бәрін жегін. 1-жүргізуші: Көктемді жыл басы табиғат жаңашылы деп білеміз, өйткені көктемде ұйықтап жатқан аң оянып, жер көктейді, сай-сала суға толады, алғашқы гүлдер шығады, құстар мекеніне қайта оралады. 2-жүргізуші: Наурыз сөзінің түп мағынасы парсы тілінен аударғанда «Жаңа – нау, руз - жыл» деген мағынаны білдіреді. 1-жүргізуші: Наурыз мейрам жүректерге нұр сепкен, Маңдайымнан сүйіп жатыр гүл көктемЖарығыңмен, шуағыңмен Жер-ана,Алып келдің жер бетіне нұр көктем.2-жүргізуші: Ұмыт болған ата-баба дәстүрін еске алып, көктемде күткен көңілге қуаныш ала келетін, үзілген үміттерді жалғайтын, ұлт дәстүрін үйретуден талмайтын Наурыз тойы құтты болсын!Ән «Жаңа жыл».1-жүргізуші: Құрметті қонақтар, ұстаздар!Наурыз мерекесі құтты болсын!Күлімдеген шуақыты көктеммен бірге қазақ даласына жаңа жаъыл келеді. Әр адам келер жылдан үміт күтіп, оны күткен жаңа – жылқы жылымызда жетті. Бәріңізге жаңа жыл бақытты жыл, береке жыл болсын. 1-оқушы: Көктем келді, бар тіршілік жайнады,Барлық бала асыр салып ойнады.Үлкен-кіші ұлттық киім киіп,Наурыз тойын дүркіретіп тойлады...Наурыз туралы өлең-жыр оқылады.
  • Қымбатты оқушылар, бізге ертегі елінен қонақтар келеді, оларды қарсы алайық.
Тазша бала: Күн мен айға әлемнің Берем ыстық сәлемінҚұтты болсын тойларың Жарқыраған жас нұрлыЖаса наурыз дәстүрліАлдар көсе: Наурыз – бастауы бұл берекенің,Көбейте бер той-думан берекеніСүйсініп сырттағылар таңдай қақсын,Қазақтың берелі ел екенін. Тазша баланың қонақтарға әкелген тапсырмасы. (Қоржыннан асық алып қонақтарға үлестіреді, асықтағы сұрақтарға ата-аналар жауап береді)
  • Наурыз көже дегеніміз не?
  • Наурыз қандай мағынаны білдіреді?
  • Наурыз уыз дегеніміз не?
  • Наурызша сөздің мағынасы?
  • Наурыз гүлдің атауы?
  • «Әз» сөзінің мағынасы?
  • Наурыз көжеге салынатын тағам түрлері
  • Ұттық ойындарлы атаңыз
  • Самарханның көк тасы еріген күн?
Би: «Қара жорға».Көрініс: «Аяз бен Қыдыр» айтысы, «Алдар көсе мен Шығайбай айтысы».1. наурызға тілектер айту. Ән: «Наурыз келді»1-жүргізуші: Ел ішінде ардақ тұтар еңселі, Ортаға шық наурыз қызым, кел бері.Барша адамның көктемісің мәңгілік,Қуанамыз, қарсы аламыз біз сені.(наурыз қыз келеді)Наурыз: Наурыз тойға жиналған халқым менің,Бәрінің ойға алғаның жарқын сенің.Бүгінгі той, ертеңгі ардақты ісіңҒажап болсын, таппайтын тепе-теңің 2-жүргізуші: Наурыз қызды ортаға алып өнер көрсетейік.Би: қазақ би.(Ән айтылып жатқанда әже келеді) Әже: Армысыздар ма? Балапандарым!Наурыз тойы құтты болсын!Сіздерге арнап наурыз көже дайындап әкелдім.Адал астан бұйырған Дәм татсын ел жиылғанБидай салдым көжегеМол болсын деп биыл нан.Тары салдым көжеге,Женті көп болсын деп.Ауыздан ақ кетпесін,Судан ерін кетпесін,Келген риза, кеткен тоқ,Құтты қонақ ет жесін.1-жүргізуші: Ендеше, балалар! Әжеміздің әкелген көжесінен дім татайық. (кеш соңында қазақтың-салт дәстүрінен қысқаша көріністер көрсетіледі)Көрініс: «Тұсаукесер», «бесікке салу». Қорытынды: Ұлыстың ұлы күнінде берекелі тірлік дамып, мерекелі бірлік орнасын деп тілейміз және үлкендерден бата сұраймыз. Әжелер бата береді.







Президент күні – халықтың күніМақсаты: Президент күні туралы түсінік беру,Елбасымызға деген құрмет сезімін ояту,дүниетанымын кеңейту, оқушыларды Отанды сүюге тәрбиелеу,бойларына патриоттық сезімін ұялату,саяси мәдениетін қалыптастыру.Көрнекілігі: Ел Президенті Н.Ә.Назарбаев портреті,еліміздің рәміздері,еліміздің спортшылары,нақыл сөздер.Сабақтың барысы:Ұйымдастыру кезеңі.Модульмен беру.









Модуль







Өзін –өзі тану мен өзін –өзі дамыту.Кітап – білімнің қайнар көзі.


Интеллектуалдық мәдениет қалыптастыру.Тәуелсіздік туымыз.


Кәсіби шығармашылыққа тәрбиелеу.Қазіргі заманға қажетті мамандықтар.


Дене тәрбиесі мен салауатты өмір салтын қорғаушы орта қалыптастыру.


Ой шақыру:
  • Біздің Отанымыз қалай аталады?
  • Міне,балалар біз тәуелсіздігімізді қай жылы,қай күні алдық? (1991 жылы 16 желтоқсан)
  • Биыл неше жыл толады?
  • Еліміздің Елбасы кім?
  • Президентіміз қай жылы сайланды?
Мұғалім кіріспе сөзі: «Қазақстан үшін мемлекеттік орнықтылық,тәуелсіздік мәселесі айрықша маңызға ие мәселе.Тәуелсіздігімізді жариялаған күннен бері өткен уақыт еліміз үшін егемен мемлекет ретінде орнығу,әлемдегі өз орнымызды иелену,бүкіл халықаралық қоғамдастық таныған ел болу мақсатын жүзеге асыруға арналды» - деген еді Елбасы Н.Ә.Назарбаев.1-оқушы: Қасиетті де қастерлі Тәуелсіздікті сан ғасыр бұрын бабаларымыз аңсап өтті.Ендеше қолымыз жеткен сол егемендікті ешкімге тәуелді етпей,өркениетті өмірге қадам басуға тиіспіз.2-оқушы:1991 жылы 16 желтоқсанда Қазақстан Республикасының Жоғарғы кеңесі Тәуелсіз,Демократиялық және Құқықтық мемлекет деп жариялады.Міне,содан бері егемен елміз,өзгелермен тереземіз тең.3-оқушы:Ел тәуелсіздігі жарияланғаннан кейін көп өтпей-ақ дүние жүзінде Түркия,Америка,Германия,Қытай,Жапония,Франция сияқты іргелі мемлекеттер Қазақстанды тең дәрежелі жеке-дара мемлекет деп танып,Алматыда өз елшіліктерін ашты.4-оқушы:Тәуелсіз еліміздің рәміздері – мемлекеттік Ту,Елтаңба және Әнұран бекітілді.Қазақстан Республикасының Ұлттық ақшасы – теңге айналымға түсті.Әнұран айтылады. 1-жүргізуші: 1991 жылы 1 желтоқсанда Қазақстанның ел басшысы – Президенттің сайлауы болды.Тұңғыш Президент болып Нұрсылтан Әбішұлы Назарбаев сайланды.2- жүргізуші:Ата Заңымыз бойынша мемлекет басқарушысы – Президент.Латын тілінен аударғанда «президент» сөзі «алдында отырған» деген мағынаны білдіреді.2005 жылы 4 желтоқсанда бүкілхалықтық сайлау қорытындысында Н.Ә.Назарбаев қайта президент болып сайланды.5-оқушы:Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев 1940 жылы 6 шілдеде Алматы облысы,Қаскелең ауданы,Шамалған ауылында дүниеге келді.Әкесі - Әбіш,анасы – Әлжан.6-оқушы:Бай кулактарды қудалап, өкімет орта шаруаны да тоз – тоз етті.Солардың бірі – тамаша етікші Мефодий Шаповалов еді.Нұрсұлтанның әкесі – Әбіш Назарбаев соның көмекшісі болатын.Ол Шаповалов тіккен етіктерді сататын да,ақшасына жылына екі пар етік және он сом алатын. Сол кез үшін бұл ақша көп еді.Президенттің өмірі.7- оқушы: Әбіш ат жегіп,әйелін арбаға салып Қаскелеңге тартқан,кедір – бұдыр тастақ жолдағы естен тандырған жан азабы тіпті қиын еді.өлдім – талдым дегенде перзентханаға да жетті -ау.Ұл бала тыныссыз туылды.Алланың 99 есімі бар.Әжесі сол есімдердің екеуін Нұр және Сұлтанды жалғастырып,немересінің атын Нұрсұлтан қойды.8-оқушы:Балалық шағы кейде айта беретініміздей таршылық жағдайда өтті.Үлкендердің мал бағуына,бау-бақша өсіруіне көмек көрсету керек болды,шөпшек теріп,отын жарды.Өзі еске алғандай,өсірген аз –маз өнімдерін сатып,үй ішіне қажетті заттар алу үшін есек жеккен арбамен жақын маңдағы теміржол станциясына бару дегенің керемет мереке саналған.Мектепті жақсы оқып,жақсы білім алып,ата-анасын қатты құрметтеп тұтты.9-оқушы:Ол ерте есейді,орта мектепті бітіре салысымен Кеңес Одағындағы аса ірі Қарағанды металлургия комбинатының көлемді жұмысына аттанды.Құрылыста біраз еңбек еткенмен,кейін бір топ қазақстандықтармен Украинаның Днепродзержинск қаласына барып,жұмыс мамандығын меңгерді.Ол шойын құюшы,домна пешінің көмекшісі жұмыстарын атқарды,ал кейінірек инженер дәрежесіне көтерілді.10-оқушы:Сол жылдары оның басшылық қасиеттері жарқырап көрінді.Қалалық облыстық және республикалық көлемде басшы органдарда жауапты қызметтер атқарды.Металлургия комбинатында партком хатшысы,Теміртау қалалық,Қарағанды облыстық және республикалық партия ұйымдарында экономикалық салаға жауап беретін хатшы болды.11-оқушы:Н.Ә.Назарбаев Қазақстан Үкіметін басқарғанда 44 жаста болды.Осылайша оның саяси өмірі басталды.20 жыл ішінде жеткен айырықша жетістіктеріміз:
  • 1992 жылы 4 маусымда жаңа мемлекеттік рәміздер – Елтаңба,Ту,Әнұран бекітілді.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ