Материалдар / Жиынтық бағалаудың құрастыру ерекшеліктері. Ежелгі Египет пирамидалары қалай салынды?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жиынтық бағалаудың құрастыру ерекшеліктері. Ежелгі Египет пирамидалары қалай салынды?

Материал туралы қысқаша түсінік
Республикалық тарих пәнінің мұғалімдеріне таптырмас сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
682
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шебер сынып Г.Х. Ахмадиева

Тақырып Жиынтық бағалаудың тапсырмаларын құрастыру ерекшеліктері

Мақсаты: Педагогтердің жиынтық бағалау тапсырмалар жинағымен жұмыс істеудегі кәсіби құзырлығын қалыптастыру. Өзара тәжірибе алмасуына ықпал ету.

Күтілетін нәтижелер

-Жиынтық бағалаудың тапсырмаларын құрастыруда шығармашылық әлеуеті ынталанады.

- Оқу жетістігіне жету жолдарын нақтылайды, шынайы бағалау жүзеге асады

- Жиынтық бағалау тапсырмаларын сауатты құрауға бағыттайды



Уақыты

Кезең

Коучтің іс әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

2 мин

Психологиялық ахуал




Сәлемдесу

1.2.3.сандарымен топқа бөлінеді.

1саны басшылыққа ұмтылатындар саны, өзінің бар мүмкіндігін көрсетіп, жария еткісі келетін ұстаздар

2 саны ашық көңілді ортаны қалайтындар өз ісіне ұқыпты жандарға тән.

3 саны жан-жағын бағамдай білетін мінезі салмақтылардың саны


Топқа бөлінеді


1.2.3. сандарымен топқа бөлінеді,

3-топқа бөлінеді

3 мин

Басталуы

Тақырыпқа байланысты сурет көрсетемін, осы суретке қарап бүгінгі Шебер сыныбымыздың тақырыбын сіздер атасаңыздар








Мұғалімдер суретке қарап Шебер сыныптың тақырыбын атайды



Жиынтық бағалаудың тапсырмаларын құрастыру ерекшеліктері деп атайды әр топта атаған ұстаздарға (лайк) жүрекше таратамын

3 мин

Тапсырма

Құрметті әріптестер бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Жиынтық бағалаудың тапсырмаларын құрастыру ерекшеліктері, осы тақырыпқа байланысты «Неліктен Египет қара жер деп аталған ?» « Ежелгі Египет пирамидалары қалай салынды?»









5 мин













5 мин



















3 мин





5 мин













5 мин

























1-тапсырма



















2-тапсырма






3-тапсырма















4-тапсырма


Жорамал сұрақтар

Көзбен көру айғақтарды пайдаланамын

Оқу тапсырмасы тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу;

5.2.2.2 – Ежелгі Египет ғибадатханалары мен пирамидаларын сипаттау

5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау



Осы тақырыпқа байланысты Мақсат қоюға SMARTталаптары

S Спецификалық нақтылы. Яғни не нәрсеге қол жеткізу қажет

M Өлшеуге болатын, яғни нақты мақсатқа жеттік деп айта алатындай болуы керек

A Қолжетімді, яғни іс-әрекетке негізделген. Себебі нақтылы қандай іс әрекет өзімізге қажет нәтиже беретінін түсінуіміз қажет.

R Шындыққа незіделген, яғни қойылған мақсатқа жете алатындай

T Нақтылы мерзімі және мақсатты жүзеге асыратын орынды құралдары болуы керек

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбына байланысты

Сабақ мақсатын құрамыз

Барлық оқушылар істей алады:

- Ежелгі Египеттіктердің діни наным сенімдерінің ереекшеліктерін біледі;

-Ежелгі Египет ғибадатханалары мен пирамидаларын сипаттайды;

-Ежелгі Мысыр қоғамның әлеуметтікқұрылымын сипаттайды.

Оқушылардың көпшілігі істей алады:

- Ежелгі Египет ғибадатханалары мен пирамидалар құрлыстарының салыну ерекшеліктерін талдайды;

-Мәйіттерді мумиялап саркофакқа орнатудың мифологиялық танымын анықтайды;

-Ежелгі Мысырдағы әлеуметтік топтардың қызметі мен құқықтарын ажыратады.

Кейбір оқушылар істей алады:

- Ежелгі Египет ғибадатханалары мен пирамидаларына өзіндік көзқарасын білдіріп, баға береді;

- Ежелгі Египет пирамидаларына ұқсас қазіргі қандай сәулет ескерткіштерін білетіндігін айтады.









Мұғалімдерден SMART жазуының мағынасы жазылып сұралады.













1.топ Сабақтың мақсатын анықтайды

















-Ежелгі Мысырдағы діни наным-сенімдерді түсіндіреді;

-Ежелгі Мысыр пирамидаларын құрылысы сипаттайды;

-Ежелгі Мысыр қоғамының әлеуметтік құрылымын сипаттайды


2.топ Бағалау критерийлерін құрады





3. топ тапсырмасыЕжелгі Мысырдағы діни сенімдер бойынша кестені толтырыңыз:

Құдайлардың аттары-
Ненің құдайы?

Қандай құрметке ие болды?








3.топ Тапсырма Мысалы

Құдайлардың

аттары

Ненің құдайы

Қандай құрметке ие болды

Египеттегі құдайлардың аттары






Бағалау критерийі

Дискриптор

Египеттегі құдайлардың ерекшеліктерін айтпды

Египеттегі құдайлардың қызметтерін

айта алады

Құдайлар қандай қызметке ие

болғанын біледі





  1. Суретте не бейнеленген?

  2. Пирамидаларды кімдер салған?

  3. Оларды қандай мақсатта салған?

  4. Ең үлкен пирамида қалай аталады?

  5. Оның биіктігі мен көлемі қандай?

Пирамиданың ішінде не бар деп ойлайсыз

1 топ тапсырмасы Жорамал сұрақтар

Равнобедренный треугольник 1

-
















Бағалау критериі

Дискрипторлар


Ежелгі Мысыр пирамидаларының құрылысы сипаттайды

Мысырдағы тарихи ескерткішті атайды;

Пирамидаларды кімдер салдырғанын

атайды;

Перғауындардың пирамидаларды қандай

мақсатта салдырғаның атайды;

Мысырдағы ең үлкен пирамиданың

атын атайды;

Мысыр жеріндегі ең үлкен пирамиданың

биіктігі мен көлімін атайды;

Пирамида ішінде перғауындардың

жерленгенін атайды.


7 мин

Суретке қарап отырып Египеттегі әлеуметтік құрылымын сипаттау


Қандай қызмет атқарған?

Қандай құқықтары қорғалған?

Шонжарлар



Сақшылар



Шонжарлар



Қазылар



Тау кен жұмысшылары


Шаруалар

Құлдар






Критерий

Дискриптор



Ежелгі Мысыр қоғамының әлеуметтік құрылымын сипаттайды

Шонжарлар қызметін сипаттайды

Сақшылар қызметін сипаттайды

Қазылар қызметін сипаттайды

Тау кен жұмысшылар қызметін сипаттайды

Шаруалар құлдар қызметін сипаттайды.





2-топ тапсырмасы






2 мин

Рефлексия

«Нысана»




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!