І тоқсандық жиынтық
бағалаудың талдауы (ЖБ, ТЖБ)
Сынып: 7
«а»
Мұғалім: Байбосынова Айболған
Набибуллақызы
Пәні:қазақ
тілі
Тақырыбы «Ауа райы және
климаттық өзгерістер», «Көшпенділер мәдениеті», «Денсаулық – зор
байлық»
Тапсырмалары,
дескрипторы: Тыңдалым мен айтылым
1. Мәтінді оқып шығыңыз. Мәтіндегі көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті
сөздерді тұрақты тіркестерді түртіп алып, мазмұндауда қолданып, көтерілген басты мәселені
анықтаңыз. Өз көзқарасыңызды жан-жақты тұжырымдап, мысалдар арқылы дамытып, дәлелдеңіз.
2. Өз жұбыңды мұқият тыңдауға тырысыңыз. Оның мәтіні бойынша маңызды деп
санайтын екі сұрақ қойыңыз. Оның мәтінінің басты идеясын анықтауға белсенді қатысып, пікіріңізді білдіріңіз. [10]
Оқылым
Берілген
сұрақтарға жауап беріңіз. [10]
Жазылым
Берілген
тақырыптардың
біріне
тиісті
құрылым
мен
стильді
(ресми,
бейресми)
қолдана
отырып,
жазба
жұмысын
(
мақала,
әңгіме
немесе
хат)
жазыңыз.
Шамамен
200-250 сөз
болуы
тиіс.
[10]
Максималды балл:
30
Барлық оқушылар саны: 21
Жазғандары:21
Қ/с
|
Аты-жөні
|
Балл
|
Деңгейі
|
1
|
Абдалы Аяжан
Маратқызы
|
29
|
Жоғары
|
2
|
Абдалі Бейбіт
Бекболатқызы
|
25
|
Жоғары
|
3
|
Абдыхадыр Мейірбек
Уалиханұлы
|
15
|
Төмен
|
4
|
Алекбар Бақытжан
Жеңісұлы
|
28
|
Жоғары
|
5
|
Арын Айбек
Ергалиұлы
|
21
|
Орта
|
6
|
Бақтияр Жұлдызай
Құттыбекқызы
|
24
|
Жоғары
|
7
|
Бахтияр Санжар
Илиясұлы
|
13
|
Төмен
|
8
|
Берік Аружан
Ғалымқызы
|
23
|
Жоғары
|
9
|
Берікбай Ерасыл
Ерболатұлы
|
18
|
Орта
|
10
|
Дадамат Айдана
Сейділлақызы
|
26
|
Жоғары
|
11
|
Еркебек Назерке
Ильясқызы
|
25
|
Жоғары
|
12
|
Қоғабай Динара
Досымханқызы
|
26
|
Жоғары
|
13
|
Қоғабай Шұғыла
Батырханқызы
|
27
|
Жоғары
|
14
|
Мұхтархан Әуез
Серікұлы
|
17
|
Төмен
|
15
|
Омарбек Әсел
Нурланқызы
|
23
|
Жоғары
|
16
|
Мұхан Нұрасыл
Мұратұлы
|
28
|
Жоғары
|
17
|
Пернеш Дидар
Сағымбекұлы
|
25
|
Жоғары
|
18
|
Сейдуалы Айида
Нұрланқызы
|
21
|
Орта
|
19
|
Сихыш Алматбек
Ералыұлы
|
20
|
Орта
|
20
|
Түймебай Динара
Рүстембекқызы
|
23
|
Жоғары
|
21
|
Үсипали Сержан
Сураншыұлы
|
19
|
Орта
|
Жоғары
деңгейі 13
Орташа
деңгейі 5
Төменгі деңгейі
3
Қателері:
1.Тақырыпты ашуды дамыта
алмайды.
2. Көркем тіл құралдары аз
қолданылған.
3.
Құрылымы жүйесіз немесе анық
емес, нақты суреттеу мен қарама –қайшылықтарды баяндау қабілеті
жетіспейді.
Кездескен
қиындықтары:
1. Сөздер кейде анық емес,
техникалық және құрылымдық қателер (сөздердің байланысу түрлерінің
дұрыс қолданылмауы, шақтардың, бастауыш пен етістіктердің
ұйқаспауы, орфографиялық қателер, пунктуацияның жоқтығы) мағынаны
толық түсінуге қиындық келтіреді.
2. Күтпеген сұрақтарға жауап
беруде қиналады.
3. Түсініспеушілікті
тудыратын, қайталанып келетін қателер жиі
кездеседі.
Қорытынды: Қазақ тілі пәні
бойынша өткізілген тоқсандық жиынтық бақылау жұмысында жіберілген
қателердің себептерін талдай отырып, оқушылардың жазба жұмыстарында
сөздердің байланысу түрлерінің дұрыс қолданылмауы
анықталды.
Ұсыныстар:
-үнемі қателермен жұмыс
жүргізу;
-оқушылармен жекелей жұмысты
күшейту;
-мұғалімдерге оқушылар
жіберген қателерді талдау, оқушылардың біліміндегі жіберілген
кемшіліктерді жою мақсатында жұмысты
жоспарлау.
ІІ тоқсандық жиынтық
бағалаудың талдауы (ЖБ, ТЖБ)
Сынып: 7
«а»
Мұғалім: Байбосынова Айболған
Набибуллақызы
Пәні:қазақ
тілі
Тақырыбы
«Сүйіспеншілік пен достық»,
«Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы» бөлімі
Тапсырмалары,
дескрипторы: Тыңдалым мен
айтылым
1.
Мәтінді
оқып
шығыңыз.
Тақырыбын ашып,
автор көзқарасын
талдап, мазмұндауда
қолданыңыз,
көтерілген
басты мәселені анықтаңыз.
Өз
көзқарасыңызды
жан-жақты
тұжырымдап,
мысалдар арқылы
дамытып,
дәлелдеңіз.
2.
Өз
жұбыңызды
мұқият
тыңдауға
тырысыңыз.
Оның
м әтіні
бойынша
маңызды
деп
санайтын
екі сұрақ
қойыңыз.
Оның
мәтінінің
басты
идеясын
анықтауға
белсенді қатысып,
пікіріңізді білдіріңіз.
[10]
[10]
Оқылым
Берілген
сұрақтарға жауап беріңіз. [10]
Жазылым
Берілген
тақырыптардың
біріне
тиісті
құрылым
мен
стильді
(ресми,
бейресми)
қолдана
отырып,
жазба
жұмысын
(
мақала,
әңгіме
немесе
хат)
жазыңыз.
Шамамен
200-250 сөз
болуы
тиіс.
[10]
-
Өзіңіз
куә
болған
мерекелік шараны
есіңізге
түсіре отырып, «Өнерлі өрге жүзер»
тақырыбында жаңалық
жазыңыз.
-
«Өмірде
шынайы, өзіңе серік болатын дос
табу
қиын»
деген
пікірмен
келісесіз
бе?
Өз
ойыңызды
жазыңыз.
Максималды балл:
30
Барлық оқушылар саны: 21
Жазғандары:21
Қ/с
|
Аты-жөні
|
Балл
|
Деңгейі
|
1
|
Абдалы
Аяжан Маратқызы
|
30
|
Жоғары
|
2
|
Абдалі Бейбіт
Бекболатқызы
|
30
|
Жоғары
|
3
|
Абдыхадыр Мейірбек
Уалиханұлы
|
23
|
Орта
|
4
|
Алекбар Бақытжан
Жеңісұлы
|
30
|
Жоғары
|
5
|
Арын Айбек
Ергалиұлы
|
30
|
Жоғары
|
6
|
Бақтияр Жұлдызай
Құттыбекқызы
|
28
|
Жоғары
|
7
|
Бахтияр Санжар
Илиясұлы
|
18
|
Төмен
|
8
|
Берік Аружан
Ғалымқызы
|
28
|
Жоғары
|
9
|
Берікбай Ерасыл
Ерболатұлы
|
25
|
Орта
|
10
|
Дадамат Айдана
Сейділлақызы
|
30
|
Жоғары
|
11
|
Еркебек Назерке
Ильясқызы
|
30
|
Жоғары
|
12
|
Қоғабай Динара
Досымханқызы
|
26
|
Жоғары
|
13
|
Қоғабай Шұғыла
Батырханқызы
|
30
|
Жоғары
|
14
|
Мұхтархан Әуез
Серікұлы
|
23
|
Орта
|
15
|
Омарбек Әсел
Нурланқызы
|
30
|
Жоғары
|
16
|
Мұхан Нұрасыл
Мұратұлы
|
20
|
Төмен
|
17
|
Пернеш Дидар
Сағымбекұлы
|
19
|
Төмен
|
18
|
Сейдуалы Айида
Нұрланқызы
|
27
|
Жоғары
|
19
|
Сихыш Алматбек
Ералыұлы
|
23
|
Орта
|
20
|
Түймебай Динара
Рүстембекқызы
|
30
|
Жоғары
|
21
|
Үсипали Сержан
Сураншыұлы
|
22
|
Орта
|
Жоғары деңгейі
13
Орташа
деңгейі 5
Төменгі
деңгейі 3
Қателері:
1.Тақырыпты ашуды дамыта
алмайды.
2. Көркем тіл құралдары аз
қолданылған.
3.
Құрылымы жүйесіз немесе анық
емес, нақты суреттеу мен қарама –қайшылықтарды баяндау қабілеті
жетіспейді.
Кездескен
қиындықтары:
1. Сөздер кейде анық емес,
техникалық және құрылымдық қателер (сөздердің байланысу түрлерінің
дұрыс қолданылмауы, шақтардың, бастауыш пен етістіктердің
ұйқаспауы, орфографиялық қателер, пунктуацияның жоқтығы) мағынаны
толық түсінуге қиындық келтіреді.
2. Күтпеген сұрақтарға жауап
беруде қиналады.
3. Түсініспеушілікті
тудыратын, қайталанып келетін қателер жиі
кездеседі.
Қорытынды: Қазақ тілі пәні
бойынша өткізілген тоқсандық жиынтық бақылау жұмысында жіберілген
қателердің себептерін талдай отырып, оқушылардың жазба жұмыстарында
сөздердің байланысу түрлерінің дұрыс қолданылмауы
анықталды.
Ұсыныстар:
-үнемі қателермен жұмыс
жүргізу;
-оқушылармен жекелей жұмысты
күшейту;
-мұғалімдерге оқушылар
жіберген қателерді талдау, оқушылардың біліміндегі жіберілген
кемшіліктерді жою мақсатында жұмысты
жоспарлау.