Материалдар / Жиырма тиын Ж. Кәрбозин 3-сынып

Жиырма тиын Ж. Кәрбозин 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2018
583
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Әдебиеттік оқу № 87 19.02.14ж
Сабақтың тақырыбыЖиырма тиын Ж. Кәрбозин
Сабақтың мақсаты
  • Оқушыларды мәтінді дұрыс әрі түсініп оқуға үйрете отырып, түпкі негізгі ойды анықтауларына мүмкіндік жасау.
  • Досқа адал болуға, адамға мейірімділікпен қарауға, қайырымдылыққа баулу.
  • Логикалық ойлау қабілетін дамыту, мәтінді түсініп, мәнерлеп оқу, талдау дағдыларын жетілдіру.
  • Оқу нәтижелері- Ж. Кәрбозин туралы түсінік алады. - Көркем шығармаларды оқуға деген қызығушылықтары оянады. - Ой-өрісі кеңейіп, шығармашылық қабілеттері шыңдалады - Адамгершілікке, адалдыққа, ұқыптылыққа үйренеді. - Танымдық қабілеттері артады, сөздік қоры молаяды. - Сыни көзқарастары қалыптасады. - Алғырлыққа, қисынды ойлауға үйренеді. - Өзіндік ой топтауға, қорытынды жасауға дағдыланады. - Топпен жұмыс істеуге, өзгенің пікірін тыңдауға үйренеді.
    Түйінді идеялар
  • Әңгімедегі негізгі ойды ұғындыру барысында өмірде де әңгімедегідей жағдайлар кездесетінін түсіндіру
  • Досқа адал болуға, адамға мейірімділікпен қарауға, қайырымдылыққа баулу.
  • Жаттығулар
  • Үй тапсырмасын сұрау
  • Жұмбақтар
  • Мақалдар
  • Мәтінмен жұмыс
  • Ой толғаныс
  • Әңгіме кейіпкерлерін сипаттау
  • Топтық жұмыс
  • Қолданылатын әдіс-тәсілдерОқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер: диалогтық оқыту, топтық, жұптық жұмыс, АКТ, СТО.
    Ресурстар Нақыл сөздер, жұмбақтар, слайдтар.


    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіУақыт
    Білу-түсіну1.Ұйымдастыру, топқа бөлу.–Қайырлы күн, балалар!Мен, сіздерді шаттық шеңберіне шақырғым келіп тұр. Бәріміз алақандарымызды бір-бірімізге қаратайық, ал енді алақандарымызды көршіміздің алақандарымен қосамыз.Қараңдаршы, бізде керемет шеңбер шықты, енді біз бір-бірімізден алақандарымыз арқылы жерден, күннен қуат алғандай болайық.Күннен шуақ аламызЖерден қуат аламызБейбіт күнде шат күлгенБіз бақытты баламыз- ал, енді осы жерден, күннен алған қуат күшімізді жүрегімізге қысайық.
  • Үйге берілген «Кім жомарт? Не жомарт?» өлеңін «Текше лақтыру» стартегиясы арқылы сұраймын.
  • Математикалық жұмбақ шешкізу арқылы жаңа тақырыпты ашқызамын.
  • Әңгіме авторы туралы мәлімет
  • Әңгіменің не туралы екендігін анықтау мақсатында жұмбақтар жасырамын.
  • Қардай аппақ,Балдай тәтті-ақ. (қант)Екі найзасы бар,Екі айнасы бар,Төрт жылтырмағы бар Бір шыбыртқысы бар (сиыр) т.б әңгімедегі кездесетін зат атауларына байланысты сөздерге құрылған жұмбақтар.«Есте сақтау картасымен жұмыс Жұмбақтардың шешуіндегі сөздерді тақтаға іліп бір рет оқытамын. Содан соң оқушылардың көзін жұмғызып, тақтадан екі сөзді алып тастаймын. Қай сөздің жоқ екендігін тапқызамын. Мадақтау арқылы бағалаймын.
  • Мәтінмен жұмыс
  • Үш топқа берілген мәтінді бөліктерге бөліп беремін. Әңгімені оқып, топта талқылап, түсінгендерін айтуды тапсырамын. 1-топқа: Басы; ”Біздің үйде төрт бала бар...Аяғы: -Өзің түсінсеңші,- балам,-деді”.2-топқа: Басы;”Апамның жұмсақ үнінен...Аяғы; жоқ болып шықты”.3-топқа: Басы;”Табылып қалар деп...Аяғы; құшағына қысты”. Мадақтау арқылы бағалаймын.
    Топқа бөлінеді.































    Үй тапсырмасын айтады





    Математика пәнінен алған білімдерін пайдаланып, жұмбақты шешеді, жаңа тақырыпты ашады.Бір оқушы үйден ізденіп тауып келген автор туралы мәліметімен бөліседіЖұмбақтарды шеше отырып, әңгіменің не туралы болатындығын айтады, «есте сақтау» картасымен жұмыс барысында есте сақтау қабілеттерінің деңгейін көрсетеді.

































    Топпен жұмыс барысында мәтін мазмұнын түсінеді, бір-бірін тыңдайды.
    2 мин



































    3 мин





    3 мин



    5 мин





















































    8 мин







    Қолдану
  • «Мәтіннен не түсіндім?» өздік жұмыс Смайликтер беріп бағалаймын.


  • Өз бетінше жұмыс жасап, мәтіннен қандай ой түйгендіктерін қағаз бетіне түсіреді. Өзара пікір алысады. 7 мин

    Талдау
  • Дәптермен жұмыс. Әңгімедегі Асан мен Алтайды салыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығын жазғызамын. Геометриялық фигуралар беріп бағалаймын
  • Әңгіме кейіпкерлері туралы сын тұрғысынан ойланып салыстырады.5 мин
    Жинақтау
  • Топтық тапсырма үш топқа «Достық деген не?» , «Қайырымдылық қандай қасиет?» «Мейірімді адам қандай болады?» тақырыптарында постермен жұмыс жасатамын.
  • Топпен жұмыс істейді.10 мин
    БағалауКритерийлар бойынша бағалаймын
  • Оқушының сабаққа белсенді қатысуы
  • 2. Жаңа тақырыпты түсінуі3. Топта жұмыс істеуі
    Үйге: әңгімені мазмұндау2 мин
    Дарынды оқушылар-ға тапсырмаӘңгімеге ұқсас мәтін құрастыру







































































































































    Жиырма тиынҚызылорда облысы,Қазалы ауданы, Қазалы ауылы,№100 орта мектебінің бастауыш сынып мұғаліміТемірбаева Гүлмира ҚұлымжанқызыСабақтың тақырыбы: Жиырма тиынМақсаты:1. Оқушыларды мәтінді дұрыс әрі түсініп оқуға үйрету, мәтін авторы туралы мәлімет беру.2. Оқу дағдыларын, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Өз ойын еркін айтуға дағдыландыру. Сөздік қорын сөз байлығын молайту.3. Адамгершілікке, бірінбірі сыйлауға, атаананы құрметтеуге, айтқанын тыңдауға, қамқор жанашыр болуға тәрбиелеу.Көрнекілігі: оқулық, бор, интерактивті тақта, автор суреті, мақал – мәтелдер.Сабақтың түрі: араласӘдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру.Пән аралық байланысы: қазақ тілі, математикаСабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі1. Оқушылардың бірбірімен ұлттық амандасуы. Оқушыларды түгелдеу, оқу құралдарының түгел болуын қадағалау, оқушы назарын сабаққа аудару.ІІ. Үйге берілген М. Әлімбаевтың Не жомарт? Кім жомарт? өлеңін жатқа сұрау. Тақырыпқа сай мақал жаттау, қосымша сұрақтар беру.Мақал: Сараңда бар болса да – жоқЖомартта жоқ болса да – тоқ.Жомарттық - айтқан сөзіңді орындау, әділ сөйлеу, қайырымдылық жасауІІІ. Өткен сабақты қорытындылауАнаҰстазБатырЖер күнСитуациялық сұрақ: Үзіліс – буфетҚандай болу керек?ІҮ. Жаңа сабақСабақты математикалық жұмбақ жасырудан бастау.1. 10 + 10 = ? болады (20)2. Өткен жылы бүкіл қазақ халқы тәуелсіздіктің неше жылдығын тойлады? (20 жылдығын)- сонымен бүгінгі тақырыбымыз «жиырма тиын» деп аталады.Қазір біз тиын емес, теңге деп сөйлейміз. Егемендік алғаннан соң 1993 жылы ұлттық төл теңгеміз айналымға енді.- Балалар, енді осы тақырыбымызға сай мақал – мәтелдердің жалғасын табу, мағынасын түсіндіру.- Дұшпан күлдіріп айтады,Дос жылатып айтады- Жүз сом ақшаң болғанша,............................................3. Жәнібек Кәрбозин өмірі. Ақын, 1933 жылы 15 мамыр күні Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Дегерес ауылында туған. 1953 жылы Әл-Фараби атындағы Қазақ мемлекеттік ұлттық университетінің филология факультетін бітірген. «Кербақбай», «Қолғанат», «Қарабек пен қарақшы» т.б. балаларға арналған пьесалар жазды. Оның балаларға арналған «Бәйшешек», «Менің шеберханам», «Ысқырық», «Біздің Бекен қайда екен?», «Біздің ауыл балалары» сияқты өлең жинақтары бар.4. Мәтінмен жұмыса) оқып беру, мазмұнын оқушылармен бірлесе отырып түсіну, талдау.ә) сөздік жұмысмилығына –5. Сергіту сәті: Кім үлкенді тыңдаса6. Мәтін соңындағы сұрақтарға жауап беру.7. Мәтінді оқушыларға оқыту.8. Ойын «Сырлы сандық»Ү. ҚорытындыМақалмен қорытындылау «Басыңа іс түссе, жақсы көмек етеді, жаман күліп кетеді» сондықтан балалар «Адам болам десеңіз»Мына қасиеттердің қайсысына жақын қайсысынан аулақ болу керек?.........ҮІ. Үйге тапсырма: Мәтінді түсініп оқу, мазмұнын айтуға дайындалу, мақалды жаттау.ҮІІ. Бағалау. Қызылорда  облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті№249  мектеп лицейінің бастауыш сынып мұғаліміБисенбай  Сарқыткүл  ҚуанбайқызыСабақтың тақырыбы:     Жануарлар жемін қалай аулайды? (2-сынып, дүниетану пәні)Сабақтың мақсаты:  А) Дамытушылық. Оқушылардың алған білімдері бойынша түйін сөз таба білуге, тұжырым, қорытынды шығара 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ