Сабақтың тақырыбы | Жиырма тиын Ж. Кәрбозин |
Сабақтың мақсаты | Оқушыларды мәтінді дұрыс әрі түсініп оқуға үйрете отырып, түпкі негізгі ойды анықтауларына мүмкіндік жасау. Досқа адал болуға, адамға мейірімділікпен қарауға, қайырымдылыққа баулу. Логикалық ойлау қабілетін дамыту, мәтінді түсініп, мәнерлеп оқу, талдау дағдыларын жетілдіру. |
Оқу нәтижелері | - Ж. Кәрбозин туралы түсінік алады. - Көркем шығармаларды оқуға деген қызығушылықтары оянады. - Ой-өрісі кеңейіп, шығармашылық қабілеттері шыңдалады - Адамгершілікке, адалдыққа, ұқыптылыққа үйренеді. - Танымдық қабілеттері артады, сөздік қоры молаяды. - Сыни көзқарастары қалыптасады. - Алғырлыққа, қисынды ойлауға үйренеді. - Өзіндік ой топтауға, қорытынды жасауға дағдыланады. - Топпен жұмыс істеуге, өзгенің пікірін тыңдауға үйренеді. |
Түйінді идеялар | Әңгімедегі негізгі ойды ұғындыру барысында өмірде де әңгімедегідей жағдайлар кездесетінін түсіндіру Досқа адал болуға, адамға мейірімділікпен қарауға, қайырымдылыққа баулу. |
Жаттығулар | Үй тапсырмасын сұрауЖұмбақтар Мақалдар Мәтінмен жұмыс Ой толғанысӘңгіме кейіпкерлерін сипаттауТоптық жұмыс |
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер: диалогтық оқыту, топтық, жұптық жұмыс, АКТ, СТО. |
Ресурстар | Нақыл сөздер, жұмбақтар, слайдтар. |
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Уақыт |
Білу-түсіну | 1.Ұйымдастыру, топқа бөлу.–Қайырлы күн, балалар!Мен, сіздерді шаттық шеңберіне шақырғым келіп тұр. Бәріміз алақандарымызды бір-бірімізге қаратайық, ал енді алақандарымызды көршіміздің алақандарымен қосамыз.Қараңдаршы, бізде керемет шеңбер шықты, енді біз бір-бірімізден алақандарымыз арқылы жерден, күннен қуат алғандай болайық.Күннен шуақ аламызЖерден қуат аламызБейбіт күнде шат күлгенБіз бақытты баламыз- ал, енді осы жерден, күннен алған қуат күшімізді жүрегімізге қысайық.Үйге берілген «Кім жомарт? Не жомарт?» өлеңін «Текше лақтыру» стартегиясы арқылы сұраймын.Математикалық жұмбақ шешкізу арқылы жаңа тақырыпты ашқызамын. Әңгіме авторы туралы мәліметӘңгіменің не туралы екендігін анықтау мақсатында жұмбақтар жасырамын. Қардай аппақ,Балдай тәтті-ақ. (қант)Екі найзасы бар,Екі айнасы бар,Төрт жылтырмағы бар Бір шыбыртқысы бар (сиыр) т.б әңгімедегі кездесетін зат атауларына байланысты сөздерге құрылған жұмбақтар.«Есте сақтау картасымен жұмыс Жұмбақтардың шешуіндегі сөздерді тақтаға іліп бір рет оқытамын. Содан соң оқушылардың көзін жұмғызып, тақтадан екі сөзді алып тастаймын. Қай сөздің жоқ екендігін тапқызамын. Мадақтау арқылы бағалаймын. Мәтінмен жұмыс Үш топқа берілген мәтінді бөліктерге бөліп беремін. Әңгімені оқып, топта талқылап, түсінгендерін айтуды тапсырамын. 1-топқа: Басы; ”Біздің үйде төрт бала бар...Аяғы: -Өзің түсінсеңші,- балам,-деді”.2-топқа: Басы;”Апамның жұмсақ үнінен...Аяғы; жоқ болып шықты”.3-топқа: Басы;”Табылып қалар деп...Аяғы; құшағына қысты”. Мадақтау арқылы бағалаймын. | Топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасын айтады
Математика пәнінен алған білімдерін пайдаланып, жұмбақты шешеді, жаңа тақырыпты ашады.Бір оқушы үйден ізденіп тауып келген автор туралы мәліметімен бөліседіЖұмбақтарды шеше отырып, әңгіменің не туралы болатындығын айтады, «есте сақтау» картасымен жұмыс барысында есте сақтау қабілеттерінің деңгейін көрсетеді.
Топпен жұмыс барысында мәтін мазмұнын түсінеді, бір-бірін тыңдайды. | 2 мин
3 мин
3 мин
5 мин
8 мин
|
Қолдану | «Мәтіннен не түсіндім?» өздік жұмыс Смайликтер беріп бағалаймын.
| Өз бетінше жұмыс жасап, мәтіннен қандай ой түйгендіктерін қағаз бетіне түсіреді. Өзара пікір алысады. | 7 мин
|
Талдау | Дәптермен жұмыс. Әңгімедегі Асан мен Алтайды салыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығын жазғызамын. Геометриялық фигуралар беріп бағалаймын | Әңгіме кейіпкерлері туралы сын тұрғысынан ойланып салыстырады. | 5 мин |
Жинақтау | Топтық тапсырма үш топқа «Достық деген не?» , «Қайырымдылық қандай қасиет?» «Мейірімді адам қандай болады?» тақырыптарында постермен жұмыс жасатамын. | Топпен жұмыс істейді. | 10 мин |
Бағалау | Критерийлар бойынша бағалаймынОқушының сабаққа белсенді қатысуы2. Жаңа тақырыпты түсінуі3. Топта жұмыс істеуі | Үйге: әңгімені мазмұндау | 2 мин |
Дарынды оқушылар-ға тапсырма | Әңгімеге ұқсас мәтін құрастыру |
|
|