Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс
ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара,
қимыл арқылы жеткізу;
1.2.5.1* мұғалімнің
қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою,
сұраққа жауап беру;
|
Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Сабаққа дайындық
жасау
Психологиялық ахуалды
жақсарту
«Жалған/ақиқат» ойыны.
Оқушыларға пікірлер айтылады, ал оқушылар пікірді тыңдап, «жалған»
не «ақиқат» екенін айтады.
Мысалы:
Жарыста соңғы болып келген
ойыншы жеңеді.(жалған)
Жолға шығарда тәтті тағамдар,
газдалған сусын алған дұрыс.
(жалған)
Нағыз дос саған жақсылық
ойлайды (ақиқат) т.б.
Өткенді
пысықтау
Оқылым
Жел жал жеміс жарыс
жалау
Жер жол жеңіс жарық
жамау
«Кім озады?» мәтінін
оқы
Тақырыпты
ашу
Дыбыстық жинақтау дағдысын
дамыту жұмысы.
Оқылым.
1-тапсырма.
Оқулықтың 66-бетінде оқуға
берілген сөздер
мен мәтінді оқушылардың тұтас
оқуына қолдау жасау.
Жу жуан жең
жаңа
Жуа жусан жеңіл
жаңалық
Жаңа
тақырып
Оқылым.
2-тапсырма.
«Атжарыс» мәтінін
оқы.
Кім бірінші келетінін
болжа
«Менің ойымша...» деп
баста
Жазылым
Жазу дәптерінде берілген
тапсырманы орындау.
2-тапсырма. Бағанда берілген
сөздерге тиісті сөздерді қойып, дәптерге көшіріп
жазу.
Тиісті сөздерді тауып, көшіріп
жазады:
жақсы
адам
жуас
қой
жаман
дос
жаңа
киім
ЕБҚ
«Атжарыс» мәтінінің бірінші
сөйлемін дәптерге жаз.
«Нейрожаттығу»
әдісі
Әуенге қосылып, ым-ишарамен
амандас.
3-тапсырма.
Орны ауыстырылып берілген
сөйлемдерден мәтін құрап
оқу.
-Ат жарысы
басталды.
–Бас қамшыны,
бас!
–Алда келе жатқан
кім?
Бекіту және
саралау
Саралау
тапсырмасы
1-деңгей:
Сұраққа жауап
бер.
«Жолға шығатын адамды кім
дейді?» сұрағына толық жауап
бер.
2-деңгей:
«Жолаушы» сөзіндегі «ж»
дыбысының орнын және буын санын анықта. Сөзді буынға
бөл.
3-деңгей:
Жолаушыға қандай тілектер
айтылатынын тауып айт.
ҚЖ:
Көру
диктанты
Ауылда жарыс болды. Мен де
қатыстым. Жалғас озды. Марат қалып
қойды.
|
Оқушылар мұғалімнің айтқанын
тыңдап, «жалған» не «ақиқат» екенін
айтады.
Сөздерді тұтастай
оқиды
Әр буындағы дыбыстарды
тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға
қарай және дауыстымен үндестіріп
оқиды.
Сөйлеу мәнеріне
үйренеді
Оқушылар жазу дәптеріндегі
тапсырмалар
ды
орындайды
Жеке жұмыс
істейді
Әуенмен қимыл-қозғалыс
жасайды
Орны ауыстырылып берілген
сөйлемдерден мәтін құрап
оқиды
Оқушылар өздеріне берілген
саралау тапсырмала
рын
орындайды.
Тақтадан көшіріп
жазады
Кері байланыс
жасайды
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Жж дыбысы және әрпін таниды,
оқиды
Сөздерді тұтастай оқи
алды
Дескриптор:
Буындарды жеке тұтас сөздегі
айтылуымен оқыды.
Әрбір дыбысты естіп, әріпті
көріп, өздігінен саналы
оқыды.
Дескриптор:
Мәтінге талдау
жасайды
Оқиғаның соңын болжауды
үйренді
Дескриптор:
Оқулықтан көшіріп жазуға
берілген тапсырманы
орындады.
Каллиграфиялық талапқа сай
дұрыс және сауатты
жазды
Тамаша
жұмыс!
Дескриптор:
Орны ауыстырылып берілген
сөйлемдерден мәтін құрап
оқиды
Сөйлемдерді мағынасына ажырата
алды
Дескриптор:
1-деңгей
«Жолға шығатын
адамды жолаушы дейді» деп жауап
берді.
2-деңгей
Жолаушы
сөзіндегі «ж» әрпінің орнын
және буын санын
анықтады.
3-деңгей
«Жолың болсын!»
тілегін тауып айтты.
Дескриптор:
Көру диктантын жазу ережелерін
біледі
«Білім гүлі»
әдісі
|
суреттер
Суреттер
оқулық
оқулық
оқулық
Жұмыс
дәптері
Әуен
Оқулық
Оқулық
Жұмыс
парағы
Гүл
стикерлер
|