Материалдар / ЖМБ 11-сынып қмж 1-тоқсан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ЖМБ 11-сынып қмж 1-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
ЖМБ 11-сынып қмж 1-тоқсан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Сәуір 2024
266
1 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім:

1-бөлім: Қазақстан бүгінгі әлемде: Қазақстанның өткені мен келешегі

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тіл – тарихтың айнасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.1.1.1 - мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу;

11.4.1.1 - мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар мәтін үзінділері бойынша болжам жасап, тиісті ақпаратты анықтай біледі. Мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады.

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.




Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Берілген сөйлемдерді оқып, өздерің қалаған бір пікірдің төңірегінде ой бөлісіңдер.


1) Тарих дегеніміз тек өткеннің сабағы ғана емес, ол – болашақтың да көрінісі.
2) Тарих жолы қашанда тайғақ.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

2-тапсырма:

Суреттерде берілген әліпби нұсқаларының қазақ тарихымен қандай байланысы бар? Өз пікіріңді сабақ тақырыбымен ұштастырып, тұжырымдап жаз.


Жазылым:

Мұғалімнін берген тапсырмасы бойынша өз ойын тұжырымдап жазады.


Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

- Суреттерде берілген әліпби нұсқаларының қазақ тарихымен байланысын анықтайды.

-Өз пікірін сабақ тақырыбымен ұштастырып жазады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК


3-тапсырма:


Теориялық ақпаратты оқып, қазіргі заманда қолданылатын шешендік сөздің табиғаты мен ерекшеліктерін ашатын сызбаны толтыр.

Оқылым:

Ақпаратты оқып, қазіргі заманда қолданылатын шешендік сөздің табиғаты мен ерекшеліктерін ашатын сызбаны толтырады.


Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың оқылым дағдысы қалыптасады.

Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

-мәтінді оқиды.

- сызбаны толтырады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК


4-тапсырма:


Б ерiлген мақалдар мен нақыл сөздерді оқып, мағынасын таратып айт. Олардың қайсысы мазмұны жағынан бір-бірімен үндеседі? Ойыңды дәлелде. Тыныс белгілерінің қойылу себептерін түсіндір.



Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың оқылым және айтылым дағдысы қалыптасады.

Оқылым-айтылым:

І. 1) Тiл тас жарады, тас жармаса, бас жарады. 2) Жақсы сөз – жарым ырыс. 3) Сөз жүйесiн тапса, мал иесiн табады. 4) Жанды жаралайтын да сөз, емдейтiн де сөз. 5) Шешеннiң сөзi ортақ, шебердің бізі ортақ. 6) Тау мен тасты жел бұзар, адамзатты сөз бұзар. 7) Көре-көре көсем боларсың, сөйлей-сөйлей шешен боларсың.
  ІІ. 1) Сөзге тапқырлық – жақсы адамгершілік қасиет (Әл-Фараби). 2) Шешендік қасиет – екінің бірінде кездесе бермейтін қасиет (Ж. Баласағұн). 3) Сөз өнері адам санасының үш негізіне тіреледі: ақылға, қиялға, көңілге (А. Байтұрсынұлы). 4) Шешендiк батылдықты тiлейдi (П.С.Пороховщиков). 5) Шешендiк – ақылмен билеу өнерi (Платон). 6) Басымда ойым көп, бiрақ шешен болмағандықтан, оларды айтып бере алмаймын дейтiн адам – өзiн-өзi түсiнiп алмаған адам (М.Монтень). 7) Ойдағы қателiк сөздегi қателiктi тудырады, сөздегi қателiк iстегi қателiктi тудырады (Д.И. Писарев).

Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

- Берiлген мақалдар мен нақыл сөздерді оқиды.


-мағынасын таратып айтады.

- Олардың қайсысы мазмұны жағынан бір-бірімен үндесетінін ажыратыды.


-Ойын дәлелдеп, тыныс белгілерінің қойылу себептерін түсіндіреді.


Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 23



Бөлім:

1-бөлім: Қазақстан бүгінгі әлемде: Қазақстанның өткені мен келешегі

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тіл – тарихтың айнасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.1.3.1 - мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық –саяси, ғылыми) талдай отырып, негізі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен салыстыру;

11.3.5.1 - әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсына білу;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық –саяси, ғылыми) талдай отырып, негізі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен салыстырады және әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсынады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Берілген сөйлемдерді оқып, өздерің қалаған бір пікірдің төңірегінде ой бөлісіңдер.


1) Бабаларын қалтқысыз қастерлей алған халық балаларының болашағын да қапысыз қамдай алмақшы.
2) Халықтың тілінде оның тарихының іздері айқын көрінеді.
3) Тіл – әрі тарих, әрі мәдениет көрсеткіші.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

«Түртіп алу» әдісі.

26 мин.

5 –тапсырма:


Мәтінді мұқият тыңдап, керекті ақпараттарды жазып ал.


Жазылым-тыңдалым:


Берілген мәтінді мұқият тыңдайды.


Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың тыңдалым және жазылым дағдысы қалыптасады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

- Мәтінді мұқият тыңдайды.

-керекті ақпараттарды жұмыс дәптерлеріне жазып алады.

Оқулық, жұмыс дәптері

Жеке жұмыс

«Түртіп алу» әдісі.


6-тапсырма:

Тыңдалым мәтіні бойынша кестені толтыр.


Тыңдалым:

Тақырыбы

Негігі ой

Тірек





Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың тыңдалым, жазылым дағдысы қалыптасады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

-Мәтінді тыңдайды.

-кестені толтырады.

Оқулық, жұмыс

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!