Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ
жоспары
Ұзақ мерзімді
жоспар тарауы
ҮІІ. Көлік және жол
белгілері
Сабақ: Қазақ
тілі
Мектеп:
«Сарышаған
мектеп-интернаты»
Күні:
03.02.2021
Мұғалімнің
аты-жөні: Закен Ә.С
Сынып:
5«А»
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың
тақырыбы:
Жол қауіпсіздігінің
ережелері
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу
мақсаттары
5.Т/А5- тыңдалған мәтін
мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша
өз ойын білдіру;
5.ӘТН3- сын есімдердің, шырай
түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есімнің
орнына қолдана білу;
Сабақтың
мақсаттары
Барлық оқушылар орындай
алады:
тыңдалған мәтін мазмұны
негізінде сұрақтарға жауап беріп, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
білдіреді;
сын есімдердің, шырай
түрлерінің көркемдік ерекшелігін таниды, сын есімді зат есімнің
орнына қолданады;
Оқушылардың
көпшілігі орындай алады: Мәтінді рөлге бөліп
оқиды;
Өз ойың
білдіреді;
Бейнероликтен үзінді
көріп,сұрақтарға жауап
береді;
Кейбір оқушылар
орындай алады:«Артық болмас білгенің »
айдарымен берілген мәтіннен дара және күрделі сын есімдерді
анықтап, «Т кестесіне»
түсіреді;
Бағалау
критерийлері
Рөлге бөліп оқи
алады;
Өз ойың
білдіреді;
Дара және күрделі сын
есімдерді анықтай алады;
Бейнеролик бойынша сұрақтарға
жауап береді;
Тілдік
мақсаттар
Пәнге қатысты
сөздік қор мен терминдер:бағдаршам, жүргізуші, жолаушы, жүруші, көлік,
қауіп,тәрбиеші, міндет, тәртіп,
белгілер.
Тілдік
дағдылар:Айтылым,жазылым,оқылым,тыңдалым
АКТ-ны қолдану
дағдылары
Интерактивті
тақта,көрнекілік
Алдыңғы
оқу
Жол
белілері,ережелері туралы
біледі
Пәнаралық
байланыс
өзін-өзі
тану(құндылықтар)
Құндылықтарға
баулу
Құрмет .Еңбек пен
шығармашылық
Аталған құндылықтар
сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың топтаса және жеке отырып жұмыс
жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу,өзіндік
көзқарасын дәлелдей алу дағдылары негізінде жүзеге
асады.
Жоспар
Жоспарланған
уақыт
Жоспарланған
жаттығулар түрлер
Ресурстар
Сабақтың
басы
6 мин
минут
Білу
1
мин
5мин
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен
сәлемдесемін.Оқушыларды
түгендеймін.Оқу құралдарын
түгендету
2.Психологиялық
ахуал туғызу.
Бүгінгі күндеріңізге
сәттілік тілеймін
3.Үй тапсырмасын
сұрау. «Қар кесегі» әдісі
арқылы
4-тапсырма.Ғаламтор
мен қосымша әдебиеттерден бағдаршам туралы қызықты ақпараттар
жинаңдар.
Ықтимал
жауап:Бағдаршамда не себепті
алдымен қызыл, кейін сары, сосын жасыл түс тұрғанын білесіздер ме?
Себебі "дихромазия" деген ауруға шалдыққан адамдар көшеден қорықпай
өту үшін осылай жасалған. Ол ауруға душар болған жандарға түстің
әсері өте қатты.
Ирландиялықтар
тұратын Америкадағы кішігірім қалашықта бағдаршамда бірінші қызыл
түс емес, жасыл түс орналасқан. Бұл бағдаршам 1925 жылдан бері келе
жатыр. Өйткені оған дейінгі бағдаршамды жергілікті балалар таспен
ұрып, сындырып тастайтын болған. Себебі олар Ирландияның символын
білдіретін жасыл түстің қызыл түстің астында тұрғанын қаламапты.
Билік өкілдері әлемдегі жалғыз керісінше бағдаршамды жасау үшін 3
жыл уақыт жұмсаған.
Кері
байланыс: Жарайсыңдар!Ізденгендерің
көрініп тұр. Пунктуациялық қателерді жібермеуге
тырысыңыздар.
Сабақтың
ортасы
30
мин
2мин
3мин
5мин
3мин
8мин
8мин
ІІІ.Сабақ мақсатын
ашу,айқындау.
Балалар, бүгінгі сабағымыздың
мақсаты
тыңдалған мәтін мазмұны
негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз
ойымызды білдіреміз; сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік
ерекшелігін танимыз, сын есімді зат есімнің орнына
қолданамыз
Ой
шақыру:
«Мозайка»
әдісі
Осы құрастырған суреттер қандай жол
белгілері?
Әр
топ өзінің құрастырған жол белгілер жайлы
айтады;
Мұғалімнің
сөзі:
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз