Материалдар / Жол-көлік оқиғасы уақытындағы оқушылардың мінез-құлқы. 6-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жол-көлік оқиғасы уақытындағы оқушылардың мінез-құлқы. 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жол-көлік оқиғасы уақытындағы оқушылардың мінез-құлқы. 6 сынып сынып сағаты. ҚМЖ тәрбие сағаты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Ақпан 2024
314
15 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Жол-көлік оқиғасы уақытындағы оқушылардың мінез-құлқы

Мектеп:

Мұғалімнің есімі:

СЫНЫП:

Күні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың жол-көлік оқиғасында өзін ұстауды үйрету

Бағалау критерийі

Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.



Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы


Ресурстар

Басталуы 3минут


Ұйымдастыру кезеңі:

1)Оқушылармен сәлемдесу.

2)Оқушыларды түгелдеу.

3)Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

4) Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстыру.

«Комплимент» әдісі арқылы жағымды ахуал туғызу

Бір-біріне есімдерінің бас әріптерінен басталатын комплименттер айтады.

Топқа парта бойынша бөлу:

І топ «Бағдаршам»

ІІ топ «Жүргізуші»

ІІІ топ «Белгі»

Жыл сайын дүние жүзінде 50 миллионнан астам адам жол-көлік оқиғаларының салдарынан қаза табады немесе жарақат алады. Дүниежүзілік банктің мәліметі бойынша, жаһандық экономикалық шығын жылына 500 миллиард доллардан асады. Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының мәліметінше, жол-көлік оқиғалары барлық жазатайым оқиғалардан болатын өлімнің 30% құрайды. 20 ғасырда автомобильдер 30 миллионға жуық адамның өмірін қиды. Адам. Ресейде жол-көлік оқиғаларымен байланысты шығындар теміржол апаттарынан, өрттерден және басқа да жазатайым оқиғалардан болған шығындардан бірнеше есе жоғары. Жол-көлік оқиғаларының ауқымы ұлттық қауіпсіздікке қатер төндіреді.


Суреттер, слайд

Бағалау




Ортасы 20 минут

1-тапсырма. Сұрақ-жауап айдары

Мұғалім: Жол-көлік оқиғасы қалай аталады?

Жол-көлік оқиғасы» - көлік құралының жолда жүруі кезінде және оның қатысуымен болған, адамдар қаза тапқан немесе жарақаттанған, көлік құралдары, құрылыстар, жүктер бүлінген немесе өзге де материалдық залал келтірілген оқиға.

Мұғалім: Кім апатқа ұшырауы мүмкін?

Жол-көлік оқиғасына қатысушыларға көлік құралының жүргізушілері, жаяу жүргіншілер (ересектер мен балалар), жолаушылар, жөндеушілер, велосипедшілер және т.б. кіруі мүмкін. Жол қозғалысы ережелері жүргізушіге оның жолдағы барлық әрекеттері үшін жауапкершілік жүктейді. Жол-көлік оқиғаларының негізгі себептеріне. - Балалар қайтыс болған және жарақат алатын көлік апаттары туралы бізге үлкен көлік жүргізу тәжірибесі бар жүргізуші (ата-ана) таныстырады:

жол бөлігіне кенеттен шығу;

жақын маңдағы көлік қозғалысының алдынан өту;

жол бойында немесе оның жанында ойнау;

белгіленбеген жерден өту;

тыйым салатын бағдаршам сигналына ауысу.

Жазатайым оқиғаның куәгері болған немесе оған қатысқан адамдар үшін бірнеше міндетті ережелер бар:

- жәбірленушіні ешбір жағдайда көмексіз қалдырмаңыз;

- жол-көлік оқиғасын жасаған жүргізушінің жол-көлік оқиғасы болған жерден қашуы, сондай-ақ сараптамадан жалтаруы екі жылға дейінгі мерзімге жүргізуші куәлігінен айыруға жазалануы мүмкін;

- оқиға туралы дереу жол полициясына хабарлаңыз (егер апаттан зардап шеккендер болмаса және жүргізушілердің бір-біріне шағымдары болмаса, бұл қажет емес);

- оқиғаның барлық іздерін сақтау (егер айналма жолды ұйымдастыру мүмкін болмаса, жүргізушілер жолдағы барлық заттардың және іздердің орналасқан жерінің сызбасын жасауы, сызбаға куәгерлерден мекенжайлары мен телефондары көрсетілген қол қоюы қажет және тек қана содан кейін көліктерді жолдан шығарыңыз);

Есіңізде болсын: Оқиға орнынан кету арқылы (куәгер бола отырып) сіз тергеуді болған оқиғаны объективті түрде түсіну және апаттың кінәсін анықтау мүмкіндігінен айырасыз.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Аяқталуы 10 минут


Мектеп дәрігерінің қатысуымен «Жол-көлік оқиғаларындағы негізгі жарақаттар және алғашқы медициналық көмек» кеңесі. оларға көмектес»

Алғашқы көмек көрсету кезінде сізге қажет:

1. Дереу дәрігерді, жедел жәрдемді, полицияны шақырыңыз

2. Оқиға болған жерден зардап шегушіні алып тастаңыз.

3. Дененің зақымдалған жерлерін емдеу және қан кетуді тоқтату.

4. Сыну орындарын иммобилизациялаңыз.

Алғашқы көмек көрсету кезінде сіз тез, батыл, бірақ саналы түрде әрекет етуіңіз керек. Жазатайым жағдайда қандай жарақаттар болуы мүмкін деп ойлайсыз?

Травматикалық шок.

Травматикалық шок денеге күшті ауыртпалық әсерге және көп қан жоғалтуға негізделген. Ауырсыну ағзаның өмірлік маңызды функцияларының жүйкелік реттелуін және ең алдымен қан айналымын бұзады. Осы өзгерістердің нәтижесінде қан қысымы төмендеп, қан айналымындағы қан көлемі азаяды.

Қатты қан кету.

Сізге қажет: зақымдалған ыдысты саусағыңызбен қысыңыз; және тізе немесе шынтақ астына мата орамын қойып, жарақаттанған мүшені қатты бүгіңіз; жгутты бір жарым сағаттан артық емес қолданыңыз, содан кейін бұралуды босатыңыз және аяқ-қол қызғылт және қызғылт болған кезде оны қайтадан тартыңыз; Кішігірім қан кетулер үшін жараны майлықпен басып, оны таңыңыз.

Аяқ-қол сүйектерінің сынуы.

Сізге қажет: стандартты шинаны немесе сынықтардан жасалған біреуін жағыңыз; сынған қолды немесе аяқты жоғары позицияға беріңіз; суық компрессті қолданыңыз; ауырсынуды басатын дәрілер беріңіз.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділік

пен қатысқан топты басқа топ оқушылары бағалайды.






Сабақтың соңы

2 мин










Рефлекция « Аяқталмаған сөйлем» әдісі

Сабақ соңында оқушылар өз ойларын стикерлерге жазады:

- Мен бүгін ........білдім

- Маған .... қызықты болды

- Маған....қиын болды



«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!