Материалдар / Жол қауіпсіздігі тақырыбына арналған тәрбие сағаты
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жол қауіпсіздігі тақырыбына арналған тәрбие сағаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Жол қауіпсіздігі тақырыбына арналған тәрбие сағаты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2024
130
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Білім беру ұйымының атауы

Подстепный жалпы орта білім беретін мектебі

Педагогтің Т.А.Ә.


Күні:


Сынып:



Тәрбие тақырыбы

Жол қауіпсіздігі

Мақсаттары

Жол белгілерін жатқа білуге, сақ болуға, мәдениетті сөйлей білуге, өзара достыққа, әдептілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті


Ресурстар

Сабақтың басы




















Сабақтың ортасы




























































Сабақтың соңы

Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Амандасу» бағдаршам түстері бойынша: оқушылар алдарына берілген бағдаршам суретінің әр түсіне екі оқушының атын жазады, содан кейін сол түске сай амандасады.

Қызыл түс – қолыңды бұлғап амандас Сары түс – қолын алып амандас

Жасыл түс- құшақтасып амандас Жасыл, қызыл, сары жетондар арқылы топқа бөлінеді.


1. «Жол сақшылары»

2. «Жаяу жүргінші»

3. «Жол белгілері»

Мұғалім сөзі: Қазіргі таңда адам өмірінде көліктің пайдасы мен маңызы зор. Ертеде көліктің орнына қазақтар ат пен түйені, үнділіктер пілді, өзбектер есекті, тау халықтары өгізді пайдаланған. Қазірде қала ішінде автобусқа, алыс жаққа баратын болсаңдар пойыз, ұшақ тәрізді көлік түрлеріне мінесіңдер. Ол үшін жолда жүру тәртібі мен қауіпсіздік ережелерін білу керек. Көліксіз жүріп-тұру мүмкін емес. Біз демократиялық құқықтық мемлекетте өмір сүретіндіктен әр адам құқықтарын білу керек. Қарапайым көшені алсақ, оның өзі бір заңдылықтарға бағынады. Жол белгілері – көлік қозғалысын реттеу және көлік жүргізуші мен жаяу жүрушіге маңайдағы жол жағдайы жөнінде ақпарат беру мақсатында көше мен жол бойына қойылатын арнайы белгілер. Бағдаршам қалай пайда болды? Алғашқы бағдаршам темір жол бойында пайда болды. Оны ойлап тапқан адамның есімі тарихта сақталмаған. Ал оны көше қозғалысына ыңғайлап, қайта жасаған ағылшын инжинер - механигі Д. Найт болатын. Ол 1868 жылы Лондондағы парламент үйінің алдына бағдаршам орнатты. Апарат ортасына газды шам орнатылды. Өкінішке орай, газ жарылып кезекте тұрған полицей қаза болды. Содан бағдаршам жарты ғасыр бойы ұмыт болды. Тек 1914 жылы Американың Кливлену қаласында сосын Нью - Йорк қалаларында қайтадан пайда болды. Бұл жолы екі түсті қызыл, жасыл электр бағдаршам болды. Ал 1918 жылдан бастап үш түс қолданыста болды.Кеңес одағы бойынша алғаш рет бағдаршам Мәскеу қаласында 1924 жылдан Кузнецкі көпірі мен Петровка көшелерінің қиылысынан орын алды. Қазіргі заманның талабына сай жаңа технологияның дамуына байланысты реттеушіні бағдаршам алмастыруда.

1) «Сұрақ-жауап» (әр топқа сұрақтар қойылады)

2) «Жол ережелері» («Жалғасын тап» деген ойын)

3) «Кім жылдам?» (әр топқа тапсырма беріледі)

1. «Сұрақ-жауап»

1. Бағдаршам деген не? (Жол бойының қозғалысын реттейтін құрал)

2. Қай түс жанғанда машиналар жүреді? (жасыл)

3. Көлік күтетін жерді қалай атайды? (аялдама)

4. Көшеде жаяу жүрген адамдарды кімдер дейді? (жүргіншілер)

5. Бағдаршамның «Қызыл» көзі не дейді? («Тоқта» дейді)

6. Бағдаршамда неше көз бар? (Үш көз бар: қызыл, сары, жасыл)

7. Жаяу адамдардың өтетін жолындағы сызық. (ақжолақ)

8. «Жолаушылар» деген кім? (көлікке мінетін адамдар)

2. «Жол ережелері» Бұл кезең «Жалғасын тап» деген ойын түрінде өтеді.

1. Жүріп келе жатқан көліктің алдынан өтіп кетемін деуші болма.Ол тоқтағанша, не өтіп кеткенше тоса тұр.

2. Аялдамада тұрған автобустың арт жағынан айналып өт. Сонда сен оның соңынан келе жатқан машинаны дер кезінде көре аласың.

3. Жолдан өткенде әңгімені доғарып, барлық зейінді жол қауіпсіздігіне аудару керек.

4. Көшенің шетіне өту үшін арнайы өткелден өту керек. Ал қалалық жерлерде аспалы көпірлермен, жол асты жолымен жүреді.

3. «Кім жылдам?» деп аталады, әр топқа бірдей үлестірме қағаздар беріледі, тақтада тұрған жол белгілерінің суреттеріне сәйкестендіріп жабыстырасыздар.


1. Жол белгілері не үшін керек?

2. Жолда жүру ережесі қай жылы қабылданған?

3. Жиек жол дегеніміз не?

4. Жаяу жүргінші қай жермен жүреді?

5. Қандай белгілерді білесіңдер?




Оқушылар амандасады.

























































Сұрақ-жауап шешімін тауып, бір- бірімен бөліседі.

















Бірлесе отырып жұмыстанады.


Плакаттар


презентация













































































Үлестірме қағаздар









5 - САБАҚ

ТАҚЫРЫБЫ: «ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕР: НЕГІЗГІ ҚАУІПСІЗДІК ЕРЕЖЕЛЕРІ»

Сабақтың мақсаты: Оқушыларды әлеуметтік желідегі қауіпсіздік ережелерімен таныстыру.

Сабақтың міндеті:

  1. Мақсаты бойынша ақпараттық қоғамда мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету.

  2. Интернеттегі балалардың мінез-құлық нормалары мен ережелерін әзірлеу

  3. Оқушылардың ой-өрісін кеңейту.

Көрнекіліктер: әлеуметтік желі түрлері көрсетілген иллюстрациялар, қауіпсіздік ережелері жазылған жадынама.

Сабақ барысы.

1. Кіріспе (2 минут)

Негізгі бөлім (6 минут)

Ұғымдарды түсіндіру:

Әлеуметтік желі дегеніміз не?

Facebook, YouTube, WhatsApp, Instagram, Tik-Tok, Telegram, Pinterest, Twitter және т.б.

Әлеуметтік желідегі иллюстрацияларды көрсетіңіз. Әлеуметтік желілердің пайдасы мен зияны?

Әлеуметтік желілерді пайдаланудың негізгі ережелері:

  1. ереже: Мінез - құлық ережесі.

Бейтаныс сайтттарға өтпеу керектігін түсіндіріңіз. Әлеуметтік желілердегі дұрыс және бұрыс мінез-құлық иллюстрацияларын көрсету.

  1. ереже: Жазбалардағы лайк санын тексермеңіз.

Оқушыларды керек емес, таныс емес адамдардың парақшаларына кірмеуге және оларға лайк баспауға үйретіңіз.

  1. ереже: Әлеуметтік желілерде өткізу уақытына шектеу қойыңыз.

Компьютерде ұзақ отыру денсаулыққа зиян.

  1. ереже: Бейтаныс адамдарды қоспаңыз.

Қауіпсіз болып көрінбесесе де, деректеріңізді Интернетте жарияламау керектігін түсіндіріңіз.

Қорытынды (2 минут). Ережелерді қайталау:

Осы тақырыпты талқылау ұнады ма? Бұл туралы ата-анаңызға айтасыз ба?

«Интернеттегі қауіпсіз мінез-құлық» туралы кеңесі бар парақшаны тарату.

Пайдалы сілтемелер:

https://www.youtube.com/watch?v=u3PvSbPiNvo&list=PLA5eCSY2FeoQLLoc S-IEuEG9KjOrJzvPM&index=8

https://youtu.be/u3PvSbPiNvo?si=05cNMvRk0llXl68w







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!