Материалдар / Жолда жүру ереджесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жолда жүру ереджесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жол ережесіін сақтау туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2021
419
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

45«Мәдениет» ЖОМ КММ















Shape1

5 «А» сыныбы



Сынып жетекшісі: Баураева Н.А
















Сабақтың тақырыбы: «Бағдаршам»

Сабақтың мақсаты: Балаларды жолда жүру ережесіне сәйкес бағдаршамның атқаратын қызметімен таныстыру.

Балаларды жолда жүру ережесін мұқият cақтауға, жауапкершілік сезімдерін дамыту.
Баланы зейінді, епті болуға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.

Сабақтың әдіс - тәсілі: Әңгімелеу, түсіндіру, ойын сұрақ - жауап.

Сабақтың көрнекілігі: бағдаршам, жол белгілері, жол қауіпсіздігі туралы суреттер.
Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, түгендеу, назарын сабаққа аудару. Психологиялық сәт.

Қуан шаттан,

Қуан шаттан,

Қуанатын күн бүгін.

Қайырлы таң,

Қайырлы күн,

Күліп шықты, күн бүгін.

ІІ. Өткен сабақты пысықтау. Мұғалім: балалар, өткен сабағымызда қандай

тақырыпты өттік.

Оқушылар: компьютер әлемінде.

Балаларға жаттаған өлеңін айтқызып, қайталату.

ІІІ. Жаңа сабақ.

Мұғалім: жұмбақ жасыруҚызыл көзі «тұр» дейді

Сары көзі «дайын бол» дейді.

Бұл не? оқушылар -«бағдаршам».

Мұғалім - дұрыс айтасыңдар, балалар. Бүгін айналамен таныстыру сабағында «Бағдаршам» әмірі атты тақырыпты өтеміз, яғни
жолда жаяу жүру ережесімен танысамыз.(балалардың назарын суретке аудару)
Мұғалім:- суретте не көріп тұрсыңдар?

Оқушылар - үш түсті дөңгелек бар.

Мұғалім - үш түсті кім атап береді? Оқушының жауабы

-- Қызыл түс.

- Сары түс.

- Жасыл түс.

Мұғалім - өте дұрыс, бұл бағдаршам екен. Қазір мен бағдаршамның не үшін керек екенін айтып берейін. Сендер мұқият тыңдап алыңдар.(жол қиылысында тұрған бағдаршам бейнеленген суреттерді ілу ) Бағдаршам бізге жол қиылыстарынан өтуге көмектеседі. Жаяу жүрушілерді жол апатынан сақтайды. Жолдан өтерде өте мұқият болу керек. Жолдан жүгіріп өтуге болмайды.
Бағдаршамның үш көзі - үш түрлі. Бағдаршам бар қиылыста адамдар өтетін

ақ жолақтар болады. Бағдаршамның қызыл көзі жанғанда көліктер тоқтайды, ал адамдар жаяу жүрушілер

ақ жолақтармен өтеді.- Ал, ортадағы сары көзі жанса, көліктер дайындалады.- Ал жасыл көзі жанса, жол ашылады, көліктер жүреді. Бағдаршамның үш көзі жаяу жүргіншілерге және көлік пен жүруге де өте қолайлы, адам өміріне орасан зор.

Олай болса, көшеден өткенде арнайы ақ жолақтардан өту керек. Жол қиылысында аса абай бол, көшелерде, жолдарда доп ойнауға, шанамен сырғанап ойнауға, болмайды.

Оқулықпен жұмыс: «Бағдаршам өлеңін»оқып беру, мағынасын түсіндіру.
ІV. Сергіту сәті.

Қызыл көзі жанғанда,

Сынық сүйем бас па алға,

Сары көзін ашқанда,

Қарап қалма аспанға,

Жасыл көзін ашқанда,

Өте бергін жасқан ба?

V. Жаңа сабақты бекіту.

- Олай болса балалар «бағдаршам» ойынын ойнаймыз.

- Мақсаты: Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту.

- Шарты: Балалар қызыл түсті дөңгелекті көрсеткенде тыныштық сақтайды, ал сары түсті дөңгелекті көрсеткенде алақандарын соғады, ал жасыл түсті дөңгелекті көрсеткенде жүреді.

- Оқулықтағы сурет пен жұмыс.

- Суретте қай балалар ойын орнын дұрыс таңдаған?

Тәртіп керек баршаға. (өлеңін жаттау)

«Бұзба көше тәртібін,

Ұрынасың апатқа.

Қызықты өтсін әр күнің,

Жақын болма шатаққа»

БАҒДАРШАМДЫ ЖАПСЫРУ.

VІ. Жаңа сабақты қорытындылау.

- Балалар бүгінгі сабағымызда не туралы өттік?

- Бағдаршам туралы.

- Бағдаршамның неше көзі бар?

- Үш көзі бар.

- Қандай?

- Жаяу жүрген кездегі белгілер қандай белгілер?

- Ақ жолақтар.

Жол тәртібін білейік.

Аман - есен жүрейік.

VІІ. МАДАҚТАУ:

Балалар, сабаққа өте жақсы қатыстыңдар. Жолда жүру ережесін жақсы меңгерген сияқтысыңдар. Жолда қиналмай арғы бетке өтетіндеріңе сенімдімін. Сабағымыз аяқталды.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!