Сабақтың тақырыбы:
| Жолтай Әлмашұлы. Қауын мен Қарбыз |
Күні: | Мұғалім: Алашбаева Куралай |
Сынып: 4 | Қатысқан: | Қатыпағандар: |
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттар | Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет беріп, мәнерлеп оқу дағдыларын жетілдіру, өлеңді сатылай кешенді талдау арқылы білімдерін көтеру. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар білуге тиісті:Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі. |
| Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Тақырып мазмұнын түінуі тиіс |
| Кейбір оқушылар білуге тиіс:Автордың өзге де шығармаларын. |
Бұрыннан бар білімдері | Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі. |
Жоспар |
Жоспарланғануақыттар | Жоспарланған уақыт (жаттығулар) | Ресурстар |
Басталуы | Ұйымдастыру кезеңі«Жағдайлы волейбол» ойыныМұғалім әділдік пен әділетсіздікті көрсететін жағдайларды айтады, сол арада дұрыс жауапқа бала допты қағып алады, бұрыс жауапқа қағып алмайды.Қызығушылықты ояту1. Сөзжұмбақты шешейік:1. Қырандар ішіндегі ең ірі бітімі мығым, жылдам ұшатын құс қалай аталады?2. Бетінде төбе көп кездесетін жазықты қандай жазық деп атаймыз?3. Қолтырауын сөзінің орысшасы4. Қарағандыдан алынатын жанғыш пайдалы қазба5. Сөз мағынасын өзгертетін қосымша не деп аталады?6. Бірнеше сандарды көбейткен кезде, көршілес екі көбейткіштерді олардың көбейтіндісімен ауыстырса немесе жақшалардың орнын өзгертсе көбейтіндінің мәні өзгермейді. Бұл көбейтіндінің қандай қасиеті деп аталады?7. Ең кіші уақыт бірлігі.Жұмбақ шешейік:Іші жұмсақ, сырты қатты, Домаланған ала басЕтті - секер, сүті - тәтті. Дәмді шырын даяр асҚарбыз Қауын |
Қызығушылықты оятуСөзжұмбақты шешейік |
Ортасы
| Жаңа сабақХалық ауыз әдебиеті дегеніміз не?Халық арасында ауызша шығарылып, ұрпақтан ұрпаққа жеткен шығармалар халық ауыз әдебиеті деп аталады.Ертегі аңызбатырлар жыры бесік жырыжаңылтпаш айтысСоның ішінде біз бүгін ертегімен танысамыз.Кейбір ертегінің шығарушы авторы белгілі болғандықтан, оны әдеби ертегі деп атайды.- Бүгінгі ертегінің авторы Жолтай Әлмашев.Топтастыру әдісі:3. Сурет бойынша жаңа сабақты түсіндіру.Оқулықпен жұмыс.Оқушыларды рөлге бөліп оқыту.Мәтін астындағы сұраққа жауап беру.Жоспар құру.Жоспар.1. Қауын мен қарбыздың достығы.2. Қауын мен Қарбыздың шешімі.3. Атайдың Қауынды тауып алуы.4. Қарбыздың мұңы, жалғызсырауы.5. Баланың Қарбызды тауып алуы.6. Атаның дәндерді егуі.7. Көпті көрген ата. | Автор портреті. |
Сергіту сәті | Қатты нөсер басылды (жаймен тырсылдатады)Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды)Көктен төмен әдемi кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды)Тәулiк бойы тынбайтын,Болайықшы ақ жаңбыр (Ақырын жауған жауын тырсылын жасайды)Астан-кестен жауатынӨткiншi ендi бiз жаңбыр (Тез-тез жауған жаңбыр тырсылын келтiредi) | Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
Аяқталуы | БББ кестесі
| Сөздік жұмысын жүргізу. |
Үйге тапсырма: мазмұндау. |
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру, АКТ |
РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?Бүгін оқушылар неүйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?
|
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?
|
Дифференциялаужоспарым жүзегеасты ма?Тапсырмаларысәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалайболды? Жоспарымақандай өзгерістеренгіздім? | Екі түрлі түсініктеме күнделігі.Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |