Материалдар / Жүйке жүйесінің маңызы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жүйке жүйесінің маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
- Адамның барлық іс – әрекетін не басқарады? - Адам сыртқы орта әсерін қалай сезеді? - Жүйке жүйесіне нелер жатады? - Жануарларда жүйке жүйесі бола ма? - Жүйке жүйесінің қызметі не?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2021
666
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

ШҚО Бб Риддер қаласы бойынша білім бөлімінің «Шаңырақ» көпсалалы мектеп – гимназиясы» КММ

Пәні:

Жаратылыстану

Бөлім:

Адам

Педагогтің аты-жөні:

Кабдирова Акерке Курманбековна

Күні:

12.11.2021

Сынып: 4 «Ә»

Қатысушылар саны: 16

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жүйке жүйесінің маңызы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.2.3.2 - жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау.

Сабақтың мақсаты

Жүйке жүйесінің құрылымы мен жүйке жүйесінің адам ағзасындағы рөлін сипаттау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өткен білімді еске түсіру

Білу





































Жаңа білім

Түсіну































































Қолдану


Бекіту


















Кері байланыс


























Үйге тапсырма

Шаттық шеңбері



«Табан ізі» әдісі арқылы өткен білімдерін пысықтау

  • Адамның барлық іс – әрекетін не басқарады?

  • Адам сыртқы орта әсерін қалай сезеді?

  • Жүйке жүйесіне нелер жатады?

  • Жануарларда жүйке жүйесі бола ма?

  • Жүйке жүйесінің қызметі не?

Дескриптор: -адамның жүйке жүйесі мүшелерін біледі.

-жүйке жүйесінің қызметін айтады.


«Ойын жинақтау» әдісі:

Тақырыпты ашу

Жұмбақтар жасыру.

- Көреді бәрін өзгенің, Көре алмайды өздерін ? /Көз/

- Көз қандай мүше? /көру/

- Күмбір – күмбір қарағым, қартайғанша жарадым./Құлақ/

- Құлақ қандай мүше? /Есту/

-Қос үңгірі желдетіп, ауа жұтар селдетіп /Мұрын/

- Мұрын қандай мүше? /Иіс сезу/

- Бірде төмен, бірде шығып жоғары, Сөз сөйлесең қозғалыста болады /Тіл/

- Тіл қандай мүше? /Дәм сезу/

- Қатар өскен дос құсап, екі жақта қос бұтақ /Қол/

- Қол қандай мүше? /Сипап сезу/

-Бұлар бір сөзбен қалай аталады екен?

- Сезім мүшелері.

-Демек, біз бүгінгі сабағымызда немен танысады екенбіз?

-Жүйке жүйесінің маңызымен


Жаңа сабақ

Видео «Сезім мүшелері»

  • Бүгінгі сабағымыздың мақсаты: Жүйке жүйесінің құрылымы мен жүйке жүйесінің адам ағзасындағы рөлін сипаттау


«Сұрақ – жауап» әдісі

  • Заттары қалай көреміз?

  • Дыбысты қалай естиміз?

  • Суық пен ыстықты қалай сеземіз?

  • Қоршаған ортадан алынған осы ақпараттар барлығы қай мүшеге барады екен?

Тәжірибе жұмысы. «Сезім мүшелері» - Сезім мүшелері қалай жұмыс істейді?

  1. Дәм сезу (тұз, қант, газдалған)

  2. Иіс сезу (духи, алма)

  3. Сипап сезу (кубик, мақта)

Дескриптор: - Зерттеу жұмыстарын жүргізу арқылы, білімдерін толықтырады

- Сезім мүшелерінің қызметін білу үшін, тәжірибе жасайды.




Видеоролик көрсету.

Дәрігер кеңесі. «Идеал» әдісі

  • Невролог кім екен?

  • Ол қандай ақыл – кеңес берді?

Дескриптор: - Жүйке жүйесі ауруларын емдейтін дәрігерді біледі.

-Жүйке жүйесі гигиенасын қалай сақтауды үйренеді.

-Барлық іс-әрекеттің жүйке жүйесі жұмысымен байланысты екенін түсінеді.


«Ара ұясы» техникасы:

3 топқа 3 түрлі тапсырма.

1 – топ:

«Дұрыс – дұрыс емес». Кестедегі пікірлерді оқып, дұрыс немесе дұрыс емес екенін анықтап, бос ұяшықтарға белгісін қояды.

2 – топ.

«Жауабын тап». Көрсетілген сұрақтардың жауабын таңдап, сөйлемдерді толықтыр.

3 – топ:

Сәйкестендір. Кесте бағандарында берілген ақпараттарды сәйкестендір.


Дескриптор:Кестедегі пікірлерді оқып, дұрыс немесе дұрыс емес екенін анықтайды;

Сұрақтардың жауабын таңдап, сөйлемдерді толықтырады

-Кесте бағандарында берілген ақпараттарды сәйкестендіреді;


«Интерактивті дәріс» әдісі:

Топтық жұмыс

І топ- Сөйлемдегі бос орындарды қажетті сөздермен толықтыр.

ІІ топ- Жүйке жүйесін қандай мүшелер құрайды?

ІІІ топ- Адасқан әріптер.

Әріптерден сөз құрап, жасырынған сөзді табу.

Әр топ өзінің жұмыстарын қорғайды.

Дескриптор:Сөйлемдегі бос орындарды қажетті сөздермен толықтырады

-Жүйке жүйесін қандай мүшелер құрайтынын анықтайды;

-Әріптерден сөз құрап, жасырынған сөзді табады


«SMS – хабарлама» Оқушыларға қағаздан жасалған қалта телефондарынан SMS хабарлама жазу тапсырылады.Оқушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырады: - Бүгінгі сабақта мен.................................түсіндім, .............................................................білдім.

- Маған ерекше ұнағаны .............................................. .........................................................................

- Сабақтан соң маған............................................................ .............................................................................келді.

- Қызықты болғаны............................................................ .......................................................................................... - .......................................................................................... ...............................................қиындық тудырды.



Үй тапсырмасы. «Жүйке жүйесінің гигиенасы» ережесін құру.




Сұрақтарға жауап береді














Жүйке жүйесінің маңызын ұғады















Сұрақтарға жауап береді

Балалар өз ойларын айтады




















«Сұрақ – жауап әдісі» арқылы бір- бріне сұрақтар қояды.










Невролог маманның кеңесін тыңдайды












Сәйкестендіреді;


<
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!