Шаттық
шеңбері
«Табан ізі»
әдісі арқылы өткен білімдерін
пысықтау
-
Адамның барлық іс – әрекетін
не басқарады?
-
Адам сыртқы орта әсерін қалай
сезеді?
-
Жүйке жүйесіне нелер
жатады?
-
Жануарларда жүйке жүйесі бола
ма?
-
Жүйке жүйесінің қызметі
не?
Дескриптор: -адамның жүйке жүйесі
мүшелерін біледі.
-жүйке жүйесінің
қызметін айтады.
«Ойын жинақтау»
әдісі:
Тақырыпты
ашу
Жұмбақтар
жасыру.
- Көреді бәрін өзгенің, Көре
алмайды өздерін ? /Көз/
- Көз қандай мүше?
/көру/
- Күмбір – күмбір қарағым,
қартайғанша жарадым./Құлақ/
- Құлақ қандай мүше?
/Есту/
-Қос үңгірі желдетіп, ауа
жұтар селдетіп /Мұрын/
- Мұрын қандай мүше? /Иіс
сезу/
- Бірде төмен, бірде шығып
жоғары, Сөз сөйлесең қозғалыста болады
/Тіл/
- Тіл қандай мүше? /Дәм
сезу/
- Қатар өскен дос құсап, екі
жақта қос бұтақ /Қол/
- Қол қандай мүше? /Сипап
сезу/
-Бұлар бір сөзбен қалай
аталады екен?
- Сезім
мүшелері.
-Демек, біз бүгінгі
сабағымызда немен танысады
екенбіз?
-Жүйке жүйесінің
маңызымен
Жаңа
сабақ
Видео «Сезім
мүшелері»
«Сұрақ – жауап»
әдісі
Тәжірибе жұмысы. «Сезім
мүшелері» - Сезім мүшелері қалай жұмыс
істейді?
-
Дәм сезу (тұз, қант,
газдалған)
-
Иіс сезу (духи,
алма)
-
Сипап сезу (кубик,
мақта)
Дескриптор: - Зерттеу жұмыстарын жүргізу
арқылы, білімдерін
толықтырады
- Сезім мүшелерінің қызметін
білу үшін, тәжірибе
жасайды.
Видеоролик
көрсету.
Дәрігер
кеңесі. «Идеал»
әдісі
Дескриптор: - Жүйке жүйесі
ауруларын емдейтін дәрігерді біледі.
-Жүйке жүйесі гигиенасын қалай
сақтауды үйренеді.
-Барлық іс-әрекеттің жүйке
жүйесі жұмысымен байланысты екенін
түсінеді.
«Ара ұясы»
техникасы:
3 топқа 3 түрлі
тапсырма.
1 –
топ:
«Дұрыс – дұрыс
емес». Кестедегі пікірлерді оқып,
дұрыс немесе дұрыс емес екенін анықтап, бос ұяшықтарға белгісін
қояды.
2 –
топ.
«Жауабын
тап». Көрсетілген сұрақтардың
жауабын таңдап, сөйлемдерді
толықтыр.
3 –
топ:
Сәйкестендір. Кесте
бағандарында берілген ақпараттарды
сәйкестендір.
Дескриптор:Кестедегі пікірлерді оқып,
дұрыс немесе дұрыс емес екенін
анықтайды;
Сұрақтардың жауабын таңдап,
сөйлемдерді толықтырады
-Кесте бағандарында берілген
ақпараттарды
сәйкестендіреді;
«Интерактивті дәріс»
әдісі:
Топтық
жұмыс
І топ- Сөйлемдегі бос
орындарды қажетті сөздермен
толықтыр.
ІІ топ- Жүйке жүйесін қандай
мүшелер құрайды?
ІІІ топ- Адасқан
әріптер.
Әріптерден сөз құрап,
жасырынған сөзді табу.
Әр топ өзінің жұмыстарын
қорғайды.
Дескриптор:Сөйлемдегі бос орындарды
қажетті сөздермен
толықтырады
-Жүйке жүйесін қандай мүшелер
құрайтынын анықтайды;
-Әріптерден сөз құрап,
жасырынған сөзді табады
«SMS –
хабарлама» Оқушыларға қағаздан жасалған
қалта телефондарынан SMS хабарлама жазу тапсырылады.Оқушылар
өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырады: -
Бүгінгі сабақта мен.................................түсіндім,
.............................................................білдім.
- Маған ерекше ұнағаны
..............................................
.........................................................................
- Сабақтан соң
маған............................................................
.............................................................................келді.
- Қызықты
болғаны............................................................
..........................................................................................
-
..........................................................................................
...............................................қиындық
тудырды.
Үй тапсырмасы.
«Жүйке жүйесінің гигиенасы» ережесін
құру.
|