Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: | Мектеп: Ғ.Жұмабаев атындағы Боровской мектеп-гимназиясы |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Бекенова М.Қ. |
Сынып: 7 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Жүйке жүйесінің құрам бөліктері. Жүйке жүйесінің қызметі. Нейронның құрылысы: денесі, дендриттер, аксон. Нейронның қызметтері. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.1.7.2 Жүйке жүйесінің қызметін және құрылымдық компонентерін атау;7.1.7.3 Жүйке жасушасының компоненттерін анықтау. |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар орындай алады: Жүйке жүйесінің және жүйке жасушасының құрылымдық компоненттерін , жаңа ұғымдарды атайды.Оқушылардың басым көпшілігі орындай алады: Жүйке жүйесінің және жүйке жасушасының құрылымы мен қызметіндегі терминдерді ажыратады.Оқушылардың кейбіреуі орындай алады: Жүйке жүйесінің және жүйке жасушасының қызметін талдайды. |
Бағалау критерийі | Жүйке жүйесінің және жүйке жасушасының құрылымдық компоненттерін біледі.Жүйке жүйесінің және жүйке жасушасының құрылымымен қызметіндегі терминдерін анықтайды.
|
Тілдік мақсаттар
| Терминдер мен ұғымдар: аксон, дендрит, нейрон ,нейроглия.Диалогқа қолданылатын сөйлемдер: Нейрондар- жүйке ....... Жүйке жүйесінің қызметі-.....Жүйке ұлпаларының қосымша ұлпалары.........нейроглия деп аталады............... қысқа тармақталған өсінді дендрит деп аталады.
|
Құндылықтарға баулу
| Өз денсаулығын сақтауға, зиянды заттардан аулақ болуға баулу. |
Пәнаралық байланыс | Қазақ тілі , медицина. |
Алдыңғы білім
| 5.4.2.1Тірі ағзалардың ортақ қасиеттерін сипаттау. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
| Ресурстар |
Сабақтың басы
5 мин
|
Ынтымақтастық орта құру мақсатында «Лебіздер бұрқасыны». (шарға тілектер жазылады, 3 түсті шар беріледі, осы шарлар арқылы топқа бөліну) | 3 түрлі шар, маркер
|
Сабақтың ортасы
15 мин
10 мин
5 мин
7 мин
|
№ 1 тапсырма: «Аялдама» әдісі3 топқа тақырып беріледі. 1 топ: Жүйке жүйесі жіне оның құрам бөліктерімен танысу, атау.2 топ: Жүйке жасушаларының құрылымдық кғомпонентерін атау, түсінік беру.3 топ: Жүйке жұйесінің қызметін анықтау. Суретпен жұмысты талдау.Дескриптор1. Жүйке жүйесінің және жүйке жасушасының құрылымын біледі.2. Жүйке жүйесінің және жүйке жасушасының құрылымымен қызметіндегі терминдерін анықтайды.3.Жүйке жүйесінің қызметін талдайды.Кері байланысы бутерброды
№ 2 тапсырма: «Альфавиттік әдіс» Терминдермен жұмыс.
(альвафиттегі әріптерден тақырып бойынша термин тауып,анықтамасын береді)Дескриптор:1. Жүйке жүйесі бөлімдерінің жаңа ұғымдарын түсініп, анықтама береді.2. Жүйке жасушасының терминдерін анықтайды.Кері байланыс. «СМС»
№ 3 тапсырма : «Иә, жоқ» әдісіАсқар басы ауырып,құсып,есінен айырылып, дәрігерге көрінсе, оған «менингит» деген диагноз қойды.Асқар бұл аурудың сипаттамасы жайлы интернет көзінен іздеп мынадай тоқтамға келді.1. Ми мен жұлын жұмсақ қабығының қабынуынан пайда болады. 2. Бактерия мен вирустардан пайда болып, ауа арқылы жұғады.3.Терісі қышып, түшкіріп, аллергиялық ауру туындайды.4.Вирусты менингит кеңінен таралған, бактериалды менингитке қарағанда өмірге қауіп төнгізбейді.5.Тез арада дәрігерге көрінбесе өлімге соқтыруы мүмкін.6.Бас ауруы, дене қызуы көтеріліп, тәбеті төмендеу белгілері байқалады.Дискриптор1. Жүйке жүйесі қызметінің бұзылуы адам өміріне қауіптілігін түсінеді.2. Жүйке жүйесі қызметінің бұзылуынан туындайтын ауру түрін басқа ауру түрлерімен салыстырады.Кері байланыс. «3 М,1Ә»
№ 4 тапсырма : «Егер мен невропатолог болсам» эссе жазуДескриптор1. Тақырып бойынша эссе жазады.2. Жазған эсседе неврапатологтың қызметін түсінеді. | Постер, маркер, қосымша материалдар, «Мидың негізгі бөлімдері мен мидың негізгі аймақтары»сурет .
Альфавит кестесі
конверт
Презентациядан слайд көрсету
|
Сабақтың соңы3 мин
|
|
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Сабақ мақсаты саралау арқылы оқушылардың қажеттілігіне сай қойылды.Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді,сондықтан оларға басқа оқушыларға көмектесу ұсынылды.Көмек қажет ететін оқушыларға мұғалім тарапынан және белсенді оқушы тарапынан көмек көрсетіледі.Оқушылардың қажеттілік деңгейі ескеріліп, тапсырмалар сараланып құрастырылды.
| Қалыптастырушы бағалау үшін келесі әдістерді Бутерброд , Бағдаршам, «3 М,1 Ә», «Рефлексия пирамидасы» қолдандым. Барлық оқушылар бір-бірін, топты бағалады.
| Интербелсенді тақтаны уақытымен қолдану;Сынып бөлмесін уақытылы желдету.Сергіту сәті:«Жертоқаш егу» |
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? | Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |