Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жұмыс және қуат
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||
Сабақ басы 6мин |
1.Ұйымдастыру:Сәлемдесу. «Қуат», « жұмыс», «Өлшем бірліктер» қиындылары арқылы 3 топқа бөліу. ІІ. Ынтымақтастықты қалыптастыру «Шаттық шеңбері» арқылы бір-біріне сәттілік тілейді. ІІІ.Білімін тексеру.(жеке жұмыс)
ҚБ : Өзара тексеру, дұрыс жауаппен түзету жасайды. |
Түрлі карточкалар Тест сәйкестендіру |
||||||||||||
Сабақ ортасы 7 мин |
Топтық жұмыс «Ой қозғау» Бейне ролик арқылы оқушылардың ойын қозғау.(Сенбілк) Тапсырма №1. Табақша әдісі: Тақырыпты ашады. I - топ: Қуат II-топ: Жұмыс Тақырыпты толық ашады. III-топ:Өлшем бірлік |
YouTube |
||||||||||||
ҚБ: Мадақтау, қолшапалақтау арқылы бағалау. |
||||||||||||||
1мин |
Сергіту сәті: « Броундық қозғалыс» |
|
||||||||||||
20 мин |
«Оқы,ойлан,бөліс» топтық жұмыс Тапсырма №2. «Жұмыс пен қуат туралы » мәтінді оқи отыра кестені толтырыңыздар:
ҚБ:Топтар жауап кестесімен алмасады, бағалайды. ( бірін-бірі бағалайды). |
Концептулдық кесте
|
||||||||||||
5 мин |
Тапсырма № 3 (Жеке жұмыс) Балама тест:
ҚБ: Оқушылар дұрыс жауапқа қарап түзету жасайды. ( Мадақтау, қолпаштау). |
кесте |
||||||||||||
Сабақтың соңы |
Үйге тапсырма: Механикалық жұмыс пен қуатқа мысалдар келтіріп келу. |
|
4 мин |
Кері байланыс. «Қарлы кесек» ойыны арқылы білімдегі жетістіктерін анықтау.
|
«Қар кесегі» макеты |
2мин |
Рефлексия:
|
|
|||||
|
|||||||
Саралау, қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар жоспарлайсыз? |
Бағалау –оқушылардың білімін қалай тексересіз |
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелерін
сабақ барысында
сақтау |
|||||
Біліу, түсіну, қолдану, талдау арқылы саралау тапсырмалары жоспарланды. |
1.Бір-бірін бағалау кезінде ( Мадақтау, қолпаштау). 2.Бас бармақ әдісістері тиімді деп қабылданды. |
Математика пәнінен алған білімдерін қолданады. Оқушы денсаулығын сақтау мақсатында физминутка жасалып, өздерін партада тік ұстап отыруларына нұсқау беріледі. |
Физика 7 сынып Қосымша 1
Бөлім Тақырып |
Жұмыс және қуат. Механикалық жұмыс. Қуат |
Оқу мақсаты |
7.2.3.1 – механикалық жұмыс ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру; 7.2.3.7 – қуат ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру; 7.2.3.8 – механикалық жұмыс пен қуаттың формулаларын есептер шығаруда қолдану |
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу,түсіну.қолдану |
Бағалау критерийі: |
1.Қуат пен жұмыстың формуласы мен өлшем бірліктерін біледі. 2. Жұмыс пен қуаттың айырмашылығын және маңыздылығын біледі. 3.өмірдегі қолданысына мысалдар келтіреді. |
Тапсырма №1. Тапсырма №1. Табақша әдісі: Тақырыпты ашады. I - топ: Қуат II-топ: Жұмыс Тақырыпты толық ашады. III-топ:Өлшем бірлік ҚБ : Мадақтау, қолшапалақтау арқылы бағалау. |
Критерийлері |
Дескрипторлар |
Механикалық жұмыс пен қуатты ажырату. |
Механикалық жұмыстың анықтамасын, белгіленуін,формуласын, өлшем бірліктері біледі. |
|
Қуаттың анықтамасын, белгіленуін,формуласын, өлшем бірліктері біледі. |
Қосымша 2
Бөлім Тақырып |
Жұмыс және қуат. Механикалық жұмыс. Қуат |
|||||||||||||||
Оқу мақсаты |
77.2.3.1 – механикалық жұмыс ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру; 7.2.3.7 – қуат ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру; 7.2.3.8 – механикалық жұмыс пен қуаттың формулаларын есептер шығаруда қолдану |
|||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу,түсіну.қолдану |
|||||||||||||||
Бағалау критерийі: |
1.Қуат пен жұмыстың формуласы мен өлшем бірліктерін біледі. 2. Жұмыс пен қуаттың айырмашылығын және маңыздылығын біледі. 3.өмірдегі қолданысына мысалдар келтіреді. |
|||||||||||||||
Тапсырма № 2 «Жұмыс пен қуат туралы » мәтінді оқи отыра кестені толтырыңыздар:
ҚБ: Топтар жауап кестесімен алмасады, бағалайды. ( бас бармақ).
|
Критерийлері |
Дескрипторлар |
|
Күш орын ауыстырғанда механикалық жұмыстың орындалатынын біледі. |
өмірдегі қолданысына мысалдар келтіреді |
1.Өмірден мысалдар келтіреді |
|
2.Өзге пәннен алған білімін қолданады |
Қосымша 3
Бөлім Тақырып |
Жұмыс және қуат. Механикалық жұмыс. Қуат |
Оқу мақсаты |
77.2.3.1 – механикалық жұмыс ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру; 7.2.3.7 – қуат ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру; 7.2.3.8 – механикалық жұмыс пен қуаттың формулаларын есептер шығаруда қолдану |
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу,түсіну.қолдану |
Бағалау критерийі: |
1.Қуат пен жұмыстың формуласы мен өлшем бірліктерін біледі. 2. Жұмыс пен қуаттың айырмашылығын және маңыздылығын біледі. 3.Өмірдегі қолданысына мысалдар келтіреді. |
Тапсырма № 3 (Жеке жұмыс) Балама тест: 1.Қуат жұмыстың сол жұмысты істеуге кеткен уақытқа қатынасына тең болама? Иа, жоқ 2.МДж қуаттың өлшем бірлігі болама? Иа, жоқ 3.Жұмыс пен қуаттың мәні болмаса қуатты есептей аламыз ба? Иа, жоқ
ҚБ: Оқушылар дұрыс жауапқа қарап түзету жасайды. ( Мадақтау, қолпаштау). |