Мақсаты
Күтілетін
нәтиже
|
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға «Аққуоюын»
дайындаутәсілдерін
үйренеді.
Білімділік: Ою – өрнектуралыбілімдерінтереңдету. Ою –
өрнектіңтүрлеріментанысып , оныңқиюәдістерінүйренеді.
Дамытушылық: Оқушылардың сын тұрғысынанойлауын , қолөнер
туындысынкөруарқылыоқушылардыңөнергедегенқұштарлығын ,
шығармашылыққабілетін , қолшеберліктерідамиды.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа , өзорныныңтазалығынсақтауға,
өзбетіншееңбекетуге ,
алғанбілімдеріндұрыспайдаланабілугетәрбиеленеді.
Үлгілер, сөздікжұмыс,
семантикалық карта.
Құрал-жабдықтар: ине, жіп, қайшы, мата (порша),
қатырмақағазт.б
|
Психологиялық
ахуал
|
Үлгіні поршаға, қатырма қағазға басу,
қию. Екеуін қосып
көктеу. Артық жерін
қию. Қолмен жиегін кестелеп
тігу. Көктеген тігісті алу,
тегістеу. Көк матаға
тігу.
|
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа
сәттілік тілейді.
|
Мағынаны
тану
|
Сұрақтар
1. Ою-өрнекдегенімізлатынныңқайсөзінекеледі?
2. Композиция дегеніміз не?
3. Симметрия дегеніміз не?
4. Колорит дегеніміз не?
5. Ритм дегеніміз не?
6. Оюдыңпайдасы бар ма?
Жауаптар
1. Латынның орнамент дегенсөзіненалынған. Орнамен - әшекейлеу,
әсемдеудегенмағынасынакеледі.
2. Ою-өрнектібірзаттыңбетінереттепорналастыру.
3. Ою-өрнектіңекіжағыныңбірдейболуы – симметрия заңы.
4. Ою - өрнектердегібояутүрлерініңбір-біріменүндесіп,
жарасымтабуы
5. Ою-өрнектебірэлементтіңқайталаныпотыруы.
6. Жүйкеқызметінжақсартып, ойдыбіржүйегекелтіреді.
Математикалықбілімдіжетілдіреді, түстердітаңдауғаүйретеді.
І топ: Іскерлертобы. Түсіндіру.
Оюларменертекезден-ақжазу, сызуболмағанкездедамыған.
Адамдаралғашретағашқа, тасқа, сүйекке сала бастаған.
Заманағымынақарайою-өрнектер де дамитүсті.
Ою-өрнеклатынша «орнамент» әшекейлеу,
әсемдеудегенмағынаныбілдіреді.
Ғылымизерттеулергесүйенсекою-өрнектерді 3
топқабөлген.
Өсімдіктиптесою-өрнектер – (жануар, аң-құс,
балық) гүлі, жапырақтыңсабағы, дәні.
Зоеморфтықою-өрнектер (жануар, аң-құс, балық).
Космангониялықөрнектердөңгелек, ирек, шимай, торкөз.
Ою-өрнекәртүрліүлгідедамыған.
Оныңнегізгіэлементімүйізтектесоюлар.Олардыүйжиһаздарына,
зергерлікбұйымдарға, ыдысаяқтарға, киім –
кешектергебезендіріпсалынған.
Қазақтыңою-өрнектеріаталуынабайланыстыбірнешетопқабөлінген.
Ай,күн, жұлдыздар, көк......... байланысты.
Аңғабайланыстыою-өрнек.
Жәндіктергебайланыстыөрнектер
Құстарғабайланысты.
Жер, су,өсімдіктергебайланысты.
Қаруқұралдарғабайланысты.
Геометриялық фигура тектес.
«Өнерлілер» тобы. Мақал – мәтелдердітолықтыр.
Оюдыояалмаған ............
Ойсыздан .........шықпайды
Үлгісікөптің ........... көп
Өрнегікөптің ........... көп.
|
Ой
толғаныс
|
Аққу оюымен танысайық. Жұмысты бастау үшін
қатырма қағаз, мата (порша), көк мата, қатты қағаз, ине, жіп, қайшы
қажет болады.
Жасау
тәсілі:
Қатты қағазға ою үлгісін басу,
қию.
Үлгіні поршаға, қатырма қағазға басу,
қию.
Екеуін қосып
көктеу.
Артық жерін
қию.
Қолмен жиегін кестелеп
тігу.
Көктегентігістіалу,
тегістеу. Көкматағатігу.
|