Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Жұмыс орнын дайындау |
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сабақтың мақсаты: Оқушыларға «Аққуоюын» дайындаутәсілдерінүйренеді. Білімділік: Ою – өрнектуралыбілімдерінтереңдету. Ою – өрнектіңтүрлеріментанысып , оныңқиюәдістерінүйренеді.Дамытушылық: Оқушылардың сын тұрғысынанойлауын , қолөнертуындысынкөруарқылыоқушылардыңөнергедегенқұштарлығын , шығармашылыққабілетін , қолшеберліктерідамиды. Тәрбиелік: Ұқыптылыққа , өзорныныңтазалығынсақтауға, өзбетіншееңбекетуге , алғанбілімдеріндұрыспайдаланабілугетәрбиеленеді.Үлгілер, сөздікжұмыс, семантикалық карта.Құрал-жабдықтар: ине, жіп, қайшы, мата (порша), қатырмақағазт.б |
Психологиялық ахуал | Үлгіні поршаға, қатырма қағазға басу, қию.Екеуін қосып көктеу.Артық жерін қию.Қолмен жиегін кестелеп тігу.Көктеген тігісті алу, тегістеу.Көк матаға тігу. | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Қызығушылықты ояту | |
Мағынаны тану | Сұрақтар1. Ою-өрнекдегенімізлатынныңқайсөзінекеледі?2. Композиция дегеніміз не?3. Симметрия дегеніміз не?4. Колорит дегеніміз не?5. Ритм дегеніміз не?6. Оюдыңпайдасы бар ма? Жауаптар1. Латынның орнамент дегенсөзіненалынған. Орнамен - әшекейлеу, әсемдеудегенмағынасынакеледі.2. Ою-өрнектібірзаттыңбетінереттепорналастыру.3. Ою-өрнектіңекіжағыныңбірдейболуы – симметрия заңы.4. Ою - өрнектердегібояутүрлерініңбір-біріменүндесіп, жарасымтабуы5. Ою-өрнектебірэлементтіңқайталаныпотыруы.6. Жүйкеқызметінжақсартып, ойдыбіржүйегекелтіреді. Математикалықбілімдіжетілдіреді, түстердітаңдауғаүйретеді.І топ: Іскерлертобы. Түсіндіру.Оюларменертекезден-ақжазу, сызуболмағанкездедамыған. Адамдаралғашретағашқа, тасқа, сүйекке сала бастаған. Заманағымынақарайою-өрнектер де дамитүсті.Ою-өрнеклатынша «орнамент» әшекейлеу, әсемдеудегенмағынаныбілдіреді. Ғылымизерттеулергесүйенсекою-өрнектерді 3 топқабөлген.Өсімдіктиптесою-өрнектер – (жануар, аң-құс, балық) гүлі, жапырақтыңсабағы, дәні.Зоеморфтықою-өрнектер (жануар, аң-құс, балық).Космангониялықөрнектердөңгелек, ирек, шимай, торкөз.Ою-өрнекәртүрліүлгідедамыған. Оныңнегізгіэлементімүйізтектесоюлар.Олардыүйжиһаздарына, зергерлікбұйымдарға, ыдысаяқтарға, киім – кешектергебезендіріпсалынған.Қазақтыңою-өрнектеріаталуынабайланыстыбірнешетопқабөлінген.Ай,күн, жұлдыздар, көк......... байланысты.Аңғабайланыстыою-өрнек.ЖәндіктергебайланыстыөрнектерҚұстарғабайланысты.Жер, су,өсімдіктергебайланысты.Қаруқұралдарғабайланысты.Геометриялық фигура тектес.«Өнерлілер» тобы. Мақал – мәтелдердітолықтыр.Оюдыояалмаған ............Ойсыздан .........шықпайдыҮлгісікөптің ........... көпӨрнегікөптің ........... көп. |
Сергіту сәті | Тербеледі ағаштар , Алдымнан жел өседі . Кіп – кішкентай балалар , Үп – үлкен боп өседі . |
Ой толғаныс | Аққу оюымен танысайық. Жұмысты бастау үшін қатырма қағаз, мата (порша), көк мата, қатты қағаз, ине, жіп, қайшы қажет болады.Жасау тәсілі:Қатты қағазға ою үлгісін басу, қию.Үлгіні поршаға, қатырма қағазға басу, қию.Екеуін қосып көктеу.Артық жерін қию.Қолмен жиегін кестелеп тігу.Көктегентігістіалу, тегістеу.Көкматағатігу. |
Үйге тапсырма | Мазмұндау,мақалды жаттап ал | Күнделіктеріне жазып беремін |
Бағалау |
| Бағалау парақшасын толтырады. |
Кері байланыс | | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |