Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жүрек қалауымен
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді: _______________ «____»______________________
Пән: Өзін – өзі тану
Мектебі: _______________
Күні: _______________
№: 27
Мұғалімі: _________________________
Сыныбы: 6
Оқушылардың саны:
Тақырыбы: Жүрек қалауымен
Құндылығы: Сүйіспеншілік
Қасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет ету, жанашырлық, шынайылық.
Мақсаты: Сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері:
|
Ресурстар: (материалдар, дереккөздер) 3. bilim-all.kz |
Сабақтың барысы:
5 Т – ережесі:
Жағымды күйге келу. «Орын ауыстыру»
ойыны 2. Үй тапсырмасын тексеру. 1. №26 – сабақ. 5 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №27, «Ұлыма хат» мәтінін оқып келу. Сұрақтар:
|
|
3. Сабақтың дәйексөзі. «Әділдік пен
ізгілік, Халық даналығы. Сұрақтар:
|
|
4. Оқиға айту (Мұғалім сыйы) Қажымұқан палуан (1871 – 1948) Қажымұқан Мұнайтпасов – әлемдік аренаға шыққан қазақтың тұңғыш палуаны, дүниежүзінің бірнеше дүркін жүлдегері. Қажымұқан он төрт жасында саудагер байға жалшы болады. Қыс мезгілі. Бірде бай оны атшанамен шөп алып кел деп жұмсайды. Қайтар жолда қар жауып, ат шананы тарта алмай зорығып өледі. Қажымұқан ойланбастан атты шөптің үстіне лақтырып тастап, шананы атымен бірге өзі сүйреп алып келеді. Қ ажымұқан күрес өнерін өзінің туысы Ержақ палуаннан үйренеді. Кейін Санкт – Петербургтегі атақты Лебедевтің палуандар мектебінде әбден шыңдалып толысады. Осы кезде даңқы жер жарған Иван Поддубныймен достасады. Алекс Аберг, Збышко Цыганевич, Иван Шемякин сияқты орыс-поляк және Қара Ахмет, Мұстафа атты түрік палуандарын жеңіп, әлемге аты әйгілі болады. Жапон палуаны Саракаки Жиндофуды «джию-джитсу» күресі әдісімен жығады. 1917 жылғы Қазан төңкерісінен соң Қажымұқан туған елі Қазақстанға оралады. Ел-жұртты аралап әр-түрлі ойындар көрсетеді. Ұлы Отан соғысы жылдарында қартайғанына қарамастан, палуандардың ойындарын өткізіп, жинаған ақшасына ұшақ жасатты. Оған ұшқыш Б.Шалабаев ие болып, талай ерліктер көрсеткен. Қазір Шымкент облысы, Темірлан ауылында Қажымұқанның мұражайы бар. Сұрақтар:
|
|
5. Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Оқушылар үш топқа бөлінеді. 1 – топ: «Сүйіспеншілік». Сүйіспеншілік не үшін керек? 2 – топ: «Ізгілік». Ізгілікті болу үшін не істеу керек? 3 – топ: «Мейірімділік». Мейірімділік не үшін қажет? |
|
Топпен ән айту. Жақсы адамдар Әні мен сөзі: А. Оралов Сендер аман болыңдар жақсы адамдар, Жақсы адамдар – бұзылмас тас қамалдар. Табаныңның астында жатады әлі Пенделіктен өресі аспағандар Қайырмасы: Жақсы адамдар, жақсы адамдар, Сендер аман болыңдар жақсы адамдар. Жақсы адамдар, жақсы адамдар, Сендер аман болыңдар жақсы адамдар. Жақсы адамдар. Жақсы көрем сендерді жақсы адамдар, Жүрегіңде өйткені аппақ ар бар. Сендер жайлы шырқалар асқақ ән бар, Күйіп кетсін көре алмас бәтшағарлар Жақсы адамдар, жақсы адамдар Жақсы адамдар, жақсы адамдар, Жолы болсын ақ ниет бар адамдар! Жақсы адамдар. Сендер жайлы шырқалар асқақ ән бар, Жолы болсын ақ ниет бар адамдар! Сендер аман болыңдар жақсы адамдар, Қарап өтсін сендерге басқа жандар. Қайырмасы: Жақсы адамдар, жақсы адамдар Қарап өтсін сендерге басқа жандар Жақсы адамдар, жақсы адамдар Қарап өтсін сендерге басқа жандар Жақсы адамдар. Жақсы адамдар, жақсы адамдар, Сендер аман болыңдар жақсы адамдар. Жақсы адамдар, жақсы адамдар, Сендер аман болыңдар жақсы адамдар. Жақсы адамдар. |
|
7. Үй тапсырмасы. 1. №27 – сабақ. 2 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №28, «Ізгілік, махаббат, мейірім» мәтінін оқып келу. |
|
Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. |
|