Жүргізушілердің жұмыс қабілеттілігі және олардың сенімділігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жүргізушілердің жұмыс қабілеттілігі және олардың сенімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жүргізушілердің жұмыс қабілеттілігі және олардың сенімділігі Сынып сағаты. Жолда жүру ережесі. ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы: Жүргізушілердің жұмыс қабілеттілігі және олардың сенімділігі

Мектеп:

Мұғалімнің есімі:

СЫНЫП:

Күні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ мақсаттары


Бағалау критерийі

Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.



Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы


Ресурстар

Басталуы 3минут


Ұйымдастыру кезеңі:

1)Оқушылармен сәлемдесу.

2)Оқушыларды түгелдеу.

3)Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

4) Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстыру.

«Комплимент» әдісі арқылы жағымды ахуал туғызу

Бір-біріне есімдерінің бас әріптерінен басталатын комплименттер айтады.

Топқа парта бойынша бөлу:

І топ «Бағдаршам»

ІІ топ «Жүргізуші»

ІІІ топ «Аялдама»

Жүргізушінің физиологиялық сенімділігі оның ағзалары мен жүйелерінің қалыпты жұмыс істеуімен анықталатын денсаулық жағдайына және жалпы физикалық жағдайына байланысты. Физиологиялық функциялар барысындағы бұзылулар өнімділіктің төмендеуіне әкеледі. Төмен өнімділік жағдайында жүргізу кезінде жүргізушілер қателіктер жібереді, бұл көбінесе жол-көлік оқиғаларына әкеледі. Жүргізушілердің жұмысының төмендеуінің жиі кездесетін себептері - шаршау және шамадан тыс жұмыс, ауыр жағдайлар, алкогольді тұтыну және темекі шегу.

Жүргізуші шаршауының дамуына көптеген факторлар ықпал етеді, соның ішінде:

  • жолдың қанағаттанарлықсыз жағдайы және қозғалысты нашар ұйымдастыру;

  • көлік ағынының жоғары қарқындылығы;

  • көлікті жоғары жылдамдықпен жүргізу;

  • нашар көріну және жарықтандырудың жиі өзгеруі;

  • ыңғайсыз отыру және нашар көріну;

  • жоғары және төмен ауа температурасы;

  • автомобиль салонындағы температураның жиі өзгеруі;

  • ауаның жоғары ылғалдылығы;

  • барометрлік қысымның өзгеруі;

  • шу және діріл;

  • кабинаға түсетін бензин булары мен пайдаланылған газдар.

Суреттер, слайд

Бағалау




Ортасы 20 минут

Шаршау жүргізушінің белгілі бір психофизиологиялық және жеке ерекшеліктерімен (эмоционалдылықтың жоғарылауы, әсерленушілік, холерик темперамент), сондай-ақ жұмыс күні қарсаңында және маршрутта қатты жүйке және физикалық шамадан тыс жүктемелер ықпал етеді.

Дегенмен, жүргізушілердің қатты шаршауына жиі әкелетін ең маңызды фактор - 8 сағаттан астам жұмыс күні.

Шаршау әдетте шаршау сезімінен бұрын пайда болады. Шаршау - адамның субъективті шаршау тәжірибесі. Шамадан тыс шаршау стресстің созылмалы салдары ретінде пайда болады, бұл кезде алдыңғы күндегі шаршау кетпейді, бірақ жинақталады. Бұл күйде көлікті жүргізу өте қауіпті, өйткені өнімділіктің күрт төмендеуі қателіктерге, рульде ұйықтап кетуге және апатқа әкелуі мүмкін.

1-тапсырма. Жағдаяттан шығу

«Жол қозғалысы жағдайы»

Командаларға жолда жиі кездесетін жағдайлары бар карталар ұсынылады. Үш минуттық дайындықтан кейін студенттер нақты жағдайға негізделген іс-әрекет жоспарын ұсынуы керек.

Жағдайлар:

1. Сіз көліктің артқы орындығында отырдыңыз. Көлікті жол бойында тоқтатқаннан кейін көліктен шығу керек. Сен не істейсің?

2. Сіз аялдамада тұрып, автобусты күтіп тұрсыз. Автобус кешігіп, аялдамадағы жолаушылар көбейіп барады. Сосын автобус келеді. Бұл жағдайда сіз не істейсіз?

3. Автобуста келе жатып, кенеттен өрт шықты. Сен не істейсің?

4. Велосипедпен келе жатып, сіз жолға жақындадыңыз. Жолдың екінші жағына өту керек. Мұны қалай істейсіз?

2-тапсырма. Мәселелер

1. Өзіңізді троллейбус жүргізушісі деп елестетіңіз. Бірінші аялдамада бос кабинаға 5 адам кірді. Екінші аялдамада екеуі мініп, біреуі түсті, үшіншіде 4 жолаушы мініп, екеуі түсті. Троллейбус жүргізушісі неше жаста? (бұл сұрақ қойылған адамның жасы сияқты)

2. Бала велосипедпен қалаға келе жатты. Оған 5 әйел отырған көлік келе жатты. Әрқайсысы бір тауық пен киіз етік алып жүрді. Қалаға қанша тірі жан саяхаттаған? (1 – ұл)

3. Жолдың түзу бөлігінде екі доңғалақты велосипедтің әрбір дөңгелегі 5 км жол жүреді. Велосипед неше километр жол жүрді? (5 км)

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Аяқталуы 10 минут


Жұмыс режимін дұрыс ұйымдастыру, көлік жүргізушілерінің жолда уақтылы және жеткілікті тынығуы мен тамақтануы үшін жағдай жасау, жолдарды жақсарту және қозғалысты ұйымдастыру – бұл кешенді шешімсіз төмендеумен байланысты жазатайым оқиғалардың алдын алу мүмкін болмайтын шаралар. жүргізушілердің жұмысында олардың шаршауы мен шамадан тыс жұмыс істеуі нәтижесінде.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділік

пен қатысқан топты басқа топ оқушылары бағалайды.






Сабақтың соңы

2 мин










Рефлекция « Аяқталмаған сөйлем» әдісі

Сабақ соңында оқушылар өз ойларын стикерлерге жазады:

- Мен бүгін ........білдім

- Маған .... қызықты болды

- Маған....қиын болды



«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.02.2024
1745
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі