Материалдар / Жүсіп Баласағұн «Құтты білік»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жүсіп Баласағұн «Құтты білік»

Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп ұстаздарына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Шілде 2018
375
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ әдебиетіКүні, уақыты:13.12.12жСабақ ұзақтығы: 45 минутСынып: 8Оқушылар саны: 17
Сабақтың тақырыбы: Жүсіп Баласағұн «Құтты білік»
Сабақтың түрі: жаңа білім беру:Сабақтың типі: интербелсенді сабақ:Әдісәсілдері:топтық жұмыс, СТО,топтық жұмыс,диалог, көшбасшылық
Талантты және дарынды балалар: Дәулетбековва Балнұр
Оқу мақсаттары:Білімділік:Ж.Баласағұнның өмірі мен шығармашылығыв, «Құтты білік» кітабының негізгі тақырыбы, идеясы, мемлекеттік, адамның кемелдену жолдарының қағидалары туралы А. Йасауи, Абай шығармаларымен үндестігін түсіндіру; Дамытушылық: сұрақтар, тапсырмалар,ізденістерге негізделген жұмыс түрлерінөз бетімен орындауға дағдыландыру,бірін-бірі тыңдау,сыпайы және сенімді әдеби тілде сөйлеуге үйрету. Тәрбиелік:оқушыларды адамгершілікке,саналы білім алуға,имандылыққа,жамандықтан аулақ болуға, ақылды, әділ,қанағатшыл болуға тәрбиелеу;

Оқушының жоғарғы жетістігі:өткен материалдармен жаңадан өткен тақырыптарды салыстырып, қортындылап анализ жасау.
Бағалау мүмкіндіктері:Қай балалар бағаланды?Барлық топ бірін-бірі және өзін- өзі бағалауға қатысады.Оқу мақсаттарының қайсысы бағаланады?
  • Үй тапсырмасы
  • Сұрақ –жауап
  • Топтық жұмыс
  • Шығармашылық жұмыс
  • Өз ойын айтып, қорытынды жасаған
  • Дәлелдер қалай жиналады:формативті, жиынтық бағалау
  • тапсырманы орташа орындаса (қанағаттанарлық)
  • - тапсырманы жақсы орындаса (жақсы)- тапсырманы үздік орындаса (өте жақсы)
    АКТ мүмкіндіктері: күздің суреті, грамматикалық сызба, слайдтар, электронды оқулықтағы тапсырмалар интерактивті тақтадан көрсетіледі
    Сыныпты ұйымдастыру:Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Сыныпта жайлы психологиялық ахуал орнату. Ресурстар: флипчарт, оқу құралдары
    Үй тапсырмасын тексеру: «Берекесін сыйлауға өлкемізге күз келді» эссе оқиды. (фишкалар арқылы бағаланады)
    УақытыЖұмыс түрлеріМұғалімнің рөліОқушының рөлі




    Өткен тақырыпты еске түсіру.Сұрақ-жауап.Қызығушылықты ояту.Сабақты ойын түрінде басталады.Әдемі әуен қосылады.«Мен бәрін білемін» ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеру.





    Негізгі бөлім:









































































    Топтық жұмыс:









    Ой-толғау.





    СТО (сыни тұрғыдан ойлану)



    Кім жылдам?











    Дарынды және талантты балаларға:











    Қорытындылау:













    Рефлексия. Кері байланыс









    Үйге тапсырма:













    Бағалау:
    Слайдта фарматив бағалауы бойынша сұрақтар берілген, әр топ өздері белгілі бір сұрақтарды таңдайды.







    Сабақта кластер құру әдісімен басталды . Ж. Баласағұнның суреті көрсетілді, ал ақын өмірі мен шығармашылығы туралы шағын мәтін оқушыларға таратылып берілді, белгілі бір уақыттан кейін мәтін жиналып алынды. Әр топ ақын өмірі туралы ассоцация құрды. Алғашқы біткен топ жұмысын қорғады, басқа топтар толықтырулар жасады.Топтастыру арқылы балалар ең негізгіні таба алды, ұйымдасып топпен жұмыс істеді және есте сақтау қабілеттерінің артатынын байқадым. «Кітапқа негіз болған төрт асыл қасиеттерге» байланысты айтқан нақыл сөздерді сыни тұрғыдан талқылап, өз ойларын жинақтап,талқылап шағын пікір жазды. «Құтты білік» кітабының негізгі тақырыбы, идеясы, мемлекеттік, адамның кемелдену жолдарының қағидалары туралы Ахмет Йасауи мен Абай, «Құтты білік» шығармаларымен үндестігін ашты (Венн диаграммасы арқылы), оған сипаттама бере білді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлана отырып, өз пікірлерін ортаға салып, ойларымен бөлісті. «Құтты біліктің » мазмұны ақылға, парасаттқа толы,бұл кітаптың дана жолдарын оқыған адамдарақыл –ойға кенеледі, жетіле түседі.

    Тақырып бойынша жоспар құрау.





    «Құтты білік » кітабындағы төрт кейіпкерге ой-толғау.







    Венн диаграммасы.



    Сабақты қорыту кезеңінде әр топ жаңа тақырып бойынша үш тестік сұрақтарын дайындап, бір-біріне жасырды, оқушылар белсенді түрде жауап қайтарып отырды. Талқылау аяқталған соң, әркім өз бетімен дәптерлеріне «INSERT» кестесін толтырды.

    «Смайл» арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерлерін анықтау.



    Ж.Баласағүнның өмірі мен шығармашылығы жайлы презентация қорғау. «Достық» тақырыбына шығарма жазу.

    Фишкалар саналып,критерийлер бойынша бағаланады.


















































    Бағалау парағы
    Аты-жөнітопҮй жұмысы«Мен бәрін білемін»Жаңа тақырып бойынша жоспар құру«Құтты білік » кітабындағы төрт кейіпкерге ой-толғауКім жылдам?

    қорытынды


























































    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!