Қазақ әдебиеті | Күні, уақыты:13.12.12жСабақ ұзақтығы: 45 минут | Сынып: 8Оқушылар саны: 17 |
Сабақтың тақырыбы: Жүсіп Баласағұн «Құтты білік» |
Сабақтың түрі: жаңа білім беру:Сабақтың типі: интербелсенді сабақ: | Әдіс-тәсілдері:топтық жұмыс, СТО,топтық жұмыс,диалог, көшбасшылық |
Талантты және дарынды балалар: Дәулетбековва Балнұр |
Оқу мақсаттары:Білімділік:Ж.Баласағұнның өмірі мен шығармашылығыв, «Құтты білік» кітабының негізгі тақырыбы, идеясы, мемлекеттік, адамның кемелдену жолдарының қағидалары туралы А. Йасауи, Абай шығармаларымен үндестігін түсіндіру; Дамытушылық: сұрақтар, тапсырмалар,ізденістерге негізделген жұмыс түрлерінөз бетімен орындауға дағдыландыру,бірін-бірі тыңдау,сыпайы және сенімді әдеби тілде сөйлеуге үйрету. Тәрбиелік:оқушыларды адамгершілікке,саналы білім алуға,имандылыққа,жамандықтан аулақ болуға, ақылды, әділ,қанағатшыл болуға тәрбиелеу; |
Оқушының жоғарғы жетістігі:өткен материалдармен жаңадан өткен тақырыптарды салыстырып, қортындылап анализ жасау. |
Бағалау мүмкіндіктері:Қай балалар бағаланды?Барлық топ бірін-бірі және өзін- өзі бағалауға қатысады.Оқу мақсаттарының қайсысы бағаланады?Үй тапсырмасыСұрақ –жауапТоптық жұмысШығармашылық жұмысӨз ойын айтып, қорытынды жасаған | Дәлелдер қалай жиналады:формативті, жиынтық бағалау |
тапсырманы орташа орындаса (қанағаттанарлық)- тапсырманы жақсы орындаса (жақсы)- тапсырманы үздік орындаса (өте жақсы) |
АКТ мүмкіндіктері: күздің суреті, грамматикалық сызба, слайдтар, электронды оқулықтағы тапсырмалар интерактивті тақтадан көрсетіледі |
Сыныпты ұйымдастыру:Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Сыныпта жайлы психологиялық ахуал орнату. | Ресурстар: флипчарт, оқу құралдары |
Үй тапсырмасын тексеру: «Берекесін сыйлауға өлкемізге күз келді» эссе оқиды. (фишкалар арқылы бағаланады) |
Уақыты | Жұмыс түрлері | Мұғалімнің рөлі | Оқушының рөлі |
| Өткен тақырыпты еске түсіру.Сұрақ-жауап.Қызығушылықты ояту.Сабақты ойын түрінде басталады.Әдемі әуен қосылады.«Мен бәрін білемін» ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеру.
Негізгі бөлім:
Топтық жұмыс:
Ой-толғау.
СТО (сыни тұрғыдан ойлану)
Кім жылдам?
Дарынды және талантты балаларға:
Қорытындылау:
Рефлексия. Кері байланыс
Үйге тапсырма:
Бағалау: | Слайдта фарматив бағалауы бойынша сұрақтар берілген, әр топ өздері белгілі бір сұрақтарды таңдайды.
Сабақта кластер құру әдісімен басталды . Ж. Баласағұнның суреті көрсетілді, ал ақын өмірі мен шығармашылығы туралы шағын мәтін оқушыларға таратылып берілді, белгілі бір уақыттан кейін мәтін жиналып алынды. Әр топ ақын өмірі туралы ассоцация құрды. Алғашқы біткен топ жұмысын қорғады, басқа топтар толықтырулар жасады.Топтастыру арқылы балалар ең негізгіні таба алды, ұйымдасып топпен жұмыс істеді және есте сақтау қабілеттерінің артатынын байқадым. «Кітапқа негіз болған төрт асыл қасиеттерге» байланысты айтқан нақыл сөздерді сыни тұрғыдан талқылап, өз ойларын жинақтап,талқылап шағын пікір жазды. «Құтты білік» кітабының негізгі тақырыбы, идеясы, мемлекеттік, адамның кемелдену жолдарының қағидалары туралы Ахмет Йасауи мен Абай, «Құтты білік» шығармаларымен үндестігін ашты (Венн диаграммасы арқылы), оған сипаттама бере білді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлана отырып, өз пікірлерін ортаға салып, ойларымен бөлісті. «Құтты біліктің » мазмұны ақылға, парасаттқа толы,бұл кітаптың дана жолдарын оқыған адамдарақыл –ойға кенеледі, жетіле түседі.
Тақырып бойынша жоспар құрау.
«Құтты білік » кітабындағы төрт кейіпкерге ой-толғау.
Венн диаграммасы.
Сабақты қорыту кезеңінде әр топ жаңа тақырып бойынша үш тестік сұрақтарын дайындап, бір-біріне жасырды, оқушылар белсенді түрде жауап қайтарып отырды. Талқылау аяқталған соң, әркім өз бетімен дәптерлеріне «INSERT» кестесін толтырды.
«Смайл» арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерлерін анықтау.
Ж.Баласағүнның өмірі мен шығармашылығы жайлы презентация қорғау. «Достық» тақырыбына шығарма жазу.
Фишкалар саналып,критерийлер бойынша бағаланады. |
|