Сыныбы:
7
Күні: 27.11.17
ж
«Бекітілді»
Сабақтың тақырыбы:
Практикалық сабақ.
Сабақтың
мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға растрлық графикамен
жұмыс істеуге үйрету, түстер мен құралдармен жұмыс жасауды
қалыптастыру;
Дамытушылық:
Оқушылардың пәнге деген
қызығушылықтарын арттыру және графикалық бейнелеу жұмысы арқылы
бейнелік ойлау қабілетін дамыту;
Тәрбиелік: Оқушыларды эстетикалық
талғамын қалыптастыру, шығармашылық жұмысынан қорытынды ала білуге
машықтандыру;
Сабақтың
түрі: Практикалық сабақ
Сабақтың
әдісі: Қайталау
сабақ.
Сабақтың
көрнекілігі: ДК, слайдтар, Corel Draw X3
бағдарламасы
Сабақтың
барысы:
І.
Ұйымдастыру
Сәлемдесу, түгендеу, оқушылардың
назарын сабаққа аудару
.
ІІ.Үй тапсырмасын
тексеру.
-
Векторлық кескін дегеніміз
не?
-
Растрлық кескін деп нені
айтамыз?
-
Фракталдық кескін деп нені
айтамыз?
ІІІ. Практикалық
жұмыс
Оқушыларға жұмбақтар қойылады, жауабын
тапқан оқушы компьютерге суретін салып
көрсетеді.
-
Қауаққа да
ұқсаған,
Алмұртқа да
ұқсаған.
Аузы бар, тілі
бар
Білер көріп, ұстаған.
/Қоңырау/.
-
Қабат – қабат қаттама,
Ақылың болса аттама.
/Кітап/.
-
Қиналып көтеріп,
Өзінен ауырды.
Жорғалап кетеді,
Жүкшідей кәдімгі.
/Құмырсқа/.
-
Шіркіннің өзіне
обал-ақ
Жүреді аяқта
домалап
(доп)
-
Үрлесең
жеп-жеңіл,
Елпілдеп
кетеді.
Ұшырсаң,
көк-теңбіл,
Бұлтқа да
жетеді
(шар)
-
Бейбітшілік құсы
деп
Атайды оны барша
жұрт.
(көгершін)
-
Ағайынды
бәрі:
Шықса-көк,
Түссе
сары.
(Жапырақ)
-
Үш көзді
батыр,
Жолды аңдып
жатыр.
(Бағдаршам)
-
Қыста киімін
тастайды,
Көктемде киіне
бастайды.
(Ағаш)
-
Аспанда алып
доп,
Жарқырайды жарық
боп.
(Күн)
ІV. Cергіту
сәті.
А. Еңсеповтың «Мереке»күйін тыңдау
арқылы жаттығулар жасау. Көз жаттығуларын
жасау.
V. Сабақты
бекіту
-
Растрлық
кескіндердің артықшылығы
неде?
-
Растрлық
кескіндердің кемшіліктерін
ата
-
Сorel
Draw бағдарламасында салу құралдарында қалай орнатамыз
?
-
Түстер
палитрасында қанша түстер
бар?
VІ. Үйге тапсырма: Растрлық
графика. Растрлық графиканы өңдеу бойынша программа
интерфейсі. Растрлық бейнелердің параметрлері. Растрлық
бейнелермен жалпы жұмыс жасау тәсілдері. Түстер.
Салу құралдары
VІІ. Оқушыларды
бағалау.
VІІІ.
Қорытынды