Материалдар / Жылдамдық және орташа жылдамдықты есептеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жылдамдық және орташа жылдамдықты есептеу

Материал туралы қысқаша түсінік
жылдамдықтың формуласын пайдалана отырып есеп шығара білу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қазан 2018
1479
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді Беласаров Ғ Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1

Мектеп: «Суындық» жалпы орта мектебі

Күні: 4.10

Мұғалімніңаты-жөні: Сатенов Р

Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

Жылдамдық және орташа жылдамдықты есептеу

Оқумақсаты


7.1.3.4 жылдамдықтың формуласын пайдалана отырып есеп шығара білу.

Ойлаудағдыларыныңдеңгейлері

Білу, түсіну жәнеқолдану.

Сабақтыңмақсаты

Барлықоқушылар:

*Жылдамдық және орташа жылдамдық ұғымын,формуласын біледі және түсінеді

Оқушылардың басым бөлігі:

*Қозғалыстағы дененің жылдамдығы және орташа жылдамдықтың формуласын түрлендіре алады және формуланы қолданып есептер шығара алады

Кейбір оқушылар:

*Бірқалыпты қозғалған дененің орын ауыстыруының уақытқа тәуелділік графигінен жылдамдықты анықтай алады

Бағалаукритерийі

*Жылдамдық және орташа жылдамдықтың физикалық мағынасын түсінеді және формуласын біледі

*Жылдамдық және орташа жылдамдықтың формуласын түрлендіріп есептеулер жүргізеді.

*Графиктен дененің жылдамдығын анықтайды және есептер шығара алады


Тілдікмақсаттар


Пәндік лексика және терминология:

*Оқушыларға жылдамдық, орташа жылдамдық,уақыт, орын ауыстыру cөз тіркестерімен жұмыс жасау,диалогтық жұмыс, мағынасын ашу және өмірмен байланыстыру

Құндылықтарға баулу



*Оқушыларды сауатты азамат болуға, тәуелсіз еліміздің патриоты болуға,еңбексүйгiштiкке,өзін-өзі бағалай білуге табиғатты қорғауға баулу.

Пәнаралықбайланыс

*Математикалық біліміне сүйене отырып есептеулер жүргізеді


Тақырып бойынша алдыңғы білім



*Жылдамдық ұғымы туралы алғашқы түсініктері бар.



Сабақбарысы

Сабақтың жоспарланғанкезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы


5мин









«Миға шабуыл»


3мин














«Мұғалімнің түсіндірмесі»


10мин











Сабақтың

ортасы

«Артығын алып таста»


3мин





























«Есептер банкасы»


10мин
















































*Ұйымдастыру

1.   Сәлемдесу

2.   Сынып оқушыларына жағымды жағдай туғызу

3.   Түгелдеу

4. Шаттық шеңберін құру(оқушылар бір-біріне ізгі ниеттерін білдіреді)

5. Топқа біріктіру(оқушыларды шарларды жару арқылы 4 топқа бөлу)


*Үй тапсырмасын қайталау

*Оқушылар допты бір-біріне лақтыру арқылы қойылған сұрақтарға жауап береді

1. Бір қалыпты қозғалыс деген не? 
2. Бір қалыпты емес қозғалыс деген не? 
3. Қозғалыс траекториясы деген не? 
4. Материялық нүкте деген не? 
5.Механикалық қозғалыс деген не? 

Дескриптор:
*Оқушылар жалпы қозғалыс туралы біледі.
*Қозғалыстың түрлерін және олардың айырмашылығын ажырата алады
*Траектория, материялық нүкте, механикалық қозғалысқа анықтама береді

Жаңа сабақты түсіндіру

Оқушылардың ой-пікірлерін қолдай отырып, жылдамдық және орташа жылдамдық туралы түсіндіру формуласын көрсету. Жылдамдықты өмірмен байланыстырып айтып өту, мысалдар келтіру.



Тапсырма

*Оқушылар суреттегі сұрақтардың ішінен артық нұсқасын алып тастайды

*Оқушылар білмеген сұрақтарын талқылайды

1.Жылдамдықтың формуласы

А) ; Б) ; В) ;

2.Жылдамдық дегеніміз...

А)дененің уақыт өтуіне қарай басқа денелермен салыстырғандағы бастапқы орнының өзгеруі

Б)берілген уақыт ішіндегі орын ауыстырудың сол уақыт аралығына қатынасы

В)дене тең уақыт аралығында ұзындығы бірдей жол жүреді


3.Жылдамдық қандай шама

А)күрделі Б)векторлы В)қарапайым


4.Жылдамдық бірлігі

A)м/c Б) Н В) кг


Дескриптор:

Оқушылар жылдамдықтың формуласын,бірлігін, белгіленуін біледі



Тапсырма
Оқушылар топ бойынша есептер банкасының ішіндегі деңгейлік тапсырмаларды(есептерді) орындайды

1 деңгей

1.Автомобиль 120км қашықтықты 2сағатта жүріп өтті.Автомобильдің жылдамдығы нешеге тең?

2.Бірқалыпты қозғалып келе жатқан велосипедші 30 мин ішінде 9 км жол жүрген. Велосипедшінің жылдамдығын м/с-пен есептеп тап

2 деңгей

1.Автомобиль 1500м жолды 36км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті.Осы жолды жүруге кеткен уақытты анықта.

2.Автомобиль алғашқы 50 минутта 60 км/сағ жылдамдықпен ,одан кейінгі 25 минут ішінде 30км/сағ жылдамдықпен қозғалды. Автомобильдің орташа жылдамдығы қандай?

3 деңгей

1.Автобус алғашқы 9км жолды 36км/сағ жылдамдықпен, ал келесі 27км жолды 54км/сағ жылдамдықпен жүрді.Автобус қозғалысыныңорташа жылдамдығы қандай?

2.Суретте бірқалыпты қозғалатын екі дененің (I және II)қозғальыс графиктері берілген. Олардың қайсысының жылдамдығы үлкен?


Дескриптор:

*Оқушылар деңгейлеріне қарай есептің формуласын жаза алады, формулаларды түрлендіре алады, есептің шартын құра алады, жылдамдықты және орташа жылдамдықты есептей алады.Кейбір оқушылар Қозғалыс графигіндегі жылдамдықтарды салыстыра алады.




Шар,стикер









Доп

















слайд
















Суреттер







































Деңгейлік есептер














































Сабақтыңсоңы

4 мин







Сабақты қорытындылау.
1.Жылдамдық дегеніміз не?
2.Жылдамдықтың өлшем бірлігі?
3.Жылдамдық қандай шама?
4. Жылдамдықтың формуласы қандай?
5. Жылдамдық қандай жағдайда оң, қандай жағдайда теріс болады?
6. Км/сағ –пен берілген жылдамдықты м/с-қа қалай өрнектейміз.



«Рефлексия »

«Мен қай жердемін?»

5мин














*Оқушылар жаңа тақырыпты меңгеру бойынша суретті бояйды



Үйге тапсырма

*Жылдамдық және орташа жылдамдық тақырыбын қайталау

*Осы тақырыпқа байланысты интернеттен қосымша материалдар ізденіп келу
*Тақырып соңындағы есептерді шығару

Плакат,маркер

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Сабақтың басында «Миға шабуыл» әдісін қолданамын

Сабақтың ортасында

«Артығын алып таста», «Есептер банкасы»,  

әдістерін қолданамын.Осы әдістерді қолдану арқылы оқушылардың білімін қайталау, жаңа білімді қалыптастыру арқылы қолдау көрсетемін.

Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беремін

Тапсырмаларды күрделілендіріп отырамын.

Қабілеті жоғары оқушыларға графиктік есептер беру арқылы жұмыс жүргіземін.

Барлық оқушыға ауызша,жазбаша кері байланыс беріп,қалыптастырушы бағалауды жүргізіп отырамын.



Оқушыларға әр сабақта физика кабинетінде техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтап жүруін ескерту.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болдыма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткіздіме?
Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!