Материалдар / Жылдық жұмыс жоспары Өмірлік қиын жағдайдағы балаларды қолдау орталығы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жылдық жұмыс жоспары Өмірлік қиын жағдайдағы балаларды қолдау орталығы

Материал туралы қысқаша түсінік
“Түркістан облысының өмірлік қиын жағдайдағы балаларды қолдау орталығы” КММ-нің жылдық жұмыс жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Ақпан 2022
580
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Түркістан облысының адами әлеуетті дамыту басқармасының «Түркістан облсының өмірлік қиын жағдайдағы балаларды қолдау орталы» КММ-нің

2022 жылға арнаған кешенді жұмыс жоспары.


МАЗМҰНЫ

І Бөлім Мекеменің жұмыс істеуін ұйымдастыру


1. 1. Білім беру ұйымы туралы жалпы мәлімет

2

1.2. «ТО өмірлік қиын жағдайдағы балаларды қолдау орталығының 2021 жылдағы жұмысын талдау

2-6

1.3. 2022 жылға арналған мақсаттар мен міндеттер

6

1.4. Орталықтың апталық жұмыс циклограммасы

7

1.5. Әкімшілік іс-шаралар циклограммасы.

7-8

1.6. Директор жанындағы кеңес отырыстарын өткізу жоспары

9

1.7. Еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы, электр қауіпсіздігі, өрт қауіпсіздігі жөніндегі іс-шаралар жоспары

9-10

1.8. Мекеменің терроризмге қарсы қауіпсіздікін күшейту жөніндегі іс-шаралар жоспары

10-11

1.9. Тиімді тамақтануды ұйымдастыру жөніндегі іс-шаралар жоспары

11

1.10.Орталықтың даму бағдарламасының паспорты


11-14

II бөлім. Білім беру процесін ұйымдастыру


    1. ҚР «Білім туралы»  заңның орындалуы

14-15

2.2. Оқу-тәрбие ісіне қатысты нормативтік құқықтық құжаттар

15-16

2.3. Оқу жұмысын ұйымдастыру.

17

2.4. Оқу іс-әрекетінің мотивациясын арттыру

18

ІІІ Бөлім Тәрбие үрдісін ұйымдастыру


3.1. Тәрбие жұмысының тақырыбы, мақсаты, міндеттері мен бағыттары.

18-19

3.2. Тәрбиеленушілердің күн тәртібі

19-20

3.3. Балаларды тәрбиелеудің мақсаттары, міндеттері және негізгі бағыттары

20-21

3.2.1. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты

21-22

3.2.2. Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие

22-23

3.2.3. Рухани-танымдық тәрбие

23-24

3.2.4. Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбиелеу

24-25

3.2.5. Ұлттық тәрбие және отбасылық тәрбие

25-26

3.2.6. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие

26

3.2.7. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу

26-27

IV бөлім. "Сауықтыру-алдын алу іс-шаралары"


4.1. Тәрбиеленушілермен жарақаттану мен жазатайым оқиғалардың алдын алу бойынша жүргізілетін іс-шаралар жоспары

27-28

4.2. Өртке қарсы қауіпсіздік шаралары

28

4.3. Экстремизмге және терроризмге қарсы әрекет

28

V Бөлім. "Әлеуметтік-педагогикалық қызметті ұйымдастыру"


5.1. Әлеуметтік педагогтың жұмыс жоспары

28-33

5.2. Өмірлік қиын жағдайға тап болған балаларға көмек көрсету бойынша жұмыс жоспары

33-34

5.3. Қабылдаушы отбасыларға қолдау көрсету қызметі

34-36

5.4. Бітірушілерді интернаттан кейінгі сүйемелдеу қызметі

36

VI бөлім. Тәрбие процесін медициналық-психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу


6.1. Педагог-психологтың жұмыс жоспары

36-38

VII бөлім. "Ғылыми-әдістемелік қызмет"


7.1. Педагогикалық кеңестерді өткізу жоспары

38-39

7.2. Аттестаттауға дайындық  және оны  өткізу  бойынша жоспар

40

7.3. 2022 жылы педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру курстарынан өту жоспары

40-41

I Бөлім.

МЕКЕМЕНІҢ ЖҰМЫС ІСТЕУІН ҰЙЫМДАСТЫРУ

1. 1. Білім беру ұйымы туралы жалпы мәлімет:

Атауы

Түркістан облысының адами әлеуетті дамыту басқармасының «Түркістан облысының өмірлік қиын жағдайдағы балаларды қолдау орталығы» КММ

Қызмет түрі

Орталықта күнтізбелік жыл ішінде үш жастан он сегіз жасқа дейінгі жетім және мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған өмірлік қиын жағдайда жүрген балаларға әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-медициналық, әлеуметтік-психологиялық, әлеуметтік-педагогикалық, әлеуметтік-еңбек, әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік-экономикалық қызметтерді көрсетеді

Мекен-жайы

160807, Түркістан облысы, Сайрам ауданы, Қасымбек датқа ауылы, Абай көшесі №17а.

Байланыс телефондары

8(7253) 12-51-00

Е-mail

ddbaurjan@mail.ru

Балалар ауылы сайты

ddbaurjan.kz

Басшысы

Нурпейсов Саттар Шардарбекович

Балалар ауылы ашылған жылы

21.08.2002 жыл

Жобалық қуаты

60 бала

Тәрбиеленушілер саны

  1. бала


1.2. «ТО өмірлік қиын жағдайдағы балаларды қолдау орталығының 2021 жылдағы жұмысын талдау

2021 жылы мекемеде негізгі мақсатқа жету үшін, атап айтқанда: әр баланың дамуы мен өмірінің оңтайлы деңгейіне қол жеткізуге бағытталған балаларды қолдау, тәрбиелеу және толық мемлекеттік қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайлар жасау жұмысы ұйымдастырылды.

Мекеменің барлық ұжымы 2021 жылда көздеген жоспарларын табысты жүзеге асыруға, алдарына қойылған міндеттерді шешуге ұмтылды:

  • Уақытша мекемеге қадағалауға орналастырылған кәмелетке толмаған азаматтарға жасына және денсаулық жағдайына неғұрлым барабар.

  • Балаларды тәрбиелеу, оқыту, дамыту және әлеуметтік бейімдеу жөніндегі қызметті ұйымдастыруды жетілдіру, оларды дербес өмірге дайындау, түлектерді сүйемелдеу.

  • Кәмелетке толмағандардың денсаулығы мен қажеттіліктеріне қарай тәрбиелеу және білім беру үшін қажетті жағдайларды қамтамасыз ету мақсатында материалдық-техникалық базаны жақсарту

  • кәмелетке толмағандардың әлеуметтік мәртебесін анықтау бойынша жұмыс;

  • кәмелетке толмағандар арасындағы қадағалаусыз және панасыз қалудың алдын алу бойынша профилактикалық жұмыс;

  • мемлекеттік мекемеде тұрған кәмелетке толмағандардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғауды қамтамасыз ету;

  • тәрбиеленушілердің жақын туыстарын анықтау және оларды жақын туыстарының отбасына қайтару жөнінде шаралар қабылдауда органдарға жәрдем көрсету;

  • тәрбиеленушілерді асырап алушы отбасыларындағы (қорғаншылыққа, патронатқа, асырап алуға, баланы қабылдайтын отбасына) өмірге психологиялық дайындау.

Ұжым мақсатқа қол жеткізді, қойылған міндеттер Іс жүзінде жүзеге асырылды. Бұл қорытынды 2021 жылдағы жұмысқа талдау жасауға мүмкіндік береді.

Мекемеге уақытша қадағалауға орналастырылған кәмелетке толмаған балаларға, отбасылық жағдайға жақын қолайлы өмір сүру жағдайларын жасауда.

2021 жылы мекемеге өмірлік қиын жағдайға тап болған балалар, жетім балалар және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған 53 бала түсті. 2021 жылдың басында мекемеде 54 тәрбиеленуші болды, жылдың соңында балалардың тізімдік құрамы өзгеріссіз қалды – 54 бала. Жыл бойы мекемеге 53 бала келді, 53 бала кетті: Қорғаншылық және қамқоршылыққа-6 бала берілді, ата - аналарына (заңды өкілдеріне) -27 бала қайтарылды, жетім балаларға және ААҚҚ балаларға арналған білім беру ұйымдарына -10 бала ауыстырылды, колледжге, ЖОО-ларға -10 түлек бала түсті.

Орталықта балалардың тұруы отбасы үлгісіндегі балалар ауылы кезіндегідей пәтер типі бойынша құрылған, тұруға арналған үй-жайларда орналасқан алты тәрбие тобында отбасылық тәрбие қағидаты бойынша ұйымдастырылды. Бір жыл ішінде әр топтағы балалардың саны "Жетiм балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған бiлiм беру ұйымдарының түрлері қызметінің үлгiлік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 18 маусымдағы № 229 бұйрығының 7 қосымшасына және «"Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2017 жылғы 16 тамыздағы № 611 бұйрығына сәйкес жүргізілді.

Барлық отбасылық топтарындағы тіршілік әрекеті әртүрлі жастағы, күндізгі уақытта – әртүрлі жыныстағы балалардың бірге болу принципі бойынша ұйымдастырылды. Ағайынды аға-інілер мен әпке-сіңлілер бір топта тұрады. Балалар бір топтан екінші топқа ауыстырылмады. Топтардағы бөлмелердің саны мен балалардың толымдылығы, сабақ пен демалу үшін жеке орын алуға, жеке заттарды, киімдерді, ойыншықтарды, кітаптарды және басқа заттарды өз қалауы бойынша және кедергісіз қол жеткізуге мүмкіндік берді.

Жыл бойы білікті қызметкерлер балалармен тәулік бойы жұмыс жүргізді.

2021 жылдың 01 қаңтарында ұйым қызметкерлерінің жалпы саны 54 адамды құрады, олардың екеуі декреттік демалыста болды. Құрылымы мен функционалдық міндеттері бойынша ұйымның барлық қызметкерлері төрт топқа бөлінді: басшылық құрамы – 4 адам, педагог қызметкерлер – 25 адам (2 декреттік демалыста); қызмет көрсетуші персонал – 12, медициналық персонал – 5 адам. Жыл соңында қызметкерлер саны іс жүзінде өзгеріссіз қалды.

Мекеменің педагогикалық құрамының кәсіби құзыреттілігін арттыру үшін өздігінен білім алудың келесі түрлері белсенді қолданылды:

- біліктілікті арттыру курстары;

- конференцияларға, облыстық семинарларға қатысу;

- тақырыптық кеңестер;

- ашық іс-шараларға қатысу;

- осы санаттағы балалармен жұмыс жасауда педагогикалық тәжірибені зерттеу және енгізу.

Педагогтер өздерінің кәсіби құзыреттіліктерін арттыру және өз білімін жетілдіру деңгейін арттыру мақсатында түрлі іс-шараларға белсенді қатыса бастағанын атап өткен жөн, бұл, мысалы, педагогтердің кезектен тыс біліктілігін арттыруға ынталандырды,

екі мұғалім педагог сарапшы санатқа аттестаттаудан өтуге тестілеуден өтіп, құжаттарын облыстық аттестация комиссиясына тапсырды

Бірақ педагогикалық ұжыммен әлі де жұмыс істеу керек: кәсіби стандарттарды енгізу бойынша үлкен жұмыс жүргізу, жас мамандарды аттестаттаудан өтуге ынталандыру, тәжірибесі бар мұғалімдердің кәсіби конкурстарға қатысуға деген ынтасын арттыру қажет.

Барлық қызметкерлердің жұмыс кестелері жүктемені ескере отырып және балаларға әлеуметтік қызметтерді ұсыну бойынша жұмысты неғұрлым ұтымды ұйымдастыру арқылы жасалды:

- тәрбиеленушілердің әлеуметтік бейімделуі үшін қауіпсіз жағдайлар жасалды;

- тәрбиеленушілерді әлеуметтік қорғау қамтамасыз етілді..

Балаларды тәрбиелеу, оқыту, дамыту және әлеуметтік бейімдеу жөніндегі қызметті ұйымдастыруды жетілдіру, оларды дербес өмірге дайындау, түлектерді сүйемелдеу.

2021 жылы орталықтың білікті педагогикалық ұжымы тәрбие үдерісін жетілдіру бойынша жұмыс жасады.

Тәрбие жұмысының мақсаты:

  • жеке тұлғаның әлеуметтік-мәдени және құзыреттілік дамуының негізі ретінде отбасылық-рөлдік бағдарлауды қалыптастыру;

  • -тәрбиеленушілерді өмір кеңістігіне бейімдеу, оңалту, әлеуметтік түзету үшін педагогикалық және әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету.

Әрбір отбасылық-тәрбие тобының тәрбие жұмысының жоспарлары, мекеменің барлық мамандарының жоспарлары тәрбие, мазмұн, бағыт және дәстүрлі іс-шаралар тәрбиенің жалпы тұжырымдамасын көрсетті, онда барлық негізгі бөлімдер: рухани-адамгершілік тәрбие, көркем-эстетикалық, патриоттық, еңбек, кәсіптік бағдар беру, басшылармен жұмыс және т. б. бағыттар қамтылған.

Оқу жылы бойы орталықта мәдени-бұқаралық және бос уақытты тиімді ұйымдастыру тәрбие мен тұлғаның қалыптасуының басым бағыттарын ескере отырып, көптеген түрлі іс-шараларға толы болды: дәстүрлі, күнтізбелік күндермен байланысты, конкурстар, зияткерлік ойындарды дамыту, спорттық бағыттағы ойын-сауық шаралары ұйымдастырылды. Жыл бойы педагогтар мен тәрбиеленушілердің күшімен 8 наурыз халықаралық әйелдер күні мен 22 наурыз Ұлыстың–ұлы күніне, Қазақстан Республикасының бірлігі күні мен Жеңіс күніне, Халықаралық балаларды қорғау күніне, Конституция күніне, Тәуелсіздік күніне және жаңа жылдық қойылымдарға арналған концерттер ұйымдастырылып, өткізілді. Қызықты және шығармашыл адамдармен кездесулер ұйымдастырылды. Пандемиялық жағдайға сәйкес барлық сақтық шараларын сақтай отырып көптеген мәдени-ойын-сауық орталықтарына, киноларға, театрларға, мұражайларға және т. б. көшпелі іс-шараларға саяхат сабақтары ұйымдастырылды.

Негізінен спорттық іс-шараларды ұйымдастыруға және салауатты өмір салтын насихаттауға көп көңіл бөлінді. Орталық базасында бірнеше рет спорттық іс-шарала

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!