Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жылу қозғалтқыштары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: физика Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Термодинамика негіздері |
Мектеп: №182 жалпы білім беретін мектеп |
||
Күні: |
Мұғалімнің аты жөні: Полатова Назира |
||
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: 24 |
Қатыспағандар: 0 |
|
Сабақ тақырыбы |
Жылу қозғалтқыштары |
||
Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме) |
8.3.2.22 – жылу қозғалтқыштарындағы энергияның түрленуін сипаттау; 8.3.2.20 – іштен жану қозғалтқышының, бу турбинасының жұмыс істеу принципін сипаттау. |
||
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар істей алады: жылу қозғалтқыштарындағы энергияның түрленуін сипаттай алады; Көптеген оқушылар істей алады: іштен жану қозғалтқышының, бу турбинасының жұмыс істеу принципін сипаттай алады; Кейбір оқушылар істей алады: жылу қозғалтқыштарының қоршаған ортаға тигізетін кері әсерін шешудің жолдарын таба алады. |
||
Бағалау критерийі |
|
||
Тілдік мақсаттар
|
Жылу қозғалтқыштарында орындалатын заңдылықтарды ауызша немесе жазбаша сипаттай алады.
Жылулық қозғалыс, тоңазытқыш, қыздырғыш, жұмыс денесі, газ турбиналары, ротор, соплолар.
Жүйенің ішкі энергиясының бір бөлігін ... энергияға айналдыратын құрылғы... деп аталады. Қабырғасында нығыз кептелген, жоғары –төмен қозғала алатын поршені бар металл цилиндр ... деп аталады. Қарапайым бу турбинасының негізгі жұмыс бөлігі.... |
||
Құндылықтарды дарыту
|
«Мәңгілік ел» идеясының индустрияландыру және инновацияға негізделген экономикалық өсу құндылығын негіздеп оқушыларды нәтижелікке баулу, өмірге бейімділігін арттыру. |
||
Пән аралық байланыс |
Экология – табиғатқа келтірер зиянын білу, Экономика – қозғалтқыштардың ең үнемдісін таңдау , Техника – қандай да бір механизмді қозғалысқа келтіру, Тарих – ғылым мен техниканың даму тарихын білу. |
||
Алдыңғы білім
|
|
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы (10 мин) 5 мин 5 мин |
Сәлемдесіп, оқушылар арасында сенімді сыйластықты қалыптастыруға ықпал жасап, көтеріңкі көңіл-күй тілеу. Жағымды орта қалыптастыру. «Жұлдызша» әдісі бойынша 2 топқа бөлу.
(W) «Қар кесегі» әдісі. Оқушылар үй тапсырмасына байланысты қағазға сұрақтар жазып, топтар бір-бірімен алмасады. Сұрақтарға топпен ақылдаса отырып, жауап береді. Бұл – аз сөйлейтін оқушылардың өз ойларын әуелі жұптарда, одан кейін топтарда айтуға мәжбүрлейтін практикалық тәсіл. (f) «Бас бармақ» тәсілі. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы (25) мин 10 мин 8 мин
7 мин |
III. Жаңа сабақты меңгерту. (G) «Джигсо» әдісі. 1 тапсырма. Түйінді сөздердің жұмыс істеу механизмін түсіндіріңдер?
Нұсқау: Сарапшы топ өздеріне берілген мәтіндерді талқылайды. Олар бастапқы топтарға қайта оралып, өз жұмысы туралы топта талқылау жүргізеді, идеялармен бөліседі.
Бағалау критерийі: жылу қозғалтқыштарындағы энергияның өзгеруін сипаттай алады. Дескриптор: Құрылғылардың ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды. Кері байланыс «Кері байланыс бутерброды» Топтар алдымен бір-біріне жағымды пікір беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру. (f) «Көңілді бауырсақтар» тәсілі.
(W) (G) «Екі шындық, бір жалған» стратегиясы 2 тапсырма. Іштен жану қозғалтқышымен бу турбинасының артықшылығын дұрыс тұжырымда. Нұсқау: оқушылар шындыққа сәйкес келетін екі мәлімет, дұрыс емес (жалған) бір мәлімет дайындайды. Жұптасып бір-біріне жұмыстарын оқиды. Дұрыс емес тұжырымды анықтайды. Бұл стратегия арқылы оқушылардың зейін қойып тыңдау қабілеті артады.
Бағалау критерийі: Іштен жану қозғалтқышының, бу турбинасының артықшылығын және жұмыс істеу принципін сипаттай алады. Дескрипторлар: оқулықтан ізденеді, қате тұжырым құрастырады, дұрыс тұжырымды анықтай алады. Кері байланыс «Бес саусақ» тәсілі. (f) «Көңілді бауырсақтар» тәсілі.
(I ) «Егер 5 минутыңыз болса...» әдісі 3 тапсырма: Жылу қозғалтқышының қоршаған ортаға әсері қандай? Нұсқау: оқушылар берілген уақыт ішінде өз ойларын білдіру керек. Бағалау критерилері: Жылу қозғалтқышының қоршаған ортаға әсерін түсіндіре алады. Дескрипторлар:
Кері байланыс «Екі жұлдыз, бір тілек» (f) «От шашу» әдісі |
Флипчарт, стикер, маркер https://45minut.biz/2011/12/23 Смайликтер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
https://yandex.kz/images
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 мин |
(f) Өзін-өзі бағалау Топбасшылар жауап берген оқушылардың жауаптарын бағалау парақтарына « » қою арқылы белгілеп отырады. Осы бойынша әр оқушыға қалыптастырушы баға қойылады.
Рефлексия: «Жетістік баспалдағы». Сабақ соңында қатысушылар баспалдақтың қай тұсында тұрғанын белгілейді, түсініктеме береді. Тапсырманы орындай алмадым. Аздап қиналдым. Тапсырманы орындай алдым. Үй жұмысы: Жылу қозғалтқыштарының қоршаған ортаға тигізер әсері. Эссе жазу. |
https://znanija.com/task/26444877 |
Дифференциация – Сіз жоспарда қолдауды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті балаларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорау |
|
Оқушыларға қолдау көрсету мақсатында 1-тапсырманы орындау үшін 81-86 беттегі мәліметтерді қолдануды ұсынамын. Толық сыныппен, топтық, жұптық, жеке жұмыстар жүргізілгенде оқушыларға ЖАДА орнатамын. 2-тапсырмада дерек көздерін айту арқылы көмек көрсетуді жүзеге асырамын. 3-тапсырмада кретерийі мен дескрипторларын анық көрсетемін. Уақытты тиімді пайдалану, оқушылардың оқу материалды, жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеу. |
Мадақтау (керемет, тама-ша) тәсілі арқылы бағалау
|
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Оқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына жетті ме? Егер жетпесе неге? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттары сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неге? |
Осы бөлімде сабақ туралы ойланыңыз. Сол жақтағы бағанның негізгі сұрақтарына жауап беріңіз. |
||
|