Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Жылу қозғалтқыштары
Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге қосымша көмекші құрал ретінде үсынылып отыр
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
03 Қырқүйек 2018
456
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: физикаҰзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Термодинамика негіздері | Мектеп: №182 жалпы білім беретін мектеп | |
Күні: | Мұғалімнің аты жөні: Полатова Назира | |
Сынып: 8 | Қатысушылар саны: 24 | Қатыспағандар: 0 |
Сабақ тақырыбы | Жылу қозғалтқыштары | |
Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты(оқу жоспарына сілтеме) | 8.3.2.22 – жылу қозғалтқыштарындағы энергияның түрленуін сипаттау;8.3.2.20 – іштен жану қозғалтқышының, бу турбинасының жұмыс істеу принципін сипаттау. | |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар істей алады: жылу қозғалтқыштарындағы энергияның түрленуін сипаттай алады;Көптеген оқушылар істей алады: іштен жану қозғалтқышының, бу турбинасының жұмыс істеу принципін сипаттай алады; Кейбір оқушылар істей алады: жылу қозғалтқыштарының қоршаған ортаға тигізетін кері әсерін шешудің жолдарын таба алады. | |
Бағалау критерийі | ||
Тілдік мақсаттар | ||
Құндылықтарды дарыту | «Мәңгілік ел» идеясының индустрияландыру және инновацияға негізделген экономикалық өсу құндылығын негіздеп оқушыларды нәтижелікке баулу, өмірге бейімділігін арттыру. | |
Пән аралық байланыс | Экология – табиғатқа келтірер зиянын білу, Экономика – қозғалтқыштардың ең үнемдісін таңдау , Техника – қандай да бір механизмді қозғалысқа келтіру, Тарих – ғылым мен техниканың даму тарихын білу. | |
Алдыңғы білім |
Сабақтың барысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы(10 мин) 5 мин 5 мин | ||
Сабақтың ортасы(25) мин 10 мин 8 мин 7 мин | III. Жаңа сабақты меңгерту.(G) «Джигсо» әдісі. 1 тапсырма. Түйінді сөздердің жұмыс істеу механизмін түсіндіріңдер? (W) (G) «Екі шындық, бір жалған» стратегиясы2 тапсырма. Іштен жану қозғалтқышымен бу турбинасының артықшылығын дұрыс тұжырымда.Нұсқау: оқушылар шындыққа сәйкес келетін екі мәлімет, дұрыс емес (жалған) бір мәлімет дайындайды. Жұптасып бір-біріне жұмыстарын оқиды. Дұрыс емес тұжырымды анықтайды. Бұл стратегия арқылы оқушылардың зейін қойып тыңдау қабілеті артады. Бағалау критерийі: Іштен жану қозғалтқышының, бу турбинасының артықшылығын және жұмыс істеу принципін сипаттай алады.Дескрипторлар: оқулықтан ізденеді, қате тұжырым құрастырады, дұрыс тұжырымды анықтай алады. Кері байланыс «Бес саусақ» тәсілі.(f) «Көңілді бауырсақтар» тәсілі. (I ) «Егер 5 минутыңыз болса...» әдісі3 тапсырма: Жылу қозғалтқышының қоршаған ортаға әсері қандай?Нұсқау: оқушылар берілген уақыт ішінде өз ойларын білдіру керек.Бағалау критерилері: Жылу қозғалтқышының қоршаған ортаға әсерін түсіндіре алады.Дескрипторлар: | Флипчарт, стикер, маркерhttps://45minut.biz/2011/12/23 Смайликтер |
https://yandex.kz/images | ||
Сабақтың соңы5 мин | (f) Өзін-өзі бағалауТопбасшылар жауап берген оқушылардың жауаптарын бағалау парақтарына «» қою арқылы белгілеп отырады. Осы бойынша әр оқушыға қалыптастырушы баға қойылады. Рефлексия: «Жетістік баспалдағы».Сабақ соңында қатысушылар баспалдақтың қай тұсында тұрғанын белгілейді, түсініктеме береді.Тапсырманы орындай алмадым.Аздап қиналдым.Тапсырманы орындай алдым.Үй жұмысы: Жылу қозғалтқыштарының қоршаған ортаға тигізер әсері. Эссе жазу. | https://znanija.com/task/26444877 |
Дифференциация – Сіз жоспарда қолдауды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті балаларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз? | Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорау |
Оқушыларға қолдау көрсету мақсатында 1-тапсырманы орындау үшін 81-86 беттегі мәліметтерді қолдануды ұсынамын.Толық сыныппен, топтық, жұптық, жеке жұмыстар жүргізілгенде оқушыларға ЖАДА орнатамын. 2-тапсырмада дерек көздерін айту арқылы көмек көрсетуді жүзеге асырамын. 3-тапсырмада кретерийі мен дескрипторларын анық көрсетемін. Уақытты тиімді пайдалану, оқушылардың оқу материалды, жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеу. | Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау. | |
Сабақ бойынша рефлексияОқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына жетті ме? Егер жетпесе неге? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттары сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неге? | Осы бөлімде сабақ туралы ойланыңыз. Сол жақтағы бағанның негізгі сұрақтарына жауап беріңіз. | |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)