Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жылу қозғалтқыштарының пайдалы әрекет коэффициенті қмж 8 сынып физика
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлімі: |
Тығыздық |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы:7 а |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Заттың тығыздығы және тығыздықтың өлшем бірлігі. №3 зертханалық жұмыс. «Сұйықтар мен қатты денелердің тығыздығын анықтау» |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.2.13 – тығыздықтың физикалық мағынасын түсіндіру; 7.2.2.14 – сұйықтар мен қатты денелердің тығыздығын тәжірибе арқылы анықтау; 7.1.3.3 – физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау |
Сабақтың мақсаты: |
1) Тығыздықтың мәнін түсінеді, анықтамасын айта алады және формуласын жаза алады. 2) Қатты заттар мен сұйықтардың тығыздығын тәжірибе жүзінде анықтап, есебін шығара алады. 3) Бірнеше түрлі сұйықтықтар мен қатты денелер қоспасының тығыздығын тауып, Формуланы қолданып есеп шығара алады. Тығыздықтың өлшем бірлігін ХБЖ-ға келтіреді есептей алады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 3 мин. 5 мин. «Миға шабуыл» әдісі 2 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. – жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру Алдыңғы оқу бойынша қайталау. «Миға шабуыл» Алған білімдеріңді еске түсіріп, төмендегі сұрақтарға тездетіп бірге жауап берелік. А) Заттың көлемін қалай анықтауға болады? Б) Заттың массасын не арқылы өлшеуге болады? С) Көлемнің өлшем бірліктерін атаңыз 2 тапсырма «Суреттер сөйлейді» |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылар экранда видео көреді |
Дескриптор Заттың көлемін қалай анықтауға болатынын біледі. Заттың массасын өлшеуді біледі. Көлемнің өлшем бірліктерін атай алады. Жалпы балл -2 |
Оқулық, өтілген материал бойынша дайындалған сұрақтар ДК экраны |
Сабақтың ортасы. 10 мин. 7 мин. «Ойлан, Бірік, Бөліс» әдісі 8мин «Кім жылдам» әдісі жеке жұмыс |
Әр түрлі белгісіз, көлемдері бірдей металдар, таразы және мензуркадағы су беріледі. Тапсырма: әр металдың тығыздығын табу керек. Әр түрлі сұйықтық (су, спирт және күнбағыс майы), мензуркалар және электронды таразы беріледі. Әр сұйықтықтың тығыздығын табулары керек. Жеке жұмыс. Элективті тест қолданып, тест сұрақтарын береміз: 1. Зат тығыздығы дегеніміз не? 2. Заттың тығыздығын қалай анықтауға болады? 3. Тығыздықтың өлшем бірлігі қайсысы? 4. Тығыздығы мен көлемі бойынша дененің массасын қалай есептейді? 5. Массасы мен тығыздығы бойынша дененің көлемін қалай есептейді? Дескриптор: 1. Зат тығыздығын біледі. 2. Заттың тығыздығын анықтау әдістерін айта алады. 3. Тығыздығы мен көлемі бойынша дененің массасын анықтауды біледі. 4. Массасы мен тығыздығы бойынша дененің көлемін анықтауды біледі. |
Оқушылар әр металдың массасын таразы арқылы, көлемін мензурка тауып және осылар арқылы тығыздықтарын есептеп шығарады.Әр түрлі заттардың тығыздықтары берілген кестеден шыққан нәтижелерін салыстырады. Соңынан қатты заттардың қандай металдан жасалғанын біледі. |
Дескриптор Қатты денелердің көлемін мензурканы қолданып анықтайды. Қатты денелердің массасын таразымен өлшейді. Жалпы балл -3 Дескриптор Сұйықтықтардың массасын табады. Сұйықтың көлемін өлшей алады. Формуланы қолданып, сұйықтықтардың тығыздығын анықтай алады. |
ДК экраны Таразы, термометр, сағат, сызғыш Мектеп партасы, оқулық |
Сабақтың соңы. 5мин . «Пайымдау тест» Рефлексия 5-мин Бағалау Үй тапсырмасы |
«Пайымдау тест» Тест 1.Бес сөздің қайсысы физикалық шаманы білдіреді. a)сағат , б)алюминий , в) килограм , г) масса , д) жер 2. Халықаралық жүлдеде қандай бірлік ұзындықтың негізгі бірлігі болып табылады. А) метр , Б) сантиметр , В) Километр , Г) Гектар, 3. Қандай бірлік массаның өлшем бірлігі болып табылмайды. А)Килограмм Б) Гектар В) Грамм Г) Тонна Д) миллиграмм 4.Кило ондық қоспашасы нені білдіреді . А)10 Б)100 В)100000 Г)1000 Д)0.1 5.Бес сөздің қайсысы физикалық денені білдіреді. А)Ұзындық Б)автомобиль В)Метр Г)Масса Д)Қозғалыс 6.Температураның өлшем бірлігін көрсетіңіз. А)секунд Б)метр В)градус Г)грамм Д)тонна Шеңбердегі рефлекция. Интерактивті тақтада аяқталмаған сөздер беріледі, оқушылар берілген сөйлемді толықтырады. Бүгінгі сабақта түсінгенім… Менің мықты жағым… Маған бәрінен ұнағаны… Сабақ соңында мен… Менің қолымнан келді… Ең қызықтысы… Ең қиыны…. Мен үйрендім… Мені таңқалдырды… Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау |
Оқушылар тест жұмысын жасайды Әр оқушы ойларын жазады, сұрақтарын жауабымен бірге түсіндіреді Өз пікірлерін айтады . |
Дескриптор – шама, өлшем, өлшеу құралы, бөлік құны ұғымдарын түсінеді, – ХБЖ жүйесін біледі. Жалпы балл -2 Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл |
Дәптер Стикерлер (әр оқушыға 3 стикер), |
Бөлімі: |
Термодинамика негіздері |
Педагогтің аты-жөні: |
А.Нурланова |
Күні: |
16.11.23 |
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Жылу үдерістерінің қайтымсыздығы, термодинамиканың екінші заңы есептер шығару |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
8.3.2.18 – термодинамиканың екінші заңының мағынасын түсіндіру |
Сабақтың мақсаты: |
1) Термодинамиканың заңдылығын сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді. Термодинамикаға сипаттама береді 2) Термодинамиканың екінші заңының мағынасын түсінеді. 3) Жылу үдерістерінің қайтымсыздығын сипаттайды. Терминдердің физикалық мағынасын түсініп, мысал келтіреді. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 9 мин. Өткен тарауды тексеру 8мин. |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Өткен тарауды тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 1.Термодинамика деп қандай теориялық білімді атайды? 2.Термодинамика нені зерттейді? 3.Термодинамиканың бірінші заңы қалай тұжырымдалады? Қандай формуламен өрнектеледі? Оның қандай салдарлары бар? . Жаңа тақырыпты бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді. |
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді. өз абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды. |
Дескриптор: -Өткен бөлімдегі ережелерді қайталайды. Жалпы балл-2 Дескриптор: -Тақырыпты оқиды, топта талқылайды - Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды. Жалпы балл-3 |
Қағаз қиындылары Үлестірме ДК экран Сұрақтар флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі. |
Сабақтың ортасы. 10 мин. |
Тақырыпты кеңінен түсінуге мүмкіндік беретін практикалық тапсырма: Үй тоңазытқышының арт жағындағы сұйылтқыш конденсаторлардың торларына қолдарыңды абайлап жанастырып, оның температурасы мен бөлме температурасының айырмашылығын сезініңдер. Қайсысының температурасы жоғары болғанын дәптерлеріңе жазып алыңдар. |
Тақырыпты түсінуге мүмкіндік беретін тапсырмаға оқушылар жауап жазады. |
Дескриптор: -Тапсырманы орындайды. -Осы тапсырмаға ұқсас сұрақтар жазады. Жалпы балл -3 |
Слайд Сызғыш Ақ парақ |
Сабақтың соңы. 10 мин Синтез «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) 8мин Рефлекция Бағалау Үй тапсырмасы |
«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) Есептер шығару жаттығу орындау №1-3 «Менің көңіл-күйім баспалдағы» Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау Жылу үдерістерінің қайтымсыздығы, термодинамиканың екінші заңы №4есеп |
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. |
Дескриптор Жалпы балл-2 Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл |
Дк экран Дәптер Стикерлер смайликтер |