Материалдар / Жылу қозғалтқышының пайдалы әрекет коэффициенті 8 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жылу қозғалтқышының пайдалы әрекет коэффициенті 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маманға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Тамыз 2018
7445
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сынып: 8 Қатысқандар: 20Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыЖылу қозғалтқышының пайдалы әрекет коэффициенті
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары8.3.2.19 Жылу қозғалтқышының пайдалы әрекет коэффициентін анықтау8.3.2.21 Жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдарын ұсыну
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар істей алады: Жылу қозғалтқышының пайдалы әрекет коэффициентінің анықтамасын айтады, формуласын біледі.Көптеген оқушылар істей алады: Жылу қозғалтқышының пайдалы әрекет коэффициентінің формуласын түрлендіріп есептер шығарады.Кейбір оқушылар істей алады: Эксперименттік жұмыс нәтижелері арқылы есеп шартын құрастырып, шығарады.

Бағалау критерийі1.Жылу қозғалтқышының пайдалы әрекет коэффициентінің анықтамасын айтады, формуласын есеп шығаруда сауатты қолдана біледі.2.ПӘК-інің формуласын түрлендіріп есептер шығаруда қолдана алады.3.Жылу қозғалтқышының пайдалы әрекет коэффициентіне эксперименттік жұмыс нәтижелері арқылы есеп шартын құрастырып, шығарады.

Тілдік мақсаттарЖылу қозғалтқышының пайдалы әрекет коэффициентіне келтірілген мысалдарды ауызша және жазбаша түрде сипаттай және жүйелей алады.Жаңа терминдер және лексикология: Пайдалы әрекет коэффициенті, қыздырғыштан алынатын жылу мөлшері, салқындатқышқа берілетін жылу мөлшері, идеал жылулық мәшине, Ванкель қозғалтқышы, дизель

Пайдалы әрекет коэффициенті дегеніміз не...Қыздырғыштан алынатын жылу мөлшері...Салқындатқышқа берілетін жылу мөлшері...Ванкель қозғалтқышы...

Құндылықтарға баулуЖалпыға бірдей еңбек қоғамы (жаңа тақырып) Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу (жаңа тақырып)
Пәнаралық байланысМатематика (есеп шығару), технология (мамандыққа баулу)
Алдыңғы білімЖылу қозғалтқыштары
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы(5 мин)

























































5 минут



















10 минут
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын сабаққа аудару. Сыныпқа жағымды ахуал қалыптастыру.«Сөйлейтін таяқшалар» арқылы топқа бөлу. Түрлі түсті таяқшаларға оқушы аттары жазылып топтастырылады.



(І)«Желпуіш» әдісі (Веер)А-4 түрлі түсті параққа желпуіш жасалынып, әрбір бөлігіне кезекпен сұрақтар жазылады, жауаптар талқыланады.

1.Жылулық қозғалтқыш деген не?2.Қозғалтқыштың қандай түрлерін білесіңдер?3. Жылулық қозғалтқыштың негізгі бөліктері4. Жылулық қозғалтқыштың жұмыс істеу принципі қандай?5.Іштен жанатын қозғалтқыштың әр тактісінде қандай процестер орын алады?Дескриптор:-жылулық қозғалтқыш туралы түсінігі бар;-қозғалтқыштың түрлерін біледі;-жылулық қозғалтқыштың жұмыс істеу принципін біледі.ҚБ: жұлдызша

ІІ. (G)«Құпия зат» әдісі: Оқушыларға зат көрсетіледі. Олардан оның не екенін және сабақпен қалай байланысқанын анықтауды сұраймын.Мына нәрседен нені байқадық?Бүгінгі сабақта қандай тақырып қарастырамыз?Сабақтың мақсаты қандай?Мұғалімнің көмегімен мақсатты айқындайды.

(G) «Ротация» әдісіПостер қорғау. (Дереккөздер тәсілі: оқулықтың көмегімен оқушылар орындайды)Әр топқа төрт түрлі маркер беріледі (көк, жасыл, қызыл, қара). Топ сұрақ жазады өзі таңдаған маркермен, қалған үш топ өздері таңдаған маркерімен жауап жазады. Оқушылар жаңа тақырыпбойынша өз білімдерін толықтырады.Бір сұрақ және басқа сұрақ төңірегінде өз тобының бағыты мен өзге топтардың бағытын салыстырады.

Дескриптор:- Жылулық қозғалтқыштың ПӘК-інің анықтамасын біледі;- Идеал жылулық мәшиненің ПӘК-ін біледі;-Жылулық мәшиненің ПӘК-інің формуласын біледі;- Шынайы мәшиненің ПӘК-і мен идеал мәшиненің ПӘК-ін ажырата алады.

ҚБ: смайлик







Түрлі түсті таяқшалар

А-4 түрлі түсті парақ































Жұлдызшалар





























Н.А.Закирова, Р.Р.АшировФизика 8-сынып

























-барлығы түсінікті-жартылай түсінікті-түсінген жокпын
Сабақтың ортасы(15 минут)1 топ: (Дерек көздері тәсілі:Интернеттің көмегімен окушылар орындайды)

1.Қозғалтқыштың ПӘК-і нені көрсетедіДескриптор: Білім алушы – Жылулық мәшинелер жылу энергиясын механикалық энергияға айналдыру үшін жасалғандығын біледі,- пайдалы әсер коэффициентін өрнектей алады.2. Қыздырғышы 227°С салқындатқышы 270°С жылу машинасының макс ПӘК-і неге тең?Дескриптор:Білім алушы - ПӘК-інің формуласын жазады;- жылу машинасының ПӘК-ін есептейді.



2 топ: (Дерек көздері тәсілі:энциклопедия кітаптар арқылы орындайды)1.Мәшиненің ПӘК-і қандай шарт орындалған кезде 100%-ға тең болады?Дескриптор: Білім алушы-η=*100% формуласынан қорытынды шығара алады;суытқыштың температурасы абсолют нолге тең болған кезде болатындығын біледі;-қыздырғыш температурасы суытқыш температурасынан әлденеше есе үлкен болған кезде болатындығын біледі.2. 18,9 МДж жұмысты орындау үшін 1,5 кг дизель отынын жағатын трактордың ПӘК-ін анықтаңдар. Дизель отынының меншікті жану жылуы q = 42,7 МДж/кг Дескриптор: Білім алушы - дизель отыны толық жанғанда бөлінетін жылу мөлшерін есептейді;- ПӘК-ін есептейді.

3 топ:Қарқын тәсілі: біршама уақыт беріледі)1.Жылу мәшинесінің ең үлкен ПӘК-і қалай өрнектеледі?Дескриптор: Білім алушы - жылу машинасының ПӘК-інің формуласын біледі, тұжырымдайды. 2. ПӘК-і 40 % жылу қозғалтқышы газ қыздырғыштан 5 кДж жылу алған. Қозғалтқыштың жасаған жұмысы неге тең? Қанша жылу мөлшері жоғалған? Дескриптор: Білім алушы - жылу машиналырының ПӘК-інің формуласын қолданып, пайдалы жұмысты есептейді; - мұздатқышқа берілетін жылу мөлшерін есептейді.ҚБ:Бағдаршам




Н.А.Закирова, Р.Р.АшировФизика 8-сыныпИнтернетЭнциклопедия





















































































Сабақтың соңы(5 минут)(I) «Жұмбак сөздер» әдісіНегізгі сөзді , терминді немесе тақырыпты ашып айтатыноқушы таңдалады. Қалған оқушылар сұрақ қоя отырып жауап алады. Мұғалім қолдауымен жауап толықтырылады.Үй тапсырмасы: §16 11 жат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Постер қорғау. (Дереккөздер тәсілі: оқулықтың көмегімен оқушылар орындайды)Деңгейлік тапсырмалар:1 топ:(W)Тапсырма 1(Дерек көздері тәсілі:Интернеттің көмегімен окушылар орындайды)(W)Тапсырма 2(Дерек көздері тәсілі:энциклопедия кітаптар арқылы орындайды)(I)Сыныппен есеп шығару(Қарқын тәсілі: біршама уақыт беріледі)

Оқушылар «Жұлдызша», «Смайликтер»,«Бағдаршам» арқылы бағаланады.Оқушылардың партада дұрыс отыруын қадағалау;

АКТ-ны уақытылы қолдану;

Психологиялық жағымда ахуал туғызу;

Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау;
Сабақбойыншарефлексия«Жұмбак сөздер» әдісі

  • Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?
  • Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?
  • Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?
  • Сабақтасаралау дұрыс
  • жүргізілді ме?
  • Сабақ кезеңдерінде
  • уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?
  • Сабақ жоспарынан ауытқулар болды




    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет?
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!