Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
кезеңі
3
минут
Өткенге
шолу
3
минут
Жаңа сабаққа
дайындық
3
минут
|
Оқушылармен
сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын
тексеру.
Топқа
бөлу
«Білім бекеті»
әдісі арқылы:
1. Энергия бір денеден екіншісіне
берілгенде немесе бір түрден екінші түрге айналғанда сақтала
ма?
2.Ыдыстағы газ
қызғанда үстіндегі поршеньді көтереді . Бұл жағдайда энергияның
қандай өзгерістері және айналулары
болады
3. Жылу алмасу
жолымен сырттан энергия алмай жүйе жұмыс істей ала
ма?
4. Газ ұлғая отырып
, жұмыс атқарды. Жүйені жылу оқшауланған деп есептейік. Газдың
температурасы өзгере ме? Жауаптарыңды
дәлелдеңдер
5. Өздеріңе белгілі
термодинамикалық процестерге мысал
келтіріңдер.
6. Қандай процес
адиабаталық деп аталады ?
7.Газдың немесе
будың ұлғайғанда атқаратын жұмыстарына мысалдар келтіріңдер. Бұл
құбылыс қандай мақсаттарда пайдаланылады
?
8. Мылтық атылған
уақытта қандай түрленулер жүреді
?
Миға
шабуыл
Талқылау үшін
сұрақтар:
1.Қайтымды,
қайтымсыз процестер дегенді қалай
түсінесіңдер?
2.Табиғаттағы барлық
процестер қайтымсыз болады
ма?
|
Сынып оқушыларын
«Санау» әдісі арқылы 3 топқа
бөлу
Оқушылар
термодинамиканың 1-заңына байланысты сұрақтарға жауап
береді.
Қайталау
жасайды.
Оқушылар сұрақтарға
жауап бере отырып, өз ойларын айтады. Бүгінгі сабақтың тақырыбын
ашады.
|
ағалау парақтарын
таратып беру
ҚБ: ауызша
мадақтау
ҚБ: мұғалімнің ауызша мадақтауы,
ынталандыру
|
8 сыныпқа арналған
оқулық, презентация
презентация
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
Топтық
жұмыс
12
минут
|
«Білгеніңмен
бөліс» әдісі
1-топ
1.Шыны түтіктің екі
жағын да картоппен тығындаңдар Егер түтіктің ортасын спирт шамымен
қыздырса, тығындар атылады. Неліктен
?
2. Ауаны сыққанда не себепті
қызады ?
2-топ
1.Қандай процесті «қайтымды» деп
атайды ?
2. Қайтымды
процестердің жүруінің шарттары қандай
?
3-топ
1.Қайтымсыз
процестерге
5 мысал
келтіріңдер.
2. Термодинамиканың
екінші заңының физикалық мәні неде
?
|
3 топқа 2
тапсырмадан беріледі. Топ мүшелері берілген сапалық сұрақтарды топ
ішінде талқылайды. Топ спикерлері топтық жұмысты
қорғайды.
|
Дескриптор:
-термодинами-каның екінші
заңын айтады;
-жылу процестерінің
қайтымсызды-ғын түсіндіреді;
ҚБ: Топтар бір-бірінің жұмысын «депозит» әдісі арқылы
бағалайды.
|
Постерлер,
маркерлер
|
Жұптық
жұмыс
6
минут
Жеке
жұмыс
12
минут
Сабақтың
соңы
3
минут
|
әйкесін
тап
(қосымша
1)
«Ойлан тап»
әдісі Қалыптастырушы бағалау
тапсырмалары (қосымша 2)
Рефлексия
Оқушыларға сұрақтар
қойылады:
- нені білдім, нені
үйрендім
- нені толық
түсінбедім
- немен жұмысты
жалғастыру қажет.
Бағалау. 10 баллдық жүйе бойынша
күнделікке бағалау жүргізу
Үй тапсырмасын
беру. Тақырыпты оқу. 3-тапсырма.
Қайтымды, қайтымсыз процеске 5 мысалдан
келтіру.
|
Оқушылар жұппен
тапсырманы орындайды. Берілген тапсырмаларды дұрыс жауаптарымен
сәйкестендіреді.
Оқушылар тапсырманы
жеке орындайды.
Тақтадағы дайын
жауаптар үлгісі арқылы өзін-өзі
бағалайды.
Оқушылар бүгінгі сабаққа
ауызша кері байланыс береді.
|
ҚБ: дайын жауаптар үлгісі арқылы
2
балл
ҚБ: өзін-өзі бағалау
8
балл
-10
балл
|
Тапсырма бар
парақша
Тапсырма бар
парақша
|