Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Жылулық қозғалыс
Материал туралы қысқаша түсінік
Жылулық қозғалыс дегеніміз не, броундық қозғалысға түснінік береді. Қозғалыс ол кез келген денеге тән қасиет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Қаңтар 2019
443
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың аты | §1. Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия сабақ 1 | ||
Жалпы мақсаты | Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия жайлы мағлұмат беру Сабақ барысында оқушыға МКТ негізгі қағидаларын, Жылулық қозғалыс, Броундық қозғалыс, диффузия құбылысын, диффуззия жылдамдығы туралы түсіндіру, практикада қолданылуы туралы мағлұмат беру. | ||
Күтілетін нәтиже | Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия жайлы мағлұмат аладыЖылулық қозғалыстың анықтамасын және механикалық қозғалыстан айырмашылығын айыра алады; Броундық қозғалыс пен диффузия құбылыстарын кеңірек оқып біледі;. Диффузия құбылысының күнделікті өмірде кездесетінін түсініп, біледі. | ||
Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс - әрекеті | Оқушының іс- әрекеті | Оқыту үшін бағалау Қажетті ресурстар, қолданылатын құралдар |
Кіріспе | - оқушылармен амандасу;- сыныпты түгендеу;- кезекшілік қызметін қадағалау; | -мұғаліммен сәлемдесу;- жоқ оқушыларды айту Төрт топқа бөлінедіЖылу алмасуТермометрКельвин Градус Температура өзгерісінің графигін салу. | Формативті бағалау- смайликтер арқылыТоп басшылары бағалап отырады Топқа бөлу парақшалары. |
Жаңа тақырыптың таныстырылым | Миға шабуыл. Жылу дегеніміз не?Ыстық дене суық денеден қалай ерекшеленеді?Неге түсті киім мен ақшыл киімдерді бірге жууға болмайды?Эксперимент жүргізу. «Сұйықтағы броундық қозғалысты бақылау» | Оқушылар өз ойларын айтадыДәптерлеріне тақырыпты жазады | |
Негізгі бөлім | - Балалар, міне, сендер 7 - сыныпта "Физика және астрономия" пәнінен қоршаған орта, табиғат құбылыстары және олардың заңдылықтары т. б. қызықты әрі жаңа дүниені, оқып үйрендіңдер.- Ал, енді бұл оқу жылы сіздер жылу, электр, магнит және жарық сияқты табиғат құбылыстарын сипаттайтын ұғымдар мен шамаларды оқып - үйреніп, олардың өзара байланыстарын және физикалық заңдылықтарын зерделейсіздер.ә) Жылу құбылыстарыДенелер үнемі қозғалып тұратын молекулалардан құралады. Ал, әрбір жеке молекулалардың қозғалысын – механикалық қозғалыс деп атаймыз.Механикалық қозғалыста жеке молекуланың жүрген жолын және қозғалыстың υорт орташа жылдамдығын анықтап, сол молекуланың дененің басқа молекулаларымен соқтығысуын да көз алдымызға елестетуге болады.Барлық молекулалардың тұтас алғандағы қозғалысы бұдан да күрделірек (1см3 суда - 3, 34*1028 молекула бар)Механикалық құбылыстардан кейінгі құбылыстар – жылу құбылыстары.Олар денелерді қыздыру немесе суыту, яғни олардың температурасын өзгертумен байланысты. Бұл процестер денелердің кейбір қасиеттерін өзгертеді. Жылулық процестердің жүруі заттың құрылысымен тығыз байланысты.Газ, сұйық және қатты тәрізді кез келген дене қарқындылығы температураға байланысты болатын ретсіз (хаосты) қозғалыстағы сансыз көп молекулалардан тұрады. Кей жағдайда дененің молекулалық құрылысы ескерілмей термодинамикалық әдіс арқылы зерттеледі(жылу+күш).б) Жылулық қозғалысЖылулық құбылыстарын түсіндіру үшін ғалымдар ұзақ уақыт бойы еңбек етті (М. Ломоносов, Р. Джоуль, Дж. Максвелл, Л. Больцмандар).Молекулалардың ретсіз қозғалысын жылулық қозғалыс деп атайды. (Желсіз тынық ауадағы түйдектелген шіркей).в) Броундық қозғалысМолекулалардың ретсіз қозғалысының нәтижесі броундық қозғалыс болып табылады.Суда қалқыған өсімдік спорасының қозғалысын бақылаған ағылшын ботанигі Р. Броунның құрметіне осылай аталған. Спораның бөлшектері ұсақ болған сайын жылдамырақ қозғалған. Оларды көзге көрінбейтін қандай да бір күштер үнемі қозғап тұрғандай болады. Ал температура артқан сайын олардың қозғалысы үдей түседі.Броун осындай құбылысты ашса да, оның не себептен болатынын түсіндіре алмады.1905 - 1906 ж. ж. А. Эйнштейн мен М. Смолуховский толық теориясын жасады.Орта молекулаларының жылулық қозғалысы мен олардың броундық бөлшекпен соқтығысуы броундық қозғалыстың себебі болып табылады.Бөлшектердің өлшемдері мен массасы аз болған сайын оның жылдамдығын өзгерту оңайға соғады.Броундық қозғалыс – сұйықта немесе газда қалқып жүрген қандай да бір қатты заттың өте ұсақ бөлшектерінің сұйық немесе газ молекулаларының соққыларының әрекетінен бейберекет қозғалуы.г) ДиффузияДиффузия ұғымы - зат бөлшектерінің ретсіз қозғалысының келесі бір салдары.Диффузия - бір зат молекулаларының басқа бір зат молекулаларының аралығына ену құбылысы.Диффузияның қарқындылығы зат тығыздығы мен молекулалардың ретсіз қозғалысына байланысты.Диффузия сұйықтарда, газдарда, сұйықтарда және қатты денелерде жүреді.(видеофрагмент көрсетіліп, тәжірибелер жасалады).Диффузия құбылысынан мынадай қорытынды туады: денелерді құрайтын бөлшектер бір - бірінен белгілі бір қашықтықта орналасады және үздіксіз қозғалыста болады. Сөйтіп, дене көлемінің үлкен бөлігін бос кеңістік алып тұрады.Топтық жұмыс . І топ БроундыққозғалыстуралытәжірибекөрсетедіІІ топДиффузия құбылысынатәжірибекөрсетеді Әр топ бүгінгітақырыпбойыншажаңамағлұматіздейді (ұялы телефон, ғаламторпайдалану) | «Бағдаршам» арқылы бағалау | |
Қорытынды | Жеке тапсырма : | Жеке әр оқушы ойын жазбаша жауап жазады | Өзара жұмыстарын бағалайды. |
Сабақтан кейінгі кері байланыс | Сабақ критерийлері арқылы топ басшылары бағалайды.Сабақты меңгеруін кері байланыс парақшасына жазады. | Бағалау парақшасы Кері байланыс парақшасы Ударцев В.М, Ударцева С.В Жұмыс дәптер «Физика және астрономия» | |
Бағалау | Үйге тапсырма1. § 1 оқып, түсінік айту2. Дифузияға мысал ойлап, түсіндіруЖасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут) Жылулыққозғалыстуралыойтүйіндеу | Оқушылар рефлексия жазады | Оқушылартұжырымжасайды |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)