Материалдар / Жылулық қозғалыс.Броундық қозғалыс. Диффузия.

Жылулық қозғалыс.Броундық қозғалыс. Диффузия.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жылулық қозғалыс.Броундық қозғалыс.Диффузия. тақырыбы бойынша сабақ жоспары. Материал физика пәнінің мұғалімдеріне қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2018
1239
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін Жалымбетова

Тақырып: Достық айнасыҚұндылық: сүйіспеншілікҚасиеттер: қанағатшылдық, адамгершілік, жақсы көре білу, түсіне білу, кішіпейілділік, әдептілік.Сабақтың оқумақсаты :8.2.2.1 оқушылардың татулық, бірік, ынтымақ туралы түсініктерін кеңейту.Міндеттері:
  • татулық, бірліктің адами қарым-қатынастағы мәнін ашу;
  • адамдармен, сыйастықты, жарсты қарым-қатынас жасау іскерліктерін дамыту;
  • бірлікке, ынтымаққа тәрбиелеу;
Ресурстар (құрал-жабдықтар).Сабақ барысы:
  • Ұйымдастыру кезеңі.
Тыныштық сәті «Орманға саяхат»
  • Үй тапсырмасын тексеру
Дәйексөз.«Қыл өтпестей татулықты бір ашуға сатпайық»Мұхтар Әуезов-Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?

  • Әңгімелеу
Мұғалім сыйыОтбасы татулығыАңыз әңгімеСұрақтар:
  • Мазмұны бойынша сұрақтар
- Аңыз әңгіме не туралы?2. Құндылығын айқындайтын сұрақтар- Отбасының татулығын ұстап тұрған нендей қасиеттер екен?3.Өмірмен байланысты сұрақтар- Сендер тату болу үшін не істер едіндер?«Достық байланыстар» бейнеролик.-Қандай достық байланыстар бар?

5.Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс2 топ – Мақалды жалғастыр3 топ - «Татулық достық кілті» тақырыбында эссе жазу.4 топ – Жағдаятты талдау.6.Топпен ән айтуСөзі мен әні Нұрлан Өнербаев және Талғат Мұсабаев7.Үй тапсырмасыҰ.Асыловтың «Алдын ала ойлану-асыл қасиет»мәтінін оқып келу. 122-123 бет.Рефлексия: ТүсінбедімСұрағым барТүсіндім.

8.Соңғы тыныштық сәтіБаяу музыка қосыладыКөзімізді жұмып, тыныштықта бүгінгі сабағымызды есімізге түсірейік. Бүгінгі сабағымыздан алған әсерімізді жүрегімізге орнатайық. Енді тыныштық күйде отыра тұрыңыздар. Көздеріңізді ашуға болады.





















































Қысқа мерзімді жоспар

Күні:5.09.2018жылСынып: 8Пән мұғалімі: Шайдарова ШынарҚатысқандар саны: 15Қатыспағандар саны:1
Сабақтың тақырыбыЖылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия .
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.1.1.2 жылулық қозғалыс, броундық қозғалыс, диффузия туралы түсінік алуға жетелеу.8.3.1.1 Молекула-кинетикалық теорияның негізгі қағидаларын дәлелдейтін мысалдар келтіру және тәжірибені сипаттау;
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар:Молекулалық физика сансыз көп бөлшектерден тұратын жүйе түрлерін қарасытратынын түсіндіру, ұғындыру;Оқушылардың басым бөлігі:Оқушылардың табиғи – ғылыми көзқарастарын қалыптастыру және дамыту. Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту;Кейбір оқушылар:Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығыг ояту, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыр
Жетістік критерийлеріОқушылар: 1)Броундық қозғалыс, диффузия туралы түсінік қалыптасады.2)Жылулық қозғалыс пен механикалық қозғалыс арасындағы айырмашылықтарды көрсете алады Жылулық қозғалыстың анықтамасын және механикалық қозғалыстан айырмашылығын айыра алады; Броундық қозғалыс пен диффузия құбылыстарын кеңірек оқып біледі;. Диффузия құбылысының күнделікті өмірде кездесетінін түсініп, біледі
Тілдік мақсаты:Жылулық қозғалыс – тепловое движение –thermal motionМолекула – молекула – moleculeАтом – атом - atomБроундық қозғалыс – Броуновское движение - Brownian motionДиффузия – диффузия – diffusion
Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» құндылықтарын іске асыру .Топтық және жұптық жұмыстарды орындауда бір-біріне құрмет көрсету .Оқушылар бір – бірінің ойын тыңдайды, өзара сыйластықты қалыптастырады. Жұпта, топта, топпен жұмыс істей білу. Оқушылар белсене қозғала отырып, сымбаттылықтарын сақтауға жаттығу жасайды. Бір-бірінің іс-қимылдарын түсіне білу.
Пәнаралық байланысМатематика,информатика сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілікТабиғат
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Психологиялық ахуал туғызу. Мұғалім оқушылардан, олардың көңіл күйдеріне сәйкес келетін смайликті таңдауды ұсынадыМиға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою Жылу дегеніміз не?Ыстық дене суық денеден қалай ерекшеленеді?Неге түсті киім мен ақшыл киімдерді бірге жууға болмайды?Қызығушылықты ояту.Сұрақ «Диффузия» тобына сұрақ 1. Барлық денелер неден түрады?2. Молекула дегеніміз не? «Молекула» тобына сұрақ1. Заттардың молекулалары бірдей ме?2. Молекуланың көрнекі кескіні қалай аталады? «Жылулық қозғалыс» тобына сұрақ1.Зат қандай күйде бола алады?2.Олардың бір-бірінен айырмашылығы қандай?

Шаттық шебері













Сабақтың ортасы8 минут



Жылу құбылыстарыДенелер үнемі қозғалып тұратын молекулалардан құралады. Ал, әрбір жеке молекулалардың қозғалысын – механикалық қозғалыс деп атаймыз.Механикалық қозғалыста жеке молекуланың жүрген жолын және қозғалыстың υорт орташа жылдамдығын анықтап, сол молекуланың дененің басқа молекулаларымен соқтығысуын да көз алдымызға елестетуге болады.Барлық молекулалардың тұтас алғандағы қозғалысы бұдан да күрделірек (1см3 суда - 3, 34*1028 молекула бар)Механикалық құбылыстардан кейінгі құбылыстар – жылу құбылыстары.Олар денелерді қыздыру немесе суыту, яғни олардың температурасын өзгертумен байланысты. Бұл процестер денелердің кейбір қасиеттерін өзгертеді. Жылулық процестердің жүруі заттың құрылысымен тығыз байланысты.Жылулық қозғалысЖылулық құбылыстарын түсіндіру үшін ғалымдар ұзақ уақыт бойы еңбек етті (М. Ломоносов, Р. Джоуль, Дж. Максвелл, Л. Больцмандар).Молекулалардың ретсіз қозғалысын жылулық қозғалыс деп атайды. (Желсіз тынық ауадағы түйдектелген шіркей). Броундық қозғалысМолекулалардың ретсіз қозғалысының нәтижесі броундық қозғалыс болып табылады.Суда қалқыған өсімдік спорасының қозғалысын бақылаған ағылшын ботанигі Р. Броунның құрметіне осылай аталған. Спораның бөлшектері ұсақ болған сайын жылдамырақ қозғалған. Оларды көзге көрінбейтін қандай да бір күштер үнемі қозғап тұрғандай болады. Ал температура артқан сайын олардың қозғалысы үдей түседі.Броун осындай құбылысты ашса да, оның не себептен болатынын түсіндіре алмады.1905 - 1906 ж. ж. А. Эйнштейн мен М. Смолуховский толық теориясын жасады.Броундық қозғалыс – сұйықта немесе газда қалқып жүрген қандай да бір қатты заттың өте ұсақ бөлшектерінің сұйық немесе газ молекулаларының соққыларының әрекетінен бейберекет қозғалуы. ДиффузияДиффузия ұғымы - зат бөлшектерінің ретсіз қозғалысының келесі бір салдары.Диффузия - бір зат молекулаларының басқа бір зат молекулаларының аралығына ену құбылысы.Броундық қозғалыс – сұйықта немесе газда қалқып жүрген қандай да бір қатты заттың өте ұсақ бөлшектерінің сұйық немесе газ молекулаларының соққыларының әрекетінен бейберекет қозғалуы.. «Топтық жұмыс» . Әрбір топтағы оқушыларға жеке – жеке есептер беріледі. Дұрыс шыққан есепке – 2 ұпай беріледі. Осылайша, көп ұпай жинаған топ жеңіске жетеді.Топтық жұмыс . І топ             Броундыққозғалыстуралытәжірибе көрсетедіІІ топДиффузия құбылысынатәжірибе көрсетеді Бағалау Әткіншек әдісі арқылы орындалады Әр топ бүгінгітақырыпбойыншажаңамағлұматіздейді (ұялы  телефон, ғаламторпайдалану) Жұптық жұмыс Мынадай эксперимент жүргізіңдер. Екі табақшаға бірдей мөлшерде су құйыңдар, біріне – cуық су, екіншісіне - ыстық су. Калий перманганаты түйіршіктерінің бірдей мөлшерін су құйылған табақшалардың ортасына бір мезгілде себіңдер. Судың қандай жылдамдықта және қалай боялатынын баңылаңдар. Пікірлерің мен қорытындыларыңды жазыңдар. Өлшеу нәтижелерін кестеге енгізіңдер және қажетті есептеулерді жүргізіңдер. Бағалау Екі жұлдыз бір тілек әдісі арқылы орындалады Жеке жұмыс  Дененің бір молекуласы туралы не білесіз? Молекулалардың ретсіз қозғалысын неліктен жылулық қозғалыс деп атайды? Жылу құбылысына мысалдар келтіру Броундық қозғалыстың себебі неде? Диффузия құбылысы нені білдіреді? Диффузия құбылысына мысалдар келтіру



Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
АяқталуыҚызықты тапсырма

Талдау.Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау, ой шешімін табу.«Броундық қозғалыс» тақырыбына постер қорғау1)Диффузия құбылысының пайдасы қандай?2) Диффузия құбылысының зияны?3)Қызықты мәліметтер-диалогтық сөйлесу арқылы өз ой-пікірін еркін жеткізе алады.Мағынасын ашты - 3Жартылай ашты - 2Аша алмады - 1Бекіту.
  • Дененің бір молекуласы туралы не білесіз?
  • Молекулалардың ретсіз қозғалысын неліктен жылулық қозғалыс деп атайды?
  • Жылу құбылысына мысалдар келтіру
  • Броундық қозғалыстың себебі неде

  • Оқушылардың білімін бағалау
  • Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрағың бар ма? Тағы не білгің келеді?)Үйге тапсырма береді. № 1 үйде орындалатын эксперименттік тапсырма «Диффузия жылдамдығын анықтау»Үйге тапсырма1. § 1 оқып, түсінік айту2. Дифузияға мысал ойлап, түсіндіруЖасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)









    Оқулық, дәптерлер.
    Сабақтың соңы

    РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.



    Бас бармақтар
    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
    Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар берілген есептер мен тапсырмаларды орындай алавды

    Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

    Математикаі сабағындаОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.




































    Сабақтың тақырыбы: Қайырымдылық көкжиектері. 8-сынып
    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.2.2.1.Әр адамның өз өмірінің мәнін түсініп, белгілей білуінің маңыздылығы жөнінде ұғымдарын дамыту




    Сабақтың міндеттері:а) адам өмірінің үнемі дамып, өсіп, жетіліп отыратынын ұғындыру;ә) оқушыларды өзін-өзі басқара алуға, өздігінен іздене білуге тәрбиелеу;б) оқушыларға адам бойындағы өзіндік ерекшеліктерді дамыта отырып, әр адамныңішкі мүмкіндігінің зор екендігін және оны тиімді пайдалануға үйрету.Құндылық: Ақиқат (интеллектуальдық деңгей) , сүйіспеншілік (адамгершілік деңгей)Қасиеттер: парасаттылық, саналылық, зерделілік, кеңпейілділік, жомарттық, адалдық, сезімталдық, сағыныш.Ресурстар: интерактивті тақта, электрондық диск.Тыныштық сәті3.Дәйексөз Мәнін ашу «Көкіректе сәулесі жоқтың көңілінде сенімі жоқ» АБАЙДәйексөздің мәнін ашуға және «Менің қойын дәптерім» деген шығармашылық жұмысқа өз еріктерімен дәптер бастауды ұсынамын.Менің қойын дәптерім деген шығармашылық жұмыс дәптерлеріне дәйексөздің мағынасын қалай түсінгендіктерін жазады.4. Мәтінмен жұмыс.5. Шығармашылық жұмыс топтық жұмысоқушылары оқылған әңгімені постерге сурет арқылы елестетіп әңгіме мазмұны ашылатындай етіп сурет салады. Табиғаттың әсем, ағаштардың, гүлдердің көріністерін салады жәнеәр топ бір-бірінің жұмысын бағалайды.6. Топпен ән айтуБарлығымыз бірге минусовканы қоса «Ойлан, балам» әнін шырқаймыз. Әннің мазмұнына көңіл бөлу ескертіледі.7. Үй тапсырмасы Жұмыс дәптерінен тапсырма орындау№1 тапсырма Ой түйініРефлексия арқылы сабақтың ұнағандығын бармақтарын жоғары көтерсе «ұнады»,Егер төмен қаратса «ұнамады» деген белгіні білдіредіМұғалім көрсеткен белгі бойынша оқушылардың көңіл күйін, сабақ нәтижесі байқалады.Үй тапсырмасы: Жұмыс дәптерінен тапсырма орындау



























































    Тақырыбы:Сүйіспеншілік – таным жолы ретіндеҚұндылығы:СүйіспеншілікҚасиеттері:Адамдарға риясыз қызмет жасау, шынайылық, жанашырлық.







































































    Сабақ:өзін-өзі тану
    Шынайы білімнің нұры



     





    Қатыспағандар саны:
    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:1.1.2.1.мектептің адам өміріндегі  маңыздылығын түсінду1.1.2.6. өзін мектеп  оқушысы  және сынып ұжымының мүшесі  ретінде сипаттау


    Барлық оқушылар:өз мектебі туралы білкітапхана қызметін пайдалануды біледі.


    Оқушылардың басым бөлігі:мектепте кімдер жұмыс істейтінін және олардың қызметі туралы біледі;


    Кейбір оқушылар: өз мектебі  туралы біледі,тапсырмалар мен сұрақтардың көп бөлігіне жауап қайтара алады
    Тілдік мақсат:Оқушылар орындай алады: үштілділік, мектеп – школа – school; мұғалім – учитель – teacher; аспаз – повар – cook;кітапханашы – библиотекарь – librarian; дәрігер – врач – doctor.Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:Сыныптағы  диалог/жазылым үшін  сай келетін  стилі:Талқылауға арналған сұрақтар:Жаңа тақырып бойынша не түсінді?Не себепті……деп ойлайсыз?Ишара:
    Ресурстар:Кеспе әріптер, Ы.Алтынсариннің портреті, Ы.Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық!» өлеңі, асханадағы аспаз, кітапханадағы кітапханашы, дәрігер бөлмесіндегі дәрігер, сыныптағы мұғалім бейнеленген сюжетті суреттер.Володин Б.Ф. Дүниежүзілік кітапхана тарихы: Mонография. – 2-ші басылым, қосымша. – СПб.: Профессия, 2004. – 432 с.
     Алдыңғы оқу:                           Өткен тақырыпқа қатысты тапсырмалар мен сұрақтарғажауап   іздей отырып жаңа бастағалы отырған тақырыптан           үзінділер енгізу, мысалдар келтіру, салытырула жүргізуарқылы байланыс орнату 
    Жоспар: 
    Жоспарланған уақыт есебі:Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбалардыРесурстар өзіңіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)

    1.      Суреттерді салыстыр2.      Мектепте кімдер жұмыс істеді?3.      Қорытынды
    РесурстарҚосымша тапсырма ретінде  “Диалог құр” ойынОқушыларды –топқа  бөлінеді. Әр топ үшін мұғалім кітапханашы, дәрігер, аспаз кәсіптерінің біреуін таңдайды. Топта өзара таңдап алған мектеп қызметкері арасында диалог құрады, сахналық қойылым қояды. Бұл тапсырма топтық жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады және білім беру үдерісіндегі  барлық субъектілердің рөлін түсінуге көмектеседі. 
    Басы: 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ