Материалдар / Жылулық қозғалыс.Диффузия

Жылулық қозғалыс.Диффузия

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге көмек,тәжірибе алмасу,әдіс-тәсілдермен бөлісу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қазан 2018
626
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:Физикалық жүйе Мектеп: Жаңаталап орта мектебі
Сабақтың тақырыбы:Жылулық қозғалыс.Диффузия

Мұғалімнің аты-жөні:Шуленова.ГүлжаухарКүні:
СЫНЫП: 8

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары оқу бағдарламасына сілтемеМолекулалы-кинетикалық негізгі қағидаларын дәлелдейтін мысалдар келтіру.
Сабақ мақсаттары:



Молекулалы-кинетикалық негізгі қағидаларын дәлелдейтін мысалдар келтіреді.
Бағалау критерийлеріДиффузия құбылысына мысалдар келтіреді.Мақал-мәтелдер айтады.
Оқу дағдыларыБілу, түсіну, қолдану
Тілдік мақсаттарЕсептер шығаруда диффузия құбылысын ауызша және жазбаша сипаттайды....Арнайы пәндік лексика мен терминалогияДиффузия, Броундық қозғалыс , термодинамика Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері Бір заттың молекулалары немесе атомдарының екінші бір зат молекулалары немесе атомдарының арасына өтіп араласу құбылысы- диффузия деп аталады.
Құндылықтарға Баулу Еңбек және шығармашылық өмір бойы білім алу құндылықтарына баулу жауапкершіліктерді.сезіну,қарым-қатынас жасау қабілеті,жеке ,топтық жұмыстар арқылы дарытамын.
РесурстарОқулық, суреттер  және топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.видео




Пәнаралық байланысМатематика есеп шығару амалдар орындау,биология,химия
Алдыңғы оқуМеханикалық құбылыс
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Сабақтың басы



Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Түгелдеу. Сынып реттілігін қадағалау.

Алдын –ала парта үстіне ретсіз топ атаулары жазылып қойылады Өздерінің алған топ атауы бойынша топқа бөлінеді..

1ші топ- «Атом»

2ші топ-«Молекула»









Алдыңғы білімді еске түсіру үшін физикалық сұрақтар қойылады.



Физикалық құбылыс деген не?Физикалық құбылыстарды ата?Молекулалы- кинетикалық теорияның қағидаларын айтыңыз?Күнделікті өмірде кездестіретін құбылыстар.Кері байланыс: ауызша.

Ширату жаттығуы . «Артығын алып таста».Әр түрлі суреттер ұсынылады. Солардың ішінен бүгінгі сабаққа қатысы жоқ суретті алып тастайды.( сағат, гүл, құс, иіс шығаратын қоңыздар,әтір )

Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артады







Атом- тобыМолекула- тобы































https://www.google.kz/search





Сабақтың ортасы













Жаңа сабақты игеру:Миға шабуыл . ЭКСПО- көрмесі туралы видео көрсетіледі Миға шабуыл әдісі арқылы жаңа сабаққа байланысты сұрақтар беріледі1.Астанада 2017 жылы аса үлкен қандай іс-шара өтті? (ЭКСПО көрмесі)2. Гүлдің қанша түрлері егілді?3Астананың қанша алқабын гүлмен безендірді?Оқушылар ғаламтордан ізденеді. Осы сұраққа оқушылардан жауаптарын аламын.

Кері байланыс: ауызша.

Жаңа сабақ түсіндіремін.

Топтық жұмыс. Тапсырманы жұптасып орындайды «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жаңа сабақтан алған білімдерін айта отырып, топта талдау жүргізіп ойларын постерге түсіреді.Оқушылар ұялы телефон арқылы ғаламтордан ақпарат іздейді.

1- тапсырма «Атом» тобы- Гүлдер «Молекула» тобы-Иіс шығаратын қоңыздар

Гүлдер және Иіс шығаратын қоңыздар туралы ақпарат іздейді.

Әр топ постерді Т-тәсілін (артықшылығы, кемшілігі) қолданып қорғайды.Бұл әдісте Саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы айтылым, тыңдалым іздену түсіну тілдік дағдылары мен ақпаратты өңдеу дағдылары қалыптасадыТоптар бір-біріне ауызша кері байланыс жасайды.

2-тапсырмаСаралаудың тапсырма тәсілі бойынша тапсырма берілді.Диффузияның пайдасы және зияны туралы айтады.1-топ пайдасы туралы2-топ зияны туралы

Дескриптор:Диффузияның пайдасы мен зияны туралы айтады.
«Миға шабуыл»

Гүлдер алқабын көрсету қажетАстананың гүл алқаптары



http



«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісіОқулық, плакат,маркерлер, түрлі түсті қағаздар мен қарындаштар























Сабақтың соңы минЖеке жұмыс. Миыңның суретін сал әдісін қолдану

Нұсқау: мидың суретін дәптерге салады да, оны сабақ кезінде меңгерген білімдерін білдіретін сөздермен, формуламен толтырады. Мида жазылғансөздердің санына жазған формулаға қарай оқушының алған білімі сараланады.Кері байланыс : ауызша жасалады.

















Бағалау





















Кері байланыс

«Білім қоржыны» кері байланыс



Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.Үйге тапсырма Диффузия туралы мақал-мәтелдер жазу.





Қосымша ақпарат
Саралау Оқушыларды физикалық шамалар арқылы 3топқа бөлдім.Физикалық диктант әдісі оқушыларды теориялық сұрақтарды бағалауға, логикалық ойлауына итермелейді.Ширату жаттығу. Артығын алып таста әдісі арқылы оқушылардың қызығушылығын арттырамын.Миға шабуыл әдісі қолданғанда еркін сөйлеу дағдылары қалыптасады.Әрбір идеялар ортаға тасталады, електен өткізіледі.Жеке,топ мүшелерінің айтқан ойларынан қорытынды жасалады. Саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілі бойынша Ойлан, жұптас, бөліс әдісі арқылы негізгі тапсырмаларды орындауда көмек қажет оқушылардың қызығушылығын арттыруға ықпал жасайды. Бұл әдісте айтылым, тыңдалым, жазылым тілдік дағдылары және ақпаратты өңдеу дағдылары қалыптасады.Саралаудың тапсырма, қарқын тәсілі бойынша «Есептеу-білімді еселеу» әдісінде оқушылардың қажеттілігіне қарай деңгейлеріне байланысты әр оқушы өз деңгейіне қарай тапсырмаларды орындайды, деңгейлік тапсырмаларды орындау барысында аса оқушыларға түрткі сұрақтар, нұсқаулықтар беру арқылы қолдау көрсетіледі. Сонымен қатар, есеп шығару дағдылары қалыптасады.

Бағалау – Постермен жұмыс.Әр топқа берілген тапсырма бойынша постер қорғалады.Топтар бір-бірін бағалайды «Есептеу-білімді еселеу» әдісінде оқушылардың қажеттілігіне қарай деңгейлеріне байланысты әр оқушы өз деңгейіне қарай тапсырмаларды орындайды, деңгейлік тапсырмаларды орындау барысында аса оқушыларға түрткі сұрақтар, нұсқаулықтар беру арқылы қолдау көрсетіледі. Оқушылар өздерінің шығарған есептерін үлгі арқылы тексереді.Сабақ соңында барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінің бүгінгі сабақ кезінде меңгерген білімдерін білдіретін сөздер туралы мәліметтерді «Миыңның суретін сал» тәсілін қолданып мидың ішіне сабақ кезінде меңгерген білімдерін білдіретін сөздер жазылады.Бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы жазып Білім қоржынына салады.Пəнаралық байланысҚауіпсіздік ж.əне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыБайланыс

Тәжірибелік жұмыстар жасау кезінде техникалық қауіпсіздіктің сақталуын қатаң қадағалаймын
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ