Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
3 мин
Үй тапсырмасын
сұрау
3 мин
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу
үшін «Көңіл
күй» әдісін пайдаланып, оқушылар
бір- бірінен көңіл-күйлерін
сұрау арқылы психологиялық ахуал
туғызады.
Оқушыларға жұмыс парағы
таратылады.
1
тапсырма: Генетикалық таңбалардың атауын жаз
(1 балл)
- будандастыруға
алынған ата- аналық даралар.
Г -
- бірінші
ұрпақ,
Ғ2 –
х - будандастыру
белгісі.
- аналық дараның жыныстық
белгісі.
- аталық дараның жыныстық
белгісі.
А -
- рейессивті
ген.
АА -
– гетерозигота,
аа -
|
Оқушылар ұстазымен амандасады,
көңіл-күйлерін сұрау арқылы
психологиялық ахуал жасайды;
Жұмыс
парағындағы 1
тапсырманы оқушылар
орындайды.
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-бірінің
көңілдерін сұрау арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Дескриптор: Жалпы —
3
балл
Топ
болып үйге
берілген есепті
шығарады
|
Амандасу
кубигі
Жұмыс
парағы
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
Мағынаны
білу
4
мин
|
«Ол кім? Бұл
не?» әдісі
|
Терминдармен жұмыс және жаңа
тақырыпқа шолу.
|
Мақсаты: Функционалды түрде сыни
ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады.
|
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
15
мин
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқуға тапсырма береді
|
Оқулықты оқып танысып шығады.
Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады
|
|
Презентация
|
10
мин
|
Білу айдарындағы
тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
Топтық
жұмыс
ІІ
тапсырма: 1.Әкесі мен баласы гемофилия
ауруымен ауырады. Ата анасының , баланың ең ықтимал генотипін
анықтаңдар.
2.Әкесі және ұлы дальтонизм
ауруымен ауырады, ал шешесі сау. Баланың және ата ананың генотипін
анықтаңдар. Бұл отбасында ауру әкесінен ұлына берілуі мүмкін
бе?
3.Әкесі дальтоник , қалыпты
көретін қыз қалыпты көретін жігітке тұрмысқа шыққан, жігіттің де
әкесі дальтоник. Осы некеден туатын баланың көзінің көруі қандай
болмақ?
4.Гемофилиямен ауыратын ер адам
, әкесі гемофилик дені сау әйелге үйленген. Осы отбасында дені сау
балалардың дүниеге келуі мүмкін бе?
|
|
Дескриптор:
Жалпы
- 5
балл
1.Топ болып есеп
шығарады
|
ДК
экраны
9-сынып
оқулығы.
Плакат
|
5
мин
|
Түсіну және талдау
айдарындағы тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
ІІІ
тапсырма: Сәйкестендіру.
-
Аталық және аналық ағзалардың
жынысын анықтайтын, әртүрлі
хромосомалар.
-
Аталық және аналық ағзалардың
бірдей хромосомалар жиынтығы.
-
Белгілі бір түрге тән
организмдердің барлық хромосомалар
жиынтығы.
-
ХУ
-
ХХ
А.
Кариотип. В. Гетерогаметалы. С.
Гомогаметалы Д. жыныс хромосомалар Е. дене
хромосомалары.
Жауабы: 1-Д. 2- Е. 3- А. 4-
В. 5- С.
|
|
Дескриптор: Жалпы -
2
балл
1. Өз ойларын
тұжырымдайды.
2.Тапсырманы сипаттап
түсіндіреді.
|
ДК
экраны
Презентация
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
«Бір ауыз
сөз»
«ТикТок»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
(Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.)
|
|
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр
оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар,
оқушыларды ынталандыру үшін
«Стикер»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөзі»
әдісі
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту
жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға
не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру
туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе
жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар
аудару керек?
1:
2:
|