Материалдар / Жыныстық жолмен берілетін инфекциялар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жыныстық жолмен берілетін инфекциялар

Материал туралы қысқаша түсінік
Репродуктивті денсаулық факультативі бойынша "Жыныстық жолмен берілетін инфекциялар" тақырыбына сабақ жоспары
Авторы:
10 Қазан 2023
215
1 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ. Репродуктивті денсаулық

«Ақпараттық технологиялар колледжі» ШЖҚ КМК

Күні:

Оқытушы : Шижбанова А.М.

Топ:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Тақырыбы

Жыныстық жолмен берілетін инфекциялар

Сабақтың түрі

Аралас сабақ

Сабақтың оқу мақсаттары:

Жыныстық жолдармен таралатын аурулардың салдарын және олардың алдын алу шараларын түсіндіру

Сабақ мақсаты

Барлық білім алушылар: Жыныстық жолмен берілетін аурулардың салдарын сипаттайды.

Білім алушылардың көпшілігі: Жыныстық жолмен берілетін аурулардың пайда болу жолдарын және алдын алу шараларын анықтайды.

Кейбір білім алушылар:Жыныстық жолмен берілетін ауру түрлерін ажырата алады.

Бағалау критерийі

Жыныстық жолмен берілетін аурулардың белгілерін анықтайды; Жыныстық жолмен берілетін аурулардың салдары мен олардың алдын алу шараларын түсіндіреді. Жыныстық жолмен берілетін аурулардың себебі мен алдын алу шараларын негіздейді.

Пәнаралық байланыс

Биология, валеология, өзін-өзі тану

Тірек сөздер

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Жұқпалы аурулар, патогендік, бактериялық инфекциялар, вирустық инфекциялар, алдын алу, симптомдар, сифилис, гонорея,ЖИТС(СПИД), В,С, гепатиті. Оқушылар:Жыныстық жолмен берілетін аурулардың белгілерін, салдарын және олардың профилактикалық шараларын ғылыми терминологияны пайдалана отырып (ауызша және жазбаша тілдік дағдылар) ауызша сипаттай алады.

Ойлау деңгейлерінің дағдылары

1. Зайырлы қоғам және жоғары руханият

2. Денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету. 3.Шығармашылықпен және сыни тұрғыдан ойлайды. Адалдық, үздіксіз оқу, үштілділік, денсаулық,жауапкершілік. Құндылықтарды дарыту мәтінмен жұмыс жасау барысында (үздіксіз оқу) жүзеге асады.

Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар:

Бейнеролик.Prezi презентация қолдану.Pollie бағдарламасы (вацап арқылы)

Жоспар

Жоспарланған өткізу уақыты

Жоспарланған іс-шаралар

Ресурстар

Басы



Оқу мақсаттары мен бағалау критерилерімен таныстыру.

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу.

Түгендеу

Ынтасын сабаққа аудару:

Оқушыларға сәттілік тілеу

Топты аурулардың аттары арқылы 3 топқа бөлу 1.Топ:ЖИТС(СПИД)

2Топ: Мерез(сифилис)

3Топ: Соз(гонорея)

Үй тапсырмасы: «Дұрыс, бұрыс» әдісі арқылы

1 топ 2 топ 3 топ

Қағаз маркер, стикер

Ортасы


1Тапсырма: «Стоп кадр» әдісі

Бейнероликті көріп отырып, сұрақтарды құрастыру.

1. Жыныстық жолдармен таралатын аурулардың салдарын анықтаңыз?

2. Жыныстық жолдары арқылы берілетін аурулар және олардың алдын алу шараларын түсіндіріңдер?

3. Жыныс жолдары арқылы жұғатын ауру түрлерін атаңыз?

Осы сұрақтардың негізінде сабақтың тақырыбын анықтау.

2 Тапсырма « Суреттер сөйлейді» мына суреттерге қарап аурулардың белгілерін анықтаңыздар.

Дескриптор:

1. Суретке қарап жыныс жолдары арқылы жұғатын аурулардың түрлерін ажыратады. · Жыныстық жолмен берілетін аурулардың алдын алу шараларын түсіндіреді.

· Қ.Б: «Тенге арқылы»

3 тапсырма: «Деңгейлік тапсырма»

1топ тапсырмасы: Жыныс жолдары арқылы жұғатын аурулардың түрлеріне (кластер) құрастырыңдар. (Дейгейі төмен оқушыларға)

2 топ: тапсырмасы: Жыныстық жолмен берілетін аурулардың алдын алу шаралары. (INSERT) әдісі «Тыңдап ал»аудио арқылы (Деңгейі орташа оқушыларға)

3 топ: тапсырмасы: В,С гепатиті және ЖИТС қоздырушылары, осы жұқпалардың беру жолдары арасындағы байланысты анықтаңыздар «Эйлер шеңбері» әдісі (Деңгейі жоғары оқушыларға)

Дескриптор:

· Жыныс жолдары арқылы жұғатын аурулар түрлерін біледі.

· Жыныстық жолмен берілетін аурулардың салдарын сипаттайды.

· В,С гепатиті және ЖИТС қоздырушылары жұқпалардың беру жолдары арасындағы байланысты анықтайды.

ҚБ: «Бір тілек, бір ұсыныс»

4 тапсырма: «Үштік» Жыныс жолдары арқылы жұғатын аурулар бойынша кестені толтырыңыздар.

Жыныс жолдары арқылы жұғатын аурулар

Олардың алдын алу шаралары

Зардаптары

1. ЖИТС (СПИД)



2. Мерез



3.Соз



4. В,С гепатиті



Дескриптор:

- Жыныс жолдарының ауруларын алдын алу шараларын анықтайды.

- Зардаптарын пайымдайды.

Бағалау: «Бас бармақ».

Жинақтау

5 тапсырма «Шеңбердегі доп» әдісі Қолдарыңызға берілген допты келесі оқушыға беру арқылы, бір сөйлем айтыңыз.

Дескриптор:

-Жыныстық жолдары арқылы берілетін ауруларға байланысты сөйлемдерді айтады

- Жыныс жолдары арқылы жұғатын аурулардың алдын алу шараларын қарастырады. Қ.Б:«Мадақтау»

Бейнеролик слайд

Топтық жұмыс https://bilimland.kz/ru/courses/biologiya-ru/ehvolyucziya/bolezni-czivilizaczii/lesson/immunnaya-sistema-cheloveka


Жеке жұмыс



Жеке, топтық жұмыс

Соңы

Кері байланыс


Бағалау: Эссе «Ұрпақтың саулығы үшін не істер едің»

Дескриптор:

· Қазақстанның болашағын болжайды

· Аурулардың алдын алу үшін өз ойын тұжырымдайды

«1 минуттық эссе»

1. Сен бүгін ең басты не туралы біле алдың?

2. Сен үшін қандай сұрақтар түсініксіз болып қалды?

Қағаз, қалам стикер

Саралау – сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс

Бағалау – білім алушылардығдың сабақ барысында үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма? Бүгін білім алушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? Тапсырмалар сәйкес болды ма? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен топ немесе жекелеген білім алушы туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!