Материалдар / Кайнозой заманында тіршіліктің дамуы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Кайнозой заманында тіршіліктің дамуы

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сыныпқа арналған ашық сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Сәуір 2018
572
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Биология

Мұғалім: Баймуратова Жазира Абеновна

Мектеп: № 81

Сыныбы: 9-сынып

Күні: 13.03.2018 жыл

Сабақтың тақырыбы:

Органикалық дүниенің көптүрлілігі. Организмдерді жіктеу

Сабақтың мақсаты:

20-30 минут ішінде Органикалық дүниенің көптүрлілігі. Организмдерді жіктеу туралы оқып шығып, топта талқылау, тапсырмалар орындау арқылы тақырыпты түсіну;

Күтілетін нәтиже:

Топпен жұмыс жасау арқылы Органикалық дүниенің көптүрлілігі. Организмдерді жіктеу және тақырыптағы негізгі ұғымдарды біледі, белсенділіктері артады. Деңгейлік тапсырмалары арқылы білімдері қалыптасады,танымдары кеңейеді.

Әдіс-тәсілдер:

«Қалпақ», «Төрт сөйлем», «Серпілген сауал», «Шеңбердегі жауаптар»

Формативті бағалау:

Критерий арқылы бағалау, смайликтер арқылы бағалау

Дарын және үлгірімі төмен оқушыға берілетін тапсырма:

Деңгейлік тапсырмалар

Негізгі дерек көздері:

Биология 11-сынып оқулық, Ғаламтор көздері, Биология және салауаттылық негіздері журналы, Биолог анықтамалығы журналы,МАН

Сабақтың көрнекілігі:

АКТ мүмкіндіктері, «Қалпақ», бағалау парақшалары

Пәнаралық байланысы:

география, тарих

Сабақтың барысы:


Сабақтың

бөлімдері

Мақсаты:

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

1

Кіріспе

5 минут

Сыныптың психологиялық, эмоциялық-әлеуметтік ортасын қалыптастыру, оқушыларды топтастыру.

1)Сәлеметсіздер ме балалар, көңіл-күйлеріңіз қалай? 2)1,2,3,4 сандары арқылы топқа бөлу

1)Мұғаліммен сәлемдеседі, көңіл-күйлерін білдіреді.

2) берілген нөмір бойынша топтасады


2

Тұсау кесер

5-7 минут

Оқушының танымын, ізденімпаздылығын, зерттеушілігін арттыру, ынтасын дамыту

Үй тапсырмасын сұрау. «Автор орындығы»


Бір оқушы «Автор орындығына» отырып сұрақтарға жауап береді.

3

Негізгі бөлім

15-20 минут

Оқушыларға жаңа тақырып бойынша ақпарат беріп,зейінін, есте сақтау мен сөйлеу мәдениетін ашу.

Топтың атауларын сұрау. Тақырыпты ашу, мақсатын оқушыларға түсіндіру.




Оқулықпен жұмыс. Оқуға 7 мин беріледі

«Төрт сөйлем» стратегиясын қолдану.Топтық жұмыс.

  1. Пікір

Мәтін бойынша туындаған өзіндік пікірін бір сөйлеммен келтіру

  1. Дәлел

Келтірілген өзіндік пікірді бір сөйлеммен дәлелдеп шығу

  1. Мысал

Өзіндік пікірді тағы бір негіздеу үшін бір сөйлеммен мысал келтіру

  1. Қорытынды

Қорытынды шешімді бір сөйлеммен келтіру керек.

Бағалау: 0,1,2,3 ұпаймен

Оқушылар палеоген, неоген, антропоген қай заманның кезеңдері екендігін айтады.тақырыпты ашады, сабақтың мақсатын қояды.

Оқушылар ақпаратпен танысады, топта талқылайды, топпен бірге 4 сөйлем құрайды.

4

Қорытынды

10-13 минут

Оқушылардың өз ойларын жеткізе білуі,өз бетінше жұмыс жасауына, бірін-бірі бағалауға үйрету.

«Өрмек тоқу»

Тақырыптың түсіну деңгейін арттыру және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін оқушылар жіпті лақтырып сұрақты қоса айту, қағып алған адам жауап береді, ол келесі оқушыға береді



Кері байланыс.

«Бес саусақ» әдісі



Қойылған сұрақтарға жауап береді, тақырыпты талқылайды









Үйге тапсырма: Органикалық дүниенің көптүрлілігі. Организмдерді жіктеу










Бас бармақ ________________________________________________ __________________________________________________________

Балалы үйрек______________________________________________ __________________________________________________________

Ортан терек________________________________________________ __________________________________________________________

Шылдыр шүмек ____________________________________________ __________________________________________________________

Кішкене бөбек _____________________________________________ __________________________________________________________



Күні________________



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!