Материалдар / Кайнозой заманында тіршіліктің дамуы

Кайнозой заманында тіршіліктің дамуы

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сыныпқа арналған ашық сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Сәуір 2018
554
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: БиологияМұғалім: Баймуратова Жазира АбеновнаМектеп: № 81Сыныбы: 9-сыныпКүні: 13.03.2018 жыл
Сабақтың тақырыбы: Органикалық дүниенің көптүрлілігі. Организмдерді жіктеу
Сабақтың мақсаты: 20-30 минут ішінде Органикалық дүниенің көптүрлілігі. Организмдерді жіктеу туралы оқып шығып, топта талқылау, тапсырмалар орындау арқылы тақырыпты түсіну;
Күтілетін нәтиже: Топпен жұмыс жасау арқылы Органикалық дүниенің көптүрлілігі. Организмдерді жіктеу және тақырыптағы негізгі ұғымдарды біледі, белсенділіктері артады. Деңгейлік тапсырмалары арқылы білімдері қалыптасады,танымдары кеңейеді.
Әдіс-тәсілдер: «Қалпақ», «Төрт сөйлем», «Серпілген сауал», «Шеңбердегі жауаптар»
Формативті бағалау:Критерий арқылы бағалау, смайликтер арқылы бағалау
Дарын және үлгірімі төмен оқушыға берілетін тапсырма: Деңгейлік тапсырмалар
Негізгі дерек көздері: Биология 11-сынып оқулық, Ғаламтор көздері, Биология және салауаттылық негіздері журналы, Биолог анықтамалығы журналы,МАН
Сабақтың көрнекілігі: АКТ мүмкіндіктері, «Қалпақ», бағалау парақшалары
Пәнаралық байланысы: география, тарих
Сабақтың барысы:


Сабақтың бөлімдеріМақсаты:Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
1Кіріспе5 минутСыныптың психологиялық, эмоциялық-әлеуметтік ортасын қалыптастыру, оқушыларды топтастыру.1)Сәлеметсіздер ме балалар, көңіл-күйлеріңіз қалай? 2)1,2,3,4 сандары арқылы топқа бөлу1)Мұғаліммен сәлемдеседі, көңіл-күйлерін білдіреді. 2) берілген нөмір бойынша топтасады

2Тұсау кесер5-7 минутОқушының танымын, ізденімпаздылығын, зерттеушілігін арттыру, ынтасын дамытуҮй тапсырмасын сұрау. «Автор орындығы»

Бір оқушы «Автор орындығына» отырып сұрақтарға жауап береді.
3Негізгі бөлім15-20 минутОқушыларға жаңа тақырып бойынша ақпарат беріп,зейінін, есте сақтау мен сөйлеу мәдениетін ашу.Топтың атауларын сұрау. Тақырыпты ашу, мақсатын оқушыларға түсіндіру.





Оқулықпен жұмыс. Оқуға 7 мин беріледі«Төрт сөйлем» стратегиясын қолдану.Топтық жұмыс.
  • Пікір
  • Мәтін бойынша туындаған өзіндік пікірін бір сөйлеммен келтіру
  • Дәлел
  • Келтірілген өзіндік пікірді бір сөйлеммен дәлелдеп шығу
  • Мысал
  • Өзіндік пікірді тағы бір негіздеу үшін бір сөйлеммен мысал келтіру
  • Қорытынды
  • Қорытынды шешімді бір сөйлеммен келтіру керек.Бағалау: 0,1,2,3 ұпаймен
    Оқушылар палеоген, неоген, антропоген қай заманның кезеңдері екендігін айтады.тақырыпты ашады, сабақтың мақсатын қояды.Оқушылар ақпаратпен танысады, топта талқылайды, топпен бірге 4 сөйлем құрайды.
    4Қорытынды10-13 минутОқушылардың өз ойларын жеткізе білуі,өз бетінше жұмыс жасауына, бірін-бірі бағалауға үйрету.«Өрмек тоқу»Тақырыптың түсіну деңгейін арттыру және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін оқушылар жіпті лақтырып сұрақты қоса айту, қағып алған адам жауап береді, ол келесі оқушыға береді

    Кері байланыс. «Бес саусақ» әдісі



    Қойылған сұрақтарға жауап береді, тақырыпты талқылайды













    Үйге тапсырма: Органикалық дүниенің көптүрлілігі. Организмдерді жіктеу







    Бас бармақ ________________________________________________ __________________________________________________________Балалы үйрек______________________________________________ __________________________________________________________Ортан терек________________________________________________ __________________________________________________________Шылдыр шүмек ____________________________________________ __________________________________________________________Кішкене бөбек _____________________________________________ __________________________________________________________

    Күні________________

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ