Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
Қару және патрондарды қолдану кезіндегі
қауіпсіздік шараларын
үйрену
Калашников автоматы және қол оқшашарының жалпы
құрылысы және жұмыс істеу қағидаттарын зерделеу
Баллистика саласы мен ату теориясы
білімдерінің қажеттілігін
түсіну
|
Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту.
7 мин.
|
Ұйымдастыру
сәті.Оқытушы-ұйымдастырушы сапқа тұрғызады, взвод командирінен
рапорт қабылдайды. Оқушылармен амандасады, түгендейды, киім
үлгілерін тексереді. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
Өткен тапсырманы сұрау
|
Взвод командирі оқушыларды
сапқа тұрғызады, оқытушы-ұйымдастырушыға рапорт
береді.
|
Оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша
бағаланады.
|
АӘжТД
оқулығы
|
Жаңа сабақ
кезеңі
33
мин.
|
Жаңа тақырппен
таныстыру.
Бейнетаспа, көрнекілік көрсету Қару және патрондарды қолдану
кезіндегі қауіпсіздік шаралары. Калашников автоматы және қол
пулеметінің атқаратын қызметі. Ұрыстық қасиеттері. Автоматтың сүңгі-пышақсыз жарақталған
оқжатарымен қосқандағы
массасы: АК74 — 3,6 кг; АК74 — 5,9 кг; АКС74 — 3,5 кг; АКС74Н — 5,8 кг.
Сүңгі-пышақтың қына-бымен қоса алғандағы массасы - 490
г. Пулеметтің
жарақталған оқжатарымен қосқандағы массасы: РПК74 — 5,46 кг; РПК74Н — 7,76 кг; РПКС74
— 5,61 кг; РПКС74Н-7,91кг. Автоматтан (пулеметтен)
автоматты немесе жекелей
атыс жүргізіледі.
Автоматты атыс автоматтан атудың негізгі
түрі болып табылады: ол
қысқа (5 атысқа дейін)
және ұзақ атумен (10
атысқа дейін, пулеметтерден 15 атысқа дейін)
кезекпен және үзбей
жүргізіледі. Атыс
кезінде патрондардың
берілуі автоматта 30 патронға, пулеметте 45 патронга
дейін болатын қорабы
оқжатардан жүргізіледі.
Автомат пен пулеметтің
оқжатарларын өзара
алмастыруға болады. Атудың көздеу қашықтығы —
1000 метр. Жер үсті
нысаналары бойынша
нақты атыс 500 метрге
дейін, пулеметте — 600
метрге дейін. Ал ұшақтар, тікұшақтар және парашютистерге автоматтан және пулеметтен ату
қашықтығы — 500 м-ге
дейін.
|
Сұрақтар мен
тапсырмалар:
|
Оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша
бағаланады.
|
Суреттер сызбаларды
сызу
Тірек сызбалар
Кесте
Конспект
https://yandex.kz/video/preview/1313070478596218284
|
Қорытынды
кезең
Ой
толғаныс.Рефлексия 5 мин.
|
Үйге
тапсырма №1. 61-66 бет
|
Жеке жұмыс: бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар
бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз
сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады,
пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте
сақтадым, жасай аламын. т.б.
Оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша
бағаланады.
|
|