Материалдар / Калашников автоматын жартылай бөлшектеу

Калашников автоматын жартылай бөлшектеу

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ калашников автоматын жартылай бөлшектеу және құрастыру 10-сынып, Бұлшектеу екіге бөлінеді толық және жартылай. жартылай бөлшектеу 9 кезеңнен тұрады. ҚМЖ жаңартылған нұсқада жасалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2022
1085
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

АБАЙ ОБЛЫСЫ, АЯГӨЗ АУДАНЫ, БИДАЙЫҚ АУЫЛЫ

«М.ӘБЕУЛОВ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КММ






Тақырыбы: АК-74 автоматын жартылай бөлшектеу және құрастыру





Өткізген: АӘД мұғалімі К.М.Жаугашаров










2022 жыл

Бекітемін:...............................

Қысқа мерзімді жоспар

11-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Калашников автоматын (қол пулеметін) жартылай бөлшектеу және жинақтау

Ьөлім:

ІV – бөлім Атыс дайындығы

Педагогтің аты-жөні

Жаугашаров Кемел Мейрамтаевич

Күні:

17.11.2022

Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Калашников автоматын (қол пулеметін) жартылай бөлшектеу және жинақтау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Қаруды бөлшектеу мен құрастыру реттілігін айқындайды


Сабақ мақсаттары:


Барлық оқушылар: Калашников автоматы және қол пулеметінің атқаратын қызметін,патронының түрлерін біледі

Оқушылардың басым бөлігі: Калашников автоматының атқаратын қызметі, бөлшектері мен механизмдерінің атуын, Калашников автоматының (қол пулеметінің) патронының түрлері және құрылысын біледі.

Кейбір оқушылар: Калашников автоматының атқаратын қызметі, бөлшектері мен механизмдерінің құрылысы, Калашников автоматының (қол пулеметінің) патронының түрлері және құрылысын біледі.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин


Ұйымдастыру кезеңі.

Бөлімше командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру.

Шаттық шеңбері. «Бірлік жібі» әдісі бойынша



Үй жұмысын тексеру

Тест

1.Калашников автоматын кім шығарды?

А.Ф.В.Токарев

Б.М.Т.Калашников

В.Д.М.Кочетов

2.Калашников автоматы неге арналған?

А.Қарсыласты қоян-қолтық шайқаста жеңіліске ұшырату.

Б.Атқыштарды алғашқы атуға үйретуге.

В.Қарсыластың адам күшін жоюға.

3.Автомат алғаш рет қай жылы шықты?

А.1947

Б.1942

В.1943

4.Калашников автоматының оқжатарына патрондар сыйымдылығы.

А.32

Б.45

В.30

5.АКМ автоматының жарақталған оқжатармен қосқандағы салмағы.

А.3,6

Б.3,2

В.5,8

Тік тұру,сәлемдесу



Бір –біріне жақсы тілек айта отырып, өрмек құрып, туды көтереді.















Оқушылар штрихталған парақ бойынша жауап береді












АӘТД кабинеті







Жіп, ту









Plickers бағдарламасы, штрихталған парақ

Бекарыс-1

Анель-2

Жәнібек-3

Темірлан-4

Сабақтың

ортасы

30 минут

Жаңа тақырыппен таныстыру.

«Стоп кадр» әдісі арқылы бөлшектерді көрсету арқылы сабақтың тақырыбын ашу

Алдыңғы сабақта қандай тақырып бойынша жұмыс жасалды?

-Калашников автоматының бөлшектері туралы

-Ал Калашников Д.Т. туралы не білесіңдер?

Оқушылардың жауаптары

3.Сабақтың тақырыбын және мақсатын ашу

-Калашников автоматы жаңбыр немесе қар астында қалған кезде қандай күйде болады? Ластанады

-Ластанған кезде не істеу керек деп ойлайсыңдар? Тазалау керек

-ал павтоматтты тазалау үшін не істеу керек? бөлшектеу және содан кейін жинақтау

Сонымен біз бүгін сендермен автоматты бөлшектеуге және жинақтауға үйренеміз. Бұл жердесендерге алдыңғы сабақта алған білімдерің қажет болады

АК-74 бөлшектеу



Толық Жартылай


Мұғалімнің түсіндірмесі. Жартылай бөлшектеу.

Автоматты (пулеметті) бөлшектеу толық және толық емес болуы мүмкін: толық емес бөлшектеу- автоматты (пулеметті) тазалау, майлау және тексеру үшін; толық бөлшектеу-жаңбыр мен қар астында қалғанда не жөндеу кезінде автоматты (пулеметті) қатты ластанудан тазалау үшін жүргізіледі. Автоматты (пулеметті) толық емес бөлшектеу үстел үстінде немесе таза төсеніш жайылып жүргізіледі; бөлшектер мен механизмдер бөлектенген ретімен қойылады.

Автоматты (пулеметті) жинақтау кезінде оның бөлімдеріндегі нөмірлерді салыстыру керек; әр автоматтың (пулеметтің) ұңғы қорабындағы нөмір газ құбырындағы, бекітпе ергенегіндегі, бекітпедегі, ұңғы қорабы қақпағындағы және басқа бөліктердегі нөмірге сәйкес келуі керек.

Автоматты (пулеметті) бөлектеу мен жинақтау аса сақтықпен ғана жүргізіледі.

Пулеметті бөлектеу алдында оның ұңғы бөлігін солға қарата сирағымен қою керек.

Пулеметті жинақтау соңында оны сол қолмен тік ұстап, оң қолмен оның сирақтарын аздап ажырата, ұңғыға тақап және серіппелі ілмекпен бекіту арқылы оның сирақтарын жинайды.

Автоматты (пулеметті) толық емес бөлшектеу тәртібі:

1). Оқжатарды бөлектеу. Автоматты (пулеметті) сол қолмен дүмінің маңдайшасынан не құндағынан ұстап, оң қолмен оқжатарды орай ұстайды, бас бармақпен бекіткішті қысып, оқжатардың төменгі жағын ілгері ұмсындырып, оны бөлектеп алады. Содан кейін оқтықта оқтың бар жоғын тексереді, бұл үшін ауыстырғыш төменге түсіріледі, оны «АВ» ( автоматты ату) немесе «ОД» (жекелей ату) жағдайына қойып, бекітпе жақтауының тұтқасы кейін жылжытылады, оқтықты тексеріп, бекіткіш жақтауы жіберіліп, шүріппені ұрыстық қайырудан (взводтан) босатады.

2) Жабдықтар пеналын дүм ұясынан шығарып алу. Оң қолдың сұқ саусағымен дүм ұясының қақпағын пенал серіппенің әсерімен ұядан шығатындай етіп басады; пеналды ашып, одан сүрткішті, тазалағышты, бұрауышты, қаққышты шығару қажет.

3) Сүмбіні алу. Сүмбінің ұшын оның басы қарауылдың негізіндегі тіректен шығатындай етіп ұңғыдан тартып, сүмбіні жоғары суырып алады.

4) Автоматтан – ұңғылық тежеуіш-компенсаторын, пулеметтен – жалын сөндіргішін бөліп алу. Бұрауышпен ұңғылық тежеуіш компенсатордың орнықтырғышы батырылады.Ұңғылық тежеуіш компенсатор қарауыл негізіндегі бұрандалы дөңестен сағат тіліне қарсы бағытта бұралып шығарылады. Ұңғылық тежеуіш компенсатор (жалын сөндіргіш) тым қатты бұралған жағдайда ұңғылық тежеуіш компенсатордың әйнегіне қойылған сүмбінің көмегімен бұрап алуға болады.

5) Ұңғы қорапшасының қақпағын бөлектеу. Сол қолмен дүмнің мойнын қамти ұстап, осы қолдың бас бармағымен қайтармалы механизмнің бағыттаушы өзегінің дөңесін басады, оң қолмен ұңғы қорабы қақпағының артқы бөлігін жоғары көтеріп қақпақшаны алады.

6) Қайтармалы механизмді бөліп алу. Автоматты (пулеметті) дүмнің мойнынан сол қолмен ұстап тұрып, оң қолмен қайтармалы механизмнің бағыттаушы өзегін оның өкшесі ұңғы қорабының бойлық ойығынан шыққанша ілгері қарай ұмсындырады; бағыттаушы өзектің артқы шетін көтеріңкіреп, қайтармалы механизмді бекітпе жақтауының арнасынан шығарады.

7) Бекітпемен қоса бекітпе жақтауын алу. Автоматты (пулеметті) сол қолмен одан әрі ұстап тұрып, оң қолмен бекітпе жақтауын артқа тірелгенше тартып, оны бекітпемен бірге көтеріңкіреп барып, ұңғы қорабынан бөлектеп алады.

8) Бекітпені бекітпе жақтауынан алу. Бекітпе жақтауын бекітпе жоғарыда болатындай етіп сол қолға алады; оң қолмен бекітпені кейін шегеріп, бекітпенің жетекші дөңесі бекітпе жақтауының фигуралы ойығынан шығатындай етіп, бекітпені алға қарай шығарып алады.

9) Ұңғылық бастырмасымен газ түтігін босатып алу. Автоматты (пулеметті) сол қолмен ұстап тұрып, оң қолмен жабдық пеналын газ түтігі тұйықталғышының шығыңқысына тік бұрышты саңылаумен кіргізеді, жапқышты өзінен тік жағдайға дейін бұрып, газ түтігін газ камерасының келте түтігінен шығарып алады.

5. Қауіпсіздік ережелерімен таныстыру

1.Бөлшектер мен механизмдерді бөлшектеу ретімен қою керек

2.Бөлшектерді абайлап ұстау керек.

3.Бір бөлшекті екіншісінің үстіне қоюға, соғуға жәнеаса көп күш жұмсауға болмайды.

4. Автоматты адамға бағыттауға болмайды.


1.Ұнғы

2.Тезеуіш компенсатор

3.Ұнғы қорабының қақпағы

4.Қайтару механизм

5.Газдық піспегі бар бекітпе жақтауы

6.Бекітпе

7.Ұнғы қапсырмасы бар газ түтігі

8.Сүмбі

9.Құндақ

10.Оқжатар

11.Керек жарақ пенал

12.Сұнгі пшақ


Видео көрсетіледі. Толық бөлшектеу


Оқушылар «Стоп кадр» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын айтады.

































Тыңдау,өз ойын айту,пікірталас

Сұрақтар.




Бірін-бірі бағалау








Өзін-өзі бағалау














Бағалау парақшалары



















































АК-74 ММГ,

Кадр лентасы, практикалық оқу жаттығу орындары


































































































































АК-74 суреті




















Видео

Сабақтың

соңы

7 минут

Практикалық жұмыс

Сабақты пысықтау.

« Көзде, дәлде, ат- жауабын тап» әдісі

  1. АК-74 автоматын бөлшектеу неше түрге бөлінеді? Қандай? (Толық және жартылай)

  2. Ұңғы дегеніміз не? (Оқтың ұшын бағыттауға арналғ

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ