Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    АБАЙ ОБЛЫСЫ, АЯГӨЗ АУДАНЫ, БИДАЙЫҚ АУЫЛЫ

    «М.ӘБЕУЛОВ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КММ






    Тақырыбы: АК-74 автоматын жартылай бөлшектеу және құрастыру





    Өткізген: АӘД мұғалімі К.М.Жаугашаров










    2022 жыл

    Бекітемін:...............................

    Қысқа мерзімді жоспар

    №11-сабақ

    Сабақтың тақырыбы: Калашников автоматын (қол пулеметін) жартылай бөлшектеу және жинақтау

    Ьөлім:

    ІV – бөлім Атыс дайындығы

    Педагогтің аты-жөні

    Жаугашаров Кемел Мейрамтаевич

    Күні:

    17.11.2022

    Сынып: 10

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Калашников автоматын (қол пулеметін) жартылай бөлшектеу және жинақтау

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    Қаруды бөлшектеу мен құрастыру реттілігін айқындайды


    Сабақ мақсаттары:


    Барлық оқушылар: Калашников автоматы және қол пулеметінің атқаратын қызметін,патронының түрлерін біледі

    Оқушылардың басым бөлігі: Калашников автоматының атқаратын қызметі, бөлшектері мен механизмдерінің атуын, Калашников автоматының (қол пулеметінің) патронының түрлері және құрылысын біледі.

    Кейбір оқушылар: Калашников автоматының атқаратын қызметі, бөлшектері мен механизмдерінің құрылысы, Калашников автоматының (қол пулеметінің) патронының түрлері және құрылысын біледі.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру

    Кезеңі

    Қызығушылықты ояту

    8 мин


    Ұйымдастыру кезеңі.

    Бөлімше командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру.

    Шаттық шеңбері. «Бірлік жібі» әдісі бойынша



    Үй жұмысын тексеру

    Тест

    1.Калашников автоматын кім шығарды?

    А.Ф.В.Токарев

    Б.М.Т.Калашников

    В.Д.М.Кочетов

    2.Калашников автоматы неге арналған?

    А.Қарсыласты қоян-қолтық шайқаста жеңіліске ұшырату.

    Б.Атқыштарды алғашқы атуға үйретуге.

    В.Қарсыластың адам күшін жоюға.

    3.Автомат алғаш рет қай жылы шықты?

    А.1947

    Б.1942

    В.1943

    4.Калашников автоматының оқжатарына патрондар сыйымдылығы.

    А.32

    Б.45

    В.30

    5.АКМ автоматының жарақталған оқжатармен қосқандағы салмағы.

    А.3,6

    Б.3,2

    В.5,8

    Тік тұру,сәлемдесу



    Бір –біріне жақсы тілек айта отырып, өрмек құрып, туды көтереді.















    Оқушылар штрихталған парақ бойынша жауап береді












    АӘТД кабинеті







    Жіп, ту









    Plickers бағдарламасы, штрихталған парақ

    Бекарыс-1

    Анель-2

    Жәнібек-3

    Темірлан-4

    Сабақтың

    ортасы

    30 минут

    Жаңа тақырыппен таныстыру.

    «Стоп кадр» әдісі арқылы бөлшектерді көрсету арқылы сабақтың тақырыбын ашу

    Алдыңғы сабақта қандай тақырып бойынша жұмыс жасалды?

    -Калашников автоматының бөлшектері туралы

    -Ал Калашников Д.Т. туралы не білесіңдер?

    Оқушылардың жауаптары

    3.Сабақтың тақырыбын және мақсатын ашу

    -Калашников автоматы жаңбыр немесе қар астында қалған кезде қандай күйде болады? Ластанады

    -Ластанған кезде не істеу керек деп ойлайсыңдар? Тазалау керек

    -ал павтоматтты тазалау үшін не істеу керек? бөлшектеу және содан кейін жинақтау

    Сонымен біз бүгін сендермен автоматты бөлшектеуге және жинақтауға үйренеміз. Бұл жердесендерге алдыңғы сабақта алған білімдерің қажет болады

    АК-74 бөлшектеу



    Толық Жартылай


    Мұғалімнің түсіндірмесі. Жартылай бөлшектеу.

    Автоматты (пулеметті) бөлшектеу толық және толық емес болуы мүмкін: толық емес бөлшектеу- автоматты (пулеметті) тазалау, майлау және тексеру үшін; толық бөлшектеу-жаңбыр мен қар астында қалғанда не жөндеу кезінде автоматты (пулеметті) қатты ластанудан тазалау үшін жүргізіледі. Автоматты (пулеметті) толық емес бөлшектеу үстел үстінде немесе таза төсеніш жайылып жүргізіледі; бөлшектер мен механизмдер бөлектенген ретімен қойылады.

    Автоматты (пулеметті) жинақтау кезінде оның бөлімдеріндегі нөмірлерді салыстыру керек; әр автоматтың (пулеметтің) ұңғы қорабындағы нөмір газ құбырындағы, бекітпе ергенегіндегі, бекітпедегі, ұңғы қорабы қақпағындағы және басқа бөліктердегі нөмірге сәйкес келуі керек.

    Автоматты (пулеметті) бөлектеу мен жинақтау аса сақтықпен ғана жүргізіледі.

    Пулеметті бөлектеу алдында оның ұңғы бөлігін солға қарата сирағымен қою керек.

    Пулеметті жинақтау соңында оны сол қолмен тік ұстап, оң қолмен оның сирақтарын аздап ажырата, ұңғыға тақап және серіппелі ілмекпен бекіту арқылы оның сирақтарын жинайды.

    Автоматты (пулеметті) толық емес бөлшектеу тәртібі:

    1). Оқжатарды бөлектеу. Автоматты (пулеметті) сол қолмен дүмінің маңдайшасынан не құндағынан ұстап, оң қолмен оқжатарды орай ұстайды, бас бармақпен бекіткішті қысып, оқжатардың төменгі жағын ілгері ұмсындырып, оны бөлектеп алады. Содан кейін оқтықта оқтың бар жоғын тексереді, бұл үшін ауыстырғыш төменге түсіріледі, оны «АВ» ( автоматты ату) немесе «ОД» (жекелей ату) жағдайына қойып, бекітпе жақтауының тұтқасы кейін жылжытылады, оқтықты тексеріп, бекіткіш жақтауы жіберіліп, шүріппені ұрыстық қайырудан (взводтан) босатады.

    2) Жабдықтар пеналын дүм ұясынан шығарып алу. Оң қолдың сұқ саусағымен дүм ұясының қақпағын пенал серіппенің әсерімен ұядан шығатындай етіп басады; пеналды ашып, одан сүрткішті, тазалағышты, бұрауышты, қаққышты шығару қажет.

    3) Сүмбіні алу. Сүмбінің ұшын оның басы қарауылдың негізіндегі тіректен шығатындай етіп ұңғыдан тартып, сүмбіні жоғары суырып алады.

    4) Автоматтан – ұңғылық тежеуіш-компенсаторын, пулеметтен – жалын сөндіргішін бөліп алу. Бұрауышпен ұңғылық тежеуіш компенсатордың орнықтырғышы батырылады.Ұңғылық тежеуіш компенсатор қарауыл негізіндегі бұрандалы дөңестен сағат тіліне қарсы бағытта бұралып шығарылады. Ұңғылық тежеуіш компенсатор (жалын сөндіргіш) тым қатты бұралған жағдайда ұңғылық тежеуіш компенсатордың әйнегіне қойылған сүмбінің көмегімен бұрап алуға болады.

    5) Ұңғы қорапшасының қақпағын бөлектеу. Сол қолмен дүмнің мойнын қамти ұстап, осы қолдың бас бармағымен қайтармалы механизмнің бағыттаушы өзегінің дөңесін басады, оң қолмен ұңғы қорабы қақпағының артқы бөлігін жоғары көтеріп қақпақшаны алады.

    6) Қайтармалы механизмді бөліп алу. Автоматты (пулеметті) дүмнің мойнынан сол қолмен ұстап тұрып, оң қолмен қайтармалы механизмнің бағыттаушы өзегін оның өкшесі ұңғы қорабының бойлық ойығынан шыққанша ілгері қарай ұмсындырады; бағыттаушы өзектің артқы шетін көтеріңкіреп, қайтармалы механизмді бекітпе жақтауының арнасынан шығарады.

    7) Бекітпемен қоса бекітпе жақтауын алу. Автоматты (пулеметті) сол қолмен одан әрі ұстап тұрып, оң қолмен бекітпе жақтауын артқа тірелгенше тартып, оны бекітпемен бірге көтеріңкіреп барып, ұңғы қорабынан бөлектеп алады.

    8) Бекітпені бекітпе жақтауынан алу. Бекітпе жақтауын бекітпе жоғарыда болатындай етіп сол қолға алады; оң қолмен бекітпені кейін шегеріп, бекітпенің жетекші дөңесі бекітпе жақтауының фигуралы ойығынан шығатындай етіп, бекітпені алға қарай шығарып алады.

    9) Ұңғылық бастырмасымен газ түтігін босатып алу. Автоматты (пулеметті) сол қолмен ұстап тұрып, оң қолмен жабдық пеналын газ түтігі тұйықталғышының шығыңқысына тік бұрышты саңылаумен кіргізеді, жапқышты өзінен тік жағдайға дейін бұрып, газ түтігін газ камерасының келте түтігінен шығарып алады.

    5. Қауіпсіздік ережелерімен таныстыру

    1.Бөлшектер мен механизмдерді бөлшектеу ретімен қою керек

    2.Бөлшектерді абайлап ұстау керек.

    3.Бір бөлшекті екіншісінің үстіне қоюға, соғуға жәнеаса көп күш жұмсауға болмайды.

    4. Автоматты адамға бағыттауға болмайды.


    1.Ұнғы

    2.Тезеуіш компенсатор

    3.Ұнғы қорабының қақпағы

    4.Қайтару механизм

    5.Газдық піспегі бар бекітпе жақтауы

    6.Бекітпе

    7.Ұнғы қапсырмасы бар газ түтігі

    8.Сүмбі

    9.Құндақ

    10.Оқжатар

    11.Керек жарақ пенал

    12.Сұнгі пшақ


    Видео көрсетіледі. Толық бөлшектеу


    Оқушылар «Стоп кадр» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын айтады.

































    Тыңдау,өз ойын айту,пікірталас

    Сұрақтар.




    Бірін-бірі бағалау








    Өзін-өзі бағалау














    Бағалау парақшалары



















































    АК-74 ММГ,

    Кадр лентасы, практикалық оқу жаттығу орындары


































































































































    АК-74 суреті




















    Видео

    Сабақтың

    соңы

    7 минут

    Практикалық жұмыс

    Сабақты пысықтау.

    « Көзде, дәлде, ат- жауабын тап» әдісі

    1. АК-74 автоматын бөлшектеу неше түрге бөлінеді? Қандай? (Толық және жартылай)

    2. Ұңғы дегеніміз не? (Оқтың ұшын бағыттауға арналғ

      Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Жаугашаров Кемел Мейрамтаевич
      17 Қараша 2022
      1453
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Калашников автоматын жартылай бөлшектеу

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Калашников автоматын жартылай бөлшектеу

      Материал туралы қысқаша түсінік
      ашық сабақ калашников автоматын жартылай бөлшектеу және құрастыру 10-сынып, Бұлшектеу екіге бөлінеді толық және жартылай. жартылай бөлшектеу 9 кезеңнен тұрады. ҚМЖ жаңартылған нұсқада жасалған
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      АБАЙ ОБЛЫСЫ, АЯГӨЗ АУДАНЫ, БИДАЙЫҚ АУЫЛЫ

      «М.ӘБЕУЛОВ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КММ






      Тақырыбы: АК-74 автоматын жартылай бөлшектеу және құрастыру





      Өткізген: АӘД мұғалімі К.М.Жаугашаров










      2022 жыл

      Бекітемін:...............................

      Қысқа мерзімді жоспар

      №11-сабақ

      Сабақтың тақырыбы: Калашников автоматын (қол пулеметін) жартылай бөлшектеу және жинақтау

      Ьөлім:

      ІV – бөлім Атыс дайындығы

      Педагогтің аты-жөні

      Жаугашаров Кемел Мейрамтаевич

      Күні:

      17.11.2022

      Сынып: 10

      Қатысушылар саны:

      Қатыспағандар саны:

      Сабақтың тақырыбы

      Калашников автоматын (қол пулеметін) жартылай бөлшектеу және жинақтау

      Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

      Қаруды бөлшектеу мен құрастыру реттілігін айқындайды


      Сабақ мақсаттары:


      Барлық оқушылар: Калашников автоматы және қол пулеметінің атқаратын қызметін,патронының түрлерін біледі

      Оқушылардың басым бөлігі: Калашников автоматының атқаратын қызметі, бөлшектері мен механизмдерінің атуын, Калашников автоматының (қол пулеметінің) патронының түрлері және құрылысын біледі.

      Кейбір оқушылар: Калашников автоматының атқаратын қызметі, бөлшектері мен механизмдерінің құрылысы, Калашников автоматының (қол пулеметінің) патронының түрлері және құрылысын біледі.

      Сабақтың барысы

      Сабақтың кезеңі/ уақыт

      Педагогтің әрекеті

      Оқушының әрекеті

      Бағалау

      Ресурстар

      Сабақтың басы

      Ұйымдастыру

      Кезеңі

      Қызығушылықты ояту

      8 мин


      Ұйымдастыру кезеңі.

      Бөлімше командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру.

      Шаттық шеңбері. «Бірлік жібі» әдісі бойынша



      Үй жұмысын тексеру

      Тест

      1.Калашников автоматын кім шығарды?

      А.Ф.В.Токарев

      Б.М.Т.Калашников

      В.Д.М.Кочетов

      2.Калашников автоматы неге арналған?

      А.Қарсыласты қоян-қолтық шайқаста жеңіліске ұшырату.

      Б.Атқыштарды алғашқы атуға үйретуге.

      В.Қарсыластың адам күшін жоюға.

      3.Автомат алғаш рет қай жылы шықты?

      А.1947

      Б.1942

      В.1943

      4.Калашников автоматының оқжатарына патрондар сыйымдылығы.

      А.32

      Б.45

      В.30

      5.АКМ автоматының жарақталған оқжатармен қосқандағы салмағы.

      А.3,6

      Б.3,2

      В.5,8

      Тік тұру,сәлемдесу



      Бір –біріне жақсы тілек айта отырып, өрмек құрып, туды көтереді.















      Оқушылар штрихталған парақ бойынша жауап береді












      АӘТД кабинеті







      Жіп, ту









      Plickers бағдарламасы, штрихталған парақ

      Бекарыс-1

      Анель-2

      Жәнібек-3

      Темірлан-4

      Сабақтың

      ортасы

      30 минут

      Жаңа тақырыппен таныстыру.

      «Стоп кадр» әдісі арқылы бөлшектерді көрсету арқылы сабақтың тақырыбын ашу

      Алдыңғы сабақта қандай тақырып бойынша жұмыс жасалды?

      -Калашников автоматының бөлшектері туралы

      -Ал Калашников Д.Т. туралы не білесіңдер?

      Оқушылардың жауаптары

      3.Сабақтың тақырыбын және мақсатын ашу

      -Калашников автоматы жаңбыр немесе қар астында қалған кезде қандай күйде болады? Ластанады

      -Ластанған кезде не істеу керек деп ойлайсыңдар? Тазалау керек

      -ал павтоматтты тазалау үшін не істеу керек? бөлшектеу және содан кейін жинақтау

      Сонымен біз бүгін сендермен автоматты бөлшектеуге және жинақтауға үйренеміз. Бұл жердесендерге алдыңғы сабақта алған білімдерің қажет болады

      АК-74 бөлшектеу



      Толық Жартылай


      Мұғалімнің түсіндірмесі. Жартылай бөлшектеу.

      Автоматты (пулеметті) бөлшектеу толық және толық емес болуы мүмкін: толық емес бөлшектеу- автоматты (пулеметті) тазалау, майлау және тексеру үшін; толық бөлшектеу-жаңбыр мен қар астында қалғанда не жөндеу кезінде автоматты (пулеметті) қатты ластанудан тазалау үшін жүргізіледі. Автоматты (пулеметті) толық емес бөлшектеу үстел үстінде немесе таза төсеніш жайылып жүргізіледі; бөлшектер мен механизмдер бөлектенген ретімен қойылады.

      Автоматты (пулеметті) жинақтау кезінде оның бөлімдеріндегі нөмірлерді салыстыру керек; әр автоматтың (пулеметтің) ұңғы қорабындағы нөмір газ құбырындағы, бекітпе ергенегіндегі, бекітпедегі, ұңғы қорабы қақпағындағы және басқа бөліктердегі нөмірге сәйкес келуі керек.

      Автоматты (пулеметті) бөлектеу мен жинақтау аса сақтықпен ғана жүргізіледі.

      Пулеметті бөлектеу алдында оның ұңғы бөлігін солға қарата сирағымен қою керек.

      Пулеметті жинақтау соңында оны сол қолмен тік ұстап, оң қолмен оның сирақтарын аздап ажырата, ұңғыға тақап және серіппелі ілмекпен бекіту арқылы оның сирақтарын жинайды.

      Автоматты (пулеметті) толық емес бөлшектеу тәртібі:

      1). Оқжатарды бөлектеу. Автоматты (пулеметті) сол қолмен дүмінің маңдайшасынан не құндағынан ұстап, оң қолмен оқжатарды орай ұстайды, бас бармақпен бекіткішті қысып, оқжатардың төменгі жағын ілгері ұмсындырып, оны бөлектеп алады. Содан кейін оқтықта оқтың бар жоғын тексереді, бұл үшін ауыстырғыш төменге түсіріледі, оны «АВ» ( автоматты ату) немесе «ОД» (жекелей ату) жағдайына қойып, бекітпе жақтауының тұтқасы кейін жылжытылады, оқтықты тексеріп, бекіткіш жақтауы жіберіліп, шүріппені ұрыстық қайырудан (взводтан) босатады.

      2) Жабдықтар пеналын дүм ұясынан шығарып алу. Оң қолдың сұқ саусағымен дүм ұясының қақпағын пенал серіппенің әсерімен ұядан шығатындай етіп басады; пеналды ашып, одан сүрткішті, тазалағышты, бұрауышты, қаққышты шығару қажет.

      3) Сүмбіні алу. Сүмбінің ұшын оның басы қарауылдың негізіндегі тіректен шығатындай етіп ұңғыдан тартып, сүмбіні жоғары суырып алады.

      4) Автоматтан – ұңғылық тежеуіш-компенсаторын, пулеметтен – жалын сөндіргішін бөліп алу. Бұрауышпен ұңғылық тежеуіш компенсатордың орнықтырғышы батырылады.Ұңғылық тежеуіш компенсатор қарауыл негізіндегі бұрандалы дөңестен сағат тіліне қарсы бағытта бұралып шығарылады. Ұңғылық тежеуіш компенсатор (жалын сөндіргіш) тым қатты бұралған жағдайда ұңғылық тежеуіш компенсатордың әйнегіне қойылған сүмбінің көмегімен бұрап алуға болады.

      5) Ұңғы қорапшасының қақпағын бөлектеу. Сол қолмен дүмнің мойнын қамти ұстап, осы қолдың бас бармағымен қайтармалы механизмнің бағыттаушы өзегінің дөңесін басады, оң қолмен ұңғы қорабы қақпағының артқы бөлігін жоғары көтеріп қақпақшаны алады.

      6) Қайтармалы механизмді бөліп алу. Автоматты (пулеметті) дүмнің мойнынан сол қолмен ұстап тұрып, оң қолмен қайтармалы механизмнің бағыттаушы өзегін оның өкшесі ұңғы қорабының бойлық ойығынан шыққанша ілгері қарай ұмсындырады; бағыттаушы өзектің артқы шетін көтеріңкіреп, қайтармалы механизмді бекітпе жақтауының арнасынан шығарады.

      7) Бекітпемен қоса бекітпе жақтауын алу. Автоматты (пулеметті) сол қолмен одан әрі ұстап тұрып, оң қолмен бекітпе жақтауын артқа тірелгенше тартып, оны бекітпемен бірге көтеріңкіреп барып, ұңғы қорабынан бөлектеп алады.

      8) Бекітпені бекітпе жақтауынан алу. Бекітпе жақтауын бекітпе жоғарыда болатындай етіп сол қолға алады; оң қолмен бекітпені кейін шегеріп, бекітпенің жетекші дөңесі бекітпе жақтауының фигуралы ойығынан шығатындай етіп, бекітпені алға қарай шығарып алады.

      9) Ұңғылық бастырмасымен газ түтігін босатып алу. Автоматты (пулеметті) сол қолмен ұстап тұрып, оң қолмен жабдық пеналын газ түтігі тұйықталғышының шығыңқысына тік бұрышты саңылаумен кіргізеді, жапқышты өзінен тік жағдайға дейін бұрып, газ түтігін газ камерасының келте түтігінен шығарып алады.

      5. Қауіпсіздік ережелерімен таныстыру

      1.Бөлшектер мен механизмдерді бөлшектеу ретімен қою керек

      2.Бөлшектерді абайлап ұстау керек.

      3.Бір бөлшекті екіншісінің үстіне қоюға, соғуға жәнеаса көп күш жұмсауға болмайды.

      4. Автоматты адамға бағыттауға болмайды.


      1.Ұнғы

      2.Тезеуіш компенсатор

      3.Ұнғы қорабының қақпағы

      4.Қайтару механизм

      5.Газдық піспегі бар бекітпе жақтауы

      6.Бекітпе

      7.Ұнғы қапсырмасы бар газ түтігі

      8.Сүмбі

      9.Құндақ

      10.Оқжатар

      11.Керек жарақ пенал

      12.Сұнгі пшақ


      Видео көрсетіледі. Толық бөлшектеу


      Оқушылар «Стоп кадр» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын айтады.

































      Тыңдау,өз ойын айту,пікірталас

      Сұрақтар.




      Бірін-бірі бағалау








      Өзін-өзі бағалау














      Бағалау парақшалары



















































      АК-74 ММГ,

      Кадр лентасы, практикалық оқу жаттығу орындары


































































































































      АК-74 суреті




















      Видео

      Сабақтың

      соңы

      7 минут

      Практикалық жұмыс

      Сабақты пысықтау.

      « Көзде, дәлде, ат- жауабын тап» әдісі

      1. АК-74 автоматын бөлшектеу неше түрге бөлінеді? Қандай? (Толық және жартылай)

      2. Ұңғы дегеніміз не? (Оқтың ұшын бағыттауға арналғ

        Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Алғашқы әскери дайындық Ашық сабақ 10 сынып
        17.11.2022
        1453
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Жаугашаров Кемел Мейрамтаевич
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации