Материалдар / КАЛЬЦИЙ ЖӘНЕ МАГНИЙ ТАҚЫРЫБЫН ДАМЫТА ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫМЕН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

КАЛЬЦИЙ ЖӘНЕ МАГНИЙ ТАҚЫРЫБЫН ДАМЫТА ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫМЕН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ

Материал туралы қысқаша түсінік
В этой статье предусмотрено на тему: «Обучение новой технологии и из них развитие технологии». Также были раскрыты основные проблемы и возможности развития технологии и их эффективность в обучениях новой технологий об элементах кальция, магния в обучениях развития технологии.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2018
341
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ӘОЖ 54:372.8


КАЛЬЦИЙ ЖӘНЕ МАГНИЙ ТАҚЫРЫБЫН ДАМЫТА ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫМЕН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ


Тулегенова Ақбөпе Балғабайқызы


Азаматтық қорғаныс жоғары көпсалалы колледжі, Көкшетау қаласы


Резюме


В этой статье предусмотрено на тему: «Обучение новой технологии и из них развитие технологии».

Также были раскрыты основные проблемы и возможности развития технологии и их эффективность в обучениях новой технологий об элементах кальция, магния в обучениях развития технологии.

Summary


In this article provide by theme: “Learn of new technology that is to developing technology”.

So was opened basically problems and features, important to developing technology, their effective new technology about elements calcium, and magnums by the developing technology.


Оқытудың, тәрбиелеудің мазмұнын қоғам дамуының қарышты қадамына сәйкестендіріп, оны шырқау биіктерге көтеруге бағытталған тың әдіс - тәсілдер жасалуда. Нәтижесінде тұтас педагогикалық үрдістер өзгертіліп, білім берудің тиісті деп табылған жаңа технологиялары дүниеге келуде. Оқыту барысында жаңа технологиялық әдістерді пайдалану шәкірттердің ойлана білу қабілеттерін дамытады, олардың білім сапасын жақсартады, ой өрісін кеңейтеді, есте сақтау қабілеттерін өсіреді. Оқыту мен дамыту әдістерінің екеуі де жеке тұлғаның қалыптасуына үлкен ықпал ететін маңызды айғақтар болып саналады. Дамыта оқытуда оқушының ойлау, ізденушілік, зерттеушілік қабілеттері артып, талдау арқылы белгілі бір шешімге келуге, оны дәлелдей білуге, оқушының өз ой-пікірін айтуға мүмкіндік беріледі.

Мектеп оқушыларының танымдық қызығушылығын дамытудың негізгі факторы олардың білімі мен дағдыларының  дәрежесі ғана емес, сонымен бірге, баланың маңызды психикалық қызметтерін, ақыл - ой жұмысының тәсілдерін қалыптастыруға мүмкіндік беретін оқу үрдісін жолға қою керектігі саналады. Оқушының шығармашылық қабілеті де оның ойлау мен тәжірибелік әрекеттері арқылы ғана дамиды. Ойлауға үйрететін сабақтарды дамыта оқыту сабақтары деп білеміз.

Дамыта  оқытуды ұйымдастыру, балаға ақыл - ой әрекетін меңгеруге жағдай жасау деп қарастыру керек. Дамыта оқыту сабақтағы ерекше ахуал, мұғалім мен оқушы арасындағы ерекше қарым - қатынас. Мұғалім бұл жағдайда дайын білімді түсіндіріп қоюшы, бағалаушы емес, танымдық іс-әрекетті ұйымдастыратын ұжымдық істердің ұйытқысы. Тек осындай оқыту ғана баланың ақыл - ойының көзін ашып, шығармашылығын дамытады.

«Дамыта оқыту» деген термин психология ғылымының қойнауында туып, баланың дамуын қарастырған (Ж. Пиаже), ойлаудың әртүрлі деңгейін, типтерін (Л.В.Выготский, А.Н.Леонтьев, С.Л.Рубинштейн) және басқа да психиканың қызметін зерттеген (Б.Г.Ананьев, Г.С.Костюк, А.А.Люблинская, Н.А.Менчинская) және т.б. іс - әрекет ілімінің психологиясын жасаған (А.Н.Леонтьев, П.Я.Гальперин) еңбектерінде жан - жақты талданды. Нәтижеде дамыта оқыту мәселесіне арналған екі іргелі эксперимент жасалып, оның бірін Д.Б. Эльконин, В.В.Давыдов, ал екіншісін Л.В.Занков басқарады.

Кейінгі жылдары дамыта оқыту психология мен педагогика ғылымдарының келелі мәселесіне айналды. Жүйенің авторлары «дамыта оқыту деп – оқыту мақсаты, міндеттері, әдіс - тәсілдері баланың даму заңдылықтарына сәйкестендірілген оқытуды» атайды. Оқыту арқылы баланың психикасында жаңа құрылымдар пайда болуы, яғни жаңа сапалық өзгерістер болуы тиіс деп есептейді. Жүйенің басты мақсаттарының бірі – баланы оқыта отырып жалпы дамыту, оның еркіндігін қалыптастыру, өз бетінше ізденуге, шешім қабылдауға дағдыландыру, жекелік қасиеттерін ескеру, басшылыққа алу, әрі қарай ұшқырлау, тұлғалыққа бағыттау.

Дамыта оқыту – дәстүрлі оқытуға соңғы уақыттарға дейін балама жүйе деп қарастырылды. Оның нәтижесінде әр оқушы өзін - өзі өзгертуші субъект дәрежесіне көтерілуі көзделіп, соған оқыту барысында лайықты жағдайлар жасау үлкен нәтиже берді.

Дамыта оқытуда баланың ізденушілік – ойлау әрекетін ұйымдастыру басты назарда ұсталады. Ол үшін бала өзінің бұған дейінгі білетін амалдарының, тәсілдерінің жаңа мәселені шешуге жеткіліксіз екенін сезетіндей жағдайға түсуі керек. Содан барып оның білім алуға деген ынта-ықыласы артады, білім алуға әрекеттенеді. Сабақ мұндай жағдайда төмендегідей 3 құрамдас бөліктерден тұратын болады:

1. Оқу мақсаттарының қойылуы.

2. Оны шешудің жолын бірлесе қарастыру.

3. Шешімнің дұрыстығын дәлелдеу.

Дамыта оқыту жүйесінде оқушылардың ойларын жетілдірудің маңызы зор.

Біріншіден – дамыта оқытуда білім даяр күйінде берілмейді, оған оқушы өз оқу әрекеті арқылы қол жеткізеді. Сабақтың алғашқы ізденіс кезеңінде жаңа ақпарат жайлы не білетіндіктерін ортаға салып, мәселені өз беттерінше шешуге талпынады. Сөйтіп олар осы мәселе туралы өз білімдерінің жеткіліксіз, таяз екенін сезіну арқылы сабаққа деген қызығушылықтары оянады, ішкі түрткілері пайда болады.

Екіншіден - дамыта оқытуда оқушы жоғары қиындықтағы мәселелерді шеше отырып өзінің санасының саңылауларын ашады. Әр оқушының өзінің деңгейіне дейін дамуға қол жеткізе алады. «Жақсы оқушы», «Жаман оқушы» ұғымының болмауы, балаларды танымдық әрекеттерге ұмтылдырады, құштарлығын арттырады.

Үшіншіден – оқушының жеке басын дамытатын басты құрал – ол өзінің әрекеті. Сол себепті дамыта оқытудағы оқыту әдістері оқушыны белсенді жұмыс жағдайына қоя отырып, мәселелерді, қайшылықтарды шешу мақсатын қояды.

Төртіншіден – дамыта оқыту жүйесінің нәтижелі болуы оқушы мен мұғалімнің арасындағы жаңаша қарым - қатынасы арқасында ғана өз жемісін береді. Сол себепті дәстүрлі жүйедегі әміршілдік стиль бұл жерде тиімсіз, оқушы – «орындаушы», «мұғалімнің тасасындағы» объект емес. Ол өз пікірін ашық айта, ойын дәлелдей, дәйектей алатын, сонымен қатар басқаның да ойын тыңдап, көзқарасын құрметтей білуге үйрететін жаңа сападағы оқыту.

Дамыта оқыту технологиясының нәтижелері:

1. түрлі әдістерді пайдалану сабақтың нақты мәнін терең ашуға көмектеседі;

2. оқушылардың барлығын сабаққа қатыстыруға мүмкіндік туады;

3. олардың әрқайсысының деңгейін анықтауға болады;

4. оқушылардың көбін бағалауға мүмкіндік бар;

5. оқушыларды ізденіске баулып, өз бетімен жұмыс істеуге үйретеді;

6. оқушылардың қабілеттері, сөз саптау еркіндігі, ұйымшылдығы,

шығармашылық белсенділігі артады;

7. жеке тұлғалық сипатын дамытуға, шығармашылығын шыңдауға, өзіне деген

кәсіби сенімін қалыптастырады.

Дамыта оқыту жүйесіндегі сабақтардың типологиясы:

   Оқу міндетін қою сабағы

   модельдеу сабағы

   түсінікті нақтылау сабағы

   нақтылау сабағы

   бағалау сабағы

Дамыта оқыту белгілері:

1.  Педагогикадағы түсіндірмелі - көрнекі әдісі алмастырады. Бұл әдіс тұлға дамуымен тығыз байланыста.

2.  Дамытудың барлық заңдылықтарын ескереді, жеке бастың өзіндік деңгейі мен ерекшелігіне сәйкестендіріледі.

3.  Балаға іс – әрекеттің толыққанды субъектісі болып табылады.

4.  Балаға қоршаған ортамен өзара қатынасқа түсетін дербес субъект рөлі беріледі.

5. Тұлғаның барлық қасиетін тұтас дамытуға негізделген榔⹒஍⮘້洷䒹蟺椪北ヾⓚᇱ୒ᤝ锅瓈俨㺭媢艟☾왔䕦鈜贮㶱뉂绚몒鷿椱䆃礢㬄伱퓒网ダ䇜絲귰컜箤鰸紊�醳칙梏儋Ϛ鷺⻆▼竾駜䃹㋭ઽﻹ쨶�駒쩖艒쥸딣꘹땻솻䏗泱嫟㼯⬼䘨❹ꂨ占☘걔戽쒃纇߄둍₝쩍醄량㚲䁪ꏇ㭹틿橪ţヷ亍㘫摌䑉壝蜴㜄ꃍ暉탤冿濤眂꫱ꪮ䳺럴佟쨱�ퟋ읷ᠬ꣟け턒諾䡘脸ᇰ뛪鯿�⿻輆䨠笚儍햯삠솧쩹턚두썿䎘୐﫜㾜㟮鲯㲗頎豣ꀾ߰䭋摒譽먹쬋琥㽥턽⟾浢㯛狐塑㠦�꼅�⽰쉒凣㮣ᎁꢔ煪㏾鯃⌆析힞墡簕뺔䀏丞폌刳审᝴ᝦ�넵㠅⃉䐃ロ뤿뺨牺䜫휐㼾짇랟㍡챣鰯釬蔖졡䡍礛僣ꁦ⤠�㌹ɐϧ竵흓ᓜ槄疶券詰䪙죀囁蝡䒎爟᝚뉤崄歮›⋆퓃㧌猨䅎갂喙퇢花�❌�Ô⾀�륁승稭뗫씖ପ瘬찬蓿덃мﬕ轍�묄Ⓛ﯍똯捿罹唪탾ꆐ嚣ਁޫਐ៵愵உ┳숳雇杶ꊨ踤꾥睁佺핆鶉嬼蟯襴簏툗㋐�薵ꏤテ冉꽩蹾곦졛≁㹸ந贯�溸鼑톇㧭岡勛㡒櫅ᏺŀ쓠⎖ꐬ⍂哽縦뛫鞼泭㸪ꅵ羁ꀌ뭵椉⍡춀搕푯�㵩韟靕볰豇锰耉ᇈ啐샶釩女帙宨糐ꍑ갾═쿱뢚䡣뷎⶟槥뗠�嘦졂毋嵷ꃳ틸⳧�靖돠齻㴅嬥枙쎀で↢㺕폿弞쵋䳞߈䱝�궞쳗毒絀㱩둹�㍙筕覿瓈藲苆뛷孆칿쓤�䍁譌聟�䱥犴큽虗綢檅놔玥ꌦ穔Ձ쯒숵蓏풊ﺩఅ鶺ᷕ肅溂좜憧굳贜⤩㨯ᤷߖ晵㞑毀鷓﹗䅅浚Ҽ�办牊π뷚婪摅㺩䲛땧臖�柮쪾嵬鴰䞟ჟ≨ೠﺧۆ꒲漢ラ�꿺⒴繣픛势ᐛ⨭ᠮᬰ肭廗켨㚽⚾깆뷽㞁㨃낖凐餫恕﹟㣺�芗态髬鿝ᩧ᧻缍놰嘑냄胓꓏줾왭扬귄萛钪겢븡娯픜蜩擭싦珉姀᫠途䭡甗ࢭꠡ⵰㫿憣褚咾뱹䩋缾阔㓷项纁҂˷鋮㌕㿖쾷讨䊦쥩嵎曨쐭墵티귇詒珍㹝胰ᇄ6웳켵鿯騆퀹퇒쇮鲓仦旈쩇猞띴齖㟏馫竫䗙安䉧睫뜻鷌薤㶸蚧틤鵉젳蹆ﲩ�苿窢�Դ悱⅁ᅭ脸疇䓑쬆曧䙿⏷铳竟磫᳐˼ꟼ迖哜䰮錨銃䟋ꋕ춁娊㊆酯黃혪黴绝湧ㆿ奔食갬喀鷝ࡑ潧殚䢇㊰㹐ᡥꔊ錻諏寜る쾫횔馟㩱䲖㒑郩暱덁ꋴ칿㷢✏䞏녟Ÿ꡵᭳☹ܿ䢣僻옣ﬦꛗ)ꊇ븪쟆격쓭褣湫◅ꈷ鞏㓗齘䕻喅鮄䂖갯앓쬫湉䘅੕몐⚍톎夑∱䄪䙎텩⼸梙鲉兛ӀЂ좤啫ꣷ㹂͑⛷쌧獯�쬯롵堃넀좢轀폻奔혭퀁蕴⿏ۯ厉扖濼鼌次禴멕럟潙�雛釡潍䭶쾕汣頸ꏮ磏䰉屌놾⨅룍䈥谟帝꽻胢꠼ᜲၗ锲狚ん뮮鐏㓯파ꪾᜅެ㿎㢍饬拧镋썰껥趓覅륤氬鰚卡ꏧ䃨嵧玍雇噯ָﺶ⑔⨐ż୳΂踉鼨氿ꝷ⎦㘲딚ʞ諺爜浆绕慝鋱⮡偾⢽�ꚻꢷ勽쩠辻彚魏췝쥫뽘訪♪꯽犛�恖쉧盼謙柋䔙侥봿溽흭艽ˆ䙖♥㪤舛ꄎ즃魝笙㿽㭯좬剖�贾㜨燨轹䅛跌ⴴ�輦�洼䇏櫛꽪㎐莕ध�ꜿᗸ櫒㽠䖺鰞᧼᮫J乨좠겇閪⑑腐哎咘펃提坠棶顂履몛켑轻偔¶t謙嚬씎謣陫禜⌶皇炵뚪쌾샂偵캟紌❾�䍷芼쩻꿗밵쐝㮠⁰締敽낵하ɼ㴡뒑⭼弽뀐뭦謑诺熚쭧�蓾蝦墲䒰엜퐒欬輝콜䵀벘䧀쌞ゥ㘠䏶᫂抧λܶʧ眀㦔篴㹎뷊쫤핔曀쵛搋靟鴚냦钽쎣맆쟓㍅㝵ʗ햁ゆ粒⒒䠏➣讣稬䆂ꐴ೻�冟ꎒ뜪肔炅眾⩠ᅣ潖潖髊哦⍁穨䲔쉗쑔ꭃ�▶쓈澆䩊뗄닣飯駛�誗뭶⩄福斏鏬䉍Œ湕䞈⇝逌멉�㇧맗洸潯⩥◪騯抠၃�調볇빶쑍榶蓯샨靪㸹쬹繎劐뼋쾥廊�飠챕풇숼鈨廩빱簳獱턁鳃 刑뽸䶴옃鮭죤쏎퐀蕧쥢᏶ُͿ紅㻉㧮츘앱胞뫶麟䩋䰆䜭﫹⩪렛⤥㙵�㘊䠨㍤勏↢㌡䗸䩞䗃ㅅ�ヴ諟苡眳ᠬ뙌蚯䘝䄵䶧錉ƙ䐈瞢ሺⵏ耿⹈顕쇹﹣뿠乎翏ﰁﮉﴀ㩣쎚쑺ťንࡔﱪ뤊뉤�里褳蓻�秅䜟憇ォ榫獩㜾㔦栅㗣䜈�葌馞寸⎩鷍㾴㋞㜦�䮭Ӟ竀�丵璔盒㊫暬᜻䲗蘉ۧ询犖떠ꃡ㦯噬詍쁐鍙匄瀺ᇙ�穝㣍㊁佉䞌㼐깕릆忀뾻첨ㆠ꠵諱柗ٱﺶ䔮끯㱷怵�뱶說ꡙꢹᝆ璨涭囅겱㱏宪䑯橖㚉砬�弚톃�ﯴ勭殉䴫藺粦踓ꜭ½Ǝ䎷㳭귙欓끞볫ꢏ�컪褊涹ꉄ㼗蹢硺厯蘻䀳撲泥뤉퉽�涒맣霍扽㣴첦瓄Ѩᅘ�熛↬裡�溾炰鰓궋힏ꀂ䙜즼픪겜솑㔺棡콡駸⎄采┣재슍♋窾⹒墩獤႔ᡟ偫쪷˦撖㐧脘옰￰◂➒╠嗆巢鸢珓퐹ᱠघヽ潓麌䡖ꃋ춃쳩姌륃꒬딫詃�헼ஷ晇�ꐇ竽Ԥ姴收성迓퇥憩�喪隥Κퟣ�㚁埈䉺댷힩熠㴎赚剋㸒豂蔃뽀�準൭窞펃딩囧殨㼱뮨ཧ廬굺暈⩟燔藀⥃⿗됢柗ಓ�⡨�䫡㾱碃䝰臸匵뙧轅⬺뒻㪮꜠�뺬돵ڿ舘︜墢쬾鼈』棕꺎쌨☖䁩奭豴怾伕訡쓳籣�읣찭㉻ǹ�⦩踘訨ג⾦쏀ⱖꚌ�ᄾ胥뒛伒⁌챲顐譙㟟죅叕灑葭阌≚᷽䠶裆膆할韽챠鉤柧」﹔ꈔ쿯璯⃜䘠ΰ蛑퀲涸줲홉�㥂漡컠耤ɸ¤宦酖᝹墵쭎謝ꀣ䴢蕢鼬㕲佳䙊툜ᆦ跹喝ឧᅽ臯뛆�瘠奿㨭懐⭀詥絾䯺켋执䦜濭悘ɭ嵳⛘몵἗ᙦ黇〟à葎�䎗녲薒䥟霎謇郖鑷�ʯራ录윐ᄊ쪁枓蕐ܔ១�뜜媙凼Ⴏ⬴纼猨␋㚽拥灀ㅱ埞�픦銛曌ꒂ虚ᒤ낶갡틧㆙珻盥摬몘䶾냷힜헅?싄⳽靿뫿臺鶕쉛騺␩뜌藛〲奠猚⟹ꀐ도뻡ଫ❬㪆⴨ꍖ꥙綧氠晞똝㛿䗎荪귗炨⟯ԫ䄅�쓀䯨렡黴跱裱鲑㢺軨⬉ṽ�꠲娓店䉑떇돩皲胣⛚뺪껉养䚌㊜렂䎫蓊濞옕㱋맗㾨휐탳츳◳矝䵦䪺⩄拕驱驉쐇잋庇⓽揄㊆詰⃎甬龜갨杙뻼ɰ䥻敪燊☩䌵黆�⃶ソ픃끳䦗⦈볈䔒基㤗쯯䕚鿍ᥬﶀ钢捂婐駊碨㡭奖徜낢⁼�꾏寜䟔瑴귷靕蘿껁딱泺�낀䋎鱘濑鰏✎㔜맽⚮쉮䜁䜪ŧ쟫禔帋餞ᙜ�㲳䝉ԥ﹦攴捺䝯맖㙔劕䤦㍈炓鬣㒀괤⏘푙㜑匰銹䣭猟๵ಯض帶㦋푢涄⩤様䓩菌検匬ꆡ㑽⁔ᇾགᧄ锇炩侗㻝媢般♅왐䅺鉭贌㶺눵竊븈鵧椳䇦級㬕佊퓗罒ゾ䕑絑귝쪼羺鱂絴�醳칝梌唛ϖ饁⻂▽窎馪䃹㚎ᡥ᧢ોﺊ츯�駒쫰蘗쵹녂꘽딉섐䟌沆嫞㿇⮫䈽➢ꃎ꨾卬☘曟쀖绹܉됳⓵쨳釾럃㛇䁩ꍘ㬟툤滻ŕな仿㈸怮䒼峀蜴㝵ꃍ暃퓷ᷓ喨澒眉ꪎꪰ䣪돤伡쫨�ퟀ읺ᠨ꣔㐗톿郞䱊藁ᆭ뛪鮆�⾙謖䨨笛啮통샀솥쩶텤됭썿䏹୒磌㿵㎎鳓㲃鱈衧ꐣݩ䭎摘謃뺺쿌瀲㽎텚⏥浮㯚狛堮㣶�ꮓ�⿓숩凡㾷ጪꡤ焝㞸鿩✠掊ퟩ堼簟뺗䁱䩨퟼㋚䷴㘶㙄瀃拉쪪䈬❜維갶螎쇝椤껅�ʼn肍遛뙀눡�ǧ헦㼇�痎䶨䬭囮c톘똝侎랤ꃉ摡깽ⴝⴧ欢鱩鲄稛憷ꪺꨖ鶅鐦�姍�묶촍눇늖䵕픂�㥻븦衷銅坸ꌫ잶岼㰷혯꛹㯞�䧷≗웮�鬏궻겹윛곿퀊濙ퟆ欗ᴶ⹺圙㍭쥖쒀蔚븤ﳵ⧳㎳䛔穅ⅲ쯆℩䊂Ұ䗽嶛㠢▛巘䦲砆ױ所㛨앿甂弯䆦쒥큽梠䧋阏쏷疶ニ㭯䯲⺰Ɏ飣垛묽㬑쎖㞖䉊롿덄㷏㷥않엸DžᾺ곓숭尕厉⎍難쀓넪徸嶸䛘帛忨̶㼈粩ﱭᩂ㐣뉡㞶賢蠢踡佦䪚萮䒁㣧Ȇԁ빅Ⓕ殌哷盅蹰鳇﹌氻졦숀찟뙤䬪揃娒竀욫ꎹ啟磢뫞㍔㐷㋏살芴겒乾适ꅙ㧖減郋⣃⇄不柉갷氆㭸鴨贬ギ᫣햧퓬ꊃ꥞寅䲪䰀댍ⱀ␊ẞ늎높ዑ镥⨈뒧呶汥멭벘㺹еꙊ꽫흔鐒浩豢軇᥯鮲Ⱙ�ꈜ韣ﰕ◧驄콖똄�ꉁ貥敂삵ば㤢㧛脔蕆⸳⇻귦额虶ힿ欉ⶕ꡵�芨㴔萳䤪阾됻㡚鷇遡䠷㾶盢�ۡ埜걕辩�瘭≊爟儎噯㰑䒰Ψᐄᒺ鰚쑪釵閙젆㛡溩嵠덍孉䀹컍龎⥠꾕纱亖笠깪漴쀪㶭녻顨泯燿篿⺖쟢餤繖턍鬅Ḱᙞ壜뚉苾恢蛞畦燋ˠ㬾ネ涏띍醳▯䦓뇨㋜롃趋蔠욎캡梕痻䎃衊캢밒ଖૼ坥鲅᫷ƍݮ♡ꪄ虵귥苻줄撯䝌攅踡⥲뾺祍å⢧쌋穱敭䛓敃쁾ᅆ훎ꑹ䪝찿匍絪蜉躋鑗霏䞉့̟敷霌苺评烐裐ඉ꨾뀼䲻먗⺳ዲ◍⟙ቴ།ษֵ謓蚦ಜ⥺�먆㉆֬鋣綃讴ꋔ柽퓮괯膯ۄ琟鍐謯᧬맭㸧☭訮婱杪㇌샆䂮䖀锜퀬囏ᓗ꨹儬韎浃쏯⯶㿊큻违⫟雫ᑥŠ橕黒[�ⷸ촺馠픚蕗䈅짼띍⒠짅⬴蚹㨛膼뚼鋮掲晵�ᥕ⟂櫀訶踓ӕȣݚ൒反奎쑽�⼵꤄ꗞ췚龧猺뺐쫎䭺䎥똻�ﹻ磜룋䎒鸉墴酪쵇覜堼껽㗫턺奵렚ꕠ⋈캌⨨浙䱈⫀ᒯᏞ⠙⳵・뫩퓣䧑㈗媚ᴪⓏ�妇歞訠鑉愌蹖∋ꅤ藟᫮绷辖ꅂ앨窱嗾런끍쒽㚟蜿鴛Ẁᗏ窞澠껺❻鍖性�ٽꂌ麌덶퉗垼䞛㱟쬡폙䮉猟ᇄẙ⨜ሻ䷁쿓忖⶿ǚ蚟瀓균飗㊤쯞䌶督煏꽋伥犄㜹厎戮䴋쌑饆䧪肵괈挾᷋㰇欍﯍ࡷﵿ΅⾕᫒賁�킀₃惹騲檰硦齹쨃べ噩捎岨쩘Ȳ瑗뻛팱䂊팠ꂼ⒤ปṌᘺ䕔⇷䊙巻㯉鼴绝벙Ǫ䦘뀯◦҆ꡊ䶈섖郠铬�慚�㱺Г銋紐⯍尴❭抧쿂盜⥪鼘�㕤풢⸍㫷鮌錠窶煯턖ʢ릹飬弚큩벦쬏뿉絽ꏁ侀習恊뗵꼎凉蠵⿓ꎠ桪튣씿犠ꎖ왘闶黣�캎઎ꥍᤔ夗或핇중ꦉ霁萂̺緮쏂윧옼╤Ë�樇鳺顖환멷晘嬚ᐲ狼庂仰ᓮ䅡뫅ㆻ䕆㝐╲핁ꚚᏓ뾴굎㨪羁严풕⫔딞䵚ə㺋⃬㊒㡮谒ヨ眚簁噢曂ꐲ꜔攨阀䛣믲뒥폡嶶纴⿲霵쩡恙벦㏡㶲喧뿇먁檫礼睱瑛毁骓㾒鉄陬䚘哑霃禠鳦츂뉢ュ솣榞⎗锴縫냺莯맡킱䍫쥄䁋쀺쓿됻뭣佤⍕燀쭘삊㊲曀஖꛹猐䚫簱ߛ䬙ヰ᥈֞歈钀⴬唻括䳁鵼뱹歩蟲彺휝䈖ͱ쫗鱫婜䭽Ỏϭꭑ␰쿫쥇槫�뤧裰㫅捹⏾�놂팳Ꙁࢗ䉈穒嬀榯탨㡳앝뻒䧳켈넏鄴㊾녴塞仰卝띴퓴좀당糩쭲汾孡抙糺⏫ᅁ煮顟鵮饻⤿廏钯⮠㈁�凳瑏䊎㆝�窙㢿⊇於輼䧹灶蕷鏘쏶ⰺꮚ둉ꦍ࢘㸅⪢︡五랣笁�꽯겎Ú磅嚲ꂗ묠归ဴ천㼫ᠯᤰⶦ玟쯋ハ궗޺ᥒ龝曱炰䱷涜쭹褘㡎伡袴⼵ڂ㱙툚ᗑⓩⅱ䌖㔋�諾륍籃ԁ㺍헟倸ꑲ궃熾䀛눘斅ꛂ⦊牨愩滋䉙穽鑨쯉⋤ᄉ鎷〰孠۠䀿㵎锜ٸ㠤霆샀䴠䎭별뀑Ō슗⏻曛뒫曩㭝戊쳿烮룋̀鑤刮㍐寱롍䥋ퟙ펹燴忪⵭췥�䏆숵슄둩琨璅╄侓齅ㅅ憺꣆⚅열ꁷ됷㊬뿇䴱羨✠顶駌輎輕鶸轴ꌾ㒘㼫㤘쀤㙜䔼⍟正蝫எ⫋⹠㠗꿆裏傉믟颹褵卡雸廒╤ᤒጸⶒ⮛軶㋚熹䘽腦⮶쵑믕쑥볕⑈왽㴻鮮ꋱ쒳랶趔�頠锂伇놛䕤⇸怺ꃗ賂⪊쩂뀘�哵賣亢綿犔胻ۍ㍠雏즶ꯆꆨ㠫렣耈­䰉鬒빑五옠蕦칠튛鞞玽ﻞ㶤敦뒝鄁㱈鰈듬䨝輿飼�븚얶뙉촏냹脄ⅇ肌掆坟ع嬺㸘熟᝕꣪�흗턧蓓쫅信孟꫰ᠣ䩗콏䅊驀庈䩩栰ᆘℌ䫙햻滧廂楜ݥ″⟚鯚宋畲䗶傈⤱ު쾁㘕췄代줜䣸鰁㑸쌈䖹腚璸安昤禯⌂䁸ⳬ杴襾䕴쨰睥湲炖땠싈펬㘘磨哯뇼黒閘벉灠案↊಴୺Ϲᕇ믪뇟嚲웒⤠埝䮵μ샒溤놔鿰뼿㵕㡰赕�냁뉐鴈묂㳲랃�乁꾄縳㳏ꂱ⾢衔뺽쵭䭼뙩쭮턷翬ꋦ⭌ᇻ�稬閪퐅멌ꃛ敀ᆦ斳刾﫬邶䡉跼ɣ⻕鳗績潜͊烷饒�양ᔳᳰ밨叧줡禨婖婪乧㡷侀伏蕛慩䨖�ˮ莝ꂹ飭涸ڀ襸⥚矕Ⅾ톀苝呌쭑眩ҝ젷䘺暇섯茡ꄝ⛖竊ꎟ滉㿚㉅ꈶԊ天覈䯋蜿䷪赪糱뤺쳝⬸뗇ꅠ憆鷅䬝凅八䍪縀㗋⪇뙗灱转㋦弑ॣル벺칇뙋嵗欠셤創寙᝺Ꙫꭌᜍ�뗌㣞⁍䑹ヨ륁뻞爝䏢휛㼨쥯랂㝶절鱑醙薰젖䠵絼哾ꀛ⥚�㎙مΊ绠팲ᓂ㳓궔浿疵⵵앨券軇䪕첢囎蟼䒅牨뙰夞欜⃉⋉퓅㧅猨䖇겢喝￰톖花�⌃�ß⯶�봣싎稸뇰섍ଢ଼瘯챝蒆덁$セ謢�뮁Ⓗᆭ똮朝閭啁킏ਁߐฃ៶嬆᳦慂஋╅옫銬林蹟꿒猠䬙핋鶋孊蟦襵籽홭㋐�薵ꏮ￸冉ꬋ᳋죳∫㨎࿛襜�溕鼻톏㥃岠劫㡛櫅᏾İ쓠⎆ꐬ✨傉稢뉡鏅條㨮뽟椔⍩직怚큣�㤓鎊錣볢裰醡萞儦쓻ᳩ間婯徲磙ꜧᎳꢽ⅋쾶뱂䰿맇⧸淺놂�刀챚濄备ꑌ훨Ⳋ�︟뜾鬨㥺彅挕怜쟵㓆◝㺇힝孽줽䣐α䠱�ꦎᰚ죇澡絀㢿뀠�㜢習趢烀膨蚵늌弾칿샸�䝵轄葼�䱥皪퓆舼秀滦놔瞻ĩ쾹옮胟탪ﺭೕ胳满첁憢궘贈⥄㸵ᴢϏ抌㟥殣鷓卑䆜浟ҽ�劃發π릻婪摈㩐律䢎녽藃�掘캣嵬饒䍦ᓂ♖鉶˛ﻻຟﮈ�ꮘ⃖穳텻劥ည⨣ᠥ㸓祈肽婗켲ﲀ᫷㊤⛕깁붊㎔⦴㹴뒖営馻恂﫽㳭�蚄搔黼鮼ḇᶘ缍딋刁듒蓆ꂭ최숛晷ꦲ聭邷겢멂帻텷草悎싦矜嶠᫯鑯佒煻겚⥭㻮慊褘咹뱸䨹阃㑤鳂绲҂ʅ陸㝓㿾쮅辕䛴췪夸䛛쐭岫홋﫩踹矖㩍蒐쉰쬤鿯騆킖퇄엥啕颏䪆敧쨼珷띷魃劉㏋鷙竼䅟官䛹獻댢馧膹㶸花훴駊찣訮�轿蛤纛�Ը撯╜ᅭ薻熗䃁콤扨䈞➁郮纩磫囹抒໐ڝ迂僉䱐鎗銅䏟ꊽ쵚幩㚓酯麠홖髡纩渐ㄩ響颲꠽喀鵾࠹權澫䲞㛆㩣ꄗ霯軚徾㓫쯝횔鷷㹤䣾ヲ铽拇덍ꋴ컜㷪⌛䟩땊ҋᬘ≘園̬䳃倠옦גּҸꊂ빔잸겭쓦襖渙◎ꉃ韼テ齘䕩冘鮆䂓얪쬫測䉞੸멁⛱퇴夙⊙䔿䋵턖⼻梐鳻儠ӁЉ쳞商겖ݗ∋읎睿�켡볆尓딛ꅳ첾轀ퟥꋝ崷홄큺腯⮹賵ꌫ˻垜晋殟鼌潗綸멓덈欫�鋜间欯伀쮈桶頸꟯粯괝䡫塀뗇⨅볝䘰衽ế蒊걁ጯ鄨皱ゾ뿆速わ흮꺿ጯό㯍㲂鵸曽酞윐覉見륤汁鰚匉ꏵ䂇嵺玍鋗则Ƈ葻諾⁐⺓緱լ༎ރ訳鼂汍ꍬ⍱㙊떱ʗ軦牡涢纣懋鋱⯚偶⢹�勹쩣迊弫鬶춦즰뽔踺⛉犒�怤숐盚譩枱䔔俗봿溵흠苮۝䚆⛀㪧짳鬯笒㾍㼄쳍剐�赈㜨熪轳䅐觗⤡�隣�浀䇏溳㍽茆ड़�ꜷᗸ櫖㽢䗀頄ᶗἵ丶좠겇锍␭脯哀咑펔枲圑梆頴屨몐쭺謚偀Tv譾労얠輽阖禑✫盲炵닁읜쁂倞컹祮⟠�䌏蚩련삧㮮⁶綟旖뒦픬ؗꢭ቗㤽낁⬌張끠뭢譪讅疊쿨�蓴蝸墷䓖쇏푲次輔콙䤣뢠䷗읶ウ㈲䝅᪰扈ΰ݂ʤ睴㦖篩㩟붶쩰픥拝쵟摦霢饬냡選유릯쏇㌼㞤ʓ행も糾₢䠌➣迓縤䇶ꑅࣦ�儹ꎗ뜪职璕眿⹵潺潑髇僿❝繳䢄싃쑐ꭓ�ↂ쓅毫䩏뗋닦飯馡�誒묍⹤福斈鏤䋪ġ湚䟷⇜鑧﹤㜏빙�꿨㆑뤾楔歳⩤◥騨报၃�猪벼먹쀣榶蓯삑面㨧쬾繅办묓콱幀�飫챞풁올鉗廭멥簵獿턍鲨ば剻뼆䦡숞鮭졊쏀푼蔟쥧យ࠶ˀ̄紈㺢㦄칤섅蓅뫰裏丧䠛䜧練⸇㈙�㚇䣋㝻囓↮㍓䗺䨢䕊ㄵ�㒟躽苨睆ⰺᢼ뙎蘳䙩䅞䷙霚׻䐁眷ቇⵀ耩⸶鱏쇗勇뽳乆翊ﰌﯹ省᥁恡㸂쎓쐊ǂዮ࠯ﰑ륵눒�镏败蓺�禵䍩懲キ槛獿㝆㕏栉ㇲ䜀�葄駸孺⎿駆㿈㊥㜦�俆Ѹ绞�乳炂狇㊨晋䲛蚧ژ迲狨딊㵦嘚詏쀶靆圐瀻ᆡネ縺㣬㙹䮍䎛㭲긲맵徣뾼쳋ꢱﵶ誀某ɩﻏﱑ䔮뀛㡫怜�뱿殮ꡍꢶ᜼炽槅嚺값㳬寞䑧湃ꄦ㋢砚�玲嬊햿�o勭殇䷰藰糔蹥ꌷӻǾ䞦㣵귑殜뀡벝ꢁ�컆褁涹ꉄ㼗踕硹垳蘵䀳擉波륲툎�榆뤮霟昝㠎찆瓎Ѣᄧ�甠↬裡�滍球鰟근ퟰꐒ䙞즹핒겒쇩㔧泴콥首⎎闟┯재슁♃縋⹞墄睷Ⴊᡡ呰쩒Ʉ搸〷脛옸◁➛┕喺嶄鸮矂퐼ᰛऐ㓬欰黶䱆ꁤ춆쳯巜뵓ꂷ딽詃�햇ி晇�ꑺ窄՟姲攵씡诂톅憢�嗔雚͟펀�㚄圫䙩댼힩熨㤝趂剃㨏街蕴뽈�满ॸ縏폷뗻勷毞㽂뾸༘憐ꥣ曥⨫燑薺⴨⿐뀼柜೮�⡢�䫶㿜糠䍮薵垣뚶轎⽑듈㪫Ꝍ�뺪돽ʢﹿ岵콈鼀づ沾껺쎷∏䃉奰蠖恁䬀詑쒎簟�읮찫㙯֖�⦴詸訣ƱΌ⮻ⳘꚎ�ᅝ胦뒏伙⁚쳚顖轍㟒죍叛瑈聽阏⋛᧫﷠䡆蠮臱턃靟챠阈柧fi﹐ꈇ쿩瓇⃛䈾μ蚢퀼槝춤훣�㵛漡칲耯؎ª宧鄡峞쯬譠ꀡ䵙蔟魄㕼䬓䘰⵷툓ᇀ襊嗬Ꮇᅽ脽뚹�爻奿㩛懙⭋詈絔䯴켂扯䧥濪撈ȑ嵵⛐뫍ἕᙨ麹〒Ҁ萴�䏧놐괌薛䴳錛議邥鑷�ˌሬ弢읥ᄜ쫸枞蕑̌ថ�덾嫯凼Ⴏ⬴窯獊⑱㛃抓瑕㇭埓�픯隋曆ꒂ蘦ᓖ낸걘툋㇪瞍犇搔몐䶱냺ퟥ퇛��왿⳽巾᳣韭뫼薑餮쉛驍⁎띺蕚い崇睺⟺ꁧ덣뻡ନ⍴綧氩戰ꆄ쑖뙨㚎䗉药귐炨➒ŀ䄅�쓋䮛롖髤觤袎颏㲥諑⽧ᩭ�꠵婡庞䉑놗돥犨葽⚶뻓껉兺䛯㊜롰䎥蒾濚였㱇붶㽷휙킄츺⇛玾䥸䪽⨹拕驱驉쐇쏨嫦⃦﫺㋳詸₶煎贈걖材뺈ɲ䵮攔熶≉䍋鹜�햬냷䧱⧶볈䗋埾㥢쮔䔪鿁邒揆婙饭碥㰌奙忬냝⑄�꼔寜䍛灡궂霮ﴈ꫑땉気�낍䋁鰦漉鰃⌐㔔릈⛑꛿옅䞜䎑ē잖秦幦餓ᙊ�㢭䝄՟勇斟探䜔붷㛾劕䦈㍇炖魜ジꤨ➴퀻㜰匸鋇䢒猟ຮ೘Ȧ婔㤥풖᳑айды. «Не артық?» ойны барысында ерекшеленіп тұрған элементті атау тапсырылады. Сондай - ақ, элементтік диктант жазғанда жұмбақтар жасырып, шешулерін жазғыздым. Сауаттылығын арттырумен бірге ой өрісін дамыту көзделіп отыр. Білімді тиянақтау кезеңінде кесте бойынша сұрақтың дұрыс жауабын табу сәйкес номерін жазу керек деп тапсырылады. Сөзжұмбақ шешу, сөзжұмбақ құрастыру, ребус шешу, құрастыру. Логогрифтер, шарада, метаграммалар, филворд, т.б.


Әдебиеттер

1. www.yandex

2. Қараев Ж.А. Оқытудың педагогикалық технологиясы. “Ізденіс-Пойск”, 2010ж.

3. Қабдықайыров Қ. Оқытудың педагогикалық жаңа технологиясы. 1999.

4. Аханбаев К. Химия негіздері, Мектеп, 1987

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!