Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
КАЛЬЦИЙ ЖӘНЕ МАГНИЙ ТАҚЫРЫБЫН ДАМЫТА ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫМЕН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ӘОЖ 54:372.8
КАЛЬЦИЙ ЖӘНЕ МАГНИЙ ТАҚЫРЫБЫН ДАМЫТА ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫМЕН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Тулегенова Ақбөпе Балғабайқызы
Азаматтық қорғаныс жоғары көпсалалы колледжі, Көкшетау қаласы
Резюме
В этой статье предусмотрено на тему: «Обучение новой технологии и из них развитие технологии».
Также были раскрыты основные проблемы и возможности развития технологии и их эффективность в обучениях новой технологий об элементах кальция, магния в обучениях развития технологии.
Summary
In this article provide by theme: “Learn of new technology that is to developing technology”.
So was opened basically problems and features, important to developing technology, their effective new technology about elements calcium, and magnums by the developing technology.
Оқытудың, тәрбиелеудің мазмұнын қоғам дамуының қарышты қадамына сәйкестендіріп, оны шырқау биіктерге көтеруге бағытталған тың әдіс - тәсілдер жасалуда. Нәтижесінде тұтас педагогикалық үрдістер өзгертіліп, білім берудің тиісті деп табылған жаңа технологиялары дүниеге келуде. Оқыту барысында жаңа технологиялық әдістерді пайдалану шәкірттердің ойлана білу қабілеттерін дамытады, олардың білім сапасын жақсартады, ой өрісін кеңейтеді, есте сақтау қабілеттерін өсіреді. Оқыту мен дамыту әдістерінің екеуі де жеке тұлғаның қалыптасуына үлкен ықпал ететін маңызды айғақтар болып саналады. Дамыта оқытуда оқушының ойлау, ізденушілік, зерттеушілік қабілеттері артып, талдау арқылы белгілі бір шешімге келуге, оны дәлелдей білуге, оқушының өз ой-пікірін айтуға мүмкіндік беріледі.
Мектеп оқушыларының танымдық қызығушылығын дамытудың негізгі факторы олардың білімі мен дағдыларының дәрежесі ғана емес, сонымен бірге, баланың маңызды психикалық қызметтерін, ақыл - ой жұмысының тәсілдерін қалыптастыруға мүмкіндік беретін оқу үрдісін жолға қою керектігі саналады. Оқушының шығармашылық қабілеті де оның ойлау мен тәжірибелік әрекеттері арқылы ғана дамиды. Ойлауға үйрететін сабақтарды дамыта оқыту сабақтары деп білеміз.
Дамыта оқытуды ұйымдастыру, балаға ақыл - ой әрекетін меңгеруге жағдай жасау деп қарастыру керек. Дамыта оқыту сабақтағы ерекше ахуал, мұғалім мен оқушы арасындағы ерекше қарым - қатынас. Мұғалім бұл жағдайда дайын білімді түсіндіріп қоюшы, бағалаушы емес, танымдық іс-әрекетті ұйымдастыратын ұжымдық істердің ұйытқысы. Тек осындай оқыту ғана баланың ақыл - ойының көзін ашып, шығармашылығын дамытады.
«Дамыта оқыту» деген термин психология ғылымының қойнауында туып, баланың дамуын қарастырған (Ж. Пиаже), ойлаудың әртүрлі деңгейін, типтерін (Л.В.Выготский, А.Н.Леонтьев, С.Л.Рубинштейн) және басқа да психиканың қызметін зерттеген (Б.Г.Ананьев, Г.С.Костюк, А.А.Люблинская, Н.А.Менчинская) және т.б. іс - әрекет ілімінің психологиясын жасаған (А.Н.Леонтьев, П.Я.Гальперин) еңбектерінде жан - жақты талданды. Нәтижеде дамыта оқыту мәселесіне арналған екі іргелі эксперимент жасалып, оның бірін Д.Б. Эльконин, В.В.Давыдов, ал екіншісін Л.В.Занков басқарады.
Кейінгі жылдары дамыта оқыту психология мен педагогика ғылымдарының келелі мәселесіне айналды. Жүйенің авторлары «дамыта оқыту деп – оқыту мақсаты, міндеттері, әдіс - тәсілдері баланың даму заңдылықтарына сәйкестендірілген оқытуды» атайды. Оқыту арқылы баланың психикасында жаңа құрылымдар пайда болуы, яғни жаңа сапалық өзгерістер болуы тиіс деп есептейді. Жүйенің басты мақсаттарының бірі – баланы оқыта отырып жалпы дамыту, оның еркіндігін қалыптастыру, өз бетінше ізденуге, шешім қабылдауға дағдыландыру, жекелік қасиеттерін ескеру, басшылыққа алу, әрі қарай ұшқырлау, тұлғалыққа бағыттау.
Дамыта оқыту – дәстүрлі оқытуға соңғы уақыттарға дейін балама жүйе деп қарастырылды. Оның нәтижесінде әр оқушы өзін - өзі өзгертуші субъект дәрежесіне көтерілуі көзделіп, соған оқыту барысында лайықты жағдайлар жасау үлкен нәтиже берді.
Дамыта оқытуда баланың ізденушілік – ойлау әрекетін ұйымдастыру басты назарда ұсталады. Ол үшін бала өзінің бұған дейінгі білетін амалдарының, тәсілдерінің жаңа мәселені шешуге жеткіліксіз екенін сезетіндей жағдайға түсуі керек. Содан барып оның білім алуға деген ынта-ықыласы артады, білім алуға әрекеттенеді. Сабақ мұндай жағдайда төмендегідей 3 құрамдас бөліктерден тұратын болады:
1. Оқу мақсаттарының қойылуы.
2. Оны шешудің жолын бірлесе қарастыру.
3. Шешімнің дұрыстығын дәлелдеу.
Дамыта оқыту жүйесінде оқушылардың ойларын жетілдірудің маңызы зор.
Біріншіден – дамыта оқытуда білім даяр күйінде берілмейді, оған оқушы өз оқу әрекеті арқылы қол жеткізеді. Сабақтың алғашқы ізденіс кезеңінде жаңа ақпарат жайлы не білетіндіктерін ортаға салып, мәселені өз беттерінше шешуге талпынады. Сөйтіп олар осы мәселе туралы өз білімдерінің жеткіліксіз, таяз екенін сезіну арқылы сабаққа деген қызығушылықтары оянады, ішкі түрткілері пайда болады.
Екіншіден - дамыта оқытуда оқушы жоғары қиындықтағы мәселелерді шеше отырып өзінің санасының саңылауларын ашады. Әр оқушының өзінің деңгейіне дейін дамуға қол жеткізе алады. «Жақсы оқушы», «Жаман оқушы» ұғымының болмауы, балаларды танымдық әрекеттерге ұмтылдырады, құштарлығын арттырады.
Үшіншіден – оқушының жеке басын дамытатын басты құрал – ол өзінің әрекеті. Сол себепті дамыта оқытудағы оқыту әдістері оқушыны белсенді жұмыс жағдайына қоя отырып, мәселелерді, қайшылықтарды шешу мақсатын қояды.
Төртіншіден – дамыта оқыту жүйесінің нәтижелі болуы оқушы мен мұғалімнің арасындағы жаңаша қарым - қатынасы арқасында ғана өз жемісін береді. Сол себепті дәстүрлі жүйедегі әміршілдік стиль бұл жерде тиімсіз, оқушы – «орындаушы», «мұғалімнің тасасындағы» объект емес. Ол өз пікірін ашық айта, ойын дәлелдей, дәйектей алатын, сонымен қатар басқаның да ойын тыңдап, көзқарасын құрметтей білуге үйрететін жаңа сападағы оқыту.
Дамыта оқыту технологиясының нәтижелері:
1. түрлі әдістерді пайдалану сабақтың нақты мәнін терең ашуға көмектеседі;
2. оқушылардың барлығын сабаққа қатыстыруға мүмкіндік туады;
3. олардың әрқайсысының деңгейін анықтауға болады;
4. оқушылардың көбін бағалауға мүмкіндік бар;
5. оқушыларды ізденіске баулып, өз бетімен жұмыс істеуге үйретеді;
6. оқушылардың қабілеттері, сөз саптау еркіндігі, ұйымшылдығы,
шығармашылық белсенділігі артады;
7. жеке тұлғалық сипатын дамытуға, шығармашылығын шыңдауға, өзіне деген
кәсіби сенімін қалыптастырады.
Дамыта оқыту жүйесіндегі сабақтардың типологиясы:
Оқу міндетін қою сабағы
модельдеу сабағы
түсінікті нақтылау сабағы
нақтылау сабағы
бағалау сабағы
Дамыта оқыту белгілері:
1. Педагогикадағы түсіндірмелі - көрнекі әдісі алмастырады. Бұл әдіс тұлға дамуымен тығыз байланыста.
2. Дамытудың барлық заңдылықтарын ескереді, жеке бастың өзіндік деңгейі мен ерекшелігіне сәйкестендіріледі.
3. Балаға іс – әрекеттің толыққанды субъектісі болып табылады.
4. Балаға қоршаған ортамен өзара қатынасқа түсетін дербес субъект рөлі беріледі.
5. Тұлғаның барлық қасиетін тұтас дамытуға негізделген榔⹒⮘້洷䒹ঌ蟺椪北ꗄヾⓚᇱᤝ锅瓈俨㺭媢艟☾왔䕦鈜贮㶱뉂绚몒ᵛ鷿椱䆃礢㬄ᢶ伱퓒网ダ䇜絲귰컜箤鰸紊�醳칙梏儋Ϛ鷺⻆▼៳竾駜䃹㋭ᣈ᥉鷎ઽﻹ쨶�໋駒쩖艒쥸딣땻솻䏗ꢈ泱嫟㼯⬼䘨❹ꂨꩂ占☘걔戽쒃纇߄둍쩍醄량㚲䁪ꏇᒗ㭹틿橪ţヷ亍㘫摌䑉壝蜴㜄ꃍ暉탤ᵬ冿濤眂꫱ꪮ䳺럴႞佟쨱�ퟋ읷ᠬけ턒諾䡘脸ᇰ뛪鯿�⿻輆䨠笚儍햯삠솧쩹턚두썿䎘랠ﮯ㾜㟮鲯㲗頎ᒷ豣ꀾ߰䭋摒譽먹쬋琥㽥ᘺኅ턽⟾Ⱎ浢㯛狐塑㠦�꼅�⽰쉒凣㮣ᎁꢔẪ煪㏾鯃⌆析힞墡簕뺔䀏ﴢ丞폌刳审ꚹꭈᝦ�넵㠅䐃ロ뤿뺨ᖛᠴ牺䜫휐㼾짇랟㍡챣ⱊ鰯釬蔖졡䡍礛僣ⰴ屵൨ꁦ⤠�㌹ɐ轳ϧ竵흓ᓜ㢪ﲵ궁ᓕ槄疶ⷴ앭భ券ሆ詰䪙죀囁蝡䒎爟뉤崄歮›⋆퓃㧌猨䅎갂ᒺ喙퇢花�❌�Ô⾀�륁승稭뗫씖ପ瘬찬蓿덃мﬕ轍�묄ⓁẴ똯捿罹唪탾ꆐ嚣ਁޫਐ៵宙Პ愵உ┳숳雇杶ꊨ踤꾥睁佺핆鶉ቬ嬼蟯襴簏툗㋐�薵ꏤテ冉꽩ᰯ蹾곦졛≁㹸ந贯�溸鼑톇㧭岡勛㡒櫅ᏺŀ箵ව쓠⎖ꐬ⍂哽縦뛫鞼ዦ泭㸪ꅵ羁ꀌ뭵椉⍡춀搕ὃ푯�㵩韟靕볰豇锰耉ᇈ啐샶ᢘ釩女帙宨糐ꍑស갾═쿱뢚䡣뷎槥뗠�嘦८졂毋嵷ꃳ틸⳧�靖돠齻㴅嬥枙ﶮ쎀で↢㺕폿弞쵋䳞߈䱝�궞᠁쳗毒絀㱩둹�㍙筕覿瓈藲苆뛷孆ἆ칿쓤�䍁譌聟�䱥犴큽虗綢檅놔玥ꌦ穔Ձ쯒숵蓏풊ﺩఅ턶ᓨ鶺ᷕ肅溂좜憧굳贜⤩㨯ᤷߖ晵㞑毀鷓﹗䅅浚Ҽ�办牊ჰ蜳π뷚婪摅㺩ﶸ䲛땧臖�柮쪾嵬鴰䞟ჟ≨轂笪ೠﺧۆ꒲漢ઇラ�꿺⒴繣픛势ᖚ䀁ᐛ⨭㩚ᠮᬰ㩠ﻙ肭廗켨ẜ棭Ⱈ㚽⚾깆뷽㞁ⶸ㨃낖凐餫恕﹟㣺�芗态ⁿ髬鿝ᩧ᧻缍놰嘑냄胓줾왭扬귄萛钪겢븡娯픜蜩擭싦珉姀途䭡甗繡ࢭꠡ⵰㫿憣褚ꦓ咾뱹䩋缾阔㓷项纁҂˷ෲ鋮㌕㿖쾷讨Ὗ䊦쥩嵎ᥦ曨쐭墵티귇ﺁ詒珍㹝胰ᇄ6웳켵鿯騆퀹Ბלּ⢖퇒쇮ﹳ鲓仦旈쩇猞띴齖㟏馫竫䗙安䉧睫뜻鷌薤㶸蚧틤鵉젳蹆ﲩ�謝ུ苿窢�Դᩜ悱⅁ᅭ脸疇䓑쬆曧䙿⏷铳ᐏ竟磫᳐ﶲ拠เ˼ꟼ迖哜䰮錨銃䟋ꋕ춁娊㊆酯黃혪黴绝湧ㆿ奔食갬喀鷝ࡑ潧殚䢇㊰㹐Ꮥ餂Ꙅ䯺ᡥꔊ錻諏ᱧ寜る쾫횔馟㩱䲖㒑郩暱덁ꋴﳾ칿ꠓ㷢✏䞏녟ꤶ뗘꡵᭳☹厩ܿ䢣僻옣ﬦꛗ)ꊇ븪쟆격쓭褣湫◅ꈷ鞏㓗齘䕻喅鮄䂖갯앓쬫湉䘅몐⚍톎夑∱䄪䙎텩⼸梙鲉兛ӀЂ좤啫ꣷᵈ㹂͑⛷쌧獯�쬯ྣ롵堃넀ꔅ좢轀폻Ꙧ奔혭퀁ೳ蕴⿏࿅袃Ꜽۯ厉扖濼鼌次禴멕럟潙�雛釡潍䭶쾕汣頸ꏮ磏꤆䰉屌놾⨅룍䈥谟ﲰ쀴᪤帝꽻胢ᜲၗ锲狚ん뮮鐏㓯파ꪾᜅ櫁ެ㿎㢍饬ᮉ튚ⳙ拧镋썰껥趓覅륤氬Ṳ鰚卡ꏧ䃨嵧玍雇噯ᱫ䏺ָ萘ﺶ⨐秮ż䨆୳謬踉鼨氿ꝷ⎦㘲딚ʞ諺爜浆绕慝鋱⮡偾ꢂ⢽�궱ꚻꢷ勽쩠辻彚魏췝쥫뽘訪♪犛�恖쉧ဃ盼謙柋䔙侥봿溽흭艽ˆ䙖♥㪤ⷝ舛ꄎ즃魝笙㿽㭯좬剖�Კ࢚贾⠗㜨燨轹䅛跌ⴴ�輦�洼䇏櫛꽪㎐莕ध�ꜿᗸ櫒㽠䖺鰞᧼᮫J乨좠ᠸ贈꧗Ⰵ겇閪腐哎咘펃提坠棶顂履몛켑轻偔¶t謙嚬씎謣陫Ꝃ禜⌶皇炵뚪쌾샂偵သ캟紌❾�Ⰶ䍷芼ᗁ쩻꿗밵쐝㮠⁰締敽낵하ɼ곖ᙪ㴡뒑⭼弽뀐뭦謑诺熚쭧�蓾蝦墲ꢖ䒰엜퐒欬輝콜䵀벘䧀쌞ゥ㘠䏶᫂抧λܶʧ眀㦔篴㹎뷊쫤핔曀쵛搋៧竐Ꝯ靟鴚냦钽쎣맆쟓㍅㝵ʗ햁ゆ粒⒒䠏➣讣稬ፃ䆂ꐴ�冟ꎒﺤ唭ﯱ獖ꜣ뜪肔炅眾⩠ᅣ潖潖髊꣡哦⍁穨ﭔ䲔쉗쑔ꭃ�▶쓈澆䩊뗄닣飯駛�誗뭶⩄福斏鏬䉍Œ湕䞈⇝逌ﺍ㍯멉�ꮃ맗洸潯⩥◪騯抠၃�調볇빶쑍榶蓯샨靪㸹쬹繎劐뼋쾥廊�飠챕풇숼鈨廩Ꝇ빱簳獱턁鳃 刑뽸ᵆ䶴옃鮭닣ꞷ죤쏎퐀蕧쥢ౝ夅ُͿ紅㻉㧮츘앱胞뫶麟䩋䰆䜭⩪ቛ렛⤥㙵�㘊⢇䠨㍤勏↢㌡䗸䩞䗃ꨑㅅ�ヴ諟苡眳Ⲭᠬ뙌蚯䘝䄵䶧錉ᦫƙ䐈瞢ሺⵏ耿⹈顕ࠜ쇹﹣뿠乎翏ﰁﮉﴀᵛ摷ﯼ鋚ऌ㩣쎚쑺ťንࡔﱪ뤊뉤�里褳蓻�秅䜟憇ォ榫獩㜾㔦栅㗣䜈�ﰣ葌馞ᒇ寸⎩鷍㾴㋞㜦�䮭Ӟ竀�丵璔盒㊫暬䲗蘉ۧ询犖떠ꃡ㦯噬ৡ詍쁐鍙匄瀺ᇙ�穝㣍㊁佉䞌㼐깕ᮙ릆忀뾻첨ྍㆠ꠵ﵺ諱柗ٱﺶᚹ䔮끯㱷ᘏ怵�뱶說ꡙꢹᝆ璨涭囅겱㱏宪䑯橖ꔛ㚉砬�ﶢ弚톃�ﯴᐍ勭殉䴫藺粦踓ꜭ½飵᪔Ǝ䎷㳭귙ꖁ欓끞볫ꢏ�컪褊ට⡇涹ꉄ㼗ꭤ蹢硺厯蘻䀳撲泥뤉퉽�涒맣霍扽㣴첦瓄౮Ѩᅘ�熛↬裡�溾炰鰓궋힏ꀂᐲ䙜즼픪겜솑㔺棡콡駸⎄采┣재슍♋窾⹒墩獤႔ᡟ偫쪷˦撖㐧脘옰◂➒╠嗆巢鸢珓퐹ᱠघヽ潓麌䡖ꃋ춃쳩姌륃꒬딫詃�헼ஷ晇�ꐇ竽Ԥ姴收성迓퇥憩�喪隥Κퟣ�㚁埈䉺댷熠㴎ᴪ赚剋㸒豂蔃ਡ뽀�準൭窞펃딩囧殨㼱뮨ཧ廬굺ച⠌暈⩟燔藀⥃됢柗ᕨಓ�⡨�䫡㾱碃䝰臸匵뙧轅⬺뒻㪮꜠�뺬돵ڿ舘墢쬾鼈』棕꺎쌨☖ᐴ䁩奭豴怾伕ﲫ訡쓳籣�읣찭㉻ǹ�⦩踘訨גᾌ⾦쏀ⱖꚌ�ﺁᄾ胥뒛伒⁌챲顐ᜰ譙㟟ꤵ縛ख़죅叕灑葭阌≚᷽ﶗ䠶裆膆ꯍ할韽챠鉤柧」﹔ꈔ쿯璯⃜䘠ΰ蛑퀲涸줲홉�㥂漡컠耤ɸ订¤宦酖墵쭎謝ꀣ䴢蕢鼬㕲佳䙊ⴜ툜ᆦᨢ跹喝ឧᅽ臯뛆�瘠奿Ṝ㨭懐⭀詥絾䯺Ḯ켋执䦜濭悘෫ɭ嵳⛘몵ᾈ㟍ᙦ黇〟à葎�䎗녲ꤜ薒䥟霎謇郖鑷�ʯራ录윐ᄊ쪁枓蕐ܔ១�ᙟᦤ뜜媙凼ﵧႯ⬴纼猨␋㚽拥灀ㅱ埞�픦銛曌ꒂ虚ᒤ낶갡틧㆙珻盥ᖯ摬몘䶾냷힜헅?싄⳽姮᳃靿뫿པ㎕臺鶕쉛騺뜌藛〲奠猚⟹ꀐ도뻡ଫ❬㪆ꍖ綧氠晞ꖔ쑖똝㛿䗎荪귗炨⟯ԫ䄅�쓀䯨렡黴跱ණ裱鲑㢺軨⬉ṽ�꠲娓店䉑떇돩皲胣⛚뺪껉养䚌઼㊜렂䎫蓊濞옕㱋맗㾨휐ꩪ탳츳◳矝䵦䪺⩄拕驱驉쐇잋庇⓽揄ᜤ㊆詰甬龜갨杙뻼ɰ䥻敪燊☩䌵黆�ソ픃끳꣪䦗⦈볈䔒ﹷ基㤗쯯ﰡ䕚鿍ᥬﶀὙ뛕⡎钢捂婐駊ᡞ碨㡭奖徜⢿낢⁼�꾏寜䟔瑴귷靕蘿껁딱泺�낀䋎鱘濑鰏✎㔜맽⚮꛲쉮䜁䜪ŧ쟫禔帋餞ᙜ�㲳䝉ԥ﹦攴捺䝯맖㙔劕䤦㍈ἔ炓鬣㒀괤⏘푙㜑匰銹䣭猟ಯ⢝旹ض帶㦋푢Წ涄⩤྅⾅ੑ様䓩৷菌検匬ꆡ㑽⁔ᇾགᧄ锇炩侗㻝媢般♅왐䅺鉭贌㶺눵竊븈ᵘ鵧椳䇦級㬕Ძ佊퓗罒ゾ䕑絑귝쪼羺鱂絴�醳칝梌唛ϖ饁⻂▽ង窎馪䃹㚎ᡥ᧢馥ોﺊ츯�ໆ駒쫰蘗쵹녂딉섐䟌ꢍ沆嫞㿇⮫䈽➢ꃎ卬☘ꠛ曟쀖绹܉됳⓵쨳釾럃㛇䁩ꍘᓧ㬟툤滻ŕな仿㈸怮䒼峀蜴㝵ꃍ暃퓷ᷓ喨澒眉ꪎꪰ䣪돤႟伡쫨�ퟀ읺ᠨ꣔㐗톿郞䱊藁ᆭ뛪鮆�⾙謖䨨笛啮통샀솥쩶텤됭썿䏹럗ﮬ磌㿵㎎鳓㲃鱈ᐚ衧ꐣݩ䭎摘謃뺺쿌瀲㽎ᙏዻ텚⏥Ⱪ浮㯚狛堮㣶�ꮓ�⿓숩凡㾷ጪꡤỚ焝㞸鿩✠掊ퟩ堼簟뺗䁱ﶵ䩨㋚䷴㘶㙄瀃拉쪪䈬❜維갶螎쇝᥇椤껅�ʼn肍遛뙀눡�ǧ헦㼇�痎᭝䶨䬭囮c톘똝ή侎랤ꃉ摡깽ⴝⴧዾ欢鱩鲄稛憷ꪺꨖ鶅鐦�ꛫ姍�묶촍눇늖䵕ᢄ픂�㥻븦衷銅꡷坸ꌫ잶岼㰷혯ᨨ㯞�䧷≗웮�鬏궻ꔬ겹윛곿퀊濙ퟆ欗ᴶⴱႲ圙㍭쥖쒀蔚븤ﳵ⧳㎳䛔穅ⅲ쯆℩䊂ꟀサҰ䗽嶛㠢▛巘䦲砆ױ所㛨앿甂弯䆦쒥ꖻ큽梠䧋阏ຑ쏷疶ニ㭯䯲⺰Ɏ飣垛묽㬑쎖㞖䉊롿덄㷏㷥않엸DžᾺ곓숭尕厉⎍難쀓넪꩓徸嶸䛘帛忨̶㼈粩ﱭᩂ㐣뉡㞶賢蠢踡佦䪚萮䒁㣧Ȇꅼﴺԁ빅Ⓕ殌哷盅蹰鳇﹌氻졦숀찟뙤䬪揃娒竀욫ꎹ啟磢뫞㍔㐷㋏살芴겒乾适ꅙ㧖減郋⣃⇄不柉갷氆㭸鴨贬ギ햧퓬ꊃ寅䲪䰀댍ⱀ␊ẞ꽏ႌἉ늎높ዑ镥⨈뒧呶汥멭벘㺹еꙊঔ꽫흔鐒浩豢軇鮲డ됉Ⱙ�ꈜ韣ⴐﰕ◧驄콖ፓ똄�ꉁ貥敂삵ば㤢㧛脔蕆⸳⇻귦额虶ힿ欉ⶕ꡵�鄸ᓓ芨㴔萳䤪阾됻㡚ﶂ鷇遡䠷㾶盢�ۡᲡ埜걕辩�瘭≊爟儎噯⠚㰑䒰Ψᐄᒺ鰚쑪ᩡ釵閙젆ᦌ㛡溩⠏驅ᙖ嵠덍孉ࣕႸ䀹컍龎⥠꾕纱亖笠깪漴쀪㶭녻ﯔ顨泯燿篿⺖쟢餤繖턍鬅Ḱᙞ壜뚉苾恢蛞畦燋ˠ䚭᭠㬾ネ涏띍醳▯ꛏ䦓뇨㋜롃趋蔠욎캡梕痻䎃衊캢꫶밒ଖૼ쇚ἑ歄⠾坥鲅ƍݮ♡ꪄ虵귥苻줄撯䝌攅踡⥲뾺祍å⢧㧄ᐆ쌋穱ର敭䛓敃쁾ళᅆ훎ꑹ䪝찿匍絪蜉躋ﳙ鑗霏䞉့̟敷霌苺评烐裐ඉ뀼䲻먗⺳ዲ◍⟙ቴ།ษֵ謓蚦ಜ⥺�먆㉆֬鋣綃讴ꋔ柽퓮괯膯ۄ膰ꮳ梹ᕌ琟鍐謯᧬맭㸧☭訮婱杪㇌샆Ẋ䂮䖀锜퀬囏ᓗ儬韎浃쏯⯶㿊큻违⫟雫ᑥ橕黒[�ⷸ촺馠픚蕗䈅짼띍⒠짅⬴蚹㨛膼뚼鋮⡣掲晵�ᥕ⟂櫀訶踓ӕ礜ȣݚ贍反奎쑽�⼵꤄ꗞ췚⢋龧猺뺐쫎䭺䎥ꬒ똻�ﹻ磜ṣ틬ꤵ룋䎒鸉墴酪쵇覜堼껽㗫턺Ꙑ奵렚ꕠ⋈캌⨨浙䱈⫀ᒯᏞ梾⠙・뫩퓣䧑㈗媚ᴪⓏ�妇歞訠鑉ᖠ愌蹖∋ꅤ藟绷辖ꅂ앨窱嗾런끍쒽㚟蜿鴛Ẁᗏ窞澠껺❻鍖性�ٽ㾻ᓌꂌ麌덶퉗垼䞛㱟쬡폙䮉猟ᇄﻝẙ⨜ሻ䷁쿓忖ǚ蚟瀓균飗㊤쯞䌶督煏꽋伥犄ᯕ㜹厎戮䴋쌑饆䧪肵괈挾᷋㰇欍ࡷꋟᙉﵿ΅⾕賁�킀₃᠌惹騲ﲎ檰硦齹쨃べ噩捎岨쩘ᝣȲ瑗뻛팱䂊팠ꂼ⒤ꖾ瓓ป䤦Ṍᘺ䕔⇷䊙巻㯉鼴绝벙Ǫ䦘뀯◦҆䫰ꡊ䶈섖郠铬�ᘷᡥ慚�㱺Г銋紐⯍尴❭抧쿂盜⥪鼘�㕤풢⸍㫷鮌錠窶煯턖ʢ릹飬弚큩벦쬏뿉絽ꏁ侀習恊뗵꼎凉蠵⿓ꎠ桪튣씿犠ꎖ왘闶黣�캎ꥍᤔ夗或핇중ዿ柾ꦉ霁萂̺緮쏂윧옼╤Ë�樇鳺ഌ顖환멷ਧẟ味Ꝏ晘嬚ᐲ狼庂仰ᓮ䅡뫅ᾂㆻ䕆ક⣎㝐╲핁ꚚᏓ뾴굎㨪羁严풕⫔딞䵚ə㺋⃬㊒㡮谒ヨ眚簁噢曂ꐲ꜔攨阀䛣믲뒥폡嶶纴⿲霵쩡恙벦㏡㶲喧뿇먁檫礼睱瑛毁ᛴ骓㾒鉄陬䚘哑霃禠鳦츂뉢ュ솣榞⎗锴縫냺莯맡ບ킱䍫쥄䁋ꚡ쀺쓿됻뭣佤⍕燀쭘삊㊲曀猐䚫簱ߛ䬙ヰ᥈֞䍟ꔲ歈钀唻括䳁鵼뱹歩蟲彺휝䈖ᤚͱ쫗鱫婜䭽Ỏϭꭑ잂ኗ쿫쥇ી槫�뤧裰㫅捹⏾�놂팳ᓅꋵꙀ䉈穒ꢹᖴ嬀榯탨㡳앝뻒䧳켈넏鄴㊾녴塞仰卝띴퓴좀당糩쭲汾孡抙糺⏫ᅁꤙ煮ꭥ顟鵮饻⤿廏钯⮠㈁�凳瑏䊎㆝�窙㢿⊇於ᣥ輼䧹灶蕷鏘쏶ⰺꮚ둉ꦍ࢘㸅⪢︡五랣笁�꽯겎Ú磅嚲ꂗ묠归ဴ천㼫ᠯᤰⶦ玟쯋שּ폙ꚽハ궗ᥒ龝曱炰ꫠ䱷涜쭹褘ﮫ㡎伡袴⼵Ⳇڂ㱙툚ᗑⓩⅱ䌖㔋�諾륍籃ꡢԁ삛ᗟ㺍헟倸ꑲꔒ궃熾䀛눘斅ꛂ⦊牨愩滋䉙穽鑨쯉⋤﵂ᄉ鎷〰孠۠䀿㵎锜ٸ㠤霆ࠄ恈ࢃ샀䴠䎭별뀑ﮕ㰁Ꮲ떓Ō슗⏻曛뒫曩㭝戊쳿烮룋̀鑤刮㍐寱롍䥋ퟙ펹燴忪췥�䏆숵슄둩琨璅╄侓齅ㅅ憺⚅열ꁷ됷㊬뿇䴱羨✠顶ꯂ駌輎輕鶸轴ꌾ㒘㼫㤘쀤ḟ㙜䔼⍟正蝫எ⫋ꙕ㠗꿆裏傉믟颹褵卡雸廒╤ᤒጸⶒ⮛΅軶㋚熹䘽腦⮶쵑믕쑥볕⑈왽㴻᎖鮮ꋱ쒳랶趔�頠锂伇놛⢑껃፯䕤⇸怺ᜲꭼꃗ賂⪊ዘ쩂뀘�哵賣亢ᨾ綿犔胻ۍ㍠雏즶ꯆꭣꆨ㠫렣耈싳⣸䰉鬒빑五옠蕦칠튛鞞玽ﻞ㶤敦뒝鄁㱈ႆ鰈듬⡜䨝輿飼�븚얶뙉촏냹脄ⅇ肌掆坟ع嬺㸘熟꣪�흗턧蓓쫅ፕ信孟꫰ᠣ䩗콏䅊ዐ驀庈䩩栰ᆘℌ䫙햻滧廂楜ݥ″⟚鯚宋畲䗶傈⤱ު鳽᭢䎁ⲱ쾁㘕췄代줜䣸鰁㑸쌈䖹腚璸Ừ安昤禯⌂䁸ⳬ杴襾䕴쨰睥湲炖땠싈펬㘘磨哯뇼黒閘벉灠案↊Ϲᕇ믪뇟ኦ嚲웒⤠埝䮵μ샒溤놔鿰뼿㵕㡰赕�냁뉐鴈묂㳲랃�乁꾄Ⳣၤ縳㳏ꂱ⾢衔뺽쵭䭼뙩쭮턷翬ꋦ⭌ꮂᇻ�稬閪퐅멌ꃛ઼敀ᆦ斳刾邶䡉跼ɣ⻕鳗績ﭏ潜͊烷饒�양ᔳᳰ밨叧줡ꜰ禨婖婪乧㡷侀伏蕛ꪈ慩䨖�ˮ莝ꂹ飭涸ڀ襸⥚矕Ⅾ톀苝呌쭑眩ҝ젷䘺暇섯茡ꤻꄝ⛖ጸ竊ꎟ滉㿚㉅ꈶࠥ鯞ዖԊ天覈䯋蜿䷪赪糱뤺쳝⬸뗇ꅠᡵ憆鷅䬝凅八䍪縀㗋⪇뙗ᾂ灱转㋦弑ॣル벺칇뙋嵗欠셤創寙Ꙫꭌᜍ�뗌㣞⁍䑹ヨ륁뻞ᗥ᱔爝䏢휛㼨쥯랂㝶절⢾鱑醙薰젖䠵絼哾ⱃ峦उꀛ⥚�㎙م迡Ί绠팲ᓂ㳓궔浿疵앨థ券ች軇䪕첢囎蟼䒅牨ᝒ뙰夞欜⋉퓅㧅猨䖇겢ᐿ喝톖花�⌃�ß⯶�봣싎稸뇰섍ଢ଼瘯챝蒆덁$セ謢�뮁Ⓗᆭằ똮朝閭啁킏ꗱ噺ਁߐฃ៶嬆᳦慂╅옫銬林ꛞ蹟꿒猠䬙핋鶋ቺ孊蟦襵籽홭㋐�薵ꏮ冉ꬋ軦ꣳ죳∫㨎襜�溕鼻톏㥃岠劫㡛櫅İ篋ে쓠⎆ꐬ✨傉稢뉡鏅ᛯ條㨮ꕢ篪ꓜ뽟椔⍩직怚Ὂ큣�㤓鎊錣볢裰醡萞ﳪᗩ儦쓻ᳩ間ﶚ婯徲磙ꜧᎳꢽ⅋쾶뱂䰿맇⧸淺놂�刀ഞ챚濄备ꑌ훨Ⳋ�뜾鬨㥺彅挕怜쟵㓆◝㺇힝孽줽䣐α䠱�ꦎᰚ죇澡絀㢿뀠�㜢習趢烀膨蚵늌弾ἥ칿샸�䝵轄葼�䱥皪퓆舼秀滦놔瞻ꞝ縷ĩ쾹옮胟탪ﺭೕ햵ႊ鵃ᶣ胳满첁憢궘贈⥄㸵ᴢϏ抌㟥殣鷓卑䆜浟ҽ�劃發ᒆ茩π릻婪摈㩐律䢎녽藃�掘캣嵬饒䍦ᓂ♖诱੫缷ೠ鉶˛꒲ﻻຟﮈ�ꮘ⃖穳텻劥ᖷ䀌ည⨣㪂ᠥἭ㸓祈肽婗켲ﲀ桋Ⱈ㊤⛕깁붊㎔⦴㹴뒖営馻恂㳭�蚄搔ⁿ黼鮼ዶḇᶘ缍딋刁듒蓆ꂭ최숛晷ꦲ聭邷겢멂帻텷草悎싦矜嶠鑯佒煻ྉ縊ೌ겚⥭㻮慊褘ꧭ咹뱸䨹ﻓ阃㑤鳂绲҂ʅආ陸㝓㿾쮅辕ᬥ䛴췪夸ᥦ䛛쐭岫홋ꦤ踹矖㩍蒐ᗐﭽ쉰쬤鿯騆킖ᲙתּⲆ퇄엥啕颏䪆敧쨼珷띷魃劉㏋鷙竼䅟官䛹獻댢馧膹㶸花훴駊찣訮�轿蛤纛�Ըᩜ撯╜ᅭໟ薻熗䃁콤扨䈞➁郮ရ纩磫ᱻ囹抒໐ڝꞋ迂僉䱐鎗銅䏟ꊽ쵚幩㚓酯麠홖髡纩渐ㄩ響颲喀鵾࠹權澫䲞㛆㩣឴鵩Ꙅ俦ᰓꄗ霯軚᠅徾㓫쯝횔鷷㹤䣾ヲ铽拇덍ꋴ컜ꡭ㷪⌛䟩땊ꥊ뗘ҋ걥ᬘ≘園̬䳃倠옦גּꋊҸꊂ빔잸겭쓦襖渙◎ꉃ韼テ齘䕩冘鮆䂓ꢬ얪쬫測䉞멁⛱퇴夙⊙䔿䋵턖⼻梐鳻儠ӁЉ쳞商겖ᥕ㩖ݗ∋읎睿�켡ଯ볆尓딛ꅳ첾轀ퟥꋝ崷홄큺ࣨ腯⮹࿅賵ꌫ˻垜晋殟鼌潗綸멓덈欫�鋜间欯伀쮈桶頸粯괝䡫塀뗇⨅볝䘰衽ﲰ쐪ế幾ꮵ蒊걁ጯᑐ鄨皱ゾ뿆速わ흮꺿ጯ滔ό㯍㲂鵸ᾄ훹ⳙ曽酞윐꫰覉見ﯥ륤汁ṹ鰚匉ꏵ䂇嵺玍鋗则᠋䞝Ƈ葻諾⁐⺓緱լ䨔༎輼ރ訳鼂汍ꍬ⍱㙊떱ʗ軦牡涢纣懋鋱⯚偶ꣴ⢹�궼Ꙣꢼ勹쩣迊弫鬶춦즰ﱮ뽔踺⛉ꮋ犒�怤숐ᐾ盚譩ﮕ枱䔔俗봿溵흠苮䚆⛀㪧ⶦ艠ꕥ짳鬯笒㾍㼄쳍剐�Გ赈⡬㜨熪轳䅐觗⤡�隣�浀䇏溳ꭶ㍽茆ड़�ꜷᗸ櫖㽢䗀頄ᶗἵוֹ丶좠ᠼ𤋮꧟ⱼ겇锍脯哀咑펔枲圑梆頴屨몐쭺謚偀Tv譾労얠輽阖禑✫盲炵닁읜쁂倞န컹祮⟠�Ⱀ䌏蚩ᗀ쨗ꯌ련삧㮮⁶綟旖뒦픬ؗꢭ㤽낁⬌張끠뭢譪讅疊쿨�蓴蝸墷ꢟ䓖쇏푲次輔콙䤣뢠䷗읶ウ㈲䝅᪰扈ΰ݂ʤ睴㦖篩㩟붶쩰픥拝쵟摦៤纳ꟲ霢饬냡選유릯쏇㌼㞤ʓ행も糾₢䠌➣迓縤ᜮ䇶ꑅࣦ�儹ꎗﺤ唬ﮁ珸ꜣ뜪职璕眿ᖊ潺潑髇ꢙ僿❝繳שּׂ䢄싃쑐ꭓ�ↂ쓅毫䩏뗋닦飯馡�誒묍福斈鏤䋪ġ湚䟷⇜鑧﹤㜏᎔빙�꿨㆑뤾楔歳⩤◥騨报၃�猪벼먹쀣榶蓯삑面㨧쬾繅办묓콱幀�飫챞풁올鉗廭Ꜵ멥簵獿턍鲨ば剻뼆ᥜ䦡숞鮭ﵚ단Ʝ졊쏀푼蔟쥧យ࠶妇ˀ̄紈㺢㦄칤섅蓅뫰裏丧䠛䜧練⸇ᘞ밆ⴃ㈙�㚇⣼䣋㝻囓↮㍓䗺䨢䕊ꨜㄵ�㒟躽苨睆ⰺᢼ뙎蘳䙩䅞䷙霚ᶾ䐁眷ቇⵀ耩⸶鱏ే쇗勇뽳乆翊ﰌﯹ省恡ﮎ鉉ः㸂쎓쐊ǂዮﰑ륵눒�镏败蓺�禵䍩懲キ槛獿㝆㕏栉ㇲ䜀�ﱑ葄駸ᑊ孺⎿駆ઔ㿈㊥㜦�俆Ѹ绞�乳炂狇㊨晋䲛蚧ژ迲狨딊ꓱ㵦嘚ই詏쀶靆圐瀻ᆡネ縺㣬㙹䮍䎛㭲긲ᮛ맵徣뾼쳋ྍ㇖ꢱﵶ誀某ɩﻏﱑᛎ䔮뀛㡫ᘢ怜�뱿殮ꡍꢶ炽槅嚺값㳬寞䑧湃ꄦ㋢砚�玲嬊햿�oၦ勭殇䷰藰糔蹥ꌷӻ飒᪔Ǿ䞦㣵귑ꖍ殜뀡벝ꢁ�컆褁ෘ⠼涹ꉄ㼗ꭨ踕硹垳蘵䀳擉波륲툎�榆뤮霟昝㠎찆瓎టѢᄧ�甠↬裡�滍球鰟근ퟰꐒဧ䙞즹핒겒쇩㔧泴콥首⎎闟┯재슁♃縋墄睷Ⴊᡡ呰쩒Ʉ搸〷脛옸◁➛┕喺嶄鸮矂퐼ᰛऐ㓬欰黶䱆ꁤ춆쳯巜뵓ꂷ딽詃�햇ி晇�ꑺ窄՟姲攵씡诂톅憢�嗔雚͟펀�㚄圫䙩댼熨㤝ᤓ趂剃㨏街蕴ਸ਼뽈�满ॸ縏폷뗻勷毞㽂뾸༘憐ꥣॺ⡾曥⨫燑薺⿐뀼柜ᔙ೮�⡢�䫶㿜糠䍮薵垣뚶轎⽑듈㪫Ꝍ�뺪돽ʢ舝ﹿ岵콈鼀づ沾껺쎷∏ᐿ䃉奰蠖恁䬀ﲭ詑쒎簟�읮찫㙯֖�⦴詸訣ƱΌ⮻쌚ⳘꚎ�ﺃᅝ胦뒏伙⁚쳚顖轍㟒ꤹ绋ख़죍叛瑈聽阏⋛᧫䡆蠮臱ꮶ턃靟챠阈柧fi﹐ꈇ쿩瓇⃛䈾μ蚢퀼槝춤훣�㵛漡칲耯؎迂ª宧鄡ᜇ峞쯬譠ꀡ䵙蔟魄㕼䬓䘰툓ᇀᩝ襊嗬Ꮇᅽ脽뚹�爻奿ḡ㩛懙⭋詈絔䯴Ḧ켂扯䧥濪撈ോȑ嵵⛐뫍ᯪ㞶ἕᙨ麹〒Ҁ萴�䏧놐괌薛䴳錛議邥鑷�ˌሬ弢읥ᄜ쫸枞蕑̌ថ�ᙚᦡ덾嫯凼ﴞႯ⬴窯獊⑱㛃抓瑕埓�픯隋曆ꒂ蘦ᓖ낸걘툋瞍犇ᕂ搔몐䶱냺ퟥ퇛��왿⳽巾᳣韭뫼ཞ㎞Ἑ薑餮쉛驍⁎띺蕚い崇睺⟺ꁧ덣뻡ନ⍴㪏ⷒꌭꤢ綧氩戰ꆄ쑖뙨㚎䗉药귐炨➒ŀ䄅�쓋䮛롖髤觤ැ袎颏㲥諑⽧ᩭ�꠵婡庞䉑놗돥犨葽⚶뻓껉兺䛯ມ㊜롰䎥蒾濚였㱇붶㽷휙ꨓ킄츺⇛玾䥸䪽⨹拕驱驉쐇쏨嫦⃦ᝎ㋳詸₶煎贈걖材뺈ɲ䵮攔熶≉䍋鹜�ₐﭤ햬냷꣪䧱⧶볈䗋ﹹ埾㥢쮔ﱞ䔪鿁ᵶ匿ὺ닳⣋邒揆婙饭ᡚ碥㰌奙忬⣊냝⑄�꼔寜䍛灡궂霮ﴈ땉気�낍䋁鰦漉鰃⌐㔔릈⛑옅䞜䎑ē잖秦幦餓ᙊ�㢭䝄՟勇斟探䜔붷㛾劕䦈㍇Ὥ炖魜ジꤨ➴퀻㜰匸鋇䢒猟ຮ⢜斁Ȧ婔㤥풖᳑айды. «Не артық?» ойны барысында ерекшеленіп тұрған элементті атау тапсырылады. Сондай - ақ, элементтік диктант жазғанда жұмбақтар жасырып, шешулерін жазғыздым. Сауаттылығын арттырумен бірге ой өрісін дамыту көзделіп отыр. Білімді тиянақтау кезеңінде кесте бойынша сұрақтың дұрыс жауабын табу сәйкес номерін жазу керек деп тапсырылады. Сөзжұмбақ шешу, сөзжұмбақ құрастыру, ребус шешу, құрастыру. Логогрифтер, шарада, метаграммалар, филворд, т.б.
Әдебиеттер
1. www.yandex
2. Қараев Ж.А. Оқытудың педагогикалық технологиясы. “Ізденіс-Пойск”, 2010ж.
3. Қабдықайыров Қ. Оқытудың педагогикалық жаңа технологиясы. 1999.
4. Аханбаев К. Химия негіздері, Мектеп, 1987