№ | Уақыты | Кезеңдері | Коучтың іс-әрекеті
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Күтілетін нәтиже |
1 | 5 минут
| «Сурет қиындыларын құрастыру»арқылы топқа бөлу | «Суреттің атқаратын қызметіне сипаттама беру арқылы 3 топқа бөлемін | Әр топ өздері құрастырған суреттің атқаратын қызметіне сипаттама беру арқылы топқа бөлінеді |
Әділ топқа бөлу |
2 | 5 минут
10минут | Презентация
Негізгі бөлім«Джигсо» әдісі | Қатысушыларға «Интерактивті оқыту әдістері»туралы түсінік беремін
Ақапарттық-коммуникациялық технологиялар тақырыбымен танысуды ұсынамынТақырыпшаларды бөліп беремін: 1 топ: Пәндік білім(ПБ)Педагогикалық білім(ПедБ)2 топ:Пән бойынша пед-лық білім (ПБПБ)Технологиялық білім(ТБ)3топ: Пән бойынша тех-лық білім(ПБТБ)Технологиялық,педагогикалық және пәндік білім(ТППБ) | Интерактивті оқыту әдістері мен түрлері және оның артықшылықтарымен танысады,тиімділігіне көз жеткізеді
Тақырыппен танысады жәнетақырып аясында ой бөліседі, пікір алмасады, бір-бірімен сенімді қарым-қатынас орнатадыӘр топ өз ортақ ойларын ортаға салады
| АКТ туралы ойларын топшылайды, қорытадыОйын нақтылап,АКТ мазмұны мен маңызын түсінеді
Оқулық арқылы ойын түйіндейді |
| 15минут | Тапсырмалар | Тақырып бойынша топтарға түрлі сұрақтар беремін:1топ:Өз сабағыңызда АКТ-ның қандай түрін пайдаланасыз ?2топ:Power Point арқылы «Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру»бағдарламасын талдап,презентация жасайды3 топ: Power Point арқылы «БізТәуелсіздікке қалай қол жеткіздік? тақырыбына презентация жасайды |
Постер қорғайды
Презентация жасайды
|
Қатысушылар компьютер, флипчарт арқылы жұмыс жасап, тәжірибелік білімін жетілдіреді
|
| 2 минут | Бағалау | 1топ: «Саусақ»2 топ: «Смайликтер»3 топ: «Бағдаршам» | Топтар бірін-бірі бағалайды | Түрлі бағалау түрлерін қолданып, топ мүшелері бір-бірінің іс-әрекетіне баға береді |
| 3 минут | Сергіту сәті | «Капитан» | Қатысушылар жаттығу орындайды | Көңіл-күйін сергітеді |
| 15минут | «Сократтық семинар»(пікірталас) | Тапсырма №1.АКТ-ның пайдасы Тапсырма№2. АКТ-ның зияны
| Топтар бірін-бірінің әрекетіне сипаттама береді | АКТ пайдасы сен зияны туралы ойларын толықтырады |
| 3минут | «Жарнама» | АКТ-ны қалай қолданамыз?Тақырып орындағанда критерий береді:Жарнамаға тақырып қоюАКТ-ны тиімділігін көрсетуТақырып мәнін ашып беру | Топтар флипчартқа АКТ тиімділігін көрсету арқылы жарнама жасайды | Жарнамалау әдісі арқылы топтар АКТ тиімділігін жақсы көрсеткен топты бағалайды |
| 2 минут | Бағалау | «Ойлаудың алты қалпағы»1топ: «Сары қалпақ» АКТ-ның оң әсері2 топ: «Қара қалпақ» АКТ-ның адам өміріне зияндылығы3топ: «Көқ қалпақ»Бүгінгі коучинг сабаққа баға беріп қорыту | Топтар өз ойларын ортаға салып, бір-бірімен қарым-қатынас жасап түсініктерін толықтырады | АКТ туралы алған әсерлерін айтып, бүгінгі сабаққа баға береді,қорытынды жасайды |