Коучинг тақырыбы: «Оқыту
мен оқуда АКТ-ны тиімді пайдалану»
Мақсаты: АКТ-ны пайдалану дағдыларын
қалыптастыру, АКТ-ның тиімділіктерін өз тәжірибелеріне үнемі
пайдалануға жетелеу
Әдіс-тәсілдері: «Сурет
қиындыларын құрастыру»топқа бөліну, сұрақ-жауап,
«Сократтық семинар»әдісі, ой қозғау,топтық
жұмыс
Ресурстар:МАН,үлестірме, A4 парақтары,
АКТ, флипчарт
№
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Коучтың
іс-әрекеті
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Күтілетін
нәтиже
|
1
|
5 минут
|
«Сурет қиындыларын
құрастыру»
арқылы топқа
бөлу
|
«Суреттің атқаратын
қызметіне сипаттама беру арқылы 3 топқа
бөлемін
|
Әр топ өздері құрастырған
суреттің атқаратын қызметіне сипаттама беру арқылы топқа
бөлінеді
|
Әділ топқа
бөлу
|
2
|
5
минут
10минут
|
Презентация
Негізгі
бөлім
«Джигсо»
әдісі
|
Қатысушыларға
«Интерактивті оқыту әдістері»туралы түсінік
беремін
Ақапарттық-коммуникациялық технологиялар тақырыбымен
танысуды ұсынамын
Тақырыпшаларды бөліп
беремін:
1 топ: Пәндік
білім(ПБ)
Педагогикалық
білім(ПедБ)
2 топ:Пән бойынша
пед-лық білім (ПБПБ)
Технологиялық
білім(ТБ)
3топ: Пән бойынша
тех-лық білім(ПБТБ)
Технологиялық,педагогикалық
және пәндік білім(ТППБ)
|
Интерактивті оқыту
әдістері мен түрлері және оның артықшылықтарымен
танысады,тиімділігіне көз
жеткізеді
Тақырыппен танысады
және
тақырып аясында ой
бөліседі, пікір алмасады, бір-бірімен сенімді қарым-қатынас
орнатады
Әр топ өз ортақ ойларын ортаға
салады
|
АКТ туралы ойларын
топшылайды, қорытады
Ойын нақтылап,АКТ
мазмұны мен маңызын түсінеді
Оқулық арқылы ойын
түйіндейді
|
|
15минут
|
Тапсырмалар
|
Тақырып бойынша
топтарға түрлі сұрақтар
беремін:
1топ:Өз сабағыңызда
АКТ-ның қандай түрін пайдаланасыз
?
2топ:Power Point
арқылы «Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру»бағдарламасын
талдап,презентация жасайды
3 топ: Power Point арқылы
«БізТәуелсіздікке қалай қол жеткіздік? тақырыбына презентация
жасайды
|
Постер
қорғайды
Презентация
жасайды
|
Қатысушылар
компьютер, флипчарт арқылы жұмыс жасап, тәжірибелік білімін
жетілдіреді
|
|
2
минут
|
Бағалау
|
1топ:
«Саусақ»
2 топ:
«Смайликтер»
3 топ:
«Бағдаршам»
|
Топтар бірін-бірі
бағалайды
|
Түрлі бағалау түрлерін
қолданып, топ мүшелері бір-бірінің іс-әрекетіне баға
береді
|
|
3 минут
|
Сергіту
сәті
|
«Капитан»
|
Қатысушылар жаттығу
орындайды
|
Көңіл-күйін
сергітеді
|
|
15минут
|
«Сократтық
семинар»
(пікірталас)
|
Тапсырма №1.АКТ-ның
пайдасы
Тапсырма№2. АКТ-ның
зияны
|
Топтар бірін-бірінің әрекетіне
сипаттама береді
|
АКТ пайдасы сен зияны туралы
ойларын толықтырады
|
|
3минут
|
«Жарнама»
|
АКТ-ны қалай
қолданамыз?
Тақырып орындағанда
критерий береді:
Жарнамаға тақырып
қою
АКТ-ны тиімділігін
көрсету
Тақырып мәнін ашып
беру
|
Топтар флипчартқа АКТ
тиімділігін көрсету арқылы жарнама
жасайды
|
Жарнамалау әдісі арқылы топтар
АКТ тиімділігін жақсы көрсеткен топты
бағалайды
|
|
2 минут
|
Бағалау
|
«Ойлаудың алты
қалпағы»
1топ: «Сары қалпақ»
АКТ-ның оң әсері
2 топ: «Қара қалпақ»
АКТ-ның адам өміріне
зияндылығы
3топ: «Көқ қалпақ»Бүгінгі
коучинг сабаққа баға беріп
қорыту
|
Топтар өз ойларын ортаға
салып, бір-бірімен қарым-қатынас жасап түсініктерін
толықтырады
|
АКТ туралы алған әсерлерін
айтып, бүгінгі сабаққа баға береді,қорытынды
жасайды
|
Оңтүстік Қазақстан
облысы
Мақтарал
ауданы
Ш.Бектасов жалпы орта
мектебінің
тарих пәні мұғалімі:Амирова
Куттыкыз Жасузаковна