Материалдар / Кәусар бұлақ авторлық бағдарлама

Кәусар бұлақ авторлық бағдарлама

Материал туралы қысқаша түсінік
мектепке дейінгі ересек топтарының вариативтік компоненті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2023
346
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Павлодар облысының білім беру басқармасы, Екібастұз қаласы білім беру бөлімінің «№5 сәбилер бақшасы» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны







«Кәсар бұлақ» вариативтік компонент мектепке дейінгі 4 жас ересек топ балаларына арналған бағдарлама





















2021 жыл



Бағдарламаны құрастырушы:

Павлодар облысының білім беру басқармасы, Екібастұз қаласы білім беру бөлімінің «№5 сәбилер бақшасы» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны әдіскері - Жанаргуль Кабдылхамитовна Сымтикова









Бұл жинақты мектепке дейінгі ұйымдардың мектеп жасына дейінгі ересек топ балаларын оқытуға арналған вариативтік бөлім «Кәусар бұлақ» бағдарламасы берілген. Бағдарламаны сәбилер бақшасының тәрбиешілері мектепке дейінгі ұйымдастырылған оқу қызметінде тәрбиеленушілер бойына ұлттық рухты, ұлттық сананы, дәстүрді, әдеп-ғұрыпты, мәдениетті таныстыра отырып, білім-бағдар беруде қолдана алады.


























Тәрбие – тал бесіктен басталады.


Түсініктеме

Адам баласы шыр етіп дүниеге келгеннен бастап, яғни, қоғамға, өзі-өсетін тіршілік ортасының мүшесі болады. Адам дүниеге келісімен өзі көріп отырған адамдардың іс-әрекетіне, қимылына, ас ішуіне, жүріс-тұрысына, сөйлеуіне, ойнауына, әңгімелесуіне таңдана қарап, өзі де сол көргендерді есту мақсатында әрекет жасайды. Осыған байланысты «Ұядан не көрсең, ұшқанда соны ілерсің» - дейді халық. Сондықтан баланың ең әуелгі өсетін ортасы, отбасы тәрбиесіне өте терең көңіл бөлу керек. Егер отбасында жақсы тәрбие алған болса, өскенде сол тәрбиенің ізімен баруы сөзсіз.

Тәрбиенің қиындықтары көп, сол қиындықтан қашпаған ата-ана ғана саналы тәрбие бере алады. Ол үшін баланың не істеп жүргенін, кіммен ойнайды, қай жерде жүргенін, тапсырманы қалай орындағаны сияқты жұмыстарын қадағалап, түсіндіріп, жан-жақты тәрбие беру, оны әрі қарай дамыта білу керек.

Халқымыз: «Балаңа бес жасқа дейін патшаңдай қара» дегеннің терең мәні дәл осы кезде іске асатынын меңзесе керек.

Тәрбиенің түп тамыры – ұлтты қадірлеу, ұлттық әдет-ғұрыпты дамыту, ұлттық дәстүрді жандандыру, ұлтаралық достық қарым-қатынасты нығайтуға үйрету. Сабақ та, тәрбие де осы бағытта болса ғана баланы ортаға қарап тәрбиелеген боламыз, сонда ғана оның адамгершілігі қалыптасады.

Қазір мектеп жасына дейінгі балалар бірыңғай бұрынғыдай тыңдаушы ғана емес, оқырман да. Мектеп жасына дейінгі балалардың бойында оқу қызметін меңгерту басты бағыты болып саналады. Ересек адам мектепке дейінгі балаға күшті педагогикалық әсер етеді, ол өзара әрекет үрдісінде кешенді әдістер мен тәсілдердің көмегімен танымдық белсенділікті қалыптастыруға, балалардың психикалық ойлау, қабылдау, ес, зейін, сөйлеуді, өзіне сенімділікті және ынталықты дамыта отырып, олардың белсенді танымдық іс-әрекетпен шығармашылыққа бой алуына көмектеседі.

Еліміз егемендік алып, өз мәртебесі биіктей түскен шақта ең алғашқы алға қояр міндеттің бірі – бала тәрбиесі – егеменді еліміздің болашағын жалғастырушы ұрпақ тәрбиелеу. Ал сол жас ұрпаққа тәрбие беретін бүгінгі тәрбиеші – мамандар тәрбиелеу мен білім берудің жаңаша жетілдірілген әдіс-тәсілдерін іздестіріп, күнделікті жұмыс барысында жаңашыл бағыттар қарастырып, оны өздерінің іс-тәжірбиесінде қолданып отырса, бала тәрбиесі алға басары сөзсіз.

«Кәусар бұлақ» бағдарламасы мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты және "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына негізделініп құрастырылған. Бағдарлама мазмұны балалардың жас ерекшелігіне сай келеді.


«Кәусар бұлақ» бағдарламасының негізгі идиясы Елбасының Рухани жаңғыру бағдарламасын жетілдіруде «Мәңгілік Елдің» ертеңгі болашағын ойлайтын азаматтарды тәрбиелеу.

«Кәусар бұлақ» бағдарламасының өзектілігі:

1. Қазіргі кезде еліміз тәуелсіз алып, өркендеп келе жатқанда, өз мәдениетіміз бен дәстүрімізден, қазақтық қалпымыз бен ата салтымыздан, ұлттық рухымыз бен ұлттық сипатымыздан безінбей, оны дамытып, келесі ұрпаққа сақтап қалдыруымыз керек.

2.Тағылым мен үлгі өнегенін бастауы тәрбие болса ,ал сол тәрбие бесіктен бастау алатындығын жас ұрпаққа мағлұмат бере отырып үгіттеу.


«Кәусар бұлақ» бағдарламасының мақсаты қазақ елінің тарихы мен ұлттық салт-дәстүр, әдет-ғұрып салттын ұстанып, басқалармен қарымқатынас жасау дағдыларын, өмірлік ұстанымдарын қалыптастырту, өзінөзі ұстаудың нормалары мен мінезқұлқын реттеудің өлшемдерін меңгерту.


Міндеттері:


Білім беру бағытындағы міндет

  • Ата-бабадан келе жатқан ибалық пен инабаттылықты түпкілікті түсініп, балаларымызға сол тәрбиенің нәрін сіңіру;

  • Құндылықтарымызды танып біліп оның қадір-қасиетін түсініп тұрмыста пайдалана білуге дағдыландыру;

  • Адалдық, жауапкершілік, достық ұғымдарын түсініп, парасатты, ойөрісі кең тұлғаны жетілдіру

  • Ұлттық әдетғұрып, ұлттық салт-дәстүрді жандандыру деген ұғымдарды қалыптастыру


Дамытушы бағытындағы міндет:

  • Жоба және зерттеушілік әрекетін дамыту

  • Заттардың тарихы, материалдық мәдениетін бағдарлай білуді дамыту


Тәрбие беру бағытындағы міндет:


  • Отбасылық тәрбие ережесін үйрету яғни әкесін сыйлау, анасын құрметтеуге тәрбиелеу;

  • Ұлтты қадірлеу, ұлтаралық достық қарымқатынасты нығайтуға тәрбиелеу


Бағдарламаның ерекшелігі:

  • Педагогтің мектеп жасына дейінгі баланың шығармашылығы мен өзін-өзі жетілдіру белсенділігіне жағдай жасау;

  • ҰОҚ интеграциялау;

  • Отбасымен тығыз бірлескен жұмыс;

  • Әлеуметпен ынтымақтастық

Бағдарламаны іске асыру үшін пайдаланатын тәсілдер:

  • Мақсатты серуендер мен экскурсиялар;

  • Бақылау, зерттеу;

  • Объектілерді көрсету мен әңгімелер, түсініктемелер

  • Әңгімелер

  • Көркем әдебиеттерді қолдану;

  • Репродукциялар, фотосуретер, суреттер қолдану;

  • Бейне және үнтаспа материалдарын қолдану;

  • Қадірлі азаматтармен кездесу;

  • Инновациялық технологияларды қолдану: ТРИЗ-технологиясы, «Сын тұрғысынан ойлау» технологиясы, «Мнемотехнология», АКТ, «Әлеуметтік ойын технологиясы»


Күтілетін нәтиже:


  • Жеке тұлға ретінде өз өміріне деген жауапкершілігін қалыптастыру;

  • Патриоттық сезімдерін тәрбиелеу;

  • Тарихи танымға қызығушылығы ояну;

  • Іздену, зерттеушілік шығармашылық дағдыларын қалыптастыру;

  • Қоршаған ортада өзін ұстау, ұжымдық жұмыс дағдыларын игеру;

  • Коммуникативті және рухани құндылығы бай жеке тұлға қалыптастыру

  • Мәдени мұраны қадірлеп, сақтай білу

  • Ұлттық салт-дəстүріміз, ұлттық санамыз, тарихымыздан көрінетін құндылықтарды өскелең ұрпаққа дəріптей алу

Вариативтік компонентті ұйымдастыру:

Ойын, ұйымдастырылған оқу қызметі түрінде ұйымдастырылады.
Ұйымдастырылған оқу қызметі вариативтік компонент ретінде ересек, топтарда 36 сағат (1), 15-20 минут ұйымдастырылады. Әр ұйымдастырылған оқу қызметі тақырыбына байланысты мақсат, міндеттері алынады.
«Кәусар бұлақ» білім беру бағдарламасының материалдары "Денсаулық", "Қатынас", "Таным", "Шығармашылық", "Әлеумет" білім беру салалары кіріктіру жолдары арқылы жүзеге асырылады


«Кәсар бұлақ» вариативтік компонент мектепке дейінгі 4 жас ересек топ балаларына арналған бағдарлама оқып меңгеруде балалардың жас ерекшелігін ескере отырып жылына 2 рет білім білік, дағдыларын балдық жүйе арқылы жоғары, орта, төмен деңгей деп анықтау көзделінеді.













«Кәсар бұлақ» вариативтік компонент мектепке дейінгі 4 жастан бастап ересек топ балаларына арналған

тақырыбы

мақсаты

міндеттері

сағат саны

мерзімі

1

«Мен және менің туыстарым»

«Мен» ұғымын түсіндіру және өзінің бауырлас туыстарына деген адамгершілік қасиеттері, мейірімін жетілдіру

Жеті ата шежіре ағашын даярлату отбасылық жоба

1


2

«Аяулы анам, асқар тау әкем»

Анаға, әкеге деген құрметті жетілдіру. Оларға мейіріммен қарай білуге үйрету.

Әкеге құрмет, Анаға ізет тақырыбында әр бала альбом даярлап әкелу

1


3

«Сәлемдесе білемін»

«Сәлем сөздің атасы» екендігін түсіндіру, үлкен кішіге амандасып жүру адамдық қасиет екендігін сіңіру

Отбасы орталығында сахналау

1


4

«Тіл-қазақ қазынасы»

«Тілге құрмет елге құрмет» деген мақалдың мағынасын түсіндіру арқылы, ана тілді сүюге баулу

Шағын кітапшалар құрастыру сайысы

1


5

«Жаңылтпаш жаттау»

Балаларды дұрыс сөз құрастырып сөйлей білуге үйрету,

1


6

«Сөз өнері мақал-мәтел»

Байланыстырып сөйлеу, мәдени сөйлеуге үйрету, мақал-мәтелдер арқылы ұлттық құндылыққа тәрбиелеу

1


7

«Тиым сөздер»

Тиым сөздердің мағынасын ашып олардың адам өміріне тигізер пайдасы мен зиянын түсіндіру арқылы, жақсыдан үйреніп жаманнан жиренуге баулу

1


8

«Әлди-әлди»

Бесік жыры – балаға берілетін алғашқы тәрбие екендігін түсіндіру, әлди-әлди үйрету

Отбасы орталығында сахналау

1


9

Әсемдік, әдемілік

Ұлттық сәндік бұйымдар, зергерлік бұйымдар туралы түсініктерін кеңейту

Ұлттық сәндік , зергерлік бұйымдар көрмесін ұйымдастыру

1


10

Берекелі қазақ дастарханы

Қазақ ұлттық тағам түрлері туралы түсінікті кеңейту

«Ұлттық тағам» бейне фильм жасау

1


11

«Ұлттық киімдер»

Ұлттық кімдер туралы түсініктерін кеңейту

Ер бала және қыз баланың ұлттық киім үлгісі отбасылық қысқа мерзімді жоба

1


12

Қазақ үйі- киіз үй

Қазақтың қара шаңырағы деген ұғымды қалыптастыру

Киіз үйдің макетін дайындату отбасылық байқау

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ