Материалдар / Кейіпкердің костюмін өзгерту. Жоба құру.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Кейіпкердің костюмін өзгерту. Жоба құру.

Материал туралы қысқаша түсінік
М) Алған біліміңді өмірде қажет кезде қолдану үшін жоба құрып үйренеміз. Жобаның мақсаты: Спрайттардың костюмін ауыстыру. Жұмыс барысы: - Scratch программасын іске қосу; -Интернеттен қажетті суреттерді жинақтау; -Кейіпкердің әр бағытқа қозғалысын жасау; -Фон мен спрайттардың костюмдерін ауыстыру; -жобаны сақтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2022
667
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Программалау

Педагогтың аты-жөні

Рахметова Г.И

Күні

22.09.22

Сынып: 4 В

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Кейіпкердің костюмін өзгерту. Жоба құру.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Scratch программалау ортасын іске қосады.

Көптеген оқушылар:

кеіпкерді таңдайды, оған қозғалыс командаларын қолданады

Кейбір оқушылар:

жобаны өз ойыңмен жалғастырады


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Өткен сабақты қайталау.1-тапсырма.

-Костюм ауыстыру деген не?

-Костюм ауыстыру үшін қандай блок қолданылады?

-Циклдік командалар қай блокта орналасқан?


ҚБ: геометриялық фигуралар

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Сұрақтарға жауап береді.




Г5-конечная звезда 23 Прямоугольник 24 еометриялық фигуралар

Равнобедренный треугольник 27

5-конечная звезда 31 5-конечная звезда 31


Стикер /карточка

Сабақтың ортасы

(М) Алған біліміңді өмірде қажет кезде қолдану үшін жоба құрып үйренеміз.

Жобаның мақсаты:

Спрайттардың костюмін ауыстыру.

Жұмыс барысы:

- Scratch программасын іске қосу;

-Интернеттен қажетті суреттерді жинақтау;

-Кейіпкердің әр бағытқа қозғалысын жасау;

-Фон мен спрайттардың костюмдерін ауыстыру;

-жобаны сақтау.

Жеке жұмыс.

1-тапсырма.

  • Қазақстан картасының суретін Интернеттен жүктеп, бумаға сақта.

  • Scratch программасын іске қос.

  • Өзіңе ұнайтын кейіпкерді таңдап ал.

  • Кейіпкер картадағы қалаларды аралайтындай етіп, қозғалыс жаса.

Дескриптор:

-Интернеттен сурет жүктейді, оны бумаға сақтайды;

- Scratch программасын іске қосады;

-кеіпкерді таңдайды, оған қозғалыс командаларын қолданады.

ҚБ: геометриялық фигуралар

2-тапсырма.

  • Кейіпкер әр қалада ұлттық киімдерді ауыстырып отыру керек.

  • Кейіпкер әр қалаға барғанда көрікті жерлер туралы шағын мәлімет айтуы қажет.

Дескриптор:

-кейіпкерге костюм ауыстырады;

-кейіпкерге мәлімет айтуға командаларды қолданады.


ҚБ: геометриялық фигуралар


3-тапсырма.

  • Сахнаның фонын қалаларға байланысты ауыстыр.

  • Жобаны өз ойыңмен жалғастыр.

  • Жобаны «Менің Қазақстаным» деген атаумен бумаға сақта.

Дескриптор:

-сахнаның фонын ауыстырады;

-жобаны өз ойыңмен жалғастырады;

-жобаны бумаға сақтайды.


ҚБ: геометриялық фигуралар

Мұғалімді тыңдайды











1-тапсырманы орындайды
















2-тапсырманы орындайды












3-тапсырманы орындайды



















Г5-конечная звезда 23 Прямоугольник 24 еометриялық фигуралар

Равнобедренный треугольник 27







Г5-конечная звезда 23 Прямоугольник 24 еометриялық фигуралар

Равнобедренный треугольник 27








Г5-конечная звезда 23 Прямоугольник 24 еометриялық фигуралар

Равнобедренный треугольник 27













Компьютер


Scratch программалау ортасы

Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: Смайлик»

барлығын түсіндім

менде сұрақтар қалды

Өзін-өзі бағалау.



Үй тапсырмасы

§ 3












Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!