КЕЛ, ҚАЙТАЛАЙЫҚ?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

КЕЛ, ҚАЙТАЛАЙЫҚ?

Материал туралы қысқаша түсінік
Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну .Хабарламаны тыңдау жəне мұғалімнің көмегімен мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру, сəйкес иллюстрация/заттық сурет/сызба таңдау 1.2.3.1 Сұхбаттасын түсіну жəне түрлі тəсілмен əрекет жасау, этика нормаларын сақтап жауап беру
Материалдың қысқаша нұсқасы

2-БӨЛІМ: МЕНІҢ МЕКТЕБІМ 8 - САБАҚ

Тақырыбы:

КЕЛ, ҚАЙТАЛАЙЫҚ?

Мектебі: № 25 ЖОББМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Тлепбергенова С.К

1- сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну

1.1.3.1 Хабарламаны тыңдау жəне мұғалімнің көмегімен мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру, сəйкес иллюстрация/заттық сурет/сызба таңдау

1.2.3.1 Сұхбаттасын түсіну жəне түрлі тəсілмен əрекет жасау, этика нормаларын сақтап жауап беру

1.5.1.2 Мұғалімнің көмегімен жіктік жалғауларын ауызша тілде қолдану

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: 2-бөлімде өткен тақырыптарды қандай деңгейде меңгергендерін көрсете алады. Мұғалімнің сұрақтарына жауап бере алады, басқа оқушыларға сұрақ қоя алады.

Оқушылардың көпшілігі: 2-бөлімде өткен такқырыптар бойынша өзара тілдесе алады, сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс сақтап қолдана алады.

Кейбір оқушылар орындай алады: 2-бөлім бойынша өткен материалдарды өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

2-5мин.


Оқушылардың сабаққа дайындығы. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл-күй қалыптастыру.

Психологиялық ақуал

Амансың ба Алтын күн,

Амансыз ба Көк аспан.

Амансың ба достарым,

Амансыз ба ұстазым!

Сабақтың ортасы

6-40

(МК, Ұ) Бұл сабақта оқушылар 2-бөлім бойынша өткен тақырыптарды қайталайды, еске түсіреді. Мұнда өткен тақырыптармен байланысты 8 сюжет берілген. Оқушылар мұғалімнің көмегімен әр сюжет бойынша жұмыс жасайды. Ең алдымен оқушылар әр сюжетте берілген диалогтің толық нұсқасын тыңдайды, әр сюжет бойынша хормен, жеке-жеке қайталайды. Содан кейін берілген суреттер бойынша диалогті толықтырып айтады.

(МК, Ұ) Оқушыларға оқулықтағы суреттерде берілген сұрақтарды қоямыз, оқушылар сұрақтарға өз қалауы бойынша жауап бере алады:

  1. Бұл не? ( Мектептің, сыныптың, оқу құралдарының суреттері)

  2. Сенің мектебің қандай?

  3. Сенің сыныбың қандай?

  4. Сыныпта не бар?

  5. Сен неше жастасың?

  6. Сен нешінші сыныпта оқисың?

  7. Сен мектепте не істейсің?

  8. Сенде неше қарындаш бар?

(Ж) Оқушылар берілген сұрақтар бойынша жұппен жұмыс жасайды.

Олар бұл сұрақтарға өз қалаулары бойынша жауап бере алады.

Осы бөлімнің соңында оқушылар:

  • Қандай? сұрағына жауап беретін сөздерді атай алу – үлкен, кішкентай

  • Не? сұрағына жауап беретін сөздерді (мектеп, парта, сынып, тақта, қалам, қарындаш, қайшы, сызғыш, терезе, үстел, т.б.) атай алу;

  • Неше? Нешінші? сұрағына жауап беретін сөздерді (бірінші, екінші, үшінші, төртінші, бесінші, алтыншы, т.б.)

  • Тақырыпқа сәйкес заттың түсін айта алу (жасыл таұта, қоңыр есік, көк кітап)

  • Өзінің жасын айта алу, басқа біреуден атын сұрай алуды (Мен алты жастамын. Сен неше жастасың?);

  • Оқу құралдарын айта алу (дәптер, қалам, қайшы, қарындаш, сызғыш, өшіргіш);

  • Нешінші сыныпта оқитынын айта алу (Мен бірінші сыныпта оқимын)

  • Бір нәрсені сұрап ала алу (Маған қайшы берші\Маған кітап беріңізші);

  • Алғыс айта алу (Рахмет!)

  • өзінің мектепте не істейтінін (Мен мектепте жазамын, оқимын, сызамын, тыңдаймын) айта алу дағдылары қалыптасу қажет.


Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқулықпен жұмыс барысында меңгерген білімдерін бекіте түседі.
































Оқулық

Аудиодиск:

2.8.1.
2.8.2.
2.8.3.
2.8.4.

















1 жұмыс дәптері



Сабақтың соңы

41-45

Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылармен кері байланыс орнатылады. Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.









«Менің көңіл-күйім» баспалдағы

Оқушылар стикерлерге өздерінің есімдерін жазып (немес өз бейнелерін салып) тақтада жапсырылған баспалдақтардың біріне жапсырады. Баспалдақтарда «Керемет», «Өзіме сенімдімін», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек» деп аталады.



Қосымша ақпарат

Қорытындылау


Сабақ барысында енгізілген өзгерістер:

Жүргізілген жұмыстың тиімділігі:

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

Сабақты қандай әдіс-тәсілдер жақсартар еді?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.11.2018
468
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі