Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаттары
|
1.1.2.1 Күнделікті
өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын
түсіну
1.1.3.1 Хабарламаны
тыңдау жəне мұғалімнің көмегімен мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
беру, сəйкес иллюстрация/заттық сурет/сызба
таңдау
1.2.3.1 Сұхбаттасын
түсіну жəне түрлі тəсілмен əрекет жасау, этика нормаларын сақтап
жауап беру
1.5.1.2 Мұғалімнің көмегімен
жіктік жалғауларын ауызша тілде
қолдану
|
Сабақтың
ортасы
6-40
|
(МК, Ұ) Бұл сабақта
оқушылар 2-бөлім бойынша өткен тақырыптарды қайталайды, еске
түсіреді. Мұнда өткен тақырыптармен байланысты 8 сюжет берілген.
Оқушылар мұғалімнің көмегімен әр сюжет бойынша жұмыс жасайды. Ең
алдымен оқушылар әр сюжетте берілген диалогтің толық нұсқасын
тыңдайды, әр сюжет бойынша хормен, жеке-жеке қайталайды. Содан
кейін берілген суреттер бойынша диалогті толықтырып
айтады.
(МК, Ұ) Оқушыларға
оқулықтағы суреттерде берілген сұрақтарды қоямыз, оқушылар
сұрақтарға өз қалауы бойынша жауап бере
алады:
-
Бұл не? ( Мектептің,
сыныптың, оқу құралдарының
суреттері)
-
Сенің мектебің
қандай?
-
Сенің сыныбың
қандай?
-
Сыныпта не
бар?
-
Сен неше
жастасың?
-
Сен нешінші сыныпта
оқисың?
-
Сен мектепте не
істейсің?
-
Сенде неше қарындаш
бар?
(Ж) Оқушылар
берілген сұрақтар бойынша жұппен жұмыс
жасайды.
Олар бұл сұрақтарға
өз қалаулары бойынша жауап бере
алады.
Осы бөлімнің соңында
оқушылар:
-
Қандай? сұрағына жауап беретін
сөздерді атай алу – үлкен,
кішкентай
-
Не? сұрағына жауап беретін
сөздерді (мектеп, парта, сынып, тақта, қалам, қарындаш, қайшы,
сызғыш, терезе, үстел, т.б.) атай
алу;
-
Неше?
Нешінші? сұрағына жауап беретін
сөздерді (бірінші, екінші, үшінші, төртінші, бесінші, алтыншы,
т.б.)
-
Тақырыпқа сәйкес
заттың түсін айта алу (жасыл таұта, қоңыр есік, көк
кітап)
-
Өзінің жасын айта
алу, басқа біреуден атын сұрай алуды (Мен алты жастамын. Сен неше
жастасың?);
-
Оқу құралдарын айта
алу (дәптер, қалам, қайшы, қарындаш, сызғыш,
өшіргіш);
-
Нешінші сыныпта
оқитынын айта алу (Мен бірінші сыныпта
оқимын)
-
Бір нәрсені сұрап
ала алу (Маған қайшы берші\Маған кітап
беріңізші);
-
Алғыс айта алу
(Рахмет!)
-
өзінің мектепте не
істейтінін (Мен мектепте жазамын, оқимын, сызамын, тыңдаймын) айта
алу дағдылары қалыптасу
қажет.
Дәптердегі тапсырмаларды
орындау арқылы оқулықпен жұмыс барысында меңгерген білімдерін
бекіте түседі.
|
Оқулық
Аудиодиск:
2.8.1.
2.8.2.
2.8.3.
2.8.4.
№
1
жұмыс дәптері
|
Сабақтың
соңы
41-45
|
Сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылармен кері байланыс орнатылады. Оқушылар сабақ
барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл
болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре
алады.
|
«Менің көңіл-күйім»
баспалдағы
Оқушылар стикерлерге өздерінің
есімдерін жазып (немес өз бейнелерін салып) тақтада жапсырылған
баспалдақтардың біріне жапсырады. Баспалдақтарда «Керемет», «Өзіме
сенімдімін», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек» деп
аталады.
|