Күні: 16.05.2022
ж
Білім беру саласы: Қатынас,
Таным.
Бөлімі: Сөйлеуді
дамыту, Математика
негіздері.
Тақырыбы: «Кемпірқосақ жолымен
даярлық тобына көтерілеміз»
Мақсаты:
1) Балаларға жыл бойы өтілген
оқу іс – әрекеттеріне байланысты тапсырмаларды бере отырып, білім –
білік дағдыларын сараптау
2) Дидактикалық, ойындар
арқылы есте сақтау қабілеттерін дамытуды
жалғастыру
3) Ұқыптылыққа, өз ойын еркін
жеткізе білуге тәрбиелеу.
Көрнекілік құралдар: суретші,
жеті түрлі – түсті хатқалта, слайд, сандар
Сөздік жұмыс:
хатқалта
Оқу қызметінің
барысы
Шаттық
шеңбері.
Арайлап бүгін атты
күн,
Шашып бізге
шапағын.
Тілейміз сізге ақ
таңның,
Қуанышын,
шаттығын.
Қайырлы таң, қайырлы
күн!
Қуанышты күн
бүгін!
Тосын
сәт: суретші келеді (қолында
бояулар мен қылқалам)
-Сәлеметсіңдер ме,
балалар!
-Мені таныдыңдар
ма? Мен
кіммін?
-Дұрыс айтасыңдар! Мен
сендерге әдемі сурет салып алып келдім. Міне қараңдар! (экранда
кемпірқосақтың суреті шығады)
-Бұл не? (кемпірқосақ
)
Тәрбиеші: -Балалар, сендер даярлық
тобына көтергілерің келеді ме? Бұл жай сурет емес, кемпірқосақ
жолдары сендерді даярлық тобына апарады.
Кемпірқосақ сөніп
қалады.
Суретші: -Ой, не болды? Менің суретім қайда? Енді қалай
даярлық тобына өтеміз? Ересек тобында қалып қоятын болдық, өйткені
мен бұл суретті қайта сала алмаймын. Себебі кемпірқосақтың
түстерінің ретін білмеймін.
Тәрбиеші: -Жоқ, жоқ, бізге даярлық тобына көшу керек. Біз
балалармен бірге саған ретін есіңе түсіруге
көмектесеміз.
Суретші: -Жарайды.
Тәрбиеші: -Көмектесеміз ба,
балалар?
Ұйымдастырушылық –
ізденістік
Сол кезде суретші қалтасынан
(сөмкесінен) жеті түрлі – түсті хатқалта алып
шығады да
тәрбиешіге береді:
-Балалар, бұл кемпірқосақты өз қалпына келтіру
үшін мына тапсырмаларды орындау қажет. Тапсырмаларды дұрыс
орындасаңдар, мен сендерге сыйлық алып келемін
. Іске сәт, мен кеттім! (Суретші шығып
кетеді)
Сөздік
жұмыс: хатқалта сөзінің мағынасы –
конверт.
Тәрбиеші: -Балалар, кемпірқосақ неше
түстен тұрады? Сол түстерді атап беріңдерші! -Қай түстен
бастаймыз?
1
тапсырма (қызыл
хатқалта):
-Қазір жылдың қай
мезгілі? Көктем мезгілінің
ерекшеліктерін білеміз бе?Көктем айларын кім атап береді?Көктем
мезгілі туралы өлең шумақтары кімнің естеріңде бар?(Балалардың өлең
жолдары)-Жарайсыңдар балалар, өте
жақсы.
- Кемпірқосақтың қызыл түсті
жолы жанады.
2
тапсырма (қызғылтсары
хатқалта):
Дид/ойын «Қай дыбыстан
басталған?» - айтылған
дыбыстарды
ажырату.
-Жарайсыңдар! (Кемпірқосақтың
қызғылтсары түсті жолы жанады.)
3 тапсырма (сары хатқалта):
Дид/ойын «Сөздерді буынға
бөл» -
-Жарайсыңдар! (Кемпірқосақтың
сары түсті жолы жанады.)
4
тапсырма (жасыл
хатқалта):
Мнемотаблица бойынша ертегіні
құрастыру. Ертегі кейіпкерлеріне мінездеме
беру.
-Жарайсыңдар! Кемпірқосақтың
жасыл түсті жолы жанады.
Сергіту
сәті:
5
тапсырма (көгілдір
хатқалта):
- апта күндеріне байланысты
сұрақтақтарға жауап бер
- уақытты бағдарлау
-Балалар, 1 аптада неше күн бар?
апта күндерін атап беріңдерші.
-Бүгін аптаның нешінші күні?
-Ертен қандай күн болады?
-Ал енді уақытты бағдарлауға
арналған жұмбақтар жасырамын:
1.
Ұйқымыздан тұрамыз,
Беті – қолды жуамыз.
Әкемізге ереміз,
Бақшамызға келеміз. (таңертең)
2.
Біз тәртіпті
баламыз,
Сабақты да
оқимыз.
Серуенге шығамыз,
қыдырамыз
Бұл қай кез деп
ойлайсың? (-Күндіз.)
Күн батады
қызарып,
Анамызды
күтеміз.
Бұл
қай кез деп ойлайсың? (кеште)
3.
«Үйлерде шамдар жанады,
Дем
алады бар әлем»,
Барлығы ұйқыға жатады ,
Бұл қай кез деп ойлайсың?
(Түнде)
-Жарайсыңдар! Тақтаға
қараңдаршы!
6
тапсырма (көк
хатқалта):
-1 ден 5-ке дейінгі сандарды
тақтада ретімен қойып шығуды
ұсынады.
-2, 5,
3 сандарынын көршісін
табу.
Қалған балалардан
тәрбиеші тура және кері
санауды ұсынады.
-Керемет!
Кемпірқосақтың көк түсті жолы
жанады.
7
тапсырма (күлгін
хатқалта):
-геометриялық пішіндер мен
денелер арқылы қеңістікті бағдарлау (
тақтада):
-Ортада не
орналасқан? -Ортада
дөңгелек
-Дөңгелектің
үстінде? –Үстінде
үшбұрыш
-Дөңгелектің
астында? -Астында
сопақша
-Оң
жағында? - Оң жағында
тіктөртбұрыш
-Сол жағында? - Сол жағында шаршы.
Ойын: «Сыңарын тап, Қарама-қарсы
сөздерді ата» (суреттер таратылып беріледі, сыңарын тауып сөздерді
айтады)
-Жарайсыңдар!
Кемпірқосақтың күлгін түсті
жолы жанады.
Суретші қайтып келіп балаларға
алғысын айтады. Сыйлығын беріп, қоштасады.
Рефлексиялық -
түзетушілік
-Бізге бүгін
қонаққа кім келді?
-Қандай
тапсырмалар орындадық?
-Кемпірқосақтың неше түсі
болады ?
-Қай жыл
мезгілі туралы әңгімелестік?
Балалардың
жауаптары.
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: берілген тапсырмаларды
орындайды
Түсінеді: ойын шарттарын түсінеді
Қолданады: жыл
бойы алған білімдерін көрсете алады