Материалдар / Кең дала
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Кең дала

Материал туралы қысқаша түсінік
Кең дала
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
1074
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



САБАҚ: Кең далада саяхаттау


Күні:

Оқытушының аты-жөні: Таурбаев А.Р.

СЫНЫП: 1 сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар

Сабақ негізделген оқу мақсаты

Шығармашылық идеялар мен сезімдерді көрсету және дамыту

Сабақтың мақсаттары

1.3.3.1 Идеяларын шығармашылық түрде ұсыну және нақты

тәсілдермен сезімдерін білдіру


Жетістік критерийлері

Оқушы саяхат түрлерін және көлік түрлерін ажырата алады;

- оқушы өз идеясын, ойын іске асыруда әр-түрлі материалдарды қолданады;

- әр түрлі материалдармен жұмыс жасай алады


Тілдік мақсат

Өз қолымен жасаған жұмыстарын қайсысы жақсы жасалғанын, қайсысын жақсартуға болатынын сипаттай отырып, ауызша баға беру


Талқылауға арналған сұрақтар

Сіз ... бейнесін қалай жасай аласыз?

Сіз қандай құрал-саймандарды қолданатын боласыз?

Тірек сөздер

форма (пішін), бүктеу;

қию, сурет салу, тесу, желімдеу, жабыстыру, ерекшелік;

көлік, құрылым, ұқсас, карта, қарындаш;

Алдыңғы оқу

Оқушы түрлі түсті қағазбен, ермексазбен, қайшы, желіммен жұмыс жасай алады.


Жоспар

Жоспарланған уақыт



Басталуы

5-7 минут










Ортасы

17-20

минут
























Аяқталуы

3-8 минут


Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз)


Кең далада саяхаттау

Ұйымдастыру бөлімі

1. Сәлемдесу.

2. Оқушыларды түгендеу

(С, Қ) Қазақ даласының бейнежазбасын қолдану арқылы оқушылармен кең даланы елестетіп саяхатқа шығыңыз.

Қазақстан аумағының көп бөлігін кең дала алып жатқандығын түсіндіріңіз. Кең далада жиі кездесетін жануарлардың бірі - жылқы.

(С) Әңгімені жылқылар және олардың ерекшеліктері жайында бастаңыз. Көшпелі қазақ өмірінде жылқының ерекше орын алатындығын түсіндіріңіз.

(Т, Ө, Қ) Оқушыларға алақандарының көмегімен жылқының басын салуды ұсыныңыз. Тапсырма қиындық туғызған оқушыларға нұсқаулық бойынша салуды ұсыныңыз:

1. Тігінен жатқан парақ бетіне оқушылар алақандарын қояды. / саусақтары дұрыс орналасқандығын қадағалаңыз./


2. Бас бармақты және шынашақты кереді. Қолдың сұлбасын балауыз бормен айналдырып сызып шығады.

3. Алынған суретке жылқының жалын,

 көзін және тістерін салу керек.

4. Көкжиек сызығын өткізу керек. Балауыз бормен қызғалдақ, бұлт, күн салу керек. /Жұмыс барысында оқушыларды бақылап отырыңыз. Қажет болғанда, қиыншылыққа кездескен оқушыларға көмек беріп, қолдаңыз/

(Т, Ж) Келесі критерийлер бойынша бағалау жүргізіңіз:

1. Салынған суреттің жылқымен ұқсастығы.

2. Екі материалды пайдалану.

3. Жұмыстың таза орындалуы.

Жұмыс істегенде абай бол!Іске сәт!

Жұмыс уақытын белгілеу


Барлық оқушылар достарының жұмыстарымен танысады,бағалайды



Ресурстар







Қазақстандық және шетел суретшілерінің еңбектері







Альбомдар

Қағаз

Акварель бояулар










Суға арналған ыдыстар

Қаламдар мен қылқаламдар

Балауыз борлар



Рефлексия:

Бүгін не үйрендің?

Қандай қиыншылықтармен кездестің?

Не қызықты болды?


(МК,Ұ) Мұғалім жалпы сабақ барысына, оқушылардың жұмыстарына талдау жасайды, жұмыс орынын жинастырады




Қосымша ақпарат

Саралау –

Көбірек қолдау

көрсетуді қалай

жоспарлайсыз?


Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді қалай

жоспарлайсыз?


Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

Үлгімен

көмектесу

Смайликтер,

Рефлексия:

Сұрақ-жауап

Дүниетану

Интернет-ресурстар

Рефлексия

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе?


Өз сабағыңыз туралы рефлексияны төмендегі бос орынға

жазыңыз. Сол жақтағы бағанада келтірілген сұрақтардың

арасынан Сіздің сабағыңызға сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1.

2.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!