САБАҚ: Кең далада саяхаттау |
|
Күні: | Оқытушының аты-жөні: Таурбаев А.Р. |
СЫНЫП: 1 сынып | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар |
Сабақ негізделген оқу мақсаты | Шығармашылық идеялар мен сезімдерді көрсету және дамыту |
Сабақтың мақсаттары | 1.3.3.1 Идеяларын шығармашылық түрде ұсыну және нақты тәсілдермен сезімдерін білдіру
|
Жетістік критерийлері | Оқушы саяхат түрлерін және көлік түрлерін ажырата алады;- оқушы өз идеясын, ойын іске асыруда әр-түрлі материалдарды қолданады;- әр түрлі материалдармен жұмыс жасай алады
|
Тілдік мақсат | Өз қолымен жасаған жұмыстарын қайсысы жақсы жасалғанын, қайсысын жақсартуға болатынын сипаттай отырып, ауызша баға беру |
| Талқылауға арналған сұрақтар • Сіз ... бейнесін қалай жасай аласыз?• Сіз қандай құрал-саймандарды қолданатын боласыз?Тірек сөздер• форма (пішін), бүктеу;• қию, сурет салу, тесу, желімдеу, жабыстыру, ерекшелік; • көлік, құрылым, ұқсас, карта, қарындаш; |
Алдыңғы оқу | Оқушы түрлі түсті қағазбен, ермексазбен, қайшы, желіммен жұмыс жасай алады. |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт
Басталуы 5-7 минут
Ортасы 17-20минут
Аяқталуы 3-8 минут
| Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз)
Кең далада саяхаттау Ұйымдастыру бөлімі1. Сәлемдесу.2. Оқушыларды түгендеу(С, Қ) Қазақ даласының бейнежазбасын қолдану арқылы оқушылармен кең даланы елестетіп саяхатқа шығыңыз.Қазақстан аумағының көп бөлігін кең дала алып жатқандығын түсіндіріңіз. Кең далада жиі кездесетін жануарлардың бірі - жылқы. (С) Әңгімені жылқылар және олардың ерекшеліктері жайында бастаңыз. Көшпелі қазақ өмірінде жылқының ерекше орын алатындығын түсіндіріңіз.(Т, Ө, Қ) Оқушыларға алақандарының көмегімен жылқының басын салуды ұсыныңыз. Тапсырма қиындық туғызған оқушыларға нұсқаулық бойынша салуды ұсыныңыз:1. Тігінен жатқан парақ бетіне оқушылар алақандарын қояды. / саусақтары дұрыс орналасқандығын қадағалаңыз./
2. Бас бармақты және шынашақты кереді. Қолдың сұлбасын балауыз бормен айналдырып сызып шығады. 3. Алынған суретке жылқының жалын, көзін және тістерін салу керек. 4. Көкжиек сызығын өткізу керек. Балауыз бормен қызғалдақ, бұлт, күн салу керек. /Жұмыс барысында оқушыларды бақылап отырыңыз. Қажет болғанда, қиыншылыққа кездескен оқушыларға көмек беріп, қолдаңыз/(Т, Ж) Келесі критерийлер бойынша бағалау жүргізіңіз:1. Салынған суреттің жылқымен ұқсастығы. 2. Екі материалды пайдалану.3. Жұмыстың таза орындалуы. Жұмыс істегенде абай бол!Іске сәт! Жұмыс уақытын белгілеу
Барлық оқушылар достарының жұмыстарымен танысады,бағалайды
| Ресурстар
Қазақстандық және шетел суретшілерінің еңбектері
АльбомдарҚағазАкварель бояулар
Суға арналған ыдыстар Қаламдар мен қылқаламдарБалауыз борлар
|
| Рефлексия:Бүгін не үйрендің?Қандай қиыншылықтармен кездестің?Не қызықты болды?
(МК,Ұ) Мұғалім жалпы сабақ барысына, оқушылардың жұмыстарына талдау жасайды, жұмыс орынын жинастырады
|
|
Қосымша ақпарат |
Саралау – Көбірек қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз?
| Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексеруді қалайжоспарлайсыз?
| Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелері |
Үлгіменкөмектесу | Смайликтер,Рефлексия:Сұрақ-жауап | ДүниетануИнтернет-ресурстар |
РефлексияБүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма?Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе?
| Өз сабағыңыз туралы рефлексияны төмендегі бос орынғажазыңыз. Сол жақтағы бағанада келтірілген сұрақтардыңарасынан Сіздің сабағыңызға сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?1.2. |