Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді
жазыңыз)
Кең далада
саяхаттау
Ұйымдастыру
бөлімі
1.
Сәлемдесу.
2. Оқушыларды
түгендеу
(С,
Қ) Қазақ даласының бейнежазбасын
қолдану арқылы оқушылармен кең даланы елестетіп саяхатқа
шығыңыз.
Қазақстан аумағының көп
бөлігін кең дала алып жатқандығын түсіндіріңіз. Кең далада жиі
кездесетін жануарлардың бірі - жылқы.
(С) Әңгімені жылқылар және олардың
ерекшеліктері жайында бастаңыз. Көшпелі қазақ өмірінде жылқының
ерекше орын алатындығын түсіндіріңіз.
(Т, Ө,
Қ) Оқушыларға алақандарының
көмегімен жылқының басын салуды ұсыныңыз. Тапсырма қиындық туғызған
оқушыларға нұсқаулық бойынша салуды
ұсыныңыз:
1. Тігінен жатқан парақ бетіне
оқушылар алақандарын қояды. / саусақтары дұрыс
орналасқандығын қадағалаңыз./
2. Бас бармақты және шынашақты
кереді. Қолдың сұлбасын балауыз бормен айналдырып сызып
шығады.
3. Алынған суретке
жылқының жалын,
көзін және тістерін
салу керек.
4. Көкжиек сызығын өткізу
керек. Балауыз бормен қызғалдақ, бұлт, күн салу
керек. /Жұмыс барысында оқушыларды
бақылап отырыңыз. Қажет болғанда, қиыншылыққа кездескен оқушыларға
көмек беріп, қолдаңыз/
(Т,
Ж) Келесі критерийлер бойынша
бағалау жүргізіңіз:
1. Салынған суреттің жылқымен
ұқсастығы.
2. Екі материалды
пайдалану.
3. Жұмыстың таза
орындалуы.
Жұмыс істегенде абай
бол!Іске сәт!
Жұмыс уақытын
белгілеу
Барлық оқушылар достарының
жұмыстарымен танысады,бағалайды
|