Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Кеңейтілген қазақ тілі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күнтізбелік- тақырыптық жоспар
Кеңейтілген қазақ тілі
7 “А” сынып
Барлығы 136 сағат, аптасына 4 сағат
№ |
Бөлім/ Тақырыптар |
Сабақтың тақырыптары |
Оқу мақсаттары |
C/с |
Мерзімі
|
Ескерту |
І тоқсан 32 сағат |
||||||
1 |
Ауа райы және климат- тық өзгерістер
|
Ауа райы. Ауа райын болжаудың халықтық жүйесі. |
7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау; 7.4.2.1 сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану; |
1 |
2.09 |
|
2 |
Ауа райына қатысты қазақ халқының танымы. Отамалы.
|
7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау; 7.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу |
1 |
3.09 |
|
|
3 |
Синоптиктер болжамы. |
7.2.1.1 мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау; 7.4.2.1 сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
1 |
5.09 |
|
|
4 |
Қазақстан климаты. |
7.4.2.1 сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
1 |
2.09 |
|
|
5 |
|
Ауа райы құбылысының қазақы атаулары. |
7.2.1.1 мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау ; 7.3.3.1 мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу; |
1 |
9 |
|
6 |
Табиғат пен адам |
7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау; 7.3.3.1 мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу; |
1 |
10 |
|
|
7 |
Аспан неге көгілдір? |
7.1.4.1 мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау 7.4.2.1 сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану; |
1 |
12 |
|
|
8 |
Әлемдегі ең ыстық, ең суық аймақтар |
7.4.2.1 сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
1 |
09 |
|
|
9 |
Климаттық өзгерістер БЖБ №1 |
7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау; 7.4.2.1 сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану; |
1 |
16 |
|
|
10 |
2-бөлім: Көшпенділер мәдениеті |
Көшпенділік |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру 7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
17 |
|
11 |
Көшпенділердің атбегілік өнері
|
7.1.2.1 әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (көркем әдеби шығармалардан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау; 7.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру; |
1 |
19 |
|
|
12 |
Көшпенділер кімдер? |
7.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сайкөркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу 7.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру; |
1 |
16 |
|
|
13 |
Киелі киіз үй
|
7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу; 7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
23 |
|
|
14 |
Қолөнер – зор өнер |
7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу; 7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
24 |
|
|
15 |
Көшпенділердің музыка өнері
|
7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау: 7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
26 |
|
|
16 |
Қыстау мен жайлау |
7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
23 |
|
|
17 |
Көшпенділердің киім ерекшеліктері |
7.2.3.1 хроника құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу; |
1 |
30 |
|
|
18 |
Төрт құбыла – төрт түлік |
7.1.2.1 әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (көркем әдеби шығармалардан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау; 7.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру; |
1 |
01.10 |
|
|
19 |
Көшпенділердің уақыт пен өлшемді анықтау белгілері БЖБ №2 |
7.2.3.1 хроника құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу; |
1 |
3 |
|
|
20 |
Жаттығу, талдау жұмыстары |
7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
30 |
|
|
21 |
3-бөлім Денсаулық–зор байлық |
Ең басты байлық |
7.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу; 7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе) |
1 |
7 |
|
22 |
Иммунитет
|
7.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу; 7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, нұсқаулық құрастырып жазу; |
1 |
8 |
|
|
23 |
Дәрігермен сұхбат |
7.2.3.1 кеңсе құжаттарының, қызметтік жазбалардың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату 7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану |
1 |
10 |
|
|
24 |
Қазақстандағы сауықтыру мекемелері |
7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. |
1 |
07 |
|
|
25 |
Денсаулыққа пайдалы тағамдар |
7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе); 7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану; |
1 |
14 |
|
|
26 |
Дәрілік шөптердің денсау-лыққа пайдасы |
7.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды экспрессивті сөздерді және мақалмәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу; 7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе); |
1 |
15 |
|
|
27 |
Дәрумендер – денсаулық кепілі |
7.2.1.1 мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау; 7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, нұсқаулық құрастырып жазу; |
1 |
17 |
|
|
28 |
Жүз жасаңыз |
7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. |
1 |
14 |
|
|
29 |
Ағзаның дабылы |
7.2.2.1 публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; 7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе); |
1 |
21 |
|
|
30 |
ТЖБ №1 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
22 |
|
|
31 32 |
Денсаулыққа зиянды әдеттер |
7.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу; 7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, нұсқаулық құрастырып жазу; |
1 |
24 |
|
|
Жаттығу, талдау жұмыстары |
7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, нұсқаулық құрастырып жазу; |
1 |
21 |
|
||
ІІ тоқсан 32 сағат |
||||||
33 |
Сүйіспеншілік пен достық |
Қой сүйеді баласын қоңырым деп... |
7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау; 7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану |
1 |
04.11 |
|
34 |
Менің пірім |
7.1.5.1 проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. 7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе). |
1 |
5 |
|
|
35 |
Отанды сүйемін |
7.1.5.1 проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау; 7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе) |
1 |
7 |
|
|
36 |
Отбасындағы сүйіспеншілік |
7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану |
1 |
8 |
|
|
37 |
Сүйемін туған тілді- анам тілін |
7.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу; 7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану; |
1 |
11 |
|
|
38 |
Достық деген немене? |
7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 7.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру; |
1 |
12 |
|
|
39 |
Достықтың түрлері |
7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау; 7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану |
1 |
14 |
|
|
40 |
Жігітті жолдасына қарап бағала |
7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану |
1 |
15 |
|
|
41 |
Достық өлкесінің заңы
|
7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау; 7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;
|
1 |
18 |
|
|
42 |
Достықты сақтаудың жолдары |
7.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу 7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе). |
|
19 |
|
|
43 |
Ұлы адамдардың достығы
|
7.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу 7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану. |
1 |
21 |
|
|
44 |
Менің кішкентай досым |
7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану. |
1 |
22 |
|
|
45 |
Достық , татулық – өмірдің қызығы |
7.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу 7.4.4.2- еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну; |
1 |
25 |
|
|
46 |
Жақсы дос - жан азығы БЖБ№3 |
7.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу 7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе). |
1 |
26 |
|
|
47 |
5-бөлім: Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы |
Атамұраң- асыл қазынаң |
7.1.4.1 мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау. 7.4.4.1 етістіктің шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану |
1 |
28 |
|
48 |
Музыка- жүрек тілі |
7.4.4.1 етістіктің шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану |
1 |
29 |
|
|
49 |
Қазақтың халық музыкасындағы Қорқыт дәстүрі |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.3.6.1 мәтіндегі сөздердің тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексеру, синонимдік қатармен ауыстыра отырып, лексикалық түзетулер енгізу, редакциялау; |
1 |
02.12 |
|
|
50 |
Ән падишасы
|
7.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газетжурналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау; 7.4.4.1 етістіктің шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану |
1 |
3 |
|
|
51 |
Қазақтың дәстүрлі әндері
|
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу; |
1 |
5 |
|
|
52 |
Ән- халықтың ажары |
7.4.4.1 етістіктің шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану |
1 |
6 |
|
|
53 |
Қазақтың опера жанры |
7.1.4.1 мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау; 7.4.4.1 етістіктің шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану; |
1 |
9 |
|
|
54 |
Ғасыр бұлбұлы
|
7.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газетжурналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау; 7.3.6.1 мәтіндегі сөздердің тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексеру, синонимдік қатармен ауыстыра отырып, лексикалық түзетулер енгізу, редакциялау; |
1 |
10 |
|
|
55 |
Қазақтың ұлттық музыкалық аспаптары |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу; |
1 |
12 |
|
|
56 |
Музыка бағыттары |
7.4.4.1 етістіктің шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану |
1 |
13 |
|
|
57/58 |
Қазақтың дәстүрлі әншілері
|
7. 1. 2. 1 әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (ән, интервью) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау; 7.3.2.1. жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазу; 7.4.4.1 етістіктің шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану |
1 |
17 |
16.12.24 ж. № 100 29.08.24ж. |
|
Қазақтың киелі домбырасы |
||||||
59 |
Күй анасы - Дина БЖБ№4 |
7.3.6.1 мәтіндегі сөздердің тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексеру, синонимдік қатармен ауыстыра отырып, лексикалық түзетулер енгізу, редакциялау. 7.4.4.1 етістіктің шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. |
1 |
19 |
|
|
60 |
Музыка әлемді біріктіреді |
7.4.4.1 етістіктің шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану |
1 |
20 |
|
|
61 |
Күй атасы - Құрманғазы |
7.3.6.1 мәтіндегі сөздердің тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексеру, синонимдік қатармен ауыстыра отырып, лексикалық түзетулер енгізу, редакциялау; 7.4.4.1 етістіктің шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. |
1 |
23 |
|
|
62 |
ТЖБ №2 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
24 |
|
|
63 |
Қазіргі қазақ музыкасының дамуы |
7.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау; 7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу. |
1 |
26 |
|
|
64 |
Жаттығу, талдау жұмыстары |
7.4.4.1 етістіктің шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану |
1 |
27 |
|
|
ІІІ тоқсан 41 сағат |
||||||
65 |
6-бөлім: Ғаламтор ғаламаты
|
Адам вертуалды кеңістікте |
7.1.5.1 проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау; 7.4.4.3 шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану; |
1 |
09.01 |
|
66 |
Ғаламтордың пайдасы мен зияны |
7.4.4.3 шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану; |
1 |
10 |
|
|
67 |
Айшылық алыс жерлерден жылдам хабар алғызған |
7.2.1.1 мәтіндік және графиктік кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау; 7.4.4.3 шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану; |
1 |
13 |
|
|
68 |
Ұлттық құндылыққа тәрбиелейтін гаджеттер |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу; |
1 |
14 |
|
|
69 |
Ақылды гаджеттер |
7.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу; 7.4.4.3 шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану; |
1 |
16 |
|
|
70 |
Ғаламторға тәуелділік |
7.4.4.3 шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану; |
1 |
17 |
|
|
71 |
Ең көп қолданыстағы желілер |
7.1.5.1 проблемалық сұрақтарға тың-далған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау; 7.4.4.3 шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану; |
1 |
20 |
|
|
72 |
Компьютердің адам ағзасына әсері және ғаламтордың зияны |
7.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу; 7.4.4.3 шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану; |
1 |
21 |
|
|
73 |
Жасанды интеллект |
7.2.1.1 мәтіндік және графиктік кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау; 7.4.4.3 шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану; |
1 |
23 |
|
|
74 |
Әлеуметтік желі-ең үлкен ғаламтор |
7.3.3.1 мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу; 7.4.4.3 шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану; |
1 |
24 |
|
|
75 |
Ғаламтор және кітап |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.4.4.3 шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану |
1 |
27 |
|
|
76 |
Ғаламтор және мен БЖБ№5 |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру 7.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу |
1 |
28 |
|
|
77 |
7-бөлім: |
Ұлттар достығы- басты байлығымыз |
7.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалдыэкспрессивті сөздерді және мақалмәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу; 7.4.4.2 еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну; |
1 |
30 |
|
78 |
Меймандос қазақ- татулық жаршысы |
7.4.4.2 еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну; |
1 |
31 |
|
|
79 |
Бір халық- бір ел- бір тағдыр |
7.2.3.1 хроника, хабар, очерктердің құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 7.4.4.2 еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну; |
1 |
03.02 |
|
|
80 |
Әдебиеттер достығы- халықтар достығы |
7.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды экспрессивті сөздерді және мақалмәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу; 7.4.4.2 еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну; |
1 |
4 |
|
|
81 |
Бір атаның балалары |
7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 7.4.4.2 еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну; |
1 |
6 |
|
|
82 |
Бауырмалдық -тарихи тағдырымыз |
7.4.4.2- еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну; |
1 |
7 |
|
|
83 |
Қазақ тілі- ұлт бірлігінің басты факторы |
7.2.3.1 хроника, хабар, очерктердің құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе); |
1 |
10 |
|
|
84 |
Тілі басқа болғанымен, тілегі бір |
7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау; 7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе); |
1 |
11 |
|
|
85 |
Қазақстан- ұлттар достығының ұйытқысы |
7.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалдыэкспрессивті сөздерді және мақалмәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу; 7.3.6.1 мәтіндегі сөздердің тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексеру, синонимдік қатармен ауыстыра отырып, лексикалық түзетулер енгізу, редакциялау; |
1 |
13 |
|
|
86 |
Қазақстан -ұлттардың мәдени шаңырағы |
7.3.6.1 мәтіндегі сөздердің тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексеру, синонимдік қатармен ауыстыра отырып, лексикалық түзетулер енгізу, редакциялау; |
1 |
14 |
|
|
87 |
Қазақстан – еуразиялық кеңістіктің мәдени бесігі
|
7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 7.3.6.1 мәтіндегі сөздердің тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексеру, синонимдік қатармен ауыстыра отырып, лексикалық түзетулер енгізу, редакциялау; |
1 |
17 |
|
|
88 |
Жерұйық- миллиондардың мұңды тарихы |
7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 7.4.4.2 еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну; |
1 |
18 |
|
|
89 |
Қазақстан – еуразиялық кеңістіктің мәдени белгісі БЖБ №6
|
7.2.3.1 хроника, хабар, очерктердің құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату 7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарастарын жазу дискуссивті эссе) |
1 |
20 |
|
|
90 |
Жаттығу,талдау жұмыста-ры |
7.4.4.2 еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну; |
1 |
21 |
|
|
91 |
8- бөлім: Дұрыс тамақтану |
Қазақтың дастар қаны- берекенің бастауы |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.4.4.4 одағай түрлерін ажырата білу, қолдану |
1 |
24 |
|
92 |
Тамақтану әдебі |
7.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу; 7.4.4.4 одағай түрлерін ажырата білу, қолдану; |
1 |
25 |
|
|
93 |
Таңғы асты тастама |
7.1.2.1 әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (пікірталас, жаңалық) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау; 7.4.4.4 одағай түрлерін ажырата білу, қолдану; |
1 |
27 |
|
|
94 |
Дастарқан тәрбиесі- дәм- тұз киесі |
7.4.4.4 одағай түрлерін ажырата білу, қолдану; |
1 |
28 |
|
|
95 |
Ұлттық тағамдардың пайдасы
|
7.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газетжурналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау ; 7.4.4.4 одағай түрлерін ажырата білу, қолдану; |
1 |
03.03 |
|
|
96 |
Тамақ өнеркәсібі |
7.1.2.1 әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (пікірталас, жаңалық) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау 7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу |
1 |
4 |
|
|
97 |
Тамақ өнеркәсібіндегі жарнаманың рөлі |
7.1.2.1 әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (пікірталас, жаңалық) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау 7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу |
1 |
6 |
|
|
98 |
Жейтін асың көп болсын, зияны жоқ болсын |
7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу |
1 |
7 |
|
|
99 |
Азық-түлікті дұрыс таңдау |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.4.4.4 одағай түрлерін ажырата білу, қолдану; |
1 |
10 |
|
|
100 |
Дұрыс тамақтану қағидасы |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру; |
|
11 |
|
|
101 |
Азық- түлік қаптамасындағы ақпараттар
|
7.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газетжурналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау; 7.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру |
1 |
13 |
|
|
102 |
Пайдалы сусындар |
7.4.4.4 одағай түрлерін ажырата білу, қолдану; |
1 |
14 |
|
|
103 |
ТЖБ № 3 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
17 |
|
|
104 |
Ас – адамның арқауы |
7.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу 7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; |
1 |
18 |
|
|
105 |
Нәтиже сабақ |
7.4.4.4 одағай түрлерін ажырата білу, қолдану. |
1 |
20.03 |
|
|
ІҮ тоқсан 31 сағат |
||||||
106 |
9-бөлім: Жеңіс күні. Ұлы ерлікке тағзым. 111111110-бөлім Ғылыми фантастика |
Отан үшін от кешкендер |
7.2.2.1 публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; 7.4.4.5- оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу;
|
1 |
01.04 |
|
107 |
Шығыстың қос шынары
|
7.2.3.1 хроника, хабар, очерктердің құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 7.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру;
|
1 |
3 |
|
|
108 |
Майдан және тыл |
7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу; |
1 |
4 |
|
|
109 |
Ұшқыш – Талғат Бигелдинов |
7.2.2.1 публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; 7.4.4.5- оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу; |
1 |
7 |
|
|
110 |
ҰОС жылдарындағы Қазақстан |
7.2.3.1 хроника, хабар, очерктердің құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату 7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу; |
1 |
8 |
|
|
111 |
Дара тұлға – Бауыржан Момышұлы |
7.2.2.1 публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; 7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу; |
1 |
10 |
|
|
112 |
Соғыс жылдарындағы мәдени өмір |
7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу; |
1 |
11 |
|
|
113 |
И.В. Панфилов атындағы дивизия |
7.1.4.1 мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау; 7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу |
1 |
14 |
|
|
114 |
Ұшқыш қыз – Хиуаз Доспанова |
7.1.2.1 әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, көркем әдеби шығармадан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау; 7.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру; |
1 |
15 |
|
|
115 |
Партизан – Қасым Қайсенов БЖБ №1
|
7.2.2.1 публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; 7.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру; |
1 |
17 |
|
|
116 |
Рейхстагқа ту тіккен Рақымжан |
7.4.4.5- оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу; |
1 |
18 |
|
|
117 |
Ер есімі- ел есінде |
7.2.2.1 публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; 7.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру; |
|
21 |
|
|
118 |
Жеңіс жалауы желбіреген күн |
7.2.3.1 хроника, хабар, очерктердің құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 7.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру; |
1 |
22 |
|
|
119 |
Ардагерлеріміз ардақтайық!
|
7.2.2.1 публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; 7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу |
1 |
24 |
|
|
120 |
Тажалдан тайсалмағандар |
7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу |
1 |
25 |
|
|
121 |
Ер ел үшін туады БЖБ№7 |
7.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру; 7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу;
|
1 |
28 |
|
|
122 |
Ғылыми фантастика |
Ғылыми фантастика |
7.1.5.1 проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау; 7.4.5.1 сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану |
1 |
29 |
|
123/124 |
Мифология дүниетанымның бастауы |
7.2.7.1 энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау 7.4.5.1- сөйлем соңына және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану 7.1.5.1 проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау |
1 |
2.05 |
1 .05.24 №100 29/08/24 |
|
Ғылыми фантастика және экологиялық проблемалар |
||||||
125 |
Робототехника және жасанды интеллект |
7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 7.4.5.1 сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану |
1 |
5.05 |
|
|
126 |
Ғылыми фантастика жазған қаламгерлер |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.4.5.1- сөйлем соңына және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану; |
1 |
6 |
|
|
127/128 |
Ғылыми фантастика кейіпкерлері |
7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау; 7.4.5.1 сөйлем соңына және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану |
1 |
8 |
09.05.24 № 100 29.08.24 |
|
Ғажайыптар әлемінің фаунасы |
||||||
129 |
Ғарыштың сырлы әлемі |
7.1.5.1 проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау 7.4.5.1- сөйлем соңына және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану |
1 |
12 |
|
|
130 |
Фонтастикалық саяхаттар БЖБ №8 |
7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау; 7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе) |
1 |
13 |
|
|
131 |
Ғажайып ғаламшар
|
7.1.5.1 проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау; 7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе) |
1 |
15 |
|
|
132 |
Әдебиет- ғылымның із ашары, ғылым- әдебиеттің ізбасары |
7.4.5.1- сөйлем соңына және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану |
1 |
16 |
|
|
133 |
Марстан шыққан жаңғырық |
7.1.1.1. мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау; 7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе); |
1 |
19 |
|
|
134 |
ТЖБ №4 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
20 |
|
|
135 |
Ғылыми фантастика кино әлемінде |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе); |
1 |
22 |
|
|
136 |
Жыл бойы өткенді қайталау |
7.4.5.1- сөйлем соңына және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану |
1 |
23 |
|