Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Кеңейтілген қазақ тілі курсының бағдарламасы "Тіл қазына" 2-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Өскемен қаласы әкімдігінің «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ
БЕКІТІЛДІ: «Оралхан Бөкей атындағы № 44 лицейі» КММ директоры Т. Түменбаев _________________ «___»______2018ж |
КЕЛІСІЛДІ: «Өскемен қаласының білім беру бөлімі» ММ қалалық әдістемелік кабинеті әдіскері: ______________ «___»______2018ж |
КЕЛІСІЛДІ: С.Аманжолов атындағы ШҚМУ-ң әдістемелік жұмыстар бойынша проректоры: доцент А.Б. Мырзагалиева _______________ «____»________2018 ж |
Бағыт: Бастауыш
«Тіл- қазына» кеңейтілген курсы бағдарламасы
2 - 3 сынып
Бағдарлама авторы: К.С.Садыкова
Г.Қ.Дырымбаева
Қаралды: Г.Б. Жаныбекова
Бастауыш сынып әдістемелік
кафедрасының меңгерушісі:
___________
«____»________2018 ж
Оқу ісінің меңгерушісі: Н.А.Садыкова
__________
«____»________2018 ж
Өскемен қаласы
2018-2019 оқу жылы
Түсінік хат
Бұл бағдарлама Қазақстан Республикасының Білім Заңы мен Қ.Р Білім Министрлігінің 375 бұйрығы және 2018-2019 жылғы оқу бағдарламасы негізінде жасалды. Тіл құдіреті мен әдебиет көші адамды рухани байытып, жанын сұлуландырып, ізгілікке, адамгершілікке баулиды. Әрине, бұл ретте пәндік сабақтарға ғана арқа сүйеп, тар аяда қалып қойюға болмайды. Олар бағдарлама бойынша негізгі түсінік берсе, кеңейтілген оқу бағдарламасында алған дәрісті дамыта түсіп, ойына ой қосады. Қазақ тілі оқушыларды өмірінде жаңа пайда болған «жетекші әрекет» – оқу әрекетіне бейімдеу болса, кеңейтілген бағдарлама зейінінің тұрақтануын, логикалық ойлауы мен білім алуға деген қызығушылығын қалыптастырып, ой-өрiсiн жетiлдiру, сөздік қорын молайтып, байланыстыра сөйлеуге үйрету міндеттерін жүзеге асырады. Бұл кеңейтілген бағдарлама – морфология, фонетика, синтаксистік талдау жасап, оның заңдарын біліп қана қоймай, сөз бедерін танып, астарына үңіліп, көркем шығармаларды түсініп оқуына ықпал етуді көздейді. Сонымен қатар сөйлеу әрекетінің тыңдалым, айтылым, оқылым және жазылым түрлерін дамыту арқылы басқа пәндерді меңгертуге негіз болады.Қазақ тілі мен әдебиеттік оқу пәнінде оқу және жазу жұмыстары өзара тығыз байланыста қатар жүреді: оқу дағдысы жақсы қалыптасқан оқушының сауатты жазу дағдысы да соған сай қалыптасады. Сондықтан бұл кеңейтілген бағдарлама соған қатысты ауызша, жазбаша орындалатын жұмыстарға тоқталады. Әр түрлі әңгімелер мен туындыларды оқу арқылы сөздің эмоциялық бояуын, кейіпкер бейнесін, адамдар арасындағы қарым-қатынасты тани отырып талау жұмыстарын жүргізуге үйренеді. Әрі айтар ойын нақты, жүйелі жеткізе білуге машықтандырады.
Бағдарламаының мақсаты:
Оқу және жазу дағдылары қалыптасқан, алған білімін әртүрлі жағдаяттарға сай қолдана білетін, ойын, пікірін толық, түсінікті, жүйелі жеткізе алатын, білім алуға ынталы жеке тұлғаның қалыптасуына мүмкіндік жасау. «Қазақ тілі» пәнінің кеңейтілген бағдарламасы арқылы оқушылар қазақ тілі мен әдеби мұрасын меңгеріп, ана тілі мен туған халқының мәдениетін құрметтеуге, оқу үдерісінде және күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда тілдік қарым-қатынасқа еркін түсіп, өз пікірін білдіруге дағдыландыру
Бағдарламаның міндеті:
- оқушыларды оқу әрекетіне психофизиологиялық тұрғыдан дайындау;
- әріптен буын, буыннан сөз, сөзден сөйлем құрап оқуға және жазуға дағдыландыру;
- оқу дағдысы (дұрыс және түсініп оқу) мен жазу дағдысын (қатесіз, сауатты, таза, каллиграфия ережелерін сақтай отырып жазу) қалыптастырып, жетілдіру;
- кітап оқуға қызығушылығын арттыру;
- қарапайым талдау жасау тәсілдерін меңгерту арқылы салыстыру, топтастыру, жүйелеу біліктерін қалыптастыру;
- сөйлеу және қарым-қатынас жасау мәдениеті нормаларын сақтауға дағдыландыру;
- сөздік қорын байыту және, байланыстыра сөйлеу тілін дамыту;
- қатысымдық дағдыларын (диалог барысында басқа адамның сөзін ести және тыңдай білуін, диалогке/сұхбатқа қатысуға дайын болуын, әркімнің өз көзқарасы мен пікірі болатынын түсінуін; өз пікірін айқын да дұрыс және толық жеткізе білуін) қалыптастыру;
Күтілетін нәтиже:
-
Сөйлемді дұрыс құрап, байланыстырып сөйлеуге үйренеді.
-
Дыбыс, буын, сөз туралы білімдері кеңейіп, сөздерге толық дыбыстық талдау, сөз құрамына талдау жасауға үйренеді.
-
Өзі оқыған мектебі туралы толық мәлімет алады.
-
Сөздік диктант түрлерін жаздыру арқылы жазу сауаттылығы мен колиграфиясы қалыптасады.
-
Оқудың бірнеше түрін үйренеді: Іштей оқу, сыбырлып оқу,дауыстап оқу, теріп оқу, боліктерге бөліп оқу,жалғастырып оқу.
-
Түсінгенін мазмұндауға, өзгені тыңдай білуге,өз пікірін түсінікті жеткізе білуге, өз бетімен шағын әңгіме, мәтін құрап жазуға үйренеді.
Педагогикалық әдіс, тәсілдер:
1) жеке және саралай оқыту тәсілін қолдану;
2) проблемаларды және оларды шешу стратегияларын құрастыру;
3) оқушылардың жетістіктерін бағалау арқылы олардың оқуына қолдау жасау;
4) оқушылардың зерттеу іс-әрекеттерінің негізінде белсенді оқуға ынталандыру;
5) оқушылардың сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту.
6) мұқият таңдап алынған тапсырмалар мен іс-әрекет түрлері арқылы оқушыларды ынталандыра және дамыта оқыту;
7) оқушылардың өзіндік іс-әрекетін ұйымдастыру: жеке және топтық жұмыс;
8) бірін-бірі оқыту;
9) түрлі дерек көздерінен ақпарат іздеуді талап ететін есептерді шығаруға көмектесу, АКТ ның мүмкіндіктерін пайдалану;
11) оқушыларды өз жұмысын талдауға және түзетуге ынталандыру (рефлексия).
Оқу жетістіктерін бағалау
тәсілдері
1.«казак тілі» пәнін меңгеру нәтижелері критериалды бағалауды қолдану арқылы жүзеге асырылады.
2.Критериалды бағалау оқыту, оқу және бағалаудың өзара тығыз байланысында негізделген. Критериалды бағалау нәтижелері білім беру процессін тиімді жоспарлау және ұйымдастыру мақсатында пайдаланылады.
3.Критериалды бағалау қалыптастырушы және жиынтық бағалаудан тұрады.
Тақырыптық күнтізбелік жоспары
«Тіл -қазына» қазақ тілінен кеңейтілген курс
2-сынып
Аптасына 1 сағаттан 34 сағат
р/с |
Сабақтың тақырыбы |
сағат саны |
мерзімі |
|
I тоқсан |
|
|
I |
Өзім туралы |
|
|
1 |
Менің ана тілім қазақ тілі. Сөйлеу түрлері |
1 |
|
2 |
Диалог. Монолог |
1 |
|
3 |
Өзіме киім үлгісін таңдаймын. У,И,й дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасау |
1 |
|
4 |
У, й, и дыбыстары бар сөздерді буынга бөлу |
1 |
|
II |
Менің отбасым және достарым |
|
|
5 |
Шежіре. Қатаң дауыссыздар Дыбыстық талдау |
1 |
|
6 |
Сұхбат алу. Ұяң дауыссыздар Дыбыстық талдау |
1 |
|
7 |
Өмірбаян жазу.Үнді дауыссыздар н мен ң Дыбыстық талдау |
1 |
|
8 |
Мен не үйрендім нәтиже сабақ |
1 |
|
|
II тоқсан |
|
|
III |
Менің мектебім |
|
|
9 |
Мәтіндегі негізгі ойды таба білу |
1 |
|
10 |
Мәтін құрылымын анықтау |
1 |
|
11 |
Сөйлемнің түрлерін анықтай білу |
1 |
|
IV |
Менің туған өлкем |
|
|
12 |
Сөйлемнің тыныс белгілері |
1 |
|
13 |
Сөйлемдегі сөздердің байланысын табу жолдары |
1 |
|
14 |
Сөйлемдегі сөздерді дұрыс байланыстырып әңгіме құрау |
1 |
|
15 |
Мен не үйрендім. диктант |
1 |
|
16 |
Жиынтық бағалау |
1 |
|
|
III тоқсан |
|
|
V |
Дені саудың жаны сау. |
|
|
17 |
Антоним |
1 |
|
18 |
Синоним |
1 |
|
19 |
Омоним |
1 |
|
20 |
Сөз құрамына талдау |
1 |
|
21 |
Сөз құрамына талдау |
1 |
|
VI |
Салт- дәстүр және ауыз әдебиеті |
|
|
22 |
Сөз таптары |
1 |
|
23 |
Зат есімнің түрлері |
1 |
|
24 |
Сөйлемді сөз табына талдау |
1 |
|
25 |
Мен не үйрендім Диктант |
1 |
|
26 |
Нәтиже сабақ. ЖБ |
1 |
|
|
IV тоқсан |
|
|
VII |
Қоршаған орта |
|
|
27 |
Етістіктің түрлері |
1 |
|
28 |
Сын есімнің түрлер |
1 |
|
29 |
Сан есімнің трлері |
1 |
|
30 |
Басқа сөз таптары. Есімдік |
1 |
|
VIII |
Саяхат |
|
|
31 |
Одағай |
1 |
|
32 |
Шылау |
1 |
|
33 |
Мен не үйрендім.Қайталау сабақ |
1 |
|
34 |
Жиынтық бағалау |
1 |
|
2- сынып
Қазақ тілі бағдарлама бойынша аптасына 4 сағат, жылына 136сағат
Кеңейтілген бағдарлама бойынша аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат
№ |
Бағдарлама бойынша тарау атауы, сағат саны |
Кеңейтілген курс бойынша тақырыптар |
Сағат саны |
Күтілетін нәтиже |
мерзімі |
|
І тоқсан |
||||||
1 |
Өзім туралы 13 сағат |
Менің ана тілім қазақ тілі. Сөйлеу түрлері |
1 |
Сөйлеу түрлері туралы білімдері кеңейеді |
|
|
Диалог. Монолог |
1 |
Монолог диалог құрап үйренеді |
|
|||
Өзіме киім үлгісін таңдаймын. У,И,й дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасау |
1 |
И,й,У дыбыстары бар сөздерді қатесіз жазуға жетіседі |
|
|||
|
|
У, й, и дыбыстары бар сөздерді буынга бөлу |
1 |
Буынға дұрыс бөлуге үйренеді |
|
|
2 |
Менің отбасым және достарым 13сағат |
Шежіре. Қатаң дауыссыздар Дыбыстық талдау |
1 |
Толық дыбыстық талдауға үйренеді, |
|
|
Сұхбат алу. Ұяң дауыссыздар Дыбыстық талдау |
1 |
еріндік езулік дыбыстар туралы мағұлмат беріледі |
|
|||
Өмірбаян жазу.Үнді дауыссыздар н мен ң Дыбыстық талдау |
1 |
Н мен ң дыбыстарының айырмашылығын біледі |
|
|||
Мен не үйрендім нәтиже сабақ |
1 |
Алған білімдеріне қорытынды жасайды |
|
|||
|
|
ІІ тоқсан |
|
|
|
|
3 |
Менің мектебім 14сағат |
Мәтіндегі негізгі ойды таба білу |
1 |
Негізгі ойды табуға үйренеді |
|
|
Мәтін құрылымын анықтау |
1 |
Мәтін құрылымын анықтай алады |
|
|||
Сөйлемнің түрлерін анықтай білу |
1 |
Сөйлем түрлері туралы білімдері кеңейеді |
|
|||
4 |
Менің туған өлкем 20 сағат |
Сөйлемнің тыныс белгілері |
1 |
Сөйлемнің тыныс белгілерін дұрыс қояды |
|
|
Сөйлемдегі сөздердің байланысын табу жолдары |
1 |
Сөйлемдегі сөздердің байланысын табуға үйренеді |
|
|||
Сөйлемдегі сөздерді дұрыс байланыстырып әңгіме құрау |
1 |
Әңгімені хүйелі құруға дағдыланады |
|
|||
Мен не үйрендім. диктант |
1 |
Сауатты жазуға жетіседі |
|
|||
ІІІ тоқсан |
||||||
5 |
Дені саудың жаны сау. 18сағат |
Антоним |
1 |
Сөз мағанасы туралы білімдері кеңейеді |
|
|
Синоним |
1 |
Сөз мағанасы туралы білімдері кеңейеді |
|
|||
Омоним |
1 |
Сөз мағанасы туралы білімдері кеңейеді |
|
|||
6 |
Салт дәстүр және ауыз әдебиеті 18 сағат |
Сөз құрамына талдау |
1 |
Сөз құрамына талдау қаблеттері артады |
|
|
Сөз құрамына талдау |
1 |
Сөз құрамына талдау қаблеттері артады |
|
|||
Сөз таптары |
1 |
Сөз таптарының түрлері туралы білімдері кеңейеді |
|
|||
Зат есімнің түрлері |
1 |
Зат есімнің түрлерін анықтайды |
|
|||
Сөйлемді сөз табына талдау |
1 |
Сөзө табына талдауға үйренеді |
|
|||
|
|
Мен не үйрендім Диктант |
1 |
Сауатты жазуға үйренеді |
|
|
Нәтиже сабақ. ЖБ |
1 |
Өз білімдерін бағалайды |
|
|||
IV тоқсан |
||||||
7 8 |
Қоршаған орта 20 сағат Саяхат 20 сағат |
Етістіктің түрлері |
1 |
Етістік түрлерін анықтайды |
|
|
Сын есімнің түрлер |
1 |
Сын есімнің түрлерін анықтайды |
|
|||
Сан есімнің трлері |
1 |
Сан есім түрлерін анықтайды |
|
|||
Басқа сөз таптары. Есімдік |
1 |
Басқа сөз табы түрлерімен танысады |
|
|||
Одағай |
1 |
Одағай туралы түсінік алады |
|
|||
Шылау |
1 |
Шылау туралы түсінік алады |
|
|||
Мен не үйрендім.Қайталау сабақ |
1 |
Өз білімдеріне қорытынды жасай алады |
|
|||
Жиынтық бағалау |
1 |
Өз білімдеріне баға бере біледі |
|
Пайдаланған әдебиеттер:
Оқушылар үшін
1. Балаларға арналған энциклопедия 2012ж
2.Қазақ балалар әдебиетінің хрестоматиясы
3.Әдебиеттік оқуға арналған хрестомаития
4. Балаларға арналған журналдар:
Балдырған, Айгөлек,Балбұлақ, Балаби, Ақ желкен, Жыл он екі ай
5. Қазақ халқының салт-дәсүрі жинақ Алматыкітап
6.Қазақ халқының ертегілері
Мұғалімдер үшін
1. 45 минут жураналы 2016-2017 ж
2. Бастауыш мектеп журналы 2016-2017ж
3. «Мектебім –Мақтанышым» кітабы
4. Бастауыш сыныпта оқыту әдістемесі
5. Білім берудегі иновациялар журналы